Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Baby
Vanillivi
nijntje4
Middleme
May
Antibes
Xanna
Zininzon
Sjaantje
Atelier Madame
TGR
BJA
Sundae
Pannetoet
Mermaid
FireButterfly
Gigi_
Prosecco
_Lacey_
Yzma
Snoes
Chocolate Cookie
CrazyGrace
*Rainbow
Tinus
Roze Roos
Feline
ButterflyEffect
klavertje
Sugarfall
Bliss
Janelie
Marsy28
aniet
Sweety
Zwoesj
Lady4
Sterre
Suus
43 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie vr 15 apr 2011 - 0:11

Wat leuk bitterkoek!! Ik hoop dat de volgende date weer een succes wordt Very Happy Ik ben wel toe aan een succesverhaal!

Met hoeveel mannen ben je aan het daten BJA? Ik kan het allemaal niet zo goed volgen haha. Zit er iets potentieels tussen of is het vooral aftasten en een leuke tijd hebben?

Met mijn buurman is alles nog stil, stil en stil. Dus ik denk dat buurman exit is. Jammer, hij was wel leuk bounce Next!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  TGR vr 15 apr 2011 - 1:58

Bitterkoek_ schreef:De tweede date is geplant! Volgende week dinsdag. Dan ga ik voor hem koken. Wat ik natuurlijk voor hem met alle liefde wil doen. Very Happy Question

cheers bounce

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  BJA vr 15 apr 2011 - 6:12

Janelie schreef:Wat leuk bitterkoek!! Ik hoop dat de volgende date weer een succes wordt Very Happy Ik ben wel toe aan een succesverhaal!

Met hoeveel mannen ben je aan het daten BJA? Ik kan het allemaal niet zo goed volgen haha. Zit er iets potentieels tussen of is het vooral aftasten en een leuke tijd hebben?

Met mijn buurman is alles nog stil, stil en stil. Dus ik denk dat buurman exit is. Jammer, hij was wel leuk bounce Next!
Haha, het zijn er maar twee. Alleen de eerste zie ik vanaf. Gewoon niet mijn type en woont ook te ver weg.
Degene die nog over is weet ik het ook nog niet van hoor, als in of hij het wel als date ziet. Dit wordt dan volgende week de derde date.
Ik denk het haast wel maar ik durf het niet te vragen.
Ik denk niet dat het uitloopt op een relatie of iets, maar dat vind ik niet echt erg. Ik weet zelf ook niet zo goed wat ik wil haha!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie vr 15 apr 2011 - 6:53

Ah het zijn (waren) er dus maar twee :P Ga je tegen die ene gewoon zeggen dat je verder niet meer wil afspreken? Ik vind dat altijd wel lastig.
Je vraagt ook niet zo snel of je nu aan het daten bent of niet? :P Is ook wel lastig haha! Zegge zijn we nu aan het daten of..? Zolang je het naar je zin hebt dan is het prima toch! Is er al gezoend? Veel plezier met je derde date!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  BJA vr 15 apr 2011 - 7:13

Ik ga niet zeggen dat ik niet meer wil afspreken, want ik denk dat we gewoon vrienden blijven en af en toe contact hebben.
Dus das makkelijk!

Tja, das wel gek om te vragen of we nu aan het daten zijn. Ik denk dat ie mij wel leuk vindt, dus ik blijf gezellig daten haha!
Nope, niet gezoend. Misschien wel volgende week! Embarassed

Bij de buurman nog steeds radiostilte?
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie za 16 apr 2011 - 2:04

Ja, nog steeds radiostilte. Ik ga hem vandaag of morgen sms'en. Ben het zat :P en wil het anders maar gewoon afsluiten. Heel stom, maar zo voelt het niet af op één of andere manier. Hij blijft gewoon in mijn hoofd zweven en hierdoor sta ik ook niet echt open voor iets anders. Raar dat iemand dat met je kan doen, terwijl ik hem heel slecht ken.

Jij bent wel in voor zoenen dus Wink Leuk! Wie weet wat er van gaat komen. Lekker is het zeg om succesvol te daten!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  BJA za 16 apr 2011 - 11:28

Ik snap wel wat je bedoelt, en dat je het niet kan afsluiten.
Misschien moet je hem eens smsen en dan gewoon erin zetten dat hij niet uit jouw hoofd gaat?
Of is het daar niet echt een type voor?

Ik ben er wel voor in ja! We zien wel waar het heen gaat. Wink
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 17 apr 2011 - 4:21

Ik heb komend weekend een tweede date met die jongen van vorige week. Ben benieuwd!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  BJA zo 17 apr 2011 - 6:30

Spannend!
Heb je er zin in?
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 18 apr 2011 - 3:45

Leuk Bliss! Al een idee wat jullie gaan doen?

En hoe gaat bij jou BJA?

Heb je je buurman nog gesmst Janelie? En zo ja wat zei hij?

Hier geen gedate. Zat vorige week maandag wel in het bubbelbad bij mij op de sportschool en er zat een leuke jongen in waar ik mee heb geklets maar that's it. Was iig wel leuk om ermee te praten smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie ma 18 apr 2011 - 4:25

Ik heb buurman zaterdag gesmst. Gewoon luchtig met hoe het gaat enzo. Geen reactie natuurlijk, ben hem zondagmorgen tegengekomen en hebben eventjes gekletst. Begon hij direct over het smsje en dat we snel een keer samen moeten eten. Nou ja leuk, ik moest snel weg dus geen datum geprikt. Heb hem een half uur erna gesmst met twee datums en tot op heden heb ik daar niks op gehoord. Tja Question Ik ga er geen energie meer in steken, als hij wat laat horen leuk, zo niet dan is het NEXT. Heb er een beetje genoeg van. Hij komt zo niet echt geïnteresseerd over, graag of helemaal niet. Ik wil een jongen die ook echt voor mij gaat. Ik blijf niet achter hem aanlopen, daar voel ik me echt te goed voor.

Heb je tussendoor nog contact gehad met die jongen Bliss?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 18 apr 2011 - 5:15

Ik heb er nog niet enorm veel zin in haha, ik weet niet wat dat toch is. Maar goed, we zullen zien. Nog geen idee wat we gaan doen én ja, ik heb elke dag contact met hem via Whatsapp, wel gezellig.

@ Janelie: buurman komt idd een beetje ongeïnteresseerd over, jammer!! Nu geen moeite meer in steken hoor, hij zoekt het maar uit Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  BJA ma 18 apr 2011 - 5:35

@ Sweety, hier gaat het prima! Verheug me op de date en hij volgens mij ook wel. smile

@ Janelie, oh ik haat het als mannen zo doen. Ik heb nog steeds af en toe contact met een ex-date van mij en werkelijk waar, we hebben elkaar denk ik 10 keer gezien in 4 jaar tijd.
Ik durf wel te zeggen dat 90% van de afspraken waren afgezegd of verplaatst. De laatste keer heeft ie niet eens wat laten horen terwijl we een afspraak hadden. Ook niet reageren op smsjes en zo.
Als ie geïnteresseerd was had ie zelf wel met een nieuwe datum gekomen of netjes even gebeld. Maar nee, meneer werkt 70 uur per week en loopt als een hondje achter zijn werkgever aan en kan dus geen nee zeggen.
Ik moet zeggen dat ik wel van hem geleerd heb, want ik laat me niet meer zo afpoeieren, maar poeier hem gewoon af. Wink

Ik denk dat jouw buurjongen niet weet wat hij wilt. Zo'n typisch gevalletje van A zeggen maar de B vergeten.
Hij wilt me je eten, maar haakt af als jij het concreet probeert te maken.
Balen zeg!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie ma 18 apr 2011 - 5:38

Misschien vind je hem stiekem niet zo leuk, of je schermt jezelf af om een teleurstelling te voorkomen?

Nee, buurman zoekt het maar uit. Bleh en toch hoop ik stiekem dat hij smst.. Maar dat gevoel zou ook wel vervagen op den duur.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  BJA ma 18 apr 2011 - 5:41

Jep, ik ken het, toch hopen dat ie smst.
Soms wilde ik dat ik weer 16 was. Toen had niemand in mijn leeftijdscategorie nog een mobiele telefoon en gek genoeg was het qua mannen allemaal makkelijker haha!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje ma 18 apr 2011 - 6:36

*Rainbow schreef:
Klavertje, hoe is wat precies met mijn vriend afgelopen Very Happy ?

ohw rainbow sorry ik dacht een topic van je gelezen te hebben dat je vriend niet helemaal voor je kon gaan ofzo, en dat je daardoor twijfels had..
maar dan heb ik wss de verkeerde voor me? Embarassed
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:02

Bliss schreef:Ik heb er nog niet enorm veel zin in haha, ik weet niet wat dat toch is. Maar goed, we zullen zien. Nog geen idee wat we gaan doen én ja, ik heb elke dag contact met hem via Whatsapp, wel gezellig.

@ Janelie: buurman komt idd een beetje ongeïnteresseerd over, jammer!! Nu geen moeite meer in steken hoor, hij zoekt het maar uit Wink

Bliss ik wil niet als een bemoeial overkomen. Sorry als dit wel zo is. Maar als je zo twijfelt waarom ga je dan toch verder met deze jongen? Kun je dan niet beter stoppen i.p.v. hem aan het lijntje te houden. Niet dat je dit nu doet hoor! Maar bedoel er mee te zeggen, stel deze jongen is straks harstikke gek op je dan is het toch alleen maar moeilijk om hem af te wijzen. Of heb je nog hoop dat je hem leuk gaat vinden? Ik vind je echt vrolijk en gezellig overkomen maar stiekem ook een klein beetje wanhopig. Sorry! Embarassed Kun je de mannen niet beter even los laten. Ik snap dat dat heel moeilijk is als je iets heel graag wilt. Maar uiteindelijk zie je door als deze bomen de mooie leuke lieve mannen niet meer dan wordt het toch alleen maar verwarender.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie ma 18 apr 2011 - 7:43

BJA schreef:@ Sweety, hier gaat het prima! Verheug me op de date en hij volgens mij ook wel. smile

@ Janelie, oh ik haat het als mannen zo doen. Ik heb nog steeds af en toe contact met een ex-date van mij en werkelijk waar, we hebben elkaar denk ik 10 keer gezien in 4 jaar tijd.
Ik durf wel te zeggen dat 90% van de afspraken waren afgezegd of verplaatst. De laatste keer heeft ie niet eens wat laten horen terwijl we een afspraak hadden. Ook niet reageren op smsjes en zo.
Als ie geïnteresseerd was had ie zelf wel met een nieuwe datum gekomen of netjes even gebeld. Maar nee, meneer werkt 70 uur per week en loopt als een hondje achter zijn werkgever aan en kan dus geen nee zeggen.
Ik moet zeggen dat ik wel van hem geleerd heb, want ik laat me niet meer zo afpoeieren, maar poeier hem gewoon af. Wink

Ik denk dat jouw buurjongen niet weet wat hij wilt. Zo'n typisch gevalletje van A zeggen maar de B vergeten.
Hij wilt me je eten, maar haakt af als jij het concreet probeert te maken.
Balen zeg!

Ik had je post net gemist zag ik! Jouw ex-date maakt het wel heel erg bont zeg! Helemaal niks meer laten horen.. Misschien was dat in mijn geval ook wel zo geweest, maar wij kunnen gewoon letterlijk niet om elkaar heen. Buurman heeft nog nooit wat afgezegd, maar de vorige keer moet hij na die tijd ook nog werken.. Rolling Eyes Ik heb ook het idee dat hij het niet concreet durft ge maken ofzo. Hij heeft sowieso eigenlijk geen relaties gehad en op de vraag wat hij deed als hij een meisje leuk vond kreeg ik ook het antwoord: 'Uh niks, hard aan het werk en ergens anders aan denken'. Tja.. Ik ben best bereid om zelf wat initiatief te nemen, maar op deze manier niet hoor. Ik ben z'n hondje niet.. laughcry

Voor het mobiele tijdperk was het wel rustiger. Nu kan je elk moment een smsje krijgen. Toen moest hij je bellen, of sprak je gewoon af tot de volgende keer. Ondertussen kon je lekker zwijmelen.. Helaas heb ik dat net gemist (ben nu 25), maar het leek toen ik 16 was wel makkelijker. Misschien was het dat wel niet hoor, alles is altijd leuker/beter/mooier als je er op terugkijkt maar ja.

Fijn dat je uitkijkt naar je date! Leuk toch! Ik hoop dat je het naar je zin hebt én dat je er gezoend wordt, mag wel op de derde date hoor Wink

@ Cimic en Bliss. Ik ben het niet met je eens Cimic. Ik vind Bliss niet wanhopig overkomen, ze is gewoon op zoek. De vorige keer was ze niet wild enthousiast, maar soms moet je iemand gewoon vaker zien. Zodra je weet wat je voelt ben je nog ruim op tijd om dat aan hem door te geven. Ook al zou hij helemaal gek op Bliss zijn, dan mag zij toch wel de tijd nemen om uit te zoeken wat zij voelt? Ze beloofd hem toch niet een huwelijk en 3 kinderen door op een tweede date te gaan? Het is pas een tweede date.
Daarnaast is voor Bliss zelf ex-date ook al even geleden toch? Waarom zou je de leuke mannen missen als je aan het daten bent? Zolang het niet het enige is waar je je op focust of als je genoegen neemt met de eerste de beste dan is het toch goed? En wie weet is deze meneer wel degene waar ze uiteindelijk naar opzoek is.. Wie zou het zeggen?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  BJA ma 18 apr 2011 - 7:52

@ Janelie, oooh misschien is jouw buurman gewoon heel erg verlegen en uit hij dat in zijn gedrag nu. Wink
Maar inderdaad, als ie je leuk vindt moet ie je niet negeren vind ik.

Thanks! En wat mij betreft mag er zeker gezoend worden. Ik ben er wel voor in. smile

BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 18 apr 2011 - 8:07

Thanks Janelie! Ik vind mezelf ook niet zozeer wanhopig. Volgens mij twijfel ik, omdat ik bang ben dat ik, als ik op een tweede date ga, hem direct het idee geef hem leuk te vinden, terwijl ik dit eerst voor mezelf moet uitzoeken. Vaak vind ik iemand wel direct leuk volgens mij, dus dan heb ik het voor mezelf duidelijk. Maar nu zie ik het nog niet zo helder en dat vind ik lastig, omdat ik het vervelend zou vinden om iemand valse hoop te geven. Ik wéét gewoon nog niet wat ik nou precies van hem vindt en er is natuurlijk maar één manier om daar achter te komen!
Ik geloof dat ik nog liever zelf in die onzekerheid zit met een jongen (en dat was een hel bij mn laatste date) dan dat ik iemand anders dat gevoel geef, kan daar nooit zo goed mee omgaan geloof ik.

Cimic, waaruit maak je precies op dat ik wanhopig ben? Ik date niet vaak met iemand; krijg best regelmatig berichtjes, maar vind bijna niemand leuk genoeg om op te reageren of mee af te spreken. Als ik wanhopig was, zou ik denk ik juist wel met jan en alleman afspreken, om maar aan het daten te zijn. Maar nee, ik moet er wel een goed gevoel bij hebben.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 8:19

Nou dan kom ik denk ik hier ook maar meeschrijven smile

Zoals jullie misschien hebben gelezen heb ik sinds twee weken heel leuk contact met een jongen via internet. We hebben intussen al heel wat berichtjes heen en weer gestuurd, elkaar op Facebook en gisteren hebben we bijna een uur gewhatsapped smile
Hij had me gevraagd om vandaag of morgen af te spreken, maar heeft al laten weten dat vandaag niet gaat lukken. Hij was nogal druk met z'n werk. Nou prima, ik voel me ook niet echt super vandaag dus geen probleem. Hoop wel dat morgen door gaat, want ben eigenlijk wel echt benieuwd naar hem.

Ik heb wel vaker contact gehad met jongens via internet, maar moet zeggen dat het dit keer wel goed voelt. Ik denk ook wel aan 'm buiten de berichten om, en hebben intussen dus ook wel een beetje flirterig contact. Leuk! Ik vind het doodeng, maar wel leuk!

Maarre.. direct een vraagje. Zal ik 'm straks nog een smsje sturen met of ie aan z'n werk toegekomen is en of ie nog een fijne avond heeft? Of is dat stom? :P

Edit:

Ik had 'm inderdaad een smsje gestuurd en toen heeft ie msn voor me geinstalleerd (z'n computer was net opgeknapt dus 't was er af) en is nog even voor me online gekomen om te kletsen. Intussen weer druk aan 't werk, maar straks spreken we elkaar nog wel even. smile


Verder weet ik niet precies wat jullie allemaal aan het doen zijn, zal zo wel even beetje teruglezen maar heb het hele topic nooit gelezen. Dus mocht iemand iets leuks willen vertellen aan mij bij wijze van intro, mag dat altijd smile
Oh alleen 1 ding: Bliss is een vriendin van me en wil wel even zeggen dat ik haar absoluut niet wanhopig vind overkomen. Wel wat onzeker (wat echt nergens voor nodig is!), maar wanhopig? Neuh. Haar vorige date is ook al even geleden. Ik had trouwens nog niet eens gehoord over deze date, dus vertel smile (of doe maar een keertje onder 't genot van een wijntje).


Laatst aangepast door Marin op ma 18 apr 2011 - 9:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie ma 18 apr 2011 - 8:24

Wat lief van je dat je liever zelf in de onzekerheid zit! Maar dat heb je toch niet voor het uitkiezen. Met een tweede date geef je hem geen valse hoop hoor. Sowieso geen valse hoop, omdat je het zelf helemaal nog niet weet. Ik heb ook met een jongen gedate die mij leuker vond dan ik hem. Ik ben alsnog met hem op een tweede date geweest, maar daarna was het voor mij ook duidelijk. Ik voelde geen vlinders en ik wist heel zeker dat die niet zouden komen. Dat heb ik na de date (wel via sms, in het echt vond ik het te moeilijk) laten weten dat ik hem niet leuk vond. Hij vond het jammer, maar wel heel eerlijk. Als je het gewoon nog niet weet, dan ga je toch lekker nog een keer! Gewoon doen hoor meid!

Buurman kan weleens heel verlegen zijn ja.. Ik heb ook altijd het idee dat hij zich de eerste 2 minuten van ons gesprek zich geen houding weet te geven. Ik kan het mis hebben hoor, maar hij komt in het begin altijd een beetje zenuwachtig over, praat wat sneller dan na 10 minuten zeg maar. Maar ja, kom op heeey, dan kan hij toch wel via de sms communiceren! Ik word er zo kriebelig van he! Als hij me dan niet leuk (genoeg) vind, laat het dan even weten.. Dan weet ik ook waar ik aan toe ben en no hard feelings hoor. Maar ja, ik kan slechts gissen naar wat hij denkt. Wie weet wat de toekomst brengt..

Heb jij vrijdag jouw date BJA? Wat gaan jullie doen?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 8:28

Ach soms moet je de tijd ook nemen om er even achter te komen of iemand nou leuk is of niet. Kan me heel goed voorstellen dat je dat niet binnen 1 ontmoeting weet. Het kan liefde op 't eerste gezicht zijn, maar soms moet iets gewoon groeien, en moet je ook kijken of je elkaar uberhaupt leuk genoeg vindt daarvoor.

De jongen met wie ik nu een date heb, heeft ook al eerlijk aangegeven dat hij sinds een maandje met een ander meisje date. Ze hebben nu een paar dates gehad, maar hij gelooft niet dat het gevoel gaat groeien voor hem. Hij voelt zich best lullig tegenover haar dat hij nu ook een date heeft met mij, maar ik zei ook al tegen 'm: Daar is die hele periode van daten toch voor? Dat is toch ook om te kijken wie er wel en wie er niet bij je past? Ik vind dat niet meer dan normaal. Ik vind dat ook absoluut niet erg dat ie met dat andere meisje af had gesproken, en haar misschien nog ziet. Als zij nou wel de liefde van z'n leven blijkt te zijn, is dat alleen maar fijn voor hem. Maar wie weet ben ik 't wel :P
Zolang je daar open en eerlijk over bent, lijkt me dat geen enkel probleem en dan hou je niemand echt aan het lijntje. En soms heb je daar gewoon even tijd voor nodig denk ik, en dus meerdere dates met iemand om diegene wat beter te leren kennen en te voelen hoe de klik is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Atelier Madame ma 18 apr 2011 - 22:06

Marin schreef:Ach soms moet je de tijd ook nemen om er even achter te komen of iemand nou leuk is of niet. Kan me heel goed voorstellen dat je dat niet binnen 1 ontmoeting weet. Het kan liefde op 't eerste gezicht zijn, maar soms moet iets gewoon groeien, en moet je ook kijken of je elkaar uberhaupt leuk genoeg vindt daarvoor.

De jongen met wie ik nu een date heb, heeft ook al eerlijk aangegeven dat hij sinds een maandje met een ander meisje date. Ze hebben nu een paar dates gehad, maar hij gelooft niet dat het gevoel gaat groeien voor hem. Hij voelt zich best lullig tegenover haar dat hij nu ook een date heeft met mij, maar ik zei ook al tegen 'm: Daar is die hele periode van daten toch voor? Dat is toch ook om te kijken wie er wel en wie er niet bij je past? Ik vind dat niet meer dan normaal. Ik vind dat ook absoluut niet erg dat ie met dat andere meisje af had gesproken, en haar misschien nog ziet. Als zij nou wel de liefde van z'n leven blijkt te zijn, is dat alleen maar fijn voor hem. Maar wie weet ben ik 't wel :P
Zolang je daar open en eerlijk over bent, lijkt me dat geen enkel probleem en dan hou je niemand echt aan het lijntje. En soms heb je daar gewoon even tijd voor nodig denk ik, en dus meerdere dates met iemand om diegene wat beter te leren kennen en te voelen hoe de klik is.
Ik vind dit wel heel netjes van hem zeg! Dat hij dat aan jou aangeeft!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 22:10

Ja vind ik ook wel. Maar ik ben zelf ook heel open daarin, en heb 'm gezegd dat ik het niet erg vind en dat het logisch is dat ie gewoon even moet kijken of de klik er is. Ik ga er vanuit dat hij echt niet dat meisje aan 't lijntje zal houden als ie echt met mij gaat daten, maar voor nu is het nog wel begrijpelijk. En als hij daar eerlijk over is, heb ik daar echt geen problemen mee smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum