Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Baby
Vanillivi
nijntje4
Middleme
May
Antibes
Xanna
Zininzon
Sjaantje
Atelier Madame
TGR
BJA
Sundae
Pannetoet
Mermaid
FireButterfly
Gigi_
Prosecco
_Lacey_
Yzma
Snoes
Chocolate Cookie
CrazyGrace
*Rainbow
Tinus
Roze Roos
Feline
ButterflyEffect
klavertje
Sugarfall
Bliss
Janelie
Marsy28
aniet
Sweety
Zwoesj
Lady4
Sterre
Suus
43 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 23:08

Ik vind het echt superstoer van je! Wel even laten weten als hij terug smst he Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Suus zo 13 feb 2011 - 23:15

Goed zo, Lady, lijkt me een prima berichtje smile Ik ben heel benieuwd naar zijn reactie smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sterre zo 13 feb 2011 - 23:15

cheers Wat goed!

Waarom heb je eigenlijk drankjes van hem tegoed? Weddenschappen? Eerdere date? Ik hoop dat 'ie gauw spontaan reageert smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 13 feb 2011 - 23:25

Sterre schreef: cheers Wat goed!

Waarom heb je eigenlijk drankjes van hem tegoed? Weddenschappen? Eerdere date? Ik hoop dat 'ie gauw spontaan reageert Date-topic 2 561177
Dat weet ik eigenlijk niet meer precies, haha. Volgens mij doordat hij een aantal opmerkingen maakte afgelopen vrijdag, waarop hij zei dat hij het goed zou maken met een drankje. Omdat we die avond gratis dronken, hield ik het nog tegoed. Het is allemaal uit een grapje voortgekomen in ieder geval.

Kan het nu prefect gebruiken, haha.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zwoesj zo 13 feb 2011 - 23:27

Goed bezig Lady4! Hopen dat hij toch snel antwoord!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 1:22

Gefeliciteerd Prosecco en Marsy!! erg leuk zeg!

@Lady4! super stoer van je, ik ben benieuwd naar het antwoord

@bliss: Date-topic 2 699888


Ik heb stiekem toch wel heel erg zin in dat mijn date vanavond komt Embarassed . Ik ga kijken hoe ik me vanavond bij hem voel en op dat gevoel ga ik denk ik af? of is dat te snel denken jullie?

Hij brengt me daarna naar mijn ouders (gewoon afzetten) omdat ik morgen met mijn moeder naar de huishoudbeurs in Amsterdam ga! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 14 feb 2011 - 1:51

Helaas, geen date vanavond..

Hij smste net terug: 'Van mij? Sinds wanneer ben ik verantwoordelijk voor jouw dienstrooster? Wink Ik vind het een mooi plan, maar moet vanavond helaas echt even studeren.. Pretty lame hè? Andere keer? Zit deze week en weekend vol met diensten.. X (naam)'

Sja.. Kan hij niet of wil hij niet? Hij snapt in ieder geval mijn toespeling op de drankjes niet helemaal haha, volgens mij denkt hij dat ik doel op het feit dat ik eerder weg ben gegaan omdat ik moest werken de volgende dag.

Zit nog even na te denken over een reactie. Wel kl*te dat hij dit weekend dienst heeft. Ik heb nachtdiensten dan en hij kan dus het hele weekend door ons opgeroepen worden indien er patiënten voor hem komen. Had de hoop hem na een eventuele afwijzing voorlopig niet te zien!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 1:55

Hij heeft het over een andere keer? dus ik zou het niet helemaal als een gesloten antwoord opvatten.

Succes! Date-topic 2 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sterre ma 14 feb 2011 - 1:58

Jammer Lady! Maar ik vind het wel een leuke reactie hoor, hij had dat 'andere keer?' er niet in hoeven zetten als hij niet zou willen. Jammer alleen dat hij niet met een concreet voorstel komt. Ik zou iets terugsturen in de trant van 'andere keer lijkt me leuk', en hem de volgende keer met een voorstel laten komen.






Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 14 feb 2011 - 2:06

Ja, ik denk dat ik zoiets terug stuur: Pretty lame ja! Wink Andere keer is prima, I leave it up to you.. Succes met studeren vanavond! xx

Wat vinden jullie?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Suus ma 14 feb 2011 - 2:12

Lijkt mij een prima berichtje smile Wel jammer dat hij vanavond niet kan...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 14 feb 2011 - 2:15

Suus schreef:Lijkt mij een prima berichtje Date-topic 2 561177 Wel jammer dat hij vanavond niet kan...
Jazeker jammer.. Maar goed, misschien is er nu een opening voor wat meer contact. Het scheelt me een hoop stress over de rest van de dag. Wink

Wacht nog even met reageren, hij hoeft niet te weten dat ik iedere vijf minuten mijn telefoon checkte Laughing
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 14 feb 2011 - 2:23

@ Lady : Jammer dat hij niet kan, maar wel stoer van je dat je heb gesmst! Ik vind het een goed smsje wat je hem wil gaan sturen.

@ Marsy en Prosecco : Gefeliciteerd! Weer 2 minder in het topic...

@ Sugarfall : Wat lief dat je ernaar vraagt. Very Happy Het gaat nog steeds goed. Hij is 2 weken ziek geweest dus we zijn alleen maar bij hem thuis geweest en hebben film gekeken. Gister zouden we naar de film gaan maar dat ging niet door en we hebben voor vandaag weer afgesproken met elkaar. Ik blijf bij hem eten en misschien nog filmpje kijken.
Londen is tot nu toe nog niet geboekt, dat is wel weer jammer maar hij komt wel steeds meer met dingen zoals : dat ik van de zomer een nieuwe kleur voor zijn slaapkamer mag uitkiezen met hem, dat we er samen maar verandering in moeten gaan brengen over het feit dat ik niet vaak naar hotels ben geweest, dat ik een nieuwe aankleding voor zijn keuken mag uitzoeken.. Dat zijn pluspunten. Very Happy
Hij vertelde wel 2 a 3 weken geleden dat hij rustig aan wil doen dus dat was een beetje een "domper".
Plus... Hij wil dit jaar nog verhuizen naar Utrecht. Ik wil eigenlijk in Rotterdam blijven want hier wonen mijn familie en vrienden maar in Utrecht wonen zijn familie en vrienden. Nu loop ik wel erg ver vooruit hoor betreft samenwonen maar wel iets om over na te denken, denk ik.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  aniet ma 14 feb 2011 - 2:24

Hahaha,Lady Very Happy
Ik zou vanavond terug smsen,niet nu meteen,hahaha!
Succes!
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 ma 14 feb 2011 - 2:36

Ik blijf hem toch nog een poosje als date zien hoor, ook omdat er verder niks veranderd en we niet opeens onze facebook profielen gaan aanpassen of ouders gaan leren kennen..

En daarnaast lees ik gewoon jullie verhalen mee!

Wat superstoer dat je gesmst hebt!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 14 feb 2011 - 2:37

aniet schreef:Hahaha,Lady Very Happy
Ik zou vanavond terug smsen,niet nu meteen,hahaha!
Succes!
Vanavond vind ik weer iets te laat, want zo lang blijft het me zelf dan ook bezig houden. Er is inmiddels een uur verstreken, dus ik wacht nog even wat langer. Hij is trouwens toch aan het werk, dus hij zal zeker weten níet elke vijf minuten kijken of er al reactie is. Wink
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Suus ma 14 feb 2011 - 3:17

Ik zou ook niet zo lang wachten hoor, Lady, zo lang wachtte hij toch ook niet met reageren? En hij is nog wel aan het werk, dus waarschijnlijk heeft hij gelijk gereageerd toen hij het las smile Maar kan me wel goed voorstellen dat je niet helemaal meteen wilt reageren smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie ma 14 feb 2011 - 3:32

Jammer Lady, maar niet geschoten is altijd mis toch? Misschien is dit inderdaad wel een openingetje.

Marsy en Prosecco leuk joh!! Geniet ervan Very Happy

Met mijn date heb ik nog steeds contact. Niks afgesproken nog, niks nieuws en een lege brievenbus Suspect
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 3:32

Ach kom op, die spelletjes steeds met dat smsen. Hij smste toch zelf ook vrij snel terug? Waarom zou je in godesnaam wachten tot vanavond. Gewoon smsen met die hap Very Happy En ik vind het leuk dat hij vraagt: andere keer? Very Happy Goed gedaan lady!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 14 feb 2011 - 3:46

Whaha Darcy, ben jij een "ratel"?? Die zie ik nu voor t eerst Wink

Lady, jammer dat ie niet kan, maar idd wellicht binnenkort een keer! Hoop het voor je smile En wanneer gaan wij ons nou eens bezatten aan de bar? Very Happy

Ik ga maar weer eens wat datingsites afspeuren ofzo.....

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 3:51

Bliss schreef:Whaha Darcy, ben jij een "ratel"?? Die zie ik nu voor t eerst Wink

Lady, jammer dat ie niet kan, maar idd wellicht binnenkort een keer! Hoop het voor je smile En wanneer gaan wij ons nou eens bezatten aan de bar? Very Happy

Ik ga maar weer eens wat datingsites afspeuren ofzo.....

Oh wat erg Embarassed Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 14 feb 2011 - 3:52

Darcy schreef:Ach kom op, die spelletjes steeds met dat smsen. Hij smste toch zelf ook vrij snel terug? Waarom zou je in godesnaam wachten tot vanavond. Gewoon smsen met die hap Very Happy En ik vind het leuk dat hij vraagt: andere keer? Very Happy Goed gedaan lady!
Heb het al gedaan hoor!

Ben best trots op mezelf. Ik moest dit doen, alleen al om niet vanavond in mijn bed te liggen en te denken 'Had ik maar'. Ik heb actie ondernomen en niet afgewacht. Best wel goed me!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 3:52

Goed gedaan meis, mijn stukje was ook niet naar jou persoonlijk gericht hoor Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 14 feb 2011 - 3:53

Bliss schreef:Whaha Darcy, ben jij een "ratel"?? Die zie ik nu voor t eerst Wink

Lady, jammer dat ie niet kan, maar idd wellicht binnenkort een keer! Hoop het voor je Date-topic 2 561177 En wanneer gaan wij ons nou eens bezatten aan de bar? Very Happy

Ik ga maar weer eens wat datingsites afspeuren ofzo.....
Zullen ons voornemen dat het dit voorjaar of deze zomer echt gaat gebeuren? En dan Darcy ook mee en Vruchtenhagel en alle anderen die willen komen! Vind het wel doodeng!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 3:54

Lady4 schreef:
Bliss schreef:Whaha Darcy, ben jij een "ratel"?? Die zie ik nu voor t eerst Wink

Lady, jammer dat ie niet kan, maar idd wellicht binnenkort een keer! Hoop het voor je Date-topic 2 561177 En wanneer gaan wij ons nou eens bezatten aan de bar? Very Happy

Ik ga maar weer eens wat datingsites afspeuren ofzo.....
Zullen ons voornemen dat het dit voorjaar of deze zomer echt gaat gebeuren? En dan Darcy ook mee en Vruchtenhagel en alle anderen die willen komen! Vind het wel doodeng!

Mag ik wel mee als bezette vrouw :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum