Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Baby
Vanillivi
nijntje4
Middleme
May
Antibes
Xanna
Zininzon
Sjaantje
Atelier Madame
TGR
BJA
Sundae
Pannetoet
Mermaid
FireButterfly
Gigi_
Prosecco
_Lacey_
Yzma
Snoes
Chocolate Cookie
CrazyGrace
*Rainbow
Tinus
Roze Roos
Feline
ButterflyEffect
klavertje
Sugarfall
Bliss
Janelie
Marsy28
aniet
Sweety
Zwoesj
Lady4
Sterre
Suus
43 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 8:42

Haha nee hij vroeg het net, dus zal 'm een berichtje terugsturen dat het me leuk lijkt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety di 7 jun 2011 - 8:52

Marin welke is het? Embarassed Ik denk de eerste maar misschien dat ik me vergis... Wel heel erg leuk trouwens!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 8:59

Ja de leuke jongen in wie ik het meest geinteresseerd ben smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 di 7 jun 2011 - 9:15

Yeaah Marin!! cheers
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CrazyGrace di 7 jun 2011 - 9:21

Super Marin!

Ik heb morgen afgesproken met iemand die ik graag vaker zou zien. Vind het best spannend, hopelijk is de klik er ook nog voor hem.
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:21

Leuk Marin! Wanneer is de date gepland?

Ik heb binnenkort ook een date. Hij heeft het alleen wel heel veel over zijn decadente weekenden met vrienden en vrienden die over komen van over de hele wereld... Maar goed, ik geef het een kans anders gebeurd er helemaal niks in dateland bij mij en verder zou het wel mijn type kunnen zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:24

Nou ben ik nog blijer voor jou dan voor mij Sproet, wat leuk Very Happy

Kijk het gewoon aan, en als jij met hem mee mag naar die decadente weekenden lijkt het me ook niet zo erg :P
In elk geval leuk dat je een date hebt. Weet jij al wanneer? Ik nog niet dus, zal 'm eerst even terugschrijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:33

Nee, dit weekend was twijfel omdat iemand misschien overkwam en dan zou hij het af moeten zeggen. Ik heb geen zin om af te gaan zitten wachten dus dat wordt'm niet. Maar hij gaf aan welke avonden in de week hij wel kon, dus we zullen zien. Moet hem dan alleen nog even terugmailen maar dat doe ik morgen wel, hij wacht maar even :-D.

Lief dat je blij bent voor me haha! Ik weet niet wat ik ervan moet vinden de laatste dates waren niks en ik verwacht hier eigenlijk ook niet veel van. Maar wieweet valt het juist daarom mee :-D.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:34

Precies, hou je verwachtingen laag, dan valt het vast mee. Ik hoop voor je dat het heel erg leuk wordt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:37

Thanx! Dat hoop ik ook voor jou! En anders op z'n minst scharrelmateriaal Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:38

Hahaha ja ik hoef eigenlijk niet zo nodig te scharrelen. The real deal, of dan liever niets. Maar goed, je moet ergens beginnen :P

Ik heb 'm inmiddels gestuurd dat ik 't leuk vind om af te spreken en nog wat andere leuke dingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes di 7 jun 2011 - 9:46

Hij sprak me net met excuses aan op msn en nu weer even aan het kletsen.. Kijken of hij zich verder kan gedragen.. :P
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:49

Oh dat is wel weer een pluspuntje van hem. Zomaar offline gaan is ook niet mijn ding smile .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:51

Oh gelukkig maar Antibes. Hopelijk heb je een gezellig gesprek!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety di 7 jun 2011 - 10:26

Kijk dan dacht ik toch goed Marin Wink Ben benieuwd wanneer de date is.

Leuk dat je een date heb Sproet! Waar ken je hem van?

Positief dat hij zijn excuses heeft aangeboden Antibes. Is het gesprek nog steeds leuk?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sterre di 7 jun 2011 - 10:33

Leuk al die dates! Juni vind ik ook echt zo'n flirt en date maand, met die heerlijke lange warmere avonden. Love is in the air... pom pom pomm. Veel plezier vast!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 10:41

Zo he, ik ga lekker. Heb alweer een berichtje van een jongen ontvangen! Het zit geloof ik echt in de lucht, of iedereen is ineens zwaar wanhopig geworden :P

Lijkt me ook leuke jongen, alleen staat er bij kinderwens 'weet nog niet', en dat vind ik wel zo belangrijk. En vind het ook zo stom om het direct al aan te kaarten. Nou ja, ik stuur 'm iig een berichtje terug want hij klonk verder erg leuk en zag er ook leuk uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes di 7 jun 2011 - 10:43

Hij is slapen, zijn wekker gaat om zes... Wink MAAR, hij heeft netjes welterusten gezegd!

Ik weet niet, hij is wel leuk, maar áf en toe voelt het iets geforceerd. En dat ben ik niet gewend, meestal heb ik juist dat het heel snel klikt via msn enzo. Is ook lastig, ik heb best een aantal mannen op msn die nog altijd om een date bedelen omdat ik er ooit heel leuk mee heb gepraat maar toen al tijden niet meer. Embarassed Dus ik heb er dan niet echt meer behoefte aan ofzo...

Maar goed het is nu wel raar dat het minder makkelijk gaat, misschien is hij meer een serieuze dertiger ipv een jonge dertiger..? Ik weet het niet!

Maar ik klets gewoon nog even door, we zien wel... =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes di 7 jun 2011 - 10:44

Marin schreef:Zo he, ik ga lekker. Heb alweer een berichtje van een jongen ontvangen! Het zit geloof ik echt in de lucht, of iedereen is ineens zwaar wanhopig geworden :P

Lijkt me ook leuke jongen, alleen staat er bij kinderwens 'weet nog niet', en dat vind ik wel zo belangrijk. En vind het ook zo stom om het direct al aan te kaarten. Nou ja, ik stuur 'm iig een berichtje terug want hij klonk verder erg leuk en zag er ook leuk uit.

Weet nog niet is iig geen nee... En dan zou ik er niet heel snel over beginnen, gewoon eerst eens kijken of het verder klikt en of het uberhaupt relevant is om te vragen... Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 10:47

Nou ja, gezien m'n ex vind ik dit nogal een heel erg belangrijk punt zeg maar. Ik ga en kan niet weer energie steken in iemand wiens toekomstbeeld anders is.

Maar om het direct in een eerste bericht te vragen is wat overdreven, maar voordat ik met 'm af zou spreken zou ik zoiets wel echt willen weten ja. Maar je hebt gelijk 'weet het niet', is iets anders dan nee.

Eerst maar eens een leuk casual berichtje terug sturen.

Lastig dat het bij jullie wat stroef verloopt af en toe. Loopt het gesprek dan dood of lijkt ie gewoon niet zo spontaan? Kan je beetje aan z'n interesses aflezen wat voor type hij is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes di 7 jun 2011 - 10:51

CrazyGrace schreef:Super Marin!

Ik heb morgen afgesproken met iemand die ik graag vaker zou zien. Vind het best spannend, hopelijk is de klik er ook nog voor hem.

Spannend! Jullie hebben dus al eerder gedate? Wat gaan jullie doen?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes di 7 jun 2011 - 10:56

Marin schreef:Nou ja, gezien m'n ex vind ik dit nogal een heel erg belangrijk punt zeg maar. Ik ga en kan niet weer energie steken in iemand wiens toekomstbeeld anders is.

Maar om het direct in een eerste bericht te vragen is wat overdreven, maar voordat ik met 'm af zou spreken zou ik zoiets wel echt willen weten ja. Maar je hebt gelijk 'weet het niet', is iets anders dan nee.

Eerst maar eens een leuk casual berichtje terug sturen.

Lastig dat het bij jullie wat stroef verloopt af en toe. Loopt het gesprek dan dood of lijkt ie gewoon niet zo spontaan? Kan je beetje aan z'n interesses aflezen wat voor type hij is?

Nah, niet dood ofzo, maar wel minder spontaan dan ik gewend ben.. Maar ik ben altijd wel tikje ironisch, flink plagerig en vrij ad rem.. En normaal krijg ik dat terug zeg maar en bij hem niet écht. Weet niet, vrees dat het verschil in humor is.

Terwijl anderzijds heb ik zoiets, misschien is een rustiger iemand juist wel goed voor me.. Maar dan moet hij mij niet te druk of irritant gaan vinden natuurlijk..

Ik zou in jouw geval eerst beetje kletsen of het uberhaupt klikt. Zo niet, is zijn kinderwens ook niet meer relevant. En dan na een tijdje kun je het best vragen, maar nu is hem even beetje leren kennen toch niet gelijk zonde van je tijd..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 11:03

Ja precies, dat hoef ik ook niet overhaast te vragen, maar hou het wel even in m'n achterhoofd.

En ja, ik denk dat het ook niet echt realistisch is dat iemand constant speels en flirterig is. Daar zou ik zelf juist heel gauw klaar mee zijn. Maar blijf maar lekker beetje aftasten en test 'm maar hoe hij reageert op jouw gedrag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes di 7 jun 2011 - 11:08

Marin schreef:Ja precies, dat hoef ik ook niet overhaast te vragen, maar hou het wel even in m'n achterhoofd.

En ja, ik denk dat het ook niet echt realistisch is dat iemand constant speels en flirterig is. Daar zou ik zelf juist heel gauw klaar mee zijn. Maar blijf maar lekker beetje aftasten en test 'm maar hoe hij reageert op jouw gedrag.

Vooral dat laatste inderdaad. Ik ga ook niet voor hem op mijn woorden letten, dan ben ik wellicht te jong/ironisch voor hem... So be it!

Als gewoon kletsen is het wél leuk.. En voor nu is dat voldoende!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 7 jun 2011 - 23:22

Woohoo goed bezig Marin & Sproet! Er gebeurt bij jullie een stuk meer dan bij mij Very Happy Leuk! En CG ook, veel plezier op je date!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum