Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Baby
Vanillivi
nijntje4
Middleme
May
Antibes
Xanna
Zininzon
Sjaantje
Atelier Madame
TGR
BJA
Sundae
Pannetoet
Mermaid
FireButterfly
Gigi_
Prosecco
_Lacey_
Yzma
Snoes
Chocolate Cookie
CrazyGrace
*Rainbow
Tinus
Roze Roos
Feline
ButterflyEffect
klavertje
Sugarfall
Bliss
Janelie
Marsy28
aniet
Sweety
Zwoesj
Lady4
Sterre
Suus
43 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 8 mei 2011 - 11:52

Nog iemand naar Kane geweest op kosten van Pepper eigenlijk? =D

Ik ben sindsdien niet meer online geweest daar.. :$
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CrazyGrace zo 8 mei 2011 - 22:14

Zininzon schreef:@ Bliss: ja, daar kom je achter door het te ontdekken... Of hij de ware is of niet. Maar blijkbaar denk je op dit moment van niet!

Ik heb even jullie tips nodig... Ik wil een nieuwe date met mijn date (en gelukkig wil hij dat ook), alleen laat hij mij nu wat regelen. 1e date heeft hij geregeld dat we uit eten gingen. Wie heeft er ideeen? Want om nu weer uit eten te gaan....

Er is zoveel te doen..
Heeft hij in de eerste date aangeven wat hij leuk vindt te doen (films kijken ofzo), daar kan je dan op inspelen. Of doe anders heerlijk origineel en ga midgetgolfen of naar een indoor iets baan.

Wat vind jij leuk als date, dat is ook een belangrijke vraag: wil je iets doen, veel kletsen, gewoon genieten?

Met dit weer kan je ook altijd nog picknicken Laughing
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall zo 8 mei 2011 - 22:52

Ja, als het lekker weer is op de dag van je date kun je gaan picknicken! Of denk je dat hij daar niets aan zal vinden? Wink
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  May zo 8 mei 2011 - 23:24

Wat leuk al die verhalen te lezen.

ZiZ picknicken is wel een leuk idee inderdaad. Anders inderdaad iets aansluitends op wat zijn interesses zijn en wat jij ook leuk vind uiteraard?

Ik moet het gewoon even kwijt, en weet niet waar, dus doe het maar even hier Wink
Er spookt bij mij de hele tijd een jongen door mijn hoofd, heel irritant want weet helemaal niks van hem. Ik was namelijk afgelopen vrijdag in het ziekenhuis, en hij werkt daar schijnbaar, en hij stond dus met mij te flirten, alleen ik had dat een beetje heel laat door want ik dacht dat hij op mij stond te wachten totdat ik klaar was aan de balie. Dit bleek niet zo te zijn, en sindsdien spookt hij door mijn hoofd.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon ma 9 mei 2011 - 0:04

Nou het punt is een beetje dat we gelijk na werktijd afspreken. We werken in de zelfde stad (en hij woont daar ook). Ik woon 30 km verder.
Dus eigenlijk zal het er wel weer op uit komen dat we ergens wat gaan eten.
Picknick vind ik een leuk idee, maar hoe realiseer ik dat als ik op m'n werk zit.. Haha..
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sterre ma 9 mei 2011 - 0:19

Zininzon schreef:Picknick vind ik een leuk idee, maar hoe realiseer ik dat als ik op m'n werk zit.. Haha..

Heb je een park en een supermarkt in de buurt? Dan kan je altijd wat makkelijke dingen halen die je niet meer hoeft klaar te maken zoals een flesje wijn, een pak sap, vers stokbrood, kaasjes/salades, snacktomaatjes, bakje aardbeien enz. Ik vind het ook een leuk idee voor een date smile. Dan kan je een kleedje of handdoek meenemen, en vaak hebben ze in de supermarkt wel wegwerp bekertjes, borden en bestek.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 9 mei 2011 - 1:28

@ Bliss: Wat balen dat je je zo voelt! Hoe voel je je nu? Omdat je een nachtje heb kunnen slapen?

@ ZiZ: en samen naar de bios gaan? Of je nodigt hem bij jou uit om samen een filmpje te kijken en te koken. Of bij hem thuis.

Hier gebeurt er niet veel eigenlijk. Ik zit op een site ( en het is ook een app ) dat heet Badoo. Kennen jullie dat? Nu kreeg ik gister een berichtje van een meisje die aan mij vroeg of ik ook van 2 walletjes at omdat ze me zo aantrekkelijk vind! :shock:
Moet eerlijk zeggen voelde me wel gevleid. Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon do 12 mei 2011 - 9:34

Gister date #2 gehad.
Het was wederom gezellig, we hebben een goede klik met elkaar.
Maar... ik voel me (nog) niet echt tot hem aangetrokken en hij ook niet tot mij scratch
Omdat we het zo leuk met elkaar hebben, gaan we nog wel een keertje afspreken en dan zien we wel wat er gebeurt.
We gaan dan niet meer uit eten, dan zien we elkaar ook eens in een andere setting.

Hij had trouwens het idee dat ik bijna hoteldebotel verliefd op hem was. Ik heb dat meteen even wat afgevlakt.
Ik weet van mezelf dat ik overweldigend kan zijn in aandacht geven, dus nu maar even gas terug. Heb hem na de date niet meer gesmst en gemaild en ook nog niks van hem ontvangen. We wachten af smile
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall do 12 mei 2011 - 21:32

Denk je dat dat wel kan komen Zininzon? Ik ben benieuwd wanneer je weer iets hoort.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Middleme za 14 mei 2011 - 10:06

Meiden, ik heb even advies nodig. Ik vind een jongen (al bijna een jaar) leuk, die ken ik via de fitness, daar issie instructeur. Hoe kan ik hem subtiel duidelijk maken dat ik hem wel erg leuk vind?

(moet hier even bij zeggen dat ik wel vaak even met m klets, omdat hij bij iedereen die aan het sporten is gaat buurten en gister nog ff meer gekletst om iedereen al weg was..)
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  BJA zo 15 mei 2011 - 7:49

Middleme, als je toch al af en toe met hem praat, dan zou ik gewoon de gok wagen en hem tijdens dat gesprek vragen of hij wat wil gaan drinken met je.
Weet je al of hij single is?
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 7:00

Zo heb je jaren geen date, en nu ineens 2...

Ik heb een aantal weken geleden gezoend met een jongen die ik van de middelbare school ken, heb daar toen ook een bericht over geplaatst in dit topic.
De week nadat ik met die jongen had gezoend ging ik op vakantie, en leerde ik een andere leuke jongen kennen.
Afgelopen woensdag was ik bij de jongen van school, was heel gezellig, en net die avond smste de jongen van vakantie over wanneer we gingen daten.
De jongen van vakantie heb ik gisteren gezien en dat was ontzettend leuk, eigenlijk leuker dan met de jongen van school..!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 16 mei 2011 - 7:32

Leuk joh, Princess! Hoe heb je hem leren kennen op vakantie? En is er gezoend gisteren? smile

Ik ben weer gewoon Toos Dateloos! Ex-date zit nog wel in mn hoofd (zie een paar berichten terug), maar ben er nog niet uit of ik daar nog iets mee moet. Hij is wel volgende week jarig, dus dan stuur ik hem wel ff een berichtje. Verder ben ik ook een beetje klaar met die datingsites, heb echt geen zin meer om steeds eerst een poos met iemand te mailen, die vervolgens toch weer niks blijkt te zijn. Blehhgh.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Middleme ma 16 mei 2011 - 8:25

BJA schreef:Middleme, als je toch al af en toe met hem praat, dan zou ik gewoon de gok wagen en hem tijdens dat gesprek vragen of hij wat wil gaan drinken met je.
Weet je al of hij single is?

Ja, dat issie! (Paar keer op zn FB gekeken - of is dat fout?) Ik denk idd dat ik een keer de gok moet wagen, maar dat vind ik juist eng. Embarassed

Bliss, gewoon ff lekker rustig aan doen, het komt vanzelf! (Makkelijk zeggen, weet ik, heb ik zelf ook niet)

Princess, volg je gevoel, meer kun je op dit moment niet doen denk ik. Niet teveel nadenken, maak je het jezelf heel moeilijk mee smile
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 16 mei 2011 - 21:03

Wat leuk Princess! Dus een vervolg date met de vakantie jongen zit er wel in? Very Happy

Wat vervelend voor je dat je ex date weer in je hoofd zit Bliss. Zijn er dingen veranderd tussen jullie?

En nee hoor ik vind dat niet fout Middleme. Ik zou het gewoon eens voorstellen om wat te gaan drinken. Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 4:14

Er is gezoend zondag en hij komt deze zondag weer Very Happy!
M'n gevoel neigt nu meer naar vakantiejongen dus ik wil daar eigenlik meer tijd in steken dan in schooljongen, dus dat zegt het eigenlijk al..!

Bliss, heb je nog wat gehoord van je ex-date na die avond dat je 'm weer tegen bent gekomen?
Een verjaardagsberichtje sturen is altijd leuk en attent..!

Middelme, gewoon vragen! Wat heb je te verliezen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 19 mei 2011 - 4:23

@ MiddleMe: idd, gewoon vragen, anders heb je straks eeuwig spijt!
@ Sweety: neuh, niks veranderd verder, behalve dat hij dus weer contact opnam en ik hem heb gezien.
@ Princess: heb daarna niks meer gehoord en me zelf ook ingehouden iets te sturen. Hij is dinsdag jarig en dan wil ik nog wel ff wat sturen. Het gevoel van missen is weer iets afgezwakt, maar het blijft een beetje sluimeren in mn achterhoofd.
Leuk van vakantiejongen! Alvast veel (zoen)plezier gewenst zondag Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 zo 22 mei 2011 - 4:50

Ik had hier nog niet eerder iets gezegd geloof ik maar ik kan me er nu ook bij voegen!

Ik heb gisteren zo'n leuke date gehad! Ik ken hem via via en het is lang geleden dat ik zo'n leuke dag heb gehad! We hadden in de middag al afgesproken en laat op de avond heb ik de trein terug pas gepakt. Het was zo ontspannen, lekker door de stad wandelen, terrasje hier en daar, ken je dat, zo'n dag die niet om lijkt te gaan. Dan ook maar een hapje eten, en kletsen over van alles en nog wat. Af en toe een toespeling, wat dichter naar elkaar toeschuiven, een opmerking die je op meerdere manieren kan "lezen". Ik ben zo benieuwd wat voor gevolg dit krijgt...

Nu hoor ik niks van hem, toe tergend is dat, maar ook heel normaal nu even eigenlijk na 1 dag haha.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 22 mei 2011 - 4:54

Wat leuk Nijntje! Wacht maar even af, één dag is inderdaad nog niet zo lang. Lekker nagenieten!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 22 mei 2011 - 5:19

Klinkt goed Nijntje.. smile

En Princess is nu weer aan 't zoenen denk ik Wink

Nog meer leuke verhalen? Ik heb helaas nooit iets te melden.. doe er ook geen moeite voor hoor!


Laatst aangepast door Feline op zo 22 mei 2011 - 5:31; in totaal 1 keer bewerkt
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 5:19

Aarrghhh ik heb onlangs heel leuk en heel vaak mailcontact met een leuke man gehad via een datingsite. In zijn laatste mailtje zei hij nog dat hij me zo leuk vindt en nu heb ik sinds maandagavond niks meer gehoord. Hij is niet meer online geweest op de datingsite en nu hoor ik niks meer van hem.
Ik baal er van :o

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 22 mei 2011 - 5:24

Leuk nijntje! Dat afwachten is vreselijk idd, hopelijk hoor je snel wat!
Therapy, ik hoop dat jij ook snel wat hoort!

Hier ook geen nieuws, behalve dan dat ik mijn profiel vandaag heb verwijderd van Knuz. Jezus, wat een domme figuren hingen daar rond zeg, was er helemaal klaar mee.
Ik zei het van de week nog tegen ZvB, maar ik heb echt steeds meer het idee dat ik alleen blijf... Kan me gewoon écht niet voorstellen dat ik ooit nog eens een relatie krijg.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gigi_ zo 22 mei 2011 - 5:25

Bliss schreef:Leuk nijntje! Dat afwachten is vreselijk idd, hopelijk hoor je snel wat!
Therapy, ik hoop dat jij ook snel wat hoort!

Hier ook geen nieuws, behalve dan dat ik mijn profiel vandaag heb verwijderd van Knuz. Jezus, wat een domme figuren hingen daar rond zeg, was er helemaal klaar mee.
Ik zei het van de week nog tegen ZvB, maar ik heb echt steeds meer het idee dat ik alleen blijf... Kan me gewoon écht niet voorstellen dat ik ooit nog eens een relatie krijg.

+1!


Laatst aangepast door Gigi_ op zo 22 mei 2011 - 5:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 22 mei 2011 - 5:26

Bliss schreef:Leuk nijntje! Dat afwachten is vreselijk idd, hopelijk hoor je snel wat!
Therapy, ik hoop dat jij ook snel wat hoort!

Hier ook geen nieuws, behalve dan dat ik mijn profiel vandaag heb verwijderd van Knuz. Jezus, wat een domme figuren hingen daar rond zeg, was er helemaal klaar mee.
Ik zei het van de week nog tegen ZvB, maar ik heb echt steeds meer het idee dat ik alleen blijf... Kan me gewoon écht niet voorstellen dat ik ooit nog eens een relatie krijg.

+1..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 5:26

Neuhhh Bliss, op ieder potje past een dekseltje toch!? Komt vast goed Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum