Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Baby
Vanillivi
nijntje4
Middleme
May
Antibes
Xanna
Zininzon
Sjaantje
Atelier Madame
TGR
BJA
Sundae
Pannetoet
Mermaid
FireButterfly
Gigi_
Prosecco
_Lacey_
Yzma
Snoes
Chocolate Cookie
CrazyGrace
*Rainbow
Tinus
Roze Roos
Feline
ButterflyEffect
klavertje
Sugarfall
Bliss
Janelie
Marsy28
aniet
Sweety
Zwoesj
Lady4
Sterre
Suus
43 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie ma 18 apr 2011 - 22:20

Ik zou er ook geen problemen mee hebben. smile Inderdaad wel netjes dat hij het aangeeft, maar goed, waarom zou hij het ook niet doen. Jij geeft al aan dat het jou niet uitmaakt, mits hij eerlijk is.
Vanavond is je date he! Weet je al wat je aantrekt?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 22:22

Ja een blauw shirtje met bloemen smile

Oh wat zouden jullie liever doen, zo rond half 10 's avonds. Echt een soort kroeg in gaan (waar je ook wel kan zitten), of meer een soort chiquer grand cafe?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie ma 18 apr 2011 - 23:02

Ik zou de locatie uitkiezen waar je het beste met elkaar kan praten. Dus waar de muziek niet te hard staat en je lekker kan zitten. Mag jij kiezen waar jullie naartoe gaan?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 23:32

Haha nee hebben gewoon nog niets besloten over waar we heen gaan, maar er is een kroeg waar we allebei wel eens komen, dus dat leek me wel leuk. Maar dat is wel echt een kroeg en geen cafe ofzo. Maar dat is 's avonds sowieso wel leuker, dus denk dat ik dat gewoon voorstel. Is wel leuk smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sjaantje ma 18 apr 2011 - 23:36

Marin, ik heb verder niks te zoeken in dit topic want ik date niet... Maar ik wil je vanavond heel veel plezier wensen!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 23:37

Haha wat lief, dank je Sjaan smile Straks valt het heel erg tegen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sjaantje ma 18 apr 2011 - 23:41

Vast niet, gezien je zorgvuldig uitgekozen outfit Wink
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 23:51

Marin schreef:Haha nee hebben gewoon nog niets besloten over waar we heen gaan, maar er is een kroeg waar we allebei wel eens komen, dus dat leek me wel leuk. Maar dat is wel echt een kroeg en geen cafe ofzo. Maar dat is 's avonds sowieso wel leuker, dus denk dat ik dat gewoon voorstel. Is wel leuk smile

F....? Of H....? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 23:56

F smile

En hij komt ook vaak in V de pizza pasta place :P

Grappig he, zou je 'm zo tegen 't lijf kunnen lopen, komen blijkbaar wel in dezelfde plekken.

Maarre..nu je er toch bent. F is toch wel leuk om 's avonds laat af te spreken? Ik vind 't altijd wel gezellig daar, lekker ongedwongen sfeer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 0:06

Marin schreef:F smile

En hij komt ook vaak in V de pizza pasta place :P

Grappig he, zou je 'm zo tegen 't lijf kunnen lopen, komen blijkbaar wel in dezelfde plekken.

Maarre..nu je er toch bent. F is toch wel leuk om 's avonds laat af te spreken? Ik vind 't altijd wel gezellig daar, lekker ongedwongen sfeer.

Ja hoor! Lijkt me geen probleem. Of is er een pubquiz gaande? Nou ja, dat weet ZvB wel:-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 0:17

Haha ja ik zal de expert nog wel even vragen :P

Of heb jij nog andere leuke ideen qua locaties? Ik ken alleen onze eigen vaste kroegen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 19 apr 2011 - 2:52

Ik weet nog een leuke locatie: de B........ op de GM smile (als je m niet snapt, moet je me maar ff Whatsappen!) Is wel een geschikte tent ook denk ik, maar de F. is ook prima hoor.

Héél veel succes en plezier!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 2:52

Oh ja die's ook leuk! Ben ik ook wel vaker geweest inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Suus di 19 apr 2011 - 2:57

Leuk Marin! En spannend. Veel plezier vanavond!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 8:35

Ik weet nu weer wanneer waarom ik chatten stom vind...

Ik zit nog op die pepper site. Ineens wil iemand met me chatten en hij zag er ok uit dus ik dacht, ik ga het weer eens proberen. Maar hij is zó deprimerend!

Hij is vandaag bij de pinautomaat beroofd. Heel veel geld kwijt enzo. Ok, dat is inderdaad k*t. Vervolgens gaat'ie door over de slechte buurt waar hij woont. Ik probeer een beetje vragen te stellen over wat'ie normaal doet op een dag. 'Een normale dag zou leuker zijn'. Ja duh!!
Maar goed, hij blijkt werkloos te zijn, en hij is op zoek naar een vaste baan als cameraman voor erotische films!!
Ik dacht eerst dat'ie een grapje maakte maar het was toch echt zo... Ik heb het gesprek inmiddels maar afgekapt Very Happy


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 10:41

Haha omg dat klinkt vrij ernstig inderdaad VH. Ik ben weer weg daar want vond die matches echt niets.

En ik ben intussen dus terug van de date smile

Het was wel heel erg gezellig smile Hij was iets te laat, en eerst natuurlijk even ongemakkelijk. maar al gauw was het heel gezellig en kletsten we er op los. Geloof dat we wel een klik hadden. Zaten iig leuk te kletsen, drie biertjes achterover getikt (lekker op het terras toch nog gezeten), en ja..was wel leuk! Kon ook lekker open zijn naar hem toe, en dat is wel een goed teken. Hij ook naar mij trouwens. Weet niet of we nou echt zaten te flirten, beetje misschien, en op een gegeven moment raakte ie wel met z'n hand m'n been aan, en later toen we weg gingen weer. Dus langzaam wel iets van fysiek contact, en ik zat ook wel beetje op onze body language te letten, en dat werd wel steeds minder gespannen en naar elkaar toe. Dus dat was wel positief. Ik weet niet of ik echt op hem zou kunnen vallen. Ik denk het wel, maar ik denk ook dat ik er gewoon echt nog niet aan toe ben. Ik vind het heel goed van mezelf dat ik dit wel geprobeerd heb, maar ik weet gewoon echt nog niet of ik dit al wel wil. Maar goed, laat het maar beetje bezinken. Ook vind ik het toch wel een nadeel dat hij echt heel erg druk met z'n werk is, hij maakt 60 a 70 urige werkweken en dat staat me ook niet heel erg aan. Ja leuk gedrevenheid, maar heeft ie wel tijd voor een relatie dan?

Maar al met al ben ik wel redelijk positief, we konden lekker kletsen, heel gemakkelijk en veel gelachen en ook al haat ik dit soort sociale conventies eigenlijk, het ging best goed, en dat vind ik in elk geval al een hele overwinning zo voor mezelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  BJA di 19 apr 2011 - 21:30

@ Janelie, mijn date is vrijdag ja! Ik weet nog niet wat we gaan doen, maar met dit lekkere weer is er vast wel wat te verzinnen.
Ik twijfel alleen enorm of hij dit eigenlijk wel als date ziet, en niet gewoon als vriendschap.
Misschien moet ik dat eens subtiel vragen, maar weet niet hoe! :shock:

@ Marin, fijn dat je date goed verliep! Geeft je ook wel zelfvertrouwen denk ik.
Mmm, ik heb gedate met iemand die ook 70+ uren werkte. Niet leuk. Had nooit tijd en zowat alle afspraken werden afgezegd of verschoven.
Ik weet niet wat voor werk jouw date doet, maar het kan zeker goed gaan! Werkt ie ook in het weekend? Dat scheelt al veel denk ik als ie dat niet doet.
Gaan jullie nog eens afspreken denk je?
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety di 19 apr 2011 - 21:55

@ VH : Dat is wel heel erg! Verstandig dat je het gesprek heb afgekapt Wink

@ Marin: Wat leuk dat het geslaagd was. Vind het goed van je dat je van jezelf al weet dat het misschien toch te vroeg is. Daarom ook prettig dat het een leuke date was dan heb je het in ieder geval geprobeerd en was het toch iets positiefs. Ik denk niet dat je het moet stoppen. Ondanks dat je er misschien nog niet klaar voor ben, je had wel een leuke klik met hem. Daarbij is hij ook nog bezig met dat andere meisje dus ik zou niet verwachten dat hij nu al zijn keuze gaat maken. Misschien wil hij het ook rustig aan doen net als jij. En is hij in het weekend vrij om af te spreken? En wordt er nog een keer afgesproken?

@ BJA: wat leuk van je date aankomende vrijdag. Wat gaan jullie doen? En hoe vaak hebben jullie al afgesproken?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 22:28

Leuk om te horen dat het gezellig was op jullie date, Marin! Ik vind het wel goed van je dat je ook eerlijk naar jezelf toe bent. Leuke jongen, gezellig en een leuke tijd gehad. Maar toch, als ie 60+ of 70+ uur in de week werkt dan blijf je er inderdaad bij stilstaan of het wel zo praktisch is om met hem blijven af te spreken of dat het misschien iets zou kunnen worden. Waardoor komt het eigenlijk dat hij zo veel werkt? Heeft ie een baan die veel van hem eist? Hoe zie jij jezelf in zijn leven passen ondanks dat hij het zo druk heeft?

@Vruchtenhagel: wat een engerd... Brr, maar goed dat je het hebt afgekapt.

@Bliss, hoe staat het trouwens met jou datinggebeurtenissen tegenwoordig?

Ik heb mijn date inmiddels ook gehad. Vanochtend nog. Embarassed Gisteren hadden we afgesproken in Apeldoorn waar ik woon. We hebben in een parkje gezeten op een dekentje. Toen werd er al geknuffeld, maar al gauw gingen we ook zoenen. Tussendoor kreeg ik een smsje van een nichtje dat zij ook toevallig in Apeldoorn was in hetzelfde parkje en ik voelde me op dat moment zo erg betrapt!
Maar hoe dan ook voelde het zo goed! Dus in de avond ging het iets verder en bleef ie slapen. Met alle gevolgen van dien.... Embarassed Ik had in ieder geval geen pyjama meer aan, toen ik vanochtend wakker werd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 22:37

Zo, the morning after. Ik laat het allemaal maar gewoon even bezinken en ik zie wel smile
Maar ben blij dat het in principe gewoon positief was smile

Hij werkt inderdaad zo veel omdat ie een eigen bedrijf heeft wat nog redelijk in de kinderschoenen staat. Dat vergt gewoon heel veel tijd. Heb ik uiteraard alle begrip voor, en is ook heel logisch, maar ik weet niet of ik dat leuk zou vinden om in een relatie mee te moeten dealen. Aan de andere kant: Ik ben niet anders gewend dan een vriend niet veel te zien, en ben heel erg gesteld op m'n eigen vrijheid, dus feitelijk zou 't niet zo'n probleem moeten zijn.

Bitterkoek, wat super leuk zeg! Wat romantisch zo 's ochtends onder een dekentje in het park zoenen, wow!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 22:47

Nou, gistermiddag hadden we in het parkje gezeten. Onder de bloedhete zon. Wel romantisch hoor. smile

Mja, ik weet dat van jou dat je graag ook je eigen tijd wilt hebben. Maar geloof mij, het is geen pretje om met iemand een relatie te hebben die pas rond 21.00 uur tijd voor je heeft, zo niet later. Zeker als het iemand is die erg op zijn werk gesteld is waarbij hij liever niet gestoord wilt worden. Het gaat erom dat je gewoon een leuke tijd samen hebben en dat zijn planning daarin geen dilemma moet vormen. Dus met andere woorden, het moet eens een keer kunnen dat jullie een keer in de week eens een avondje bank hangen in de avond. Niet dat het een keer in de week een uurtje lunchen is. Soms kan het wel een probleem zijn dat als je eens een keer spontaan iets wilt gaan doen met hem. Mja, ik weet het niet hoor. Iemand ie zoveel werkt heb ik zo mijn gedachten over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  TGR di 19 apr 2011 - 22:58

Glimlach van oor tot oor hier

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 23:04

TGR schreef:Glimlach van oor tot oor hier

Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon do 21 apr 2011 - 9:38

Ik ga me hier ook maar in mengen, want ik ga ook daten.. Als ik durf...
Ben nu met een jongen aan het mailen en heb hem al wel gezegd dat ik het allemaal erg eng vind, hij reageerde er gelukkig goed op.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 21 apr 2011 - 19:29

Spannend Zininzon! Via welke site ken je hem?

Ik spreek zondag nog een keer af met die jongen van laatst. Zal wel weer eeb terrasje worden, aangexien ik nooit inspiratie heb voor andere activiteiten!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum