Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Baby
Vanillivi
nijntje4
Middleme
May
Antibes
Xanna
Zininzon
Sjaantje
Atelier Madame
TGR
BJA
Sundae
Pannetoet
Mermaid
FireButterfly
Gigi_
Prosecco
_Lacey_
Yzma
Snoes
Chocolate Cookie
CrazyGrace
*Rainbow
Tinus
Roze Roos
Feline
ButterflyEffect
klavertje
Sugarfall
Bliss
Janelie
Marsy28
aniet
Sweety
Zwoesj
Lady4
Sterre
Suus
43 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 8:35

Je vriendin heeft een goed punt, Lady. Laat het negatieve niet overstemmen. En wat betreft je bindingsangst. Zou heel goed kunnen dat dat het op zeker niveau wel is. Maar zelfs als dat het is, probeer je je dan daar niet door uit het veld te laten slaan. Volgens mij kan dat vertrouwen ook groeien daarin. Dat betekent echt niet dat jij nooit in staat zult zijn een relatie te hebben. Maar als je er echt zo onzeker over bent, kan het best een idee zijn om dat eens dieper uit te pluizen. Kan met een psych, maar misschien ook al zelf en via het forum, door er open en eerlijk open over te praten. Misschien geeft dat al heel wat inzicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes ma 13 jun 2011 - 8:40

Amazzonia schreef:
Marin schreef:1.83 is voor mij perfect, 1.84 net te lang (zijn de twee exen die ik heb, vandaar dat ik het zo specifiek weet haha). M'n date vandaag was 1.87, ook net iets te lang..Maar ach, wie weet wordt er niet eens gezoend.

*Gniffel* Als je maar van alle mannen die >1.85 zijn af blijft, die zijn namelijk voor de lange dames :P Ik ben 1.85 en 1.95 is perfect maar 2.00 kan ook nog weet ik uit ervaring, is zelfs nog beter als ik hakken aan heb :P

+1

Lekker allemaal in je eigen vijver vissen... :P
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 8:50

Ja ik hoef niet langer inderdaad, liever niet Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 13 jun 2011 - 8:55

Ik probeer me er ook echt niet door te laten kisten Marin, maar vaak is het toch sterker dan ik. Menig date is daardoor op niks uitgedraaid, als er al een date kwam.. Ik ben er wel in gegroeid de afgelopen twee jaarel, dat hoor ik ook van mijn familie en vrienden, dit dit ook zo zien.

Ik twijfel soms echt ik (nog) wel geschikt ben voor en relatie, vooral op momenten als deze. Aan de andere kant heb ik bij mijn date van vorig jaar gemerkt dat ik er wel degelijk voor wil en durf te gaan als ik echt gek op iemand ben. Helaas was hij degene die afhaakte, maar bij hem durfde ik me te geven.

We hebben tijdens onze date gisteren ook geen diepgaande gesprekken gevoerd, ik kon en wilde het niet. Mocht er toch een volgende date komen dan zal ik echt open kaar moeten spelen. Dat heb ik vorig jaar ook gedaan en daarna voelde ik me erg opgelucht, had niet meer het gevoel aan bepaalde verwachtingen te moeten voldoen.

Ik wil nog wel even opmerken dat ik ook zonder relatie erg gelukkig ben hoor. Ik vind het zelfs erg moeilijk om mijn vrijheid op te geven. Maar ik ben tevens op een punt aanbelandt waarop ik wel meer wil.

Antibes, heb je alweer iets gehoord? En Marin en Sproet, jullie nog contact gehad met jullie dates?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes ma 13 jun 2011 - 8:58

Nope, eerste exemplaar heb ik afgeschreven. Nummer twee heeft zich net gemeld op e-matching.. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 8:59

Sweety, ik zou gewoon eerlijk zijn. Dat je hoopt dat hij vriendschap ook genoeg vindt en wie weet wat er later dan nog van kan komen. Vindt hij dat niet dan weet je dat in ieder geval. Is ook wel zo eerlijk naar hem toe denk ik.


Laatst aangepast door Zusje op zo 19 jun 2011 - 4:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes ma 13 jun 2011 - 9:06

Ahhh... *Kijkt naar de maan met duim ervoor... I love you
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 9:11

Antibes schreef:Ahhh... *Kijkt naar de maan met duim ervoor... I love you

I love you I love you I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 13 jun 2011 - 9:12

Marin schreef:
Sweety, dat klinkt inderdaad alsof hij jou wel ziet zitten. Vind wel dat je daar eerlijk in moet zijn naar hem toe inderdaad. Ik denk dat je gewoon kunt smsen van 'ik wil best nog een keer met je afspreken, maar dan wel vriendschappelijk. Ik denk dat meer er van mijn kant niet in zit, maar ik vind je wel een toffe jongen om mee om te gaan!' of iets in die trant. Dan eindig je ook met iets positiefs, en komt 't minder hard aan.
Dit heb ik precies gestuurd naar hem want ik wist echt niet wat ik moest sturen. Had nog gevraagd of dat goed is en hij vind het goed en het maakt niet uit. Hij bood zijn excuses aan voor het doordraven van hem. Want hij wilde ook een foto van me. Ik zei dat ik wel graag eerlijk erover wilde zijn tegen hem en dat het lullig zou zijn van mij als ik hem aan het lijntje hou. Hij bood zijn excuses aan en zegt dat hij te hard van stapel is gelopen en nogmaals zijn excuses. Hij wil ook gewoon verder als vrienden... Volgens mij heb ik hem gekwetst.. Sad
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 9:32

Ja maar hij liep ook wel erg hard van stapel! Gelijk een foto van je? Misschien ligt het aan mij, maar daar krijg ik de kriebels van! Het is goed dat het nu duidelijk is voor hem.

@Lady: Bedankt voor je lieve woorden. Ik hoop dat ik het op een dag ook zelf in kan zien smile .

@ ik weet niet meer wie het vroeg? Ja ik heb vandaag nog contact met hem gehad. Hij stelde voor om zondag mijn kant op te komen want hij voelde zich schuldig dat hij mij zo ver (1,5 uur) had laten reizen, en wilde dat goedmaken smile. Helaas kan ik zondag waarschijnlijk niet maar hopelijk komt er dan een andere dag uit.

Edit: wel jammer dat ik nog niet geaccepteerd ben op facebook! Hoop wel dat dat nog gaat gebeuren smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 10:06

Dat is wel gek inderdaad, Sweety. Een foto? Waarvoor, vraag je je dan af. Ik zie dan direct een rukkend mannetje voor me, haha sorry.

Ik heb overigens niets meer gehoord van m'n date, maar ook niets laten horen. Heb hem toegevoegd op Facebook, en dat vind ik wel genoeg actie. De bal ligt verder bij hem. Als hij me accepteert, zou dat meer contact kunnen betekenen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 10:18

Marin schreef:Hij is 30, dus vier jaar ouder dan ik. Prima leeftijd smile

Zag er nog jong uit voor z'n doen. Ja, zeker een leuke jongen! Maar denk dat ik dus maar moet zien hoe het loopt.

Het grappige is: Ik vraag me dan dus af van goh zou ik met zo iemand kunnen zoenen, of seks kunnen hebben. (Dat vraag ik me ook al als ik iemand's profiel bekijk). Maar ja, zoiets moet ook groeien soms. Soms is er directe aantrekkingskracht (dat had ik bij m'n ex terwijl hij niet perse knap is ofzo), maar het kan natuurlijk ook groeien.

Dus ja, we'll see smile


Dat is wel iets wat ik ook heb gedaan bij mijn huidige vriend. Maar aan je gevoel kun je dan merken of je dat allemaal wel ziet zitten. smile Het is misschien een paar stappen te ver als je er zo over nadenkt, maar je bent wel bezig met 'oriënteren' zeg maar. Maar ik ben al inmiddels een maandje gelukkig met mn lieverd. Tenks toe TGR. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 10:46

Ha, en ik heb weer een bericht gekregen van een USA lover! Dit werkt echt gewoon, zo specifiek zijn op m'n profiel. Wel grappig, ik vind het een hele excentrieke eis, maar het past bij mij en blijkbaar werkt het en trekt het toch mensen aan! Nu toch al 4 of 5 ofzo! Da's meer dan ik in het afgelopen half jaar heb gekregen aan berichten.

Leuke vent ook, we lijken heel veel gemeen te hebben, alleen woont ie niet heel erg in de buurt (regio Amsterdam, maar ik vind dat niet zo'n leuke plek, niet dat dat een afknapper is ofzo). En qua uiterlijk geen echte 'catch' om te zien, maar gek genoeg vind ik 'm wel direct wat aantrekkelijker, ik zou misschien best op 'm kunnen vallen. Ik val sowieso nooit echt op pretty boys. Die ga ik ook maar eens terug schrijven!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 11:34

En deze jongen/man doet ook aan (HDR) fotografie. Ha, dat is ook wel toevallig zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly ma 13 jun 2011 - 11:44

Nou Marin, er hangt iets in de lucht! Very Happy I love you
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect ma 13 jun 2011 - 11:44

Sweety, haaa wat leuk dat je bent gegaan! nouja wat marin zegt over haar eigen date , misschien komt de aantrekking later nog. Maar als vriend klinkt hij ook leuk! Oei, ik ben daar ook nooit zo tactisch in om dat te zeggen.. geen vriend materiaal dus? gaan jullie nu nog afspreken na je sms of denk je dat het klaar is zo? (oja ik ben nog wel lid van die sites maar doe er niet veel mee)

Zusje, Nou ik heb altijd het idee dat je met hints niet duidelijk genoeg kan zijn bij mannen.. maar wel vaag dat hij zegt van de week.. ach misschien heeft hij het nu druk of voelt hij zich overvallen?
En over dat onbereikbare gevoel kan natuurlijk goed kloppen, je wilt wat je niet kan krijgen. Ook al dacht ik soms over diegene ik wil je ook nog steeds als ik je wel kan krijgen.. lastig. Je hebt het nu wel een plekje gegeven toch? Vergeten hoeft ook niet, herinneren aan de mooie dingen is fijn.

Leuk om te lezen van je date sproet! Is toch niet erg dat de date lang duurde, als het maar gezellig was smile

Ahh leuk Princess!

Klinkt goed Marin, als je e maar een goed gevoel bij hebt toch? En gespreksstof kan idd lastig zijn, daar kan je wel in oefenen. En ik denk ook dat het komt doordat je je niet helemaal op je gemak voelt bij iemand. Bij een vriend floep je gewoon alles eruit wat je denkt natuurlijk.
Ohh en van die aantrekkingskracht.. Meestal moet ik dat wel vanaf het begin kunnen denken.
Leuk van de nieuwe amerika lover! En toevallig dat hij ook aan fotografie doet haha, is dus niet altijd zo dat tegenpolen elkaar aantrekken Wink


Mijn afspraak is net weggegaan, viel super mee en was gezellig. Wel een beetje vaag in het begin omdat ik hem helemaal niet zo goed ken voor iemand waarmee je als vrienden wat afspreekt, maar later gingen we gewoon weer gezellig praten net zoals de vorige keer. Ik lustte het eten ook wat hij voor me had gekookt, ik ben niet zo makkelijk hehe.
Het enige is dat ik nog steeds niet met 100% zeker kan zeggen wat nou precies zijn insteek was maar ik denk dat ik me daar nu ook (nog) geen zorgen over hoef te maken.
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 18:02

ButterflyEffect schreef:Zusje, Nou ik heb altijd het idee dat je met hints niet duidelijk genoeg kan zijn bij mannen.. maar wel vaag dat hij zegt van de week.. ach misschien heeft hij het nu druk of voelt hij zich overvallen?
En over dat onbereikbare gevoel kan natuurlijk goed kloppen, je wilt wat je niet kan krijgen. Ook al dacht ik soms over diegene ik wil je ook nog steeds als ik je wel kan krijgen.. lastig. Je hebt het nu wel een plekje gegeven toch? Vergeten hoeft ook niet, herinneren aan de mooie dingen is fijn.

Mijn afspraak is net weggegaan, viel super mee en was gezellig. Wel een beetje vaag in het begin omdat ik hem helemaal niet zo goed ken voor iemand waarmee je als vrienden wat afspreekt, maar later gingen we gewoon weer gezellig praten net zoals de vorige keer. Ik lustte het eten ook wat hij voor me had gekookt, ik ben niet zo makkelijk hehe.
Het enige is dat ik nog steeds niet met 100% zeker kan zeggen wat nou precies zijn insteek was maar ik denk dat ik me daar nu ook (nog) geen zorgen over hoef te maken.

Gelukkig viel het dan mee en lustte je het eten (ik begrijp je haha). Een vriendschap is iets dat moet groeien natuurlijk dus het is niet raar dat het wat stroef begon. Voor nu hoef je je even geen zorgen meer te maken dus. Mss kun je dit ook met die gemeenschappelijke vriend bespreken zodat hij die jongen mss ook even influistert dat je meer zoekt naar vriendschap dan meer?


Laatst aangepast door Zusje op zo 19 jun 2011 - 4:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 18:48

Zusje, ik vind het echt k*t voor je dat hij zo ver weg woont. Hij klinkt zo perfect!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 19:58

Ja echt klote voor je Zusje, hij klinkt inderdaad erg lief en leuk! En ik denk dat dat een goed punt is, dat je niet uit elkaar bent omdat de liefde op is, maar vanwege de afstand, een secundaire reden dus, en dat je daarom nog zo met elkaar verbonden bent. Ik herken dat heel erg, zoals je wel weet, hoe veel moeite ik er mee had/heb om m'n ex los te laten. Daar is de liefde ook nog niet op van, en denk dat dat ook nooit gebeurd. Maar zoiets moet je een plekje geven.

Het is geen optie dat hij weer naar NL komt toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 4:05

Update

Ik krijg net berichtje van de date-jongen van gisteren dat ie het gezellig vond, maar verder niet ziet zitten, omdat we nog zo verschillen in levensfase. Toch jammer, want dat voelt toch beetje als smoesje, omdat hij dat natuurlijk al wel wist. Maar aangezien ik zelf ook niet helemaal wist hoe of wat ik me over hem voelde, is het wel prima. Uiteindelijk zag ik mezelf toch ook niet echt met hem samen denk ik. Het stomme is, ik had 'm gisteren toegevoegd op Facebook. En hij had me net geaccepteerd, en ongeveer rond dezelfde tijd dat berichtje gestuurd. Nou ja, nu heb ik 'm er maar weer uit FB verwijderd, ik hoef 'm dan toch niet te houden? Zal 'm nog even terug sturen dat ik 't ook gezellig vond en dat het van mijn kant ook niet helemaal was, en dan lijkt het me wel weer klaar.

Gisteravond dus een berichtje gekregen van een nieuwe jongen, ook fotografie en USA lover dus (hij heeft al meer staten dan ik gezien, en heeft in de staat gewoond waar ik ook naar toe was gaan emigreren). En intussen heb ik gewoon al vier berichtjes van 'm ontvangen! Gisteravond drie heen en weer gestuurd, en vandaag ook al weer eentje. Nou misschien maar eens zien wat daar van komt dan dus. Hij is duidelijk minder knap,maar zou 'm wel aantrekkelijker kunnen vinden. Maar eerst maar eens lekker naar Brussel morgen. Met m'n oma zal ik geen mannen ontmoeten, maar gezellig is het wel.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette di 14 jun 2011 - 6:16

Zusje, wat een klote situatie zeg! hug

Marin, Jammer dat het toch niks was. Maar wat toevallig van die gozer dat hij precies dezelfde interesses heeft. Dat kan geen toeval zijn. :P Veel plezier met je oma in Brussel!

Ik ben zoooooooooooooooo blij! (Sorry, ben net een klein kind nu Embarassed ) Die leuke gast heeft me geaccepteerd op Facebook!! cheers Nu moet ik alleen nog de ballen hebben om hem een berichtje te sturen.. Ik zie zijn mail er ook bij staan, maar vind het zo raar om hem dan meteen op msn aan te melden. scratch Dilemma dilemma haha!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 14 jun 2011 - 6:29

Even een korte reactie van mij. Heb nog geen internet in mn nieuwe huis, dus heb alleen mn telefoon. Ik moest flink bijlezen zeg! Bij mij gebeurt er ff helemaal niks op dategebied, hoewel mn date van laatst, die ik alleen aardig en gezellig vond, me nu al heeft uitgenodigd voor zn housewarming én heeft gezegd dat ik volgend jaar mee moet naar Pinkpop.. Haha! Dat moeten we nog maar eens zien.

Antibes: gelukkig heb ik in verhouding een heel lang bovenlijf Wink
Marin: way to go met al die berichten!
Sproet: hopelijk heb je snel weer een date smile
Zus: vaag van die horoscopen! Zie maar eens hoe dat loopt. Aan aandacht geen gebrek sowieso!
Lady: idd, misschien toch nog een keer afspreken, kijken hoe t dan is!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 14 jun 2011 - 6:37

Fijn dat ie de ballen heeft om eerlijk tegen je te zijn Marin.. zijn er maar weinig die na een date eerlijk durven te zeggen dat 't niets gaat worden.

Mijn collega zei vandaag tegen me dat ik er zo leuk uit zag vandaag.. Zulke complimenten doen me echt goed, vooral omdat ie er verder niets mee bedoeld maar het gewoon echt vindt.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 8:04

Feline schreef:Fijn dat ie de ballen heeft om eerlijk tegen je te zijn Marin.. zijn er maar weinig die na een date eerlijk durven te zeggen dat 't niets gaat worden.

Oh echt? Dat is ook stom. Ik zou dat zelf ook wel eerlijk zeggen.

En wat lief van je collega!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 10:33

Oh hahaha de overeenkomsten met die nieuwe jongen worden steeds gekker. Hij fotografeert ook z'n eten, en houdt ook van koken! Oh en onze vaders hebben allebei Porsches (ja klinkt beetje decadent en weet niet meer hoe we daarop kwamen) en hij is ook super vaak verhuisd.
Bizar :P

Ik bedoel, je hoeft niet op elkaar te lijken om een klik te hebben, maar dit is wel heel grappig!

(Hij heeft alleen een lelijke achternaam, die rijmt op mijn voornaam, dus dat is geen goede combi haha!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum