Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Baby
Vanillivi
nijntje4
Middleme
May
Antibes
Xanna
Zininzon
Sjaantje
Atelier Madame
TGR
BJA
Sundae
Pannetoet
Mermaid
FireButterfly
Gigi_
Prosecco
_Lacey_
Yzma
Snoes
Chocolate Cookie
CrazyGrace
*Rainbow
Tinus
Roze Roos
Feline
ButterflyEffect
klavertje
Sugarfall
Bliss
Janelie
Marsy28
aniet
Sweety
Zwoesj
Lady4
Sterre
Suus
43 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  *Rainbow zo 10 apr 2011 - 3:17

Succes zo Bliss! Vind het toch wel goed van je dat je ondanks je zenuwen en lage verwachtingen (no offence) toch gaat smile
Ik twijfelde voor het afspreken eigenlijk ook een beetje over het uiterlijk van mijn vriend, maar toen ik hem zag vond ik hem toch wel meteen leuk en iets hebben. Maar daarintegen heb ik ook gehad dat ik al twijfelde en bij het afspreken bleek het inderdaad niks te zijn haha. Ach, dan heb je het ieder geval weer een keer geprobeerd en weer een ervaring rijker Wink
*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 10 apr 2011 - 5:25

I'm back! We hadden om 15:00 afgesproken en om 14:55 had ik een gemiste oproep van hem. Toen ik aankwam ging ik meteen op het terras zitten, want er kwam net een tafeltje vrij en anders was alles bezet. Ik belde hem terug en hij zei: "volgens mij sta je naast me, of niet?", want kennelijk pakte net iemand naast hem ook haar telefoon. Maar dat was ik dus niet. Even later kwam ie aanlopen en ik moet zeggen dat het me nog meeviel haha smile Niet dat t nou een enorme hunk is (en aan zn kleding kan ook nog wel wat gedaan worden), maar hij heeft wel een olijke kop. In t begin was t heel ff wennen (as usual), maar eigenlijk was t vrij snel gewoon gezellig en we hebben toch bijna drie uur zitten kletsen op t terras! We hadden gelukkig wel genoeg te bespreken en er vielen geen pijnlijke stiltes. We hebben vier biertjes gedronken in die tijd en ik merk nu dat ik een beetje moeite heb met typen haha, ik voel de biertjes wel nu! (en ik moet nog koken...)
Maar goed, iets voor zessen stelde ik voor om maar eens te gaan, heb nog e.e.a. te doen in huis ook. Drie zoenen (ook in t begin trouwens), heb hem een goede reis gewenst en gezegd dat ik hem nog wel zou spreken.

Eigenlijk weet ik nu helemaal niet wat ik van hem moet vinden...! Het was in elk geval gezellig, maar ik voel me nou niet direct enorm tot hem aangetrokken ofzo. Maar ik heb er ook geen afkeer van. Hmm, wat nu? Denk dat ik maar eens afwacht (ben ik goed in haha) of ik nog wat van hem hoor! Ik weet t gewoon ff niet.

BJA, hoe was jouw date??

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie zo 10 apr 2011 - 7:43

Wat leuk Bliss dat het toch wel meeviel. Misschien is het ook wel een goed teken dat je niet meteen blown away bent. Kan jij langzaamaan verliefd worden of moet dat er voor jou meteen zijn? Het is wel lekker om alles rustig op te bouwen, dan stress je zelf ook minder en ben je er minder mee bezig.. Ik hoop voor je dat hij nog wat laat horen en dat hij jou ook leuk vond, althans leuk genoeg voor date nummero 2. smile Dan kan je altijd verder kijken toch?

BJA, hoe was het?

Ik baal ook altijd van mensen die meteen zeggen dat ze de eerstkomende twee weken niet kunnen.. Nu weet ik dat hij in zijn geval in de afgelopen twee weken misschien één avond om 21.15 thuis is gekomen en voor de rest ook echt elke avond tot minstens 23u weg was. Dus dat hij niet kon en echt heel druk was dat klopt wel, daar heeft hij niet over gelogen. Alleen dan vind ik wel dat er wel een smsje vanaf had gemogen, maar die kreeg ik ook niet. Ik heb heel stiekem al wel mijn conclusies getrokken hoor, maar toch. Argh hij is leuk en ik doe nog 1 poging. Dinsdag zijn de twee weken voorbij, dan laat ik nog 1 keer wat van me horen.

Even ter achtergrond, we hebben twee keer gedate. eerste keer gewoon gekletst (was spontaan) en tweede keer samen gegeten. De tweede keer had hij zelf gevraagd of we die week wat samen gingen eten. Leuk, reageer ik met de vraag wanneer hij kan krijg ik geen antwoord :P. Na anderhalve dag kwam ik hem spontaan tegen en toen begon hij er meteen zelf over en pakte zijn agenda. Hij had nog 1 avond vrij, of nou ja maar half bleek later, want nadat we samen hadden gegeten moest hij nog even werken. Heerlijk dus.
Dus ja, botom line is dat ik dit eigenlijk nergens naar toe zie gaan, maar hij is zooo leuheuk.. bounce
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 10 apr 2011 - 7:59

Ik kreeg rond 18:45 al een smsje dat ie het heel gezellig vond vanmiddag en dat ie bijna thuis was. Heb net terug gestuurd dat ik het ook gezellig vond. Volgens mij vind ik iemand meestal wel meteen leuk, maar achteraf waren de meesten daarvan maar eikels Wink Misschien toch maar eens kijken of het andersom wél werkt haha. Denk dat ik idd nog maar eens een keer af moet spreken, kijken hoe het dan is!

Jammer dat t met de buurman nog nergens toe leidt. Is er al gezoend? Inderdaad nog een keer wat laten horen, maar als hij dan niet enthousiast reageert, zou ik het er ook bij laten zitten hoor! Voor je t weet zit je in t zelfde schuitje als ik met mn ex-date en dat wil je niet Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie zo 10 apr 2011 - 8:11

Wat leuk dat hij al wat heeft laten horen! Hmm, misschien is het dan juist gunstig dat je hem niet direct leuk vindt. Gewoon kijken waar het schip strand.. Ik probeer de deur ook open te laten, al moet ik wel zeggen dat ik wel meteen wat moet voelen. Ik heb dat een aantal keer niet gehad en dan kwam het ook gewoon niet. Maar dat is voor iedereen persoonlijk.

Er is al gezoend ja smile Best snel ook! Het klikt ook echt goed vind ik. Maar ja, nu moet hij dat ook vinden natuurlijk :P Ik wil inderdaad niet in die situatie van jou en je exdate terecht komen nee. Buurman is niet zo'n sms'er. Dus ik had nadat hij gestuurd had dat hij de eerste tijd geen tijd had om af te spreken ook gestuurd, of hij nog wel zin had om af te spreken, want anders konden we het beter laten zitten. Het moet wel van twee kanten komen. Stuurde hij binnen een half uur (lees dat is echt heel erg snel voor zijn doen :P) dat ik wel erg heftig reageer en dat hij gewoon heel druk is en over twee weken wel weer kan afspreken. Dus ja? we shall see, hij is gelukkig niet de enige leuke jongen op deze wereld. :face:
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje zo 10 apr 2011 - 8:16

bliss: wat leuk dat het toch meeviel Wink ben benieuwd hoe het afgaat lopen Very Happy

janelie: nogsteeds niet echt vooruitgang met buurman dus? ben benieuwd!

rainbow: hoe is het eigenlijk met jou vriend afgelopen?
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  *Rainbow zo 10 apr 2011 - 9:17

Leuk om te horen Bliss, dat het meeviel en iig gezellig was Very Happy
Janelie, bij jou is het afwachten dus of meneer nog wat laat horen
Klavertje, hoe is wat precies met mijn vriend afgelopen Very Happy ?
*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 9:35

Leuk dat de date toch enigzins geslaagd was Bliss! En hij heeft al een punt erbij doordat'ie gelijk smste. Hoef je je daar vanavond niet over in te zitten Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos zo 10 apr 2011 - 9:38

vruchtenhagel schreef:Leuk dat de date toch enigzins geslaagd was Bliss! En hij heeft al een punt erbij doordat'ie gelijk smste. Hoef je je daar vanavond niet over in te zitten Very Happy

Helemaal mee eens!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 11 apr 2011 - 1:43

Eens met RR en VH. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  BJA ma 11 apr 2011 - 2:31

@ Janelie, toch wel een geruststelling dat ie het gewoon echt druk heeft. Je kan hem tenslotte zien thuiskomen haha! Das dan weer een voordeel.

Mijn date was leuk! Op het terras gezeten en 's avonds uit eten geweest. We hebben vooral gepraat over de verschillen tussen mannen en vrouwen.
Dit is geen type voor een relatie, maar gewoon voor de gezelligheid/
Morgen heb ik weer een date, dezelfde van vrijdag. Ben benieuwd of dat beter loopt dan de vorige keer.

@ Bliss, mmm volgens mij ben je best wel een beetje positief!
Misschien als je hem beter leert kennen en je gaat het innerlijk wat meer zien, wordt het helemaal geweldig! Wie weet hè. Very Happy
Maar ja, in eerste instantie ga ik ook op uiterlijk af. Ik kijk ook naar kleding en bijvoorbeeld of een man lange nagels heeft. Dat vind ik wel een afknapper hoor.
Al moet ik zeggen dat als ik iemand al lang ken en vanuit daar ga daten, het me allemaal minder uitmaakt.
Ben benieuwd of er een vervolg komt voor jou!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 13 apr 2011 - 3:57

En BJA? Hoe was je date??
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  BJA wo 13 apr 2011 - 4:02

Erg gezellig!
Kreeg bloemen met een kaartje erbij, erg leuk!
Alleen heb ik totaal geen idee of hij het als vriendschap zit of misschien iets meer.
Misschien ook omdat ik hem al een tijdje ken, maar ja, waarom neem je dan bloemen mee? Wink
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 13 apr 2011 - 4:04

BJA schreef:Erg gezellig!
Kreeg bloemen met een kaartje erbij, erg leuk!
Alleen heb ik totaal geen idee of hij het als vriendschap zit of misschien iets meer.
Misschien ook omdat ik hem al een tijdje ken, maar ja, waarom neem je dan bloemen mee? Wink
Dat is positief en leuk dat hij bloemen meenam! Er is dus niet gezoend? Geeft hij geen hints of geef jij geen hints en gaat hij daar wel of niet op in?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  BJA wo 13 apr 2011 - 4:13

Sweety schreef:
BJA schreef:Erg gezellig!
Kreeg bloemen met een kaartje erbij, erg leuk!
Alleen heb ik totaal geen idee of hij het als vriendschap zit of misschien iets meer.
Misschien ook omdat ik hem al een tijdje ken, maar ja, waarom neem je dan bloemen mee? Wink
Dat is positief en leuk dat hij bloemen meenam! Er is dus niet gezoend? Geeft hij geen hints of geef jij geen hints en gaat hij daar wel of niet op in?
Nope, niet gezoend. Ik geef niet echt heel duidelijke hints denk ik. Al zeg ik wel dat het erg leuk was en dat ik hoop weer af te spreken. Ook had ik een berichtje afgesloten met X en tja, doen deed hij dat ook meteen haha!
Ik heb niet het idee dat hij hints geeft, of ik heb ze niet door haha!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 13 apr 2011 - 6:21

Haha... Als mannen nou duidelijker zijn en wij vrouwen ook dan zal het toch eens wel goed komen? Wink
Zou het een eventuele relatie kunnen worden of zie je in hem een gezellige vriend maar niet meer dan dat? Want als je meer in hem zou zien dan kan je natuurlijk met aankomende date's meer hints geven. Want zeggen dat je het leuk vind en dat je hoopt weer af te spreken is wel al een hint natuurlijk. Maar als je verder vriendschappelijk tegen hem doet misschien dat hij dat dan ook vriendschappelijk opvat.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 7:00

Bliss, (jaja, ik volg je nog steeds) ik vind het ook leuk voor je dat hij tenminste wel uit zichzelf leuk smst! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 13 apr 2011 - 7:56

Purple schreef:Bliss, (jaja, ik volg je nog steeds) ik vind het ook leuk voor je dat hij tenminste wel uit zichzelf leuk smst! Very Happy

Gezellig Wink Ja dit is weer eens wat anders, haha. Heb hem aan t Whatsappen gebracht trouwens, lekker gratis :P Maar goed, er is contact, maar absoluut niks romantisch of iets van die aard hoor. Ik ga het eens heeeeeeeeeel rustig aan bekijken denk ik.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  BJA wo 13 apr 2011 - 10:08

Sweety schreef:Haha... Als mannen nou duidelijker zijn en wij vrouwen ook dan zal het toch eens wel goed komen? Wink
Zou het een eventuele relatie kunnen worden of zie je in hem een gezellige vriend maar niet meer dan dat? Want als je meer in hem zou zien dan kan je natuurlijk met aankomende date's meer hints geven. Want zeggen dat je het leuk vind en dat je hoopt weer af te spreken is wel al een hint natuurlijk. Maar als je verder vriendschappelijk tegen hem doet misschien dat hij dat dan ook vriendschappelijk opvat.
Haha, inderdaad. Eigenlijk zou het heerlijk zijn als je direct kan zeggen wat je wilt en verwacht.
Ik weet niet of het een relatietype is voor mij. Ik vind hem wel iets meer leuk dan vrienden.
Ik ben zeker van plan op de volgende date meer hints te geven, wie weet komt er nog wat van! smile
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 23:34

Ik heb gisteren een top dag gehad! Very Happy Mijn date was echt super!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly do 14 apr 2011 - 0:33

Bitterkoek_ schreef:Ik heb gisteren een top dag gehad! Very Happy Mijn date was echt super!

Vertel
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 0:38

We zijn op het strand geweest en we hebben er op ene kleedje gezeten en gewandeld. Daarna zijn we nog de stad in geweest en daarna uit eten. smile Maar we hebben wel een bepaalde klik. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CrazyGrace do 14 apr 2011 - 3:33

Wat leuk om te horen bitterkoek. Is er al een nieuwe date gepland??

En o, wat zou het heerlijk zijn als mannen duidelijk waren, want ik ben zoooo niet goed in Hints. Maar misschien zijn mannen daar ook niet zo goed in en moeten wij - vrouwen- ook maar heel duidelijk zijn.
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  BJA do 14 apr 2011 - 22:24

Klinkt als een erg leuke date Bitterkoek! Top!

Ik ga over een week weer daten, ben erg benieuwd! smile
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 22:58

De tweede date is geplant! Volgende week dinsdag. Dan ga ik voor hem koken. Wat ik natuurlijk voor hem met alle liefde wil doen. Very Happy I love you

(die vraagteken moest een hartje zijn. Hihi. Was niet zo verontwaardigd bedoeld. :P


Laatst aangepast door Bitterkoek_ op vr 15 apr 2011 - 19:23; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum