Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Baby
Vanillivi
nijntje4
Middleme
May
Antibes
Xanna
Zininzon
Sjaantje
Atelier Madame
TGR
BJA
Sundae
Pannetoet
Mermaid
FireButterfly
Gigi_
Prosecco
_Lacey_
Yzma
Snoes
Chocolate Cookie
CrazyGrace
*Rainbow
Tinus
Roze Roos
Feline
ButterflyEffect
klavertje
Sugarfall
Bliss
Janelie
Marsy28
aniet
Sweety
Zwoesj
Lady4
Sterre
Suus
43 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 8:20

Ey Meiden, ik ga hier ook maar eens meeschrijven denk ik! Ik ben ook zo af en toe aan het daten via paiq.
Ongeveer 2.5 week terug heb ik met een jongen gedate, wat gedronken enzo.. was wel gezellig. Hij is net van baan veranderd dus eigenlijk weinig contact op het moment.

Gister heb ik met een ander gedate, ook erg gezellig... veel zitten kletsen. Wil hem best nog wel een keer zien.
En misschien ga ik vrijdag ander persoon nog zien, maar daar zit weinig relatiepotentie in.. gewoon als een vrienden smile

Ow en ik mail al maand met een gast die zich nogal opdringt om me te ontmoeten, maar daar ben ik beetje klaar mee.
Oeh ik ben wel hard bezig met mensen ontmoeten.... Neutral nu ik het zo optyp.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CrazyGrace ma 14 maa 2011 - 10:11

Ik ken hem van het uitgaan. Sprak hem gewoon aan en het klikte heel erg. Na een paar keer gezellig met beide vriendengroepen, toch besloten om eens te kijken of het meer kan worden dan 'erg gezellig'. Ben benieuwd
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 di 15 maa 2011 - 9:59

Nee, ik heb nog niks afgesproken met hem. Heb mijn collega in
inmiddels weer een paar keer, bij toeval en via sms, gesproken. Het is denk ik toch een gevalletje van 'He's just not that into you'. Jammer..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos wo 16 maa 2011 - 7:47

Jammer Lady!

Cg: Hoe was het?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CrazyGrace wo 16 maa 2011 - 13:09

Ben net terug thuis. Het was super gezellig en leuk. Wilde aan het einde gelijk weer een nieuwe date plannen. Hopelijk lukt dat ook zo snel mogelijk (zit zelf een beetje in tijdnood, maar moest maar laten weten wanneer het zou lukken).
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 13:22

Een jongen doet echt heel erg apart..
Het is min of meer een collega, hij doet wat klusjes voor het bedrijf waar ik stage loop(dit is wel in het buitenland in een land ver weg, dus denk wel dat dat ook een belangrijke rol heeft) maar in ieder geval, de eerste week/1.5 week had ik hem echt nog nooit gezien hier. Daarna hebben we kennisgemaakt, hij heeft me geholpen met een appartement zoeken etc. We hebben toen ook gezoend, en daar had hij later spijt van. Als ik hem sms om wat te gaan drinken ofzo zegt hij dat hij het druk heeft en dat hij ruimte nodig heeft voor zichzelf vanwege die kus. Dat is al enkele weken geleden en heb hem daarom ook niet meer gesmst oid.
Maar nu komt hij echt elke dag langs op het werk, en ik vind het apart dat hij altijd als eerste naar mij toekomt. Het is hier de gewoonte om de vrouwen een kus te geven en de mannen een hand, maar ik krijg echt altijd een kus en de andere vrouwen vaak niet en de mannen soms of niet een hand.
Zou het zijn dat hij echt veel te doen heeft voor het bedrijf of zit er meer achter?
Vriendinnen zeggen(uit NL dan, op basis wat ze horen) dat hij me ws wel leuk vindt maar dat het de afstand is omdat ik straks ook weer terug naar Nederland ga natuurlijk..
Probleem is ook dat ik het niet met vrienden hier er echt over kan hebben doordat het allemaal collegas zijn..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 21 maa 2011 - 3:54

@ Yasmin: maar jij had daar toch ook een scharrel? Of bedoel je daarmee deze jongen?

Er wordt weinig gedatet zo te lezen! Misschien meer actie nu het weer lente is geworden?
Bij mij gebeurt er ook vrijwel niks. Mail nog wel met die jongen en daar zal ik toch ook wel eens mee af moeten spreken binnenkort. Ik wacht even of hij iets voorstelt Wink

Ik was zaterdagavond nog in de kroeg en helemaal op t eind raakte ik aan de praat met een nogal vreemde jongen (hij was dronken (ik iets minder) en deed nogal raar), waar ik toch ineens wel een soort van klik/'chemistry' mee bleek te hebben. Was wel leuk en ineens dacht ik: misschien kunnen we gewoon wel ff zoenen ofzo. smile Het leek er best op dat dat ging gebeuren, maar toen hij ff naar de wc ofzo was zei een vriend van me (waar ik mee daar was) dat die jongen zojuist tegen hem had gezegd dat ie samenwoont met zn vriendin :s Beetje jammer dus... Het was ook ongeveer sluitingstijd en ik wilde ook wel gewoon naar bed eigenlijk, dus op een gegeven moment ging hij en ff later gingen wij ook. Helaas. Volgende keer beter dan maar weer Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie di 22 maa 2011 - 1:29

Mailen jullie veel Bliss?

Beetje jammer van die jongen zeg! Soms kan je het ook echt niet merken dat een man een vriendin heeft. Dat vind ik altijd zo vreemd. Niet dat je dat direct in de eerste zin moet zeggen, maar lichaamstaal zegt ook heel veel..
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 29 maa 2011 - 21:39

Nou, ik heb binnenkort weer een date waarschijnlijk... Met die jongen van e-Matching, hij heeft gevraagd of ik zin heb om wat te drinken binnenkort en heb gezegd dat het me leuk lijkt. Bluhh heb eigenlijk geen zin, kan ik me weer zo zenuwachtig gaan maken enzo... Terwijl ik ook nog steeds denk dat ie qua uiterlijk niet mn type is. Maar ja, we hebben nu al een paar weken gemaild en dan wil ik ook weten met wie ik van doen heb! Dus ik ga toch maar, we'll see... Hebben nog geen datum geprikt, komend weekend gaat m sowieso niet worden, dus misschien de week erop ofzo.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 22:16

Spannend Bliss! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 30 maa 2011 - 0:22

Spannend Bliss! Ben benieuwd wanneer er een datum wordt gepland.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje wo 30 maa 2011 - 9:17

Bliss schreef:Nou, ik heb binnenkort weer een date waarschijnlijk... Met die jongen van e-Matching, hij heeft gevraagd of ik zin heb om wat te drinken binnenkort en heb gezegd dat het me leuk lijkt. Bluhh heb eigenlijk geen zin, kan ik me weer zo zenuwachtig gaan maken enzo... Terwijl ik ook nog steeds denk dat ie qua uiterlijk niet mn type is. Maar ja, we hebben nu al een paar weken gemaild en dan wil ik ook weten met wie ik van doen heb! Dus ik ga toch maar, we'll see... Hebben nog geen datum geprikt, komend weekend gaat m sowieso niet worden, dus misschien de week erop ofzo.

oehh spannend bliss Very Happy
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CrazyGrace wo 30 maa 2011 - 11:57

Super spannend, Bliss!

Ik heb trouwens zondag weer een date met dezelfde jongen. Ben benieuwd hoe het overdag gaat.
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Pannetoet do 31 maa 2011 - 5:53

Ik wil hier ook graag een beetje meeschrijven/meelezen!
Ik ben nog maar heel kort 'vrijgezel' maar wel echt toe aan een vaste, gelijkwaardige relatie.. en op aanraden van een vriendin heb ik mij ingeschreven op relatieplanet, eigenlijk is het niets voor mij maar wie niet waagt, wie niet wint toch :P Maar ik heb al wel heel leuk msncontact met 3 jongens..

Maar nu vraag ik mij het volgende af:
- Hoe gaat een eerste ontmoeting in zijn werk eigenlijk? Ik bedoel: waar spreek je af, wat is leuk om te doen, waar praat je allemaal over, wat trek je aan qua kleding (gewoon jezelf of toch wel netjes), hoelang moet zo'n eerste date duren en misschien wel belangrijkste: hoe weet je nou of die klik er is? En kun je uberhaupt al na één date zeggen dat er wel of geen klik is?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sundae do 31 maa 2011 - 6:00

Ik_zelf_87 schreef:.

Maar nu vraag ik mij het volgende af:
- Hoe gaat een eerste ontmoeting in zijn werk eigenlijk? Ik bedoel: waar spreek je af, wat is leuk om te doen, waar praat je allemaal over, wat trek je aan qua kleding (gewoon jezelf of toch wel netjes), hoelang moet zo'n eerste date duren en misschien wel belangrijkste: hoe weet je nou of die klik er is? En kun je uberhaupt al na één date zeggen dat er wel of geen klik is?

De eerste ontmoeting kan overal zijn. In de stad, op een terrasje, dierentuin, bij jou of bij hem thuis (maar voor de veiligheid zou ik de eerste keer ergens openbaar afspreken), praten over werk/hobby's/andere bezigheden.
Aantrekken waar je jezelf prettig invoelt,
en een date heeft geen regels hoe lang het moet duren. Ik heb wel eens een date gehad waarbij ik na 5 minuten weg was Very Happy, en als het erg gezellig is kan het langer duren.
Sundae
Sundae
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 38
Punten : 37
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gigi_ do 31 maa 2011 - 6:03

Ik ben dan altijd zo benieuwd of misschien sommige hier met dezelfde mannen daten.. haha! Zou best kunnen via sites als relatieplanet.. :shock:
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Pannetoet do 31 maa 2011 - 9:29

Haha ja dat kan zomaar!
Al lijkt me dat bij mij niet aangezien de meeste meiden hier uit het westen komen en ik uit twente...maar zeg nooit nooit :P
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 7 apr 2011 - 8:28

Nou, zondagmiddag heb ik mn date... Ben benieuwd! Jullie horen het nog wel smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos do 7 apr 2011 - 9:19

Leuk Bliss!! Wat gaan jullie doen?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 7 apr 2011 - 21:35

We gaan gewoon wat drinken en het wordt mooi weer, dus ik denk op het terras.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly do 7 apr 2011 - 21:56

Klinkt gezellig, Bliss.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie do 7 apr 2011 - 22:43

Leuk Bliss! Ik hoop dat het klikt en anders heb je lekker op het terras gezeten, ook niet verkeerd! smile

Hier geen dates in het vooruitzicht.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety do 7 apr 2011 - 23:29

Spannend Bliss! Moet je nog ergens naartoe reizen om hem te zien of is het in je woonplaats?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 23:50

Goed om te horen Bliss, ik kan me nog herinneren dat je moeite had met je vorige date. Maar ik vind het super voor je. smile

Ik heb volgende week woensdag een date. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety do 7 apr 2011 - 23:54

Ook spannend Bitterkoek! Wat gaan jullie doen?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum