Date-topic
+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Date-topic
Nieuw forum, tijd voor een nieuw date-topic .
Ik heb jullie verhalen met veel plezier gelezen en aangezien ik alweer een tijdje single ben moet ik toch maar wat ervaringen opdoen hier
Mijn laatste date was in de zomer en dat mondde uit in wat vervolgdates maar hij bleek uiteindelijk nog heel puberaal te zijn. En nu sta ik een beetje stil, ik vind dat hele internetdaten niet, of nog niet, voor mij weggelegd.
Ik heb jullie verhalen met veel plezier gelezen en aangezien ik alweer een tijdje single ben moet ik toch maar wat ervaringen opdoen hier
Mijn laatste date was in de zomer en dat mondde uit in wat vervolgdates maar hij bleek uiteindelijk nog heel puberaal te zijn. En nu sta ik een beetje stil, ik vind dat hele internetdaten niet, of nog niet, voor mij weggelegd.
Eva- Fluisteraar
- Aantal berichten : 115
Punten : 129
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Date-topic
Op dit moment ben ik zo af en toe druk met Paiq.
Afgelopen vrijdag ontmoette ik een leuke man en een aardige jongeman. Op zaterdag werd ik gesmst. Ik dacht door de aardige jongeman, maar dit bleek de leuke man te zijn. Ik heb niet gereageerd. Vraagt hij net waarom ik niet heb gereageerd.... Ai!
Maar goed, dat internetdaten is voor mij ook niet echt weggelegd. Dat blijkt wel weer.
Afgelopen vrijdag ontmoette ik een leuke man en een aardige jongeman. Op zaterdag werd ik gesmst. Ik dacht door de aardige jongeman, maar dit bleek de leuke man te zijn. Ik heb niet gereageerd. Vraagt hij net waarom ik niet heb gereageerd.... Ai!
Maar goed, dat internetdaten is voor mij ook niet echt weggelegd. Dat blijkt wel weer.
Gast- Gast
Isa, jij was toch degene die eerst nog dacht dat een van jouw vrienden de ware voor je zou zijn?
Eva- Fluisteraar
Eva schreef:Isa, jij was toch degene die eerst nog dacht dat een van jouw vrienden de ware voor je zou zijn?
Daar ben ik niet van op de hoogte.
Gast- Gast
Dan verwar ik je met iemand anders, sorry.
Eva- Fluisteraar
Op mijn werk komt altijd een hele leuke, knappe man de kantoorartikelen bezorgen. Ik ben heel erg, maar ik heb hem gevonden op Facebook en van wat ik van zijn profiel moet geloven is hij vrijgezel. Maar goed, ik ben een bange schijterd...
Verder af en toe op Paiq, maar ik vind dat daar wel veel trieste figuren tussen zitten hoor.
Of ze zijn heel onzeker óf ze zijn alleen op seks uit.
Verder af en toe op Paiq, maar ik vind dat daar wel veel trieste figuren tussen zitten hoor.
Of ze zijn heel onzeker óf ze zijn alleen op seks uit.
Gast- Gast
Heb je hem al toegevoegd op facebook sush? Anders kan dat wel een mooi opening zijn toch?
Ik heb vanmiddag met een leuke man staan kletsen, maar ik vond mezelf er al niet al te charmant uitzien dus ik heb geen pogingen gedaan.
Ik heb vanmiddag met een leuke man staan kletsen, maar ik vond mezelf er al niet al te charmant uitzien dus ik heb geen pogingen gedaan.
Eva- Fluisteraar
Ja maar dat durf ik niet! Dan zegt ie straks: "Waarom voegt dat rare meisje mij toe!"Eva schreef:Heb je hem al toegevoegd op facebook sush? Anders kan dat wel een mooi opening zijn toch?
Ik vind het trouwens al knap dat jij met iemand hebt staan praten terwijl je jezelf er niet charmant uit vond zien. Ik verschuil mezelf dan altijd onder mijn sjaal en probeer zo weinig mogelijk contacten te leggen hahaha!
Ik denk dat ik weet wie jij voorheen was, maar ik weet het niet zeker. Kwam jij ook in het chicklittopic?
Gast- Gast
Of hij zegt, he, wat leuk, sushi voegt me toe, ik durfde het zelf niet.Sushi schreef:Ja maar dat durf ik niet! Dan zegt ie straks: "Waarom voegt dat rare meisje mij toe!"Eva schreef:Heb je hem al toegevoegd op facebook sush? Anders kan dat wel een mooi opening zijn toch?
Ik vind het trouwens al knap dat jij met iemand hebt staan praten terwijl je jezelf er niet charmant uit vond zien. Ik verschuil mezelf dan altijd onder mijn sjaal en probeer zo weinig mogelijk contacten te leggen hahaha!
Ik denk dat ik weet wie jij voorheen was, maar ik weet het niet zeker. Kwam jij ook in het chicklittopic?
Mijn hoofd zag er wel charmant uit, maar ik droeg mijn vaders laarzen en dat is niet charmant haha. En hij kwam notabene naar mij toe dus ach, het was wel grappig.
Ik kwam niet in het chicklittopic, de laatste tijd, het laatste jaar denk ik zelfs, heb ik geen post meer geplaatst op het oude forum.
Eva- Fluisteraar
Hahaha lijkt me stug dat hij dat zegt. Tenminste, dat denk ik. Ik wil niet voor lul staan, want ik zie hem minstens eens per week als hij de bestellingen komt afleveren. En dan wil ik niet met een rooie boei achter mijn bureau zitten haha!Eva schreef:Of hij zegt, he, wat leuk, sushi voegt me toe, ik durfde het zelf niet.
Mijn hoofd zag er wel charmant uit, maar ik droeg mijn vaders laarzen en dat is niet charmant haha. En hij kwam notabene naar mij toe dus ach, het was wel grappig.
Ik kwam niet in het chicklittopic, de laatste tijd, het laatste jaar denk ik zelfs, heb ik geen post meer geplaatst op het oude forum.
Oh haha, ik dacht echt dat je een trouwe forumster was :-D
Had je voorheen wel een andere naam of ben je echt helemaal nieuw?
Gast- Gast
Ik heb in een ver grijs verleden een account gehad op yes.nl, maar ook toen was ik niet erg actief dus beschouw me maar als nieuw al lees ik al wel jaren mee.
Soms hebben mannen een duwtje in de rug nodig he.
Soms hebben mannen een duwtje in de rug nodig he.
Eva- Fluisteraar
@ Sushi: Waarschijnlijk verwar je haar met mij
Om even on-topic te blijven:
Ik heb na zijn laatste mailtje geen reactie meer van die jongen gehad. Verder ook geen ramp, omdat ik geen date-voorstel of iets in die richting gedaan heb, maar stiekem vind ik het toch wel jammer.
Ik heb na zijn laatste mailtje geen reactie meer van die jongen gehad. Verder ook geen ramp, omdat ik geen date-voorstel of iets in die richting gedaan heb, maar stiekem vind ik het toch wel jammer.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Na zijn laatste mailtje? Dan is er toch nog wel een opening voor jou?_Lacey_ schreef:@ Sushi: Waarschijnlijk verwar je haar met mij
Eva- Fluisteraar
Nou ja, ik wil gewoon niet te dwingend overkomen.
Had hem alleen om wat informatie gevraagd over iets en hij zou het voor me uitzoeken. Misschien heeft hij het wel gewoon heel druk.
Had hem alleen om wat informatie gevraagd over iets en hij zou het voor me uitzoeken. Misschien heeft hij het wel gewoon heel druk.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Dat zou ook kunnen ja..._Lacey_ schreef:Nou ja, ik wil gewoon niet te dwingend overkomen.
De stress van daten, soms heb ik er gewoon geen zin meer in haha.
Eva- Fluisteraar
Ik heb vanavond weer een date, we gaan naar de film Haar naam was Sarah, hij gaat speciaal mee omdat ik hem zo graag wil zien, is niet echt een mannenfilm denk ik. Ik heb er zin in!
Ik hoop wel dat alle andere meiden uit het oude topic (oude forum), ook weer gewoon hier gaan reageren! Is die meeting er trouwens nog vanavond? Zoja, veel plezier iedereen!
Ik hoop wel dat alle andere meiden uit het oude topic (oude forum), ook weer gewoon hier gaan reageren! Is die meeting er trouwens nog vanavond? Zoja, veel plezier iedereen!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Spannend sugarfall! En lief dat hij speciaal voor jou toch meegaat naar deze film.
Veel plezier vanavond!
Veel plezier vanavond!
Eva- Fluisteraar
Sugarfall, ik denk dat je nu je date hebt, maar ik ben nu al benieuwd hoe het is/was!
Lacey, idd, ik dacht dat jij Eva was haha!
Lacey, idd, ik dacht dat jij Eva was haha!
Gast- Gast
Ik meld me ook maar vast weer in het nieuwe datetopic, al ben ik niet van plan om nu al fanatiek te gaan forummen op dit forum. Beetje onhandig, twee fora met dezelfde mensen Vanaf januari ga ik hier wel heen, de tijd is nog niet rijp voor mij om te stoppen met forummen
Die meeting gaat niet door vanavond! PB kon zelf ook niet en er werd ook niet meer echt gereageerd op het idee om in DH uit te gaan. Ik ga zo wel met Lagom naar de 80's & 90's party!
Sugarfall: ben ook erg benieuwd hoe je date is! Vertel je het nog wel ff in het oude datetopic??
Die meeting gaat niet door vanavond! PB kon zelf ook niet en er werd ook niet meer echt gereageerd op het idee om in DH uit te gaan. Ik ga zo wel met Lagom naar de 80's & 90's party!
Sugarfall: ben ook erg benieuwd hoe je date is! Vertel je het nog wel ff in het oude datetopic??
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Dan moet ze het wel dubbel vertellen hoor
Een van mijn beste vriendinnen vroeg me mee uit voor vanavond, maar ik voel me zo niet lekker met die hele ontsteking dat ik op de bank heb gezeten en Ik hou van Holland heb gekeken. Lekker dom vermaak
Een van mijn beste vriendinnen vroeg me mee uit voor vanavond, maar ik voel me zo niet lekker met die hele ontsteking dat ik op de bank heb gezeten en Ik hou van Holland heb gekeken. Lekker dom vermaak
Eva- Fluisteraar
Eva schreef:Dan moet ze het wel dubbel vertellen hoor
Haha ik snap duidelijk nog niks van hoe en wat bij dit forum! Leuk dat er een nieuw forum is met een date-topic! Daten is idd niet altijd makkelijk;).. Ik heb as dinsdagavond een 2e date, ben benieuwd!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Het was heel leuk! De film (haar naam was sarah) was mooi, maar ik vind het boek veel mooier. Haha ik was wel blij dat hij het nog een mooie film vond, dat hij zich dus niet dood heeft zitten vervelen! Was wel even wennen om hem weer te zien want er heeft een aardige tijd tussen gezeten, ik heb het heel druk met school gehad en hij is bijna 3 weken op vakantie geweest, maar het was heel gezellig en na een kwartiertje ook wel weer vertrouwd . Ik heb een hele mooie braziliaanse sjaal van hem gekregen, wat hij als souvenir had gekocht op vakantie, echt heel mooi en ik vond het ook zo lief! Nu hebben we besloten om elkaar wat vaker te zien, want steeds zo'n tijd ertussen is gewoon niks! Dus dinsdag gaan we alweer lunchen! Ojaaa en we hebben gezoend! Hahaha hij kan goed zoenen, ben ik eigenlijk toch wel blij om! Ik heb zin in dinsdag, maar ik zit ook een beetje ergens mee, ik vind hem echt heel leuk, maar ik ben niet verliefd. Maargoed, dan maak ik me natuurlijk weer veel te druk want ik ken hem nog niet zolang en dat kan allemaal nog komen als we vaker samen zijn! En voor nu voelt het goed dus ik zie het wel!
Hoe was je 90's Party Bliss?
Alvast veel plezier op je 2e date Roze Roos! Wat gaan jullie doen?
Hoe was je 90's Party Bliss?
Alvast veel plezier op je 2e date Roze Roos! Wat gaan jullie doen?
Sugarfall- Kletskop
Wat fijn dat het zo leuk was sugarfall!
Eva- Fluisteraar
Wat leuk Sugerfall!! Ik denk dat verliefdheid ook een beetje moet groeien, mekaar wat beter leren kennen enzo! Ik wil ook altijd meteen verliefd zijn, maar toch denk ik dat er een klik moet zijn en dat het leuk moet zijn en dat als je iemand wil zoenen dan zit het goed lijkt mij zo!
We gaan koekjes bakken haha, nee geen idee! Hij komt langs dus misschien gewoon thee drinken en gezellig kletsen, we zien het wel! Ben al blij dat we een nieuwe afspraak hebben:)
We gaan koekjes bakken haha, nee geen idee! Hij komt langs dus misschien gewoon thee drinken en gezellig kletsen, we zien het wel! Ben al blij dat we een nieuwe afspraak hebben:)
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ja ik denk dat je daarin ook gewoon gelijk hebt Roze roos, ik heb alleen geen geduld, slechte eigenschap haha.
Mij zou je trouwens wel echt blij maken met koekjes bakken op een date, hartstikke leuk idee eigenlijk! Maar of je een ander er ook zo blij mee maakt
Ik ben ook blij dat het leuk was!
Bij jou helemaal geen dates in de planning of iemand die je wel interessant vind Eva? (waarschijnlijk heb ik er overheen gelezen.)
Mij zou je trouwens wel echt blij maken met koekjes bakken op een date, hartstikke leuk idee eigenlijk! Maar of je een ander er ook zo blij mee maakt
Ik ben ook blij dat het leuk was!
Bij jou helemaal geen dates in de planning of iemand die je wel interessant vind Eva? (waarschijnlijk heb ik er overheen gelezen.)
Sugarfall- Kletskop
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: