Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Baby
Vanillivi
nijntje4
Middleme
May
Antibes
Xanna
Zininzon
Sjaantje
Atelier Madame
TGR
BJA
Sundae
Pannetoet
Mermaid
FireButterfly
Gigi_
Prosecco
_Lacey_
Yzma
Snoes
Chocolate Cookie
CrazyGrace
*Rainbow
Tinus
Roze Roos
Feline
ButterflyEffect
klavertje
Sugarfall
Bliss
Janelie
Marsy28
aniet
Sweety
Zwoesj
Lady4
Sterre
Suus
43 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 3:40

Thanks, Lady!

Bliss, heb je al iets gehoord?
Volgens mij betekend 1 zo'n groen V-tje (zo'n check tekentje zegmaar) dat het berichtje is afgeleverd, en 2 van die groene V-tjes dat het berichtje is gelezen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  BJA wo 25 mei 2011 - 4:26

De eerste groene V betekent dat het bericht succesvol is afgeleverd op de server en als er een tweede V bij komt, dan is het bericht succesvol afgeleverd op het apparaat van de ontvanger.
Dus als jij nog steeds maar één V hebt, dan heeft ie het bericht nog niet ontvangen.

http://www.whatsapp.com/faq/#g4
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 25 mei 2011 - 8:30

Ahaaa zit dat zo! Heb vanavond wat van m gehoord, hij bedankte me en zei dus idd dat ie vannacht is terug gekomen van vakantie. Hij vroeg ook hoe t in Berlijn was (ben ik een maandje geleden geweest). Heb weer wat terug gestuurd net, zie wel...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 wo 25 mei 2011 - 8:55

Ik heb nog steeds niks gehoord! Het laatste wat ik gehoord heb is een redelijk neutraal smsje zondag....

Ik heb hem dinsdagavond gebeld, twee keer, en hij nam niet op. Ik heb hem vanmorgen een smsje gestuurd om te zeggen dat ik graag nog eens af wil spreken en wat hij daarvan denkt. Kijk hij ziet toch dat ik gebeld heb en na dat smsje is het nu helemaal zijn beurt hoor...

Ik weet wel dat ie in het buitenland zou zitten deze week maar dacht dat dat later was. Het kunnen duizenden redenen zijn dus daar probeer ik maar niet teveel over na te denken. Als ie me niet leuk vind zal ie het toch ook wel een keer zeggen neem ik aan. Ik kan het me niet voorstellen na een eerste date die een dag duurde. Als het puur vriendschappelijk is zou ie dat ook wel kunnen zeggen lijkt me.

Van anderen hoor ik dat een week wachten ook weer niet gek is dus ja ik weet het ff niet...
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 wo 25 mei 2011 - 23:07

Ik heb sinds een aantal dagen leuk contact met een jongen op FB. Ik zag hem staan op een foto van een gezamelijke bekende en vond hem er echt uitspringen. Dit heb ik haar laten weten en zij heeft dat weer tegen hem gezegd. Hij nodigde me vervolgens uit op FB om vrienden te worden en we hebben al een aantal dagen leuk mailcontact. Hij mailt nu net dat hij binnenkort weleens wil af spreken. Daar hoopte ik op, maar nu het zover is verval ik weer in mijn oude gewoonte: PANIEK! "Kan ik dit wel? Wil ik dit wel? Komt hij niet te dichtbij?" Waarom heb ik daar toch altijd last van?

Ik laat het nu even bezinken en zal vanavond terugmailen dat ik het een goed idee vind. Want afspreken gaan we, ik moet die angsten voor mijzelf overwinnen, wil ik ooit een stap verder komen in de liefde..

Bliss, hoe is het met jou en ex-date?
Nijntje, al wat gehoord?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 23:13

Oh Lady, wat spannend!
Een vriendin va me is nu ook zo aan het daten, heeft de jongen op dezelfde manier leren kennen als jij!
Je kan toch altijd met 'm afspreken en dan wel zien waar het schip strandt..?
Idd net wat je zelf zegt, probeer je angsten te overwinnen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 wo 25 mei 2011 - 23:27

Princess schreef:Oh Lady, wat spannend!
Een vriendin va me is nu ook zo aan het daten, heeft de jongen op dezelfde manier leren kennen als jij!
Je kan toch altijd met 'm afspreken en dan wel zien waar het schip strandt..?
Idd net wat je zelf zegt, probeer je angsten te overwinnen!

Daarom ga ik het ook doen hoor, ik kan er niet voor weg blijven lopen.. Hoe gaat het met die vriendin en haar date? Is er een klik in real life?

Hoe is het trouwens met jou date/lover?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 23:49

Lady4 schreef:
Princess schreef:Oh Lady, wat spannend!
Een vriendin va me is nu ook zo aan het daten, heeft de jongen op dezelfde manier leren kennen als jij!
Je kan toch altijd met 'm afspreken en dan wel zien waar het schip strandt..?
Idd net wat je zelf zegt, probeer je angsten te overwinnen!

Daarom ga ik het ook doen hoor, ik kan er niet voor weg blijven lopen.. Hoe gaat het met die vriendin en haar date? Is er een klik in real life?

Hoe is het trouwens met jou date/lover?

Goedzo, en bij een eerste date zal het nog niet allemaal te dichtbij komen. Gewoon, als het klikt, de tijd nemen om elkaar te leren kennen!
Bij die vriendin gaat het allemaal heel leuk, hebben elkaar na de eerste date meteen nog 3 keer gezien in diezelfde week. Ze stond er zelf ook een beetje van te kijken hoe dat allemaal is gegaan, maar ze vind hem erg leuk, en hij haar ook!

Met mijn date gaat het ook nog allemaal leuk, lief dat je het vraagt!
We pingen veel, heb m gister nog over de telefoon gesproken en morgenavond zie ik hem weer, ik ga voor m koken (ohh dear Wink)!
Ik freak m normaal ook altijd ik iemand echt leuk ga vinden en merk dat hij mij ook leuk vindt, maar op de 1 of andere manier is hij zo relaxed en leuk dat het gewoon goed voelt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 do 26 mei 2011 - 0:18

Wat leuk voor je zeg! Ook dat het zo vertrouwd voelt en dat het paniekgevoel weg blijft. Bij een van mijn laatste dates, op wie ik erg gek was, had ik in het begin ook dat paniek gevoel en dat werd, naarmate we elkaar vaker spraken en zagen, steeds minder.

Grappig dat bij je vriendin op precies dezelfde manier is verlopen en dat ze elkaar zo leuk vinden. Ik zeg, lang leven FB! Wink

Heb je al een lekker recept bedacht voor morgen?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 1:06

Haha zeker lang leve FB, helemaal als dat van jou ook een succesverhaal wordt smile!

Ik weet nog niet zeker wat ik morgen ga maken, ik denk risotto met gevulde kipfilet..
Dan weet ik tenminste zeker dat het niet mislukt Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 26 mei 2011 - 2:22

Woohooo Lady, wat leuk! En wat voortvarend van je, omdat aan die bekende te laten weten. Zo zie je maar weer wat ervan kan komen. Ik ga de FB-pagina's van mijn bekenden ook maar eens goed bestuderen Wink En idd, gewoon lekker gaan daten, wie weet wat er opbloeit!

@ nijntje: balen dat hij (nog) niks laat horen. Vind het wel vreemd eigenlijk, omdat jullie zo'n leuke date hebben gehad. Ik zou het nog een paar dagen aankijken, maar daarna misschien toch je conclusies trekken...

@ Princess: heel veel plezier morgen!

Ik heb gisteren nog iets van anderhalf uur met ex-date zitten whatsappen. Was wel weer gezellig, als vanouds eigenlijk. Maar was meer gewoon ouwehoeren hoor, niks spannends op zich. Ik heb als laatste iets gezegd en toen ging ik ook slapen (en hij ook denk ik), maar stiekem hoop ik toch dat onze conversatie nog weer een keer verder gaat... Ik moet wel uitkijken dat ik niet weer helemaal terug bij af ben straks, maar hoop gewoon toch dat ie van gedachten verandert ofzo (over de afstand). Nou ja, ik probeer me niet meteen te veel te laten meeslepen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 do 26 mei 2011 - 3:41

Bliss, pm!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 vr 27 mei 2011 - 6:17

Ben blij te horen dat het bij jullie voortvarend gaat Wink

Ik heb nog steeds niks van hem gehoord. Mijn verklaring is dat ie wel in het buitenland zal zitten voor zn werk want daar had ie het over. Ik kan niet begrijpen dat je na zo'n lange date van een hele dag niets laat horen (op zondag na even dan). Mag ook negatief zijn desnoods, maar nu hoor ik niks. Ik hoop dat ie het weekend wel wat laat horen want ik vind m echt leuk smile
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 7:15

Nijntje, wat balen dat je nog niks van hem hebt gehoord!
Als je dit weekend nog niks hebt gehoord ga je dan nog 1 laatste poging wagen of denk je dan 'laat maar'?

Mijn date gaat niet door, hij had een sterfgeval in de familie dus blijft dit weekend daar. Logisch ook wel, maar ik baal toch!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 vr 27 mei 2011 - 8:34

Nijntje, wat jammer dat je nog steeds niks gehoord hebt! Hopelijk komt het snel, wanneer hij weer thuis is.

Princess, logisch dat je teleurgesteld bent maar wel fijn dat je er begrip voor hebt.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 vr 27 mei 2011 - 8:40

Princess schreef:Nijntje, wat balen dat je nog niks van hem hebt gehoord!
Als je dit weekend nog niks hebt gehoord ga je dan nog 1 laatste poging wagen of denk je dan 'laat maar'?

Mijn date gaat niet door, hij had een sterfgeval in de familie dus blijft dit weekend daar. Logisch ook wel, maar ik baal toch!

Ow balen dat je date niet doorgaat, idd begrijpelijk maar toch jammer smile

Ik heb hem net nog één berichtje gestuurd via Facebook, ik denk, ik doe nog even iets los van de telefoon, dan komt het zeker aan als ie n keer zn mail leest ofzo. Ik heb ook aangegeven (op een leuke manier) dat ik graag iets zou willen horen en dat ie vooral eerlijk moet zijn of ie nog eens af wil spreken smile
En nu doe ik echt niks meer, doe al teveel moeite volgens mij haha. Zijn vast wel regels voor, niete te happig zijn enz maarja, moet ie maar niet zo leuk zijn :p
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 27 mei 2011 - 9:02

Bluhh ben ook alweer klaar met ex-date. Ik had woensdag dus een poosje gewhatsappt en de laatste reactie kwam van mij. Daarna niks meer gehoord. Nu toch vanavond nog wat gestuurd, gewoon een neutraal bericht of ie zn verjaardag nog gaat vieren. Hoor niks meer en als ik morgen nog niks heb gehoord, moet ik me er echt meteen weer overheen zetten. Heb momenteel al genoeg stress qua werk en verhuizen, kan dit er eigenlijk niet bij hebben!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 za 28 mei 2011 - 1:02

Ok hij heeft eindelijk geantwoord, en wel op dat Facebookbericht. Hij zat idd in het buitenland, hij gaf aan dat ie ook echt een gezellige dag had gehad maar dat hij andere verwachtingen heeft. Hij vind het leuk om mij af en toe te zien maar niet wat ik wil zeg maar.

Ik vraag me sowieso nu af hoe hij weet wat ik wil maargoed :p Ik vind het jammer, het was zo'n leuke en enorm lange dag, dat gaf wel een beetje teveel hoop vind ik...
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 2:24

Ohh Nijntje, wat balen zo'n berichtje!
Misschien heb je laten doorschemeren dat je meer wilt? Wel fijn dat hij eerlijk is, dan weet je waar je aan toe bent, maar het is nooit leuk om te lezen dat er niet meer dan vriendschap inzit. Dat bedoelt hij toch, neem ik aan?

Bliss, ik denk dat je idd beter verder kunt gaan ipv nog contact blijven houden/ zoeken met ex-date.
Hij mag er wel wat meer moeite voor doen! Lekker laten gaan, it's his loss!

Ik heb gister een poosje met m'n date gesmst, hij voelt zich er heel k*t onder het sterfgeval, wat natuurlijk ook niet gek is.
Ik heb hem gesmst dat als er iets is of als ie gewoon wilt kletsen hij maar moet bellen.
Wist niet zo goed wat ik moest sturen..!
Ik wil hem ook niet 'bestoken' met lief bedoelde smsjes, we hebben ten slotte (nog) niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 30 mei 2011 - 1:05

Balen nijntje4 dat hij andere verwachtingen heeft. Heb je nog wat gestuurd naar hem na dat laatste berichtje van hem?

En al wat gehoord van hem Bliss? Zo niet dan zou ik inderdaad weer verder gaan. Je was zo goed bezig ( wat ik dan las op het forum ) het zou jammer zijn als je weer van voor af aan zou moeten beginnen.

En Princess, hoe gaat het nu met je date?

Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 30 mei 2011 - 4:32

Nope, niks meer gehoord. Vind t wel vreemd, is niks voor hem, maar bij dezen vind ik hem dus weer een sukkel! Is ook wel beter dat ik dat van hem vind, want dat is beter voor de verwerking smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 ma 30 mei 2011 - 5:39

Ja ik had er nog even kort op geantwoord, wist het verder ook niet haha :p

Ik heb alweer een nieuwe date in aantocht! Wel leuk, via Paiq. Heel erge klik nu al, en echt exact dezelfde muzieksmaak, dat schept gelijk een band haha smile
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 6:05

Oehh nijntje, dat gaat vlot!
Veel plezier en hopelijk heb je van deze wat langer plezier (oh wat klinkt dat stom :p)!

Wat lief dat je het vraagt Sweety!
Hij is nog steeds heel verdrietig (well duhh), maar heb wel ontzettend leuk contact gehad met hem van het weekend, en ik zie hem a.s. vrijdag weer!
Een kind uit m'n klas vroeg vandaag 'Juf, bent u verliefd?' Dus ik antwoordde: 'Ja, stiekem wel!'
En dat pingde ik naar m, en toen kreeg ik terug dat hij dat ook was Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 30 mei 2011 - 6:21

Ooooooh wat leuk voor je, Princess! Krijgen we binnenkort een foto te zien? angel

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 6:31

Thanks!
Haha dat durf ik niet hoor! Ik stuur je als t officieel s wel een pm Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum