Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Baby
Vanillivi
nijntje4
Middleme
May
Antibes
Xanna
Zininzon
Sjaantje
Atelier Madame
TGR
BJA
Sundae
Pannetoet
Mermaid
FireButterfly
Gigi_
Prosecco
_Lacey_
Yzma
Snoes
Chocolate Cookie
CrazyGrace
*Rainbow
Tinus
Roze Roos
Feline
ButterflyEffect
klavertje
Sugarfall
Bliss
Janelie
Marsy28
aniet
Sweety
Zwoesj
Lady4
Sterre
Suus
43 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 22 mei 2011 - 5:29

Lady, zullen wij gewoon gaan trouwen over tien jaar? Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 22 mei 2011 - 5:32

Uhm Bliss en Lady.. wie trouwt er dan met mij? :shock:
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 22 mei 2011 - 5:36

Tegen die tijd kun je vast meerdere mensen tegelijk trouwen, dus dan trouwen we gewoon allemaal met elkaar! Wel zo gezellig, als we over 60 jaar in het verpleeghuis wonen. Very Happy
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 22 mei 2011 - 5:39

Haha.. maar goed.. ik zie 't bij mezelf ook echt niet snel meer gebeuren. En ik vind 't nu wel goed zo.. heb besloten om eind 2011 weer paar maanden weg te gaan.. (als alles het toelaat) en dat is alleen maar lastiger als je iemand achter moet laten.

Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 zo 22 mei 2011 - 6:59

Liefde komt juist als je het niet verwacht toch? Is wel een enorm cliche maar toch Laughing

Ow ik ben zo benieuwd.... Ik kan niet wachten tot ik weer wat hoor, wat erg is dit. Het was zo'n lange dag, aan de ene kant geen verwachtingen, het was allemaal zo relaxt, maar daardoor hoop ik juist ook weer meer. Whaa!
Ik heb nog wel een smsje gestuurd dat ik goed was thuisgekomen en daarna niks meer gehoord, terwijl ik weet dat ie vandaag geen plannen had haha. Maar ik moet gewoon even geduld hebben, tis ook wel stijlvol om even te wachten na een date op zich :p
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 22 mei 2011 - 8:33

Oh ik ken t gevoel nijntje, alleen ik kan daar totaal niet mee omgaan (maar dat is hier al bekend geloof ik, haha)! Ik hoop écht voor je dat je snel wat hoort!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ zo 22 mei 2011 - 8:41

Lady4 schreef:
Bliss schreef:Leuk nijntje! Dat afwachten is vreselijk idd, hopelijk hoor je snel wat!
Therapy, ik hoop dat jij ook snel wat hoort!

Hier ook geen nieuws, behalve dan dat ik mijn profiel vandaag heb verwijderd van Knuz. Jezus, wat een domme figuren hingen daar rond zeg, was er helemaal klaar mee.
Ik zei het van de week nog tegen ZvB, maar ik heb echt steeds meer het idee dat ik alleen blijf... Kan me gewoon écht niet voorstellen dat ik ooit nog eens een relatie krijg.

+1..
Hier nog een..

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 zo 22 mei 2011 - 8:44

Bliss schreef:Oh ik ken t gevoel nijntje, alleen ik kan daar totaal niet mee omgaan (maar dat is hier al bekend geloof ik, haha)! Ik hoop écht voor je dat je snel wat hoort!

Ik heb wel wat gehoord, een smsje net, dat het gezellig was, en of de taart gelukt was (die ging ik vandaag maken). Was een redelijk neutraal smsje zonder smileys of x-jes.... Tja wat moet k daar nou mee...

Ik heb maar geantwoord dat hij snel moet zijn als ie nog een stukje wil omdat ie erg lekker is haha.
Geef ik toch nog wat prijs in mn antwoord :P
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  BJA zo 22 mei 2011 - 8:51

@ Bliss, dat gevoel heb ik ook een lange tijd gehad (nog steeds een beetje) maar uiteindelijk moet het toch gaan lukken hoop ik! Ik heb me erbij neergelegd op dit moment.
Enne...ik heb weleens een foto van jou gezien (Je was in Duitsland laatst toch?) en ik kan het me niet voorstellen dat de mannen niet op jou vallen. Wink
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 22 mei 2011 - 9:04

Ahh wat superlief BJA, de tranen springen spontaan in mn ogen...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  BJA zo 22 mei 2011 - 9:09

hug
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vanillivi ma 23 mei 2011 - 1:04

_Lacey_ schreef:
Lady4 schreef:
Bliss schreef:Leuk nijntje! Dat afwachten is vreselijk idd, hopelijk hoor je snel wat!
Therapy, ik hoop dat jij ook snel wat hoort!

Hier ook geen nieuws, behalve dan dat ik mijn profiel vandaag heb verwijderd van Knuz. Jezus, wat een domme figuren hingen daar rond zeg, was er helemaal klaar mee.
Ik zei het van de week nog tegen ZvB, maar ik heb echt steeds meer het idee dat ik alleen blijf... Kan me gewoon écht niet voorstellen dat ik ooit nog eens een relatie krijg.

+1..
Hier nog een..

En hier nog eentje!

Ik ben al een poosje date-loos (met opzet), maar dan kom ik eindelijk een leuke vent tegen, mee gedanst en gekletst en dan hoor ik de volgende dag van mn beste vriend dattie al samen woont...Oh waarom kies ik toch altijd de bezette mannen?! (en het ergste is dat hij zo'n indruk heeft gemaakt dat ik heel de dag aan 'm denk!)
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 23 mei 2011 - 3:29

Vanillivi schreef:
Ik ben al een poosje date-loos (met opzet), maar dan kom ik eindelijk een leuke vent tegen, mee gedanst en gekletst en dan hoor ik de volgende dag van mn beste vriend dattie al samen woont...Oh waarom kies ik toch altijd de bezette mannen?! (en het ergste is dat hij zo'n indruk heeft gemaakt dat ik heel de dag aan 'm denk!)
Dat ken ik ook.. Heb nu een tijdje gepraat met een jongen via msn en dat was steeds erg gezellig, hij heeft al een vriendin en woont er ook mee samen... Jammer voor mij maar ik krijg hem nu niet uit mijn hoofd... Embarassed
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 4:37

Haha Feline waarschijnlijk wel ja Wink

Ohh ik ben zo hard op wegom verliefd te worden!
En aan de ene kant vind ik het heerlijk, maar aan de andere kant is het zo lang geleden dat ik iemand zó leuk heb gevonden dat ik het ook weer een beetje eng vind..!
Maar het was weer een superleuke dag gisteren, hebben heel lang zitten kletsen, wijntje erbij, toen uit eten geweest en daar ook over vanalles en nog wat gekletst.
En vrijdag zie ik 'm alweer!

Voor de dames die denken altijd alleen te blijven, niet zo negatief denken!
Jullie zijn stuk voor stuk mooie en leuke meiden, en als je ergens naar opzoek gaat kom je het juist niet tegen he!
Mijn zus is bijna 30 en heeft sinds een jaar een relatie, daarvoor ongeveer 8 jaar geen serieuze relatie gehad.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 0:37

Mag ik mee kletsen ?????

Ik heb afgelopen zaterdag iemand ontmoet tijdens het stappen. Iemand waarvan ik dacht dat hij behoorlijk bezopen was maar hij scheen oprechte interesse te hebben Embarassed
Het is een leuk apart verhaal geworden hoe het contact tot stand is gekomen maar we hebben 5 juni een date op staan !!!! Very Happy

En ik ?? Ik vind het dood en dood eng haha ik heb nog nooit een date gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 24 mei 2011 - 4:50

@ Princess: wat leuk voor je!! Idd doodeng, maar lekker van genieten hoor!
@ Stuiterbal: spannend joh, ik ben benieuwd naar je date!

Oooohh ik loop me weer druk te maken hoor! Sinds ik mn ex-date weer heb gezien, spookt ie dus weer door mn hoofd en ik moest steeds de neiging onderdrukken om een berichtje naar hem te sturen. Maar vandaag is hij jarig en ik had al besloten dan wel wat te sturen, maar nu ben ik al de hele dag zenuwachtig daarvoor! Hoe suf is dat?
Waarschijnlijk (ja ik heb alweer lekker zitten analyseren) is dat omdat mn gevoel, als we ff geen contact hebben, weer wat afzwakt en ik bang ben dat, als we nu wel weer contact hebben, ik wederom van voren af aan kan beginnen. Maar ja, we'll see... Ik ga nú iets sturen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Middleme di 24 mei 2011 - 5:53

Bliss schreef:@ Princess: wat leuk voor je!! Idd doodeng, maar lekker van genieten hoor!
@ Stuiterbal: spannend joh, ik ben benieuwd naar je date!

Oooohh ik loop me weer druk te maken hoor! Sinds ik mn ex-date weer heb gezien, spookt ie dus weer door mn hoofd en ik moest steeds de neiging onderdrukken om een berichtje naar hem te sturen. Maar vandaag is hij jarig en ik had al besloten dan wel wat te sturen, maar nu ben ik al de hele dag zenuwachtig daarvoor! Hoe suf is dat?
Waarschijnlijk (ja ik heb alweer lekker zitten analyseren) is dat omdat mn gevoel, als we ff geen contact hebben, weer wat afzwakt en ik bang ben dat, als we nu wel weer contact hebben, ik wederom van voren af aan kan beginnen. Maar ja, we'll see... Ik ga nú iets sturen!

Wat heb je gestuurd? En vooral, heb je al wat teruggekregen?
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 24 mei 2011 - 6:20

Ik heb dit via Whatsapp gestuurd:
Er is er één 30, hoera, hoera...
Van I love you e gefeliciteerd (+ een of ander feestelijk emoticon-ding)

En ik heb (nog?) niks teruggekregen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 24 mei 2011 - 6:49

Hmm heb ff op mijn ex-date zijn Twitter gekeken en het lijkt erop alsof ie op vakantie is met een paar vrienden! Brand new information Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 6:53

Bliss schreef:Ik heb dit via Whatsapp gestuurd:
Er is er één 30, hoera, hoera...
Van I love you e gefeliciteerd (+ een of ander feestelijk emoticon-ding)

En ik heb (nog?) niks teruggekregen!

Ik krijg vaak zoveel sms'jes/berichtjes met mijn verjaardag en dan op tijdstippen dat ik aan het eten/iets anders nuttigs aan het doen ben, dat ik ze vaak open en dan vergeet te reageren Embarassed. Volgens mij hebben heel veel mensen dat. Volgens mij krijg ik heel vaak zelf ook geen reactie op sms'jes voor een verjaardag trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 di 24 mei 2011 - 7:01

Bliss, heeft hij zijn What's App wel aanstaan als hij op vakantie is? Misschien handig om nog een smsje te sturen met dezelfde tekst?

Nijntje, alweer iets gehoord van je date?

Princess, geniet van deze tijd. Echt leuk dat je zo goed voelt bij hem!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 24 mei 2011 - 7:21

@ June: idd, als ik jarig ben, reageer ik ook niet op iedereen die mij dan smst hoor! Maar heb toch het idee dat dit anders is en ik verwacht eigenlijk wel dat hij nog wat terug stuurt (al zal het misschien niet vandaag zijn).
@ Lady: bij Whatsapp kun je zien hoe laat iemand voor t laatst online was, toch? Ik heb in elk geval een paar keer gekeken bij hem vandaag en er staat nu "laatst gezien vandaag om 18:00", wat overigens drie minuten ná mijn berichtje was. Ik denk dus dat hij het wel heeft gezien, maar t was natuurlijk ook etenstijd enzo. Nou ja, we zullen zien.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 di 24 mei 2011 - 7:57

In dat geval heeft hij het waarschijnlijk wel gezien ja. Ik ben benieuwd of je wat terug hoort, hoop het voor je!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Middleme di 24 mei 2011 - 8:07

Lady4 schreef:In dat geval heeft hij het waarschijnlijk wel gezien ja. Ik ben benieuwd of je wat terug hoort, hoop het voor je!
+1
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety di 24 mei 2011 - 8:41

Ik hoop dat je ook wat terug krijg Bliss. Probeer jezelf alleen niet gek te maken door vaak te kijken op je whatsapp of zijn twitter. Wil er wel even bij zeggen dat ik vind dat je er goed over na heb gedacht wat dit nou betekend voor jezelf. Omdat je aangaf dat je zenuwachtig bent/was en dat je goed voor jezelf wist te omschrijven waar dat aan kan liggen.


Hier is niks gaande in date land. Ik had me eerst nog ingeschreven op Badoo, RP en Be2. Ik heb me bij de laatste twee weer verwijderd. Sta nog wel op Badoo en had wel wat reacties gehad maar niet van leuke mannen. Ben nu aan het kletsen met een jongen. Helaas heeft hij al een vriendin maar we zijn gewoon lekker aan het kletsen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum