Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Baby
Vanillivi
nijntje4
Middleme
May
Antibes
Xanna
Zininzon
Sjaantje
Atelier Madame
TGR
BJA
Sundae
Pannetoet
Mermaid
FireButterfly
Gigi_
Prosecco
_Lacey_
Yzma
Snoes
Chocolate Cookie
CrazyGrace
*Rainbow
Tinus
Roze Roos
Feline
ButterflyEffect
klavertje
Sugarfall
Bliss
Janelie
Marsy28
aniet
Sweety
Zwoesj
Lady4
Sterre
Suus
43 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect zo 12 jun 2011 - 2:45

Wat vinden jullie hier van: ik heb een tijdje geleden een paar vrienden van een vriend van mij ontmoet, waarvan ik het in het bijzonder met één heel gezellig had en leuk kon praten. Hij heeft me ook nog een keer uitgenodigd voor een feestje maar daarbij heb ik hem amper gesproken omdat het feestje zo leuk was smile Nu zouden we daarom nog een keer afspreken om ons 'filosofisch gesprek' voort te zetten haha. Ik vroeg vanaf hoe laat ik dan na het eten welkom was en ik kreeg gisteren een sms met wat als ik nou naar jou toekom en eten maak?

Denk ik nu een beetje aso dat iedereen mij meteen leuk vindt of ben ik te naief? Het is ook niet heel boeiend, maar ik wil toch een beetje op mezelf zijn/letten nu en al helemaal niet verwikkeld raken in iets met een vriend van mijn vriend, waar ik nu liever niet zoveel mee te maken wil hebben. Zit ik nu problemen te maken om niks? Heb gewoon geen behoefte aan lastige situaties Neutral niet quoten aub

@antibes: vond je niet ondankbaar hoor, ben wel wat gewend Very Happy En als je met wat vrienden afspreekt in een café? Hangt er wel een beetje van af welke maar daar zijn vaak ook wel wat oudere jongens/mannen.

@Marin: Ik volg het topic van Gloria, het zou ook best kunnen op reis maar een maand weg gaan lijkt me toch lastig. Maar inderdaad, je krijgt er wel leuke dingen voor terug. Je hebt gewoon een ander leven dan.
Daten is inderdaad wel 'slim', alleen jammer dat het nu een beetje voelt als iets wat nodig is voor de toekomst en je er daardoor (misschien?) nu niet helemaal van kan genieten. Ben benieuwd naar de date van morgen!

Oeh vind flirten ook lastig. Durf vaak wel, alleen het komt er vaak heel ontactisch uit. Laatst merkte ik op een feestje dat een jongen de hele tijd naar me keek, dus vroeg ik waarom hij dat deed... Rolling Eyes
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Baby zo 12 jun 2011 - 4:45

Gisteren had ik mijn date met R. Ik ben naar zijn woonplaats gereisd met de trein, hij heeft mij opgehaald van het station en hebben bij hem thuis gegeten en ben er ook blijven slapen. we wonen nogal ver van elkaar vandaan en dit was wel een goede oplossing. En we hebben ons netjes gedragen, aangezien we dat hadden afgesproken, maar jeetje wat was dat moeilijk! Op een gegeven moment zijn we maar gaan slapen, want anders was het niet goed gekomen... Hij is echt heel leuk en lief smile Dus is zeker voor herhaling vatbaar. Alleen moeten wel eventjes geduld hebben aangezien ik aan het verhuizen ben en stiekem mis ik hem nu al.
Baby
Baby
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 75
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 6:05

Wat leuk om te lezen Baby, geniet er lekker van zou ik zeggen Very Happy.

ButterflyEffect, ik snap geloof ik niet helemaal het probleem. Als het om een vriend van een vriend gaat zou ik me sowieso wel iets gereserveerder opstellen. Om niet in iets fouts gewikkeld te raken inderdaad. Maar als jullie elkaar leuk vinden en goed met elkaar omgaan, een stelletje zouden worden, is er toch niets aan de hand? En hoezo vindt iedereen je leuk? Deze jongen lijkt wel interesse te hebben ja. Ik zou het gewoon aankijken en hem laten langskomen.

Nou, ik meld me dan ook maar eens in dit topic. Bliss, Sproet en Marin geven altijd aan dat wat ik dan weer mis, in dit topic te lezen is haha. En nu ben ik vrijgezel dus heb ik hier wellicht wat meer te zoeken dan toen ik een vriend had Very Happy.

Bliss, ik begrijp nog steeds niet waarom flirten zo moeilijk is haha. Je verliest er namelijk nooit iets mee! Ja, ik heb wel een keer meegemaakt dat iemand zijn wenkbrauwen optrok en wegkeek toen ik naar hem lachte... Nou sorry, arrogantje, dan hoef ik je al niet meer en ben ik dus ook niets verloren Wink. Maar dat was 1 keer... Door gewoon naar iemand te lachen leg je al een klein beetje contact. Het is verder heel onschuldig maar een mooi begin.


Laatst aangepast door Zusje op zo 19 jun 2011 - 4:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 6:11

Nou maar bijvoorbeeld gisteren, die jongen die ik wel leuk vond. Ik stond tijdens het bandje tegen 'm aan, en af en toe keek ik wel naar 'm (nou was ie in de verste verte ook niet geinteresseerd en was ie misschien met een meisje)..maar ik weet ook gewoon echt niet wat ik verder zou moeten doen. Ik zou 'm nooit zomaar aanspreken en zou niet weten waar ik 't over moet hebben. Ik kan dat ook echt niet hoor, flirten. Althans, ik kan het wel als ik weet dat iemand me leuk vindt. Maar zo in de kroeg, nee geen idee hoe dat moet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 6:16

Marin schreef:Nou maar bijvoorbeeld gisteren, die jongen die ik wel leuk vond. Ik stond tijdens het bandje tegen 'm aan, en af en toe keek ik wel naar 'm (nou was ie in de verste verte ook niet geinteresseerd en was ie misschien met een meisje)..maar ik weet ook gewoon echt niet wat ik verder zou moeten doen. Ik zou 'm nooit zomaar aanspreken en zou niet weten waar ik 't over moet hebben. Ik kan dat ook echt niet hoor, flirten. Althans, ik kan het wel als ik weet dat iemand me leuk vindt. Maar zo in de kroeg, nee geen idee hoe dat moet.

Maar dan flirt je wel. Ik denk dat je jezelf moet duidelijk maken dat flirten niet altijd iets hoeft uit te halen. Dat doe ik tenminste. Soms flirt ik de hele avond met iemand en blijft het daarbij. Soms blijkt hij een vriendin te hebben, soms doet zich de gelegenheid voor dat je in gesprek raakt. En soms blijkt het dan ook meer te zijn. Maar flirten alleen al, beetje kijken, beetje lachen is al leuk. Als je dat een beetje lukt kun je ook flirten van dichtbij :P. Dus tijdens het gesprek af en toe aanraken, lachen en daarbij in de ogen kijken (beetje ontdeugend haha). Flirt is my middle name, volgens mij haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 12 jun 2011 - 6:16

Oh, ik maak oogcontact, ga erbij in de buurt staan, doe alsof ze op mijn tenen staan (ok, die maar heel soms).. Maar ik moet van mezelf lachen als ik oogcontact maak, maar dat durf ik alleen bij niet leuke mannen.. Dus dat schiet niet echt op!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 12 jun 2011 - 6:17

Precies, dat heb ik dus ook. Ik moet wel héél spontaan met iemand in gesprek raken, wil er verder iets van komen, want ik doe zelf niks. Als ik denk aan de keren dat ik met iemand uit de kroeg heb staan zoenen bijvoorbeeld, dan ontstond dat altijd spontaan; we raakten aan de praat door een situatie die zich op dat moment voordeed of hadden een gezamenlijke kennis ofzo. Ik stap nooit zelf op iemand af, puur omdat ik zó bang ben voor afwijzing, dat ik mezelf dat bij voorbaat al bespaar.

Edit: en over dat lachen: dat kan ik gewoon niet 'op commando' ofzo, dan ontstaat er een soort van rare grimas (voor mn gevoel dan). Ik kan alleen lachen als ik iets grappig vind :P


Laatst aangepast door Bliss op zo 12 jun 2011 - 6:19; in totaal 1 keer bewerkt

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 6:18

Zusje schreef: Flirt is my middle name, volgens mij haha!

Hell Yeah.
En dat klopt wel hoor, ik kan wel met een blik en een lach wat doen, maar ik weet sowieso nooit wat ik moet kletsen met iemand in de kroeg. Daar ben ik echt zo slecht in. En ik durf ook niet op iemand af te stappen op die manier.

Morgen reageer ik inhoudelijk op iedereen, en vertel ik over m'n eigen date die middag natuurlijk. Maar nu duik ik zo m'n bed in. Ben nog zo brak!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 12 jun 2011 - 6:20

Hmm, ik maak altijd wel heel makkelijk een praatje met iemand die naast me staat aan de bar. Misschien toevallig tegelijkertijd drinken maken?

Bij mij is het gewoon het probleem dat ik heel leuk en spontaan enzo ben bij minder interessante mannen en bij interessante mannen "vlucht" ik. Eenmalig letterlijk, verder voornamelijk wegkijken (en dan niet op de charmante quasi-verlegen manier, maar ik vrees dat het eerder als niet-geinteresseerd overkomt)..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 12 jun 2011 - 6:22

Dat heb ik ook ja, Antibes. Als ik een man niet interessant vind (in de zin van leuk/aantrekkelijk), dan kan ik er zo een poos mee staan kletsen. Maar zodra ik iemand wel leuk vind, durf ik niet meer. Als er bijv. een groepje mannen is waarvan ik er één wel leuk vind, zal ik eerder met een minder leuke vriend van hem gaan staan praten (in de hoop op die manier toch met de leukerd in contact te komen haha). Zucht, ingewikkeld gedoe ook.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette zo 12 jun 2011 - 6:24

Antibes schreef:Hmm, ik maak altijd wel heel makkelijk een praatje met iemand die naast me staat aan de bar. Misschien toevallig tegelijkertijd drinken maken?

Bij mij is het gewoon het probleem dat ik heel leuk en spontaan enzo ben bij minder interessante mannen en bij interessante mannen "vlucht" ik. Eenmalig letterlijk, verder voornamelijk wegkijken (en dan niet op de charmante quasi-verlegen manier, maar ik vrees dat het eerder als niet-geinteresseerd overkomt)..

Bij mij is dat echt precies hetzelfde! Met als gevolg dat die minder interessante willen daten en ik niet, maar te schijterig ben om wel iets met die interessante te doen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 6:25

Zo'n spontaan moment kun je ook een handje helpen natuurlijk. Als je al een paar keer hebt gelachen naar iemand (dat lachen bedoel ik dan heel even, hooguit 2 seconden, in de ogen kijkend en dan weer weg kijken) en je loopt daarna toevallig langs hem... Misschien spreekt hij je dan wel aan. Nog beter is als je dan weer oogcontact kunt maken op het moment dat je langs loopt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect zo 12 jun 2011 - 6:56

ahh leuk Baby, ben benieuwd hoe het verder gaat smile

oef herkenbaar probleem praten met de vrienden van degene waar je interesse in hebt, maar het is niet altijd zo. Ik denk dat het ook komt omdat je expres een beetje in de buurt van dat groepje blijft en de kans dan dus groot is dat je met een van zijn vrienden aan de praat raakt ipv hem zelf :P

Stoer zusje!

haha ik bedoel dat ik niet meteen ga denken dat een jongen me leuk vindt als hij wat wilt afspreken, heb genoeg mannelijke vrienden. Maar soms ben ik ook wel weer naief hierin, daarom vroeg ik het even aan jullie smile
En het is wel nog ietsje ingewikkelder want ik heb soort van gedate met die vriend van mij en dat is niet helemaal goed gegaan.. (hij wilt de vrolijke single zijn en ik had juist net bedacht dat we misschien wat serieuzer konden daten, ouch) Dus ik wil graag wat afstand en mezelf leren kennen. En toevallig kon ik met deze jongen het daar goed over hebben, maar ik ken hem dus via die vriend = niet heel handig..
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 7:27

Ah op die manier. Ik zou dan gewoon van vriendschap uitgaan, dan is het geen teleurstelling als dat idd zijn intentie is. Mss moet je bij jezelf bedenken wat jij eigenlijk wilt mocht hij meer willen. Ik zou het van zijn kant verder af laten komen verder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 12 jun 2011 - 7:29

Zusje schreef:Zo'n spontaan moment kun je ook een handje helpen natuurlijk. Als je al een paar keer hebt gelachen naar iemand (dat lachen bedoel ik dan heel even, hooguit 2 seconden, in de ogen kijkend en dan weer weg kijken) en je loopt daarna toevallig langs hem... Misschien spreekt hij je dan wel aan. Nog beter is als je dan weer oogcontact kunt maken op het moment dat je langs loopt.

Dat doe ik ook, maar dat durf ik alleen bij mannen die ik niet al de hele avond zie staan.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette zo 12 jun 2011 - 9:12

Ja precies, anders krijg ik zo'n rode kop Embarassed

Grrrr, die leuke gast doet volgems mij niks met zijn facebook. Sad Hij heeft namelijk niet echt veel vrienden. Komt hier toevallig iemand uit Bergen op Zoom haha? :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 12 jun 2011 - 9:47

Ik ben weer terug van mijn date. Het was helaas niet waar ik op gehoopt had en ik ben best wel verdrietig nu. Alles wat ik vorige week voelde aan klik en aantrekkingskracht was nu compleet verdwenen. Van mijn kant althans, volgens mij vond hij het nog steeds erg leuk. We hebben geen diepgaande gesprekken gehad, had ik ook totaal geen behoefte aan. Of het vermoeidheid van mijn kant was of het echt ontbreken van de klik, I don't know. Hij heeft al wel een voorstel gedaan voor een volgende date en ik had niet de moed om te vertellen dat die er waarschijnlijk niet gaat komen.

Ik heb wel even een hard potje gehuild toen ik thuiskwam. Weer die teleurstelling, weer terug bij af (voor mijn gevoel dan). Soms vraag ik me serieus af of ik ooit iemand zal vinden of dat ik misschien wel psychische hulp nodig heb ofzo. Het lijkt me gewoon niet te lukken om me open te durven stellen. Aan de andere kant, mijn date van vorig jaar vond ik echt heel erg leuk. Bij hem kon en wilde ik het wel, maar hij haakte af.

Het is vast een warrig verhaal, maar zo voel ik me momenteel ook. Ik moet het allemaal even laten bezinken en ontdekken wat ik nou wel of niet wil.

Willen jullie niet quoten? Ik heb het idee dat ik misschien meelezers heb en ik zou niet willen dat dit op de een of andere manier bij hem terecht komt. Kleine kans, maar hij moet het van mij horen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety zo 12 jun 2011 - 10:11

Wat vervelend Lady dat het niks is geworden! hug Ik weet nu even niks te zeggen dan dat ik het erg rot vind voor je.. En groot gelijk dat je even heb gehuild. Heb je het vaker bij je dates dat het bij de 2 of meerdere keren dan niks is? Er komt echt wel iemand op je pad waar je helemaal voor kan gaan.


Ik heb nu contact met een jongen ( via badoo ) en het praten gaat op zich aardig. Hij heeft me voor morgen uitgenodigd om te gaan wandelen met hem en het hondje van zijn broer waar hij op past. Op de foto's is hij niet aantrekkelijk. Hij heeft wel iets leuks maar... Ach ja wie weet gewoon voor als een vriend. smile Vanmiddag nodigde hij me uit om een drankje te doen bij hem maar toen zei ik dat ik nog niet wilde afspreken. Dus toen hij net over de wandeling begon zei hij: maar misschien dat je dat nog niet wil. En ja.. als je mensen wil ontmoeten, voor vriendschap of meer, dan zal je er toch op uit moeten. Dus heb de afspraak nog niet afgezegd maar ook niet vastgelegd. Dacht anders aan een filmpje pakken in de bios voor een andere keer als ik morgen toch niet wil.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 12 jun 2011 - 10:19

Hè wat jammer Lady!! Sad Had t je zo gegund! Is gewoon balen ja en daar mag je best even een potje om janken. Hopelijk slaap je straks wel goed en zie je het morgen allemaal weer wat positiever in. hug

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect zo 12 jun 2011 - 10:27

teleurstelling? Ik ben juist een beetje bang dat hij meer wilt dan alleen vriendschap, niet dat ik nu al weet dat ik hem niet leuk vind maar stel mezelf daar nu even niet voor open denk ik omdat ik even met mezelf bezig wil zijn. Maar je hebt gelijk, ik kijk wel hoe het gaat en maak ik me nu nergens zorgen om. Ik heb dus morgen afgesproken heb er wel zin in, vind het leuk nieuwe mensen leren kennen smile

al wat afgesproken met bushalte jongen?

haha minder Jeanette, maar je iets stuurt krijgt hij daar toch een mail van?

Jammer lady! Had ook graag voor jou gezien dat het beter ging! Idd wat Bliss zegt, misschien word je morgen wakker en dan kan je het wat beter relativeren.

Sweety, lopen met de hond lijkt me juist wel een goed idee! Beter dan naar de bioscoop dan zit je er twee uur aan vast :P Als je er een slecht gevoel bij hebt niet doen natuurlijk, maar misschien valt hij wel mee/tegen, dan weet je dat meteen. Niet op een rustig plekje afspreken he hij zal ws gewoon een normale jongen zijn, maar het blijft toch via internet he en dan in zon park..

edit: maar het is miss niet heel romantisch een hond die zn behoefte doet.. Neutral
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety zo 12 jun 2011 - 10:32

ButterflyEffect schreef:
Sweety, lopen met de hond lijkt me juist wel een goed idee! Beter dan naar de bioscoop dan zit je er twee uur aan vast :P Als je er een slecht gevoel bij hebt niet doen natuurlijk, maar misschien valt hij wel mee/tegen, dan weet je dat meteen. Niet op een rustig plekje afspreken he hij zal ws gewoon een normale jongen zijn, maar het blijft toch via internet he en dan in zon park..
Haha... ja dat klopt. En eigenlijk is het met hond lopen wel een goed idee. Maar ik wil toch ook lekker met mezelf bezig zijn. Ben dan vandaag voor het eerst alleen naar de bios gegaan en vond dat echt stoer van mezelf en leuk. Maar toch vind ik het fijn om aandacht te krijgen van een man. ( wie niet eigenlijk.. ) En inderdaad misschien valt hij wel erg mee.

Edit: haha... dat is ook weer minder romantisch. Voor nu ga ik er nog even van uit dat het geen romantische date zou worden. Meer een kennismaking date. :P


Laatst aangepast door Sweety op zo 12 jun 2011 - 10:35; in totaal 1 keer bewerkt
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 12 jun 2011 - 10:34

Thanks Bliss en Sweety. Heb net twee dr Phil sessie achter de rug via what's app met mijn zusje en een goede vriendin. Ze vinden beiden dat ik het een kans moet geven en niet gelijk niet afhaken nu. Misschien hebben ze wel een punt, ik moet het maar even laten bezinken allemaal.

Hij smst trouwens net dat hij het weer leuk met me vond en blij is dat we een mogelijkheid hadden gevonden om af te spreken. Snap er niks van, ainhei hem was geweest was ik behoorlijk op mezelf afgeknapt volgens mij. Stuur nu even niks terug, hij verwacht ws toch dat ik al slaap.

Dat laatste ga ik nu ook echt doen, want ik moet morgen weer vroeg werken.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety zo 12 jun 2011 - 10:38

Ze hebben wel een punt. Wie weet als je het even laat bezinken kijk je er anders naar. Ga eerst lekker slapen en bedenk morgen wat je terug gaat sturen. Misschien dat een volgende date juist leuk zal zijn en goed zal uitpakken.
Slaap lekker in ieder geval en doe rustig aan... ( is makkelijker gezegd dan gedaan )
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect zo 12 jun 2011 - 10:44

Vind het ook stoer, houd dat gevoel vast! Als je denkt dat het interfereert met met jezelf bezig zijn, zou ik het niet doen nee. Hij kan vast nog wel een andere keer met die hond lopen toch smile
Chatten gaat nu wel eigenlijk? Of is het dan niet beter om ook even niet op dating sites te zitten?
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 12 jun 2011 - 10:45

Heb mijn slachtoffer niet meer gesproken.. Ben nog twee keer speciaal voor hem 's avonds online geweest op msn (waar ik normaliter nooit ben) en heb hem niet meer online gezien. Heb hem zelfs 1x offline aangesproken, maar geen reactie.

Ik ben er klaar mee! =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum