Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Baby
Vanillivi
nijntje4
Middleme
May
Antibes
Xanna
Zininzon
Sjaantje
Atelier Madame
TGR
BJA
Sundae
Pannetoet
Mermaid
FireButterfly
Gigi_
Prosecco
_Lacey_
Yzma
Snoes
Chocolate Cookie
CrazyGrace
*Rainbow
Tinus
Roze Roos
Feline
ButterflyEffect
klavertje
Sugarfall
Bliss
Janelie
Marsy28
aniet
Sweety
Zwoesj
Lady4
Sterre
Suus
43 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 3 maa 2011 - 10:22

Whahah Bliss.. echt toevallig hoe wij zo ongeveer hetzelfde date-traject volgen. Ik heb mijn exdate vandaag toevallig weer gezien op werk. Werd nogal een genante bedoeling dankzij een eikel van een collega die even wilde stoken dus heb 'm daar niet gesproken. Hij belde later omdat het 'm dwars zat dus hebben net even een half uurtje gebeld. Beetje koetjes/kalfjes gesprek maar ben allang blij dat we gewoon nog normaal tegen elkaar kunnen doen..

Spannend dat je 'm dit weekend weer gaat zien.. Hoop dat het niet te heftig is..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 3 maa 2011 - 10:28

Oh dat is toevallig! Wel fijn dat de lucht weer geklaard is tussen jullie.

Ja ik vind t ook spannend, ik ben sowieso onder invloed van drank Wink, maar dat kan zowel positief als negatief uitpakken natuurlijk. We zullen zien!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 10:36

Ik hoor net toch iets! Very Happy Mijn moeder heeft een BB Torch! En ze weet niet hoe alles werkt, haha. En aangezien ik nog dagelijks nieuwe dingen ontdek, ben ik bang dat ik haar hulpje ga worden! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 3 maa 2011 - 10:38

ABE schreef:Ik hoor net toch iets! Very Happy Mijn moeder heeft een BB Torch! En ze weet niet hoe alles werkt, haha. En aangezien ik nog dagelijks nieuwe dingen ontdek, ben ik bang dat ik haar hulpje ga worden! Very Happy

Huh? Verkeerde topic, ABE? Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect do 3 maa 2011 - 11:01

Feline schreef:Whahah Bliss.. echt toevallig hoe wij zo ongeveer hetzelfde date-traject volgen. Ik heb mijn exdate vandaag toevallig weer gezien op werk. Werd nogal een genante bedoeling dankzij een eikel van een collega die even wilde stoken dus heb 'm daar niet gesproken. Hij belde later omdat het 'm dwars zat dus hebben net even een half uurtje gebeld. Beetje koetjes/kalfjes gesprek maar ben allang blij dat we gewoon nog normaal tegen elkaar kunnen doen..

Spannend dat je 'm dit weekend weer gaat zien.. Hoop dat het niet te heftig is..
+1
Ben je niet bang dat je weer gevoelens voor hem gaat krijgen Bliss? Wat verwacht je er van?

En wat stom van je collega Feline! Wel fijn dat jullie elkaar er nog even over hebben gesproken.
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 3 maa 2011 - 11:07

Ja, goede vraag BE. Ik weet eigenlijk ook niet wat ik ervan verwacht, maar ben gewoon benieuwd hoe ik zelf reageer als ik hem weer zie. Ben idd wel bang dat ik weer gevoelens voor hem krijg, maar dan weet ik dat ook weer (en dan weet ik ook dat geen contact hebben de beste remedie was). Als dit niet het geval is, kan ik misschien nog wel een keer vriendschappelijk met hem afspreken ofzo.
Al zou het ook kunnen dat ik gewoon weer zin heb om hem te zoenen ofzo :shock: Ik weet het gewoon niet, maar de tijd zal het leren...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect do 3 maa 2011 - 11:18

Hm lastig.. ik denk toch dat je eerst voor jezelf moet bepalen of je een leuke tijd met hem kan hebben terwijl je weet dat er (voorlopig) geen relatie in zit. En anders is het misschien beter niet te zoenen? Het gaat net wat beter met je, straks word je weer helemaal gek dat ie weer niet smst enzo Rolling Eyes
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 11:50

Bliss schreef:
ABE schreef:Ik hoor net toch iets! Very Happy Mijn moeder heeft een BB Torch! En ze weet niet hoe alles werkt, haha. En aangezien ik nog dagelijks nieuwe dingen ontdek, ben ik bang dat ik haar hulpje ga worden! Very Happy

Huh? Verkeerde topic, ABE? Wink


Whahahah! Ja, verkeerde topic! Embarassed

Laughing

(En excuses!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 3 maa 2011 - 22:38

ButterflyEffect schreef:Hm lastig.. ik denk toch dat je eerst voor jezelf moet bepalen of je een leuke tijd met hem kan hebben terwijl je weet dat er (voorlopig) geen relatie in zit. En anders is het misschien beter niet te zoenen? Het gaat net wat beter met je, straks word je weer helemaal gek dat ie weer niet smst enzo Rolling Eyes

Ik bedoelde ook niet dat ik daadwerkelijk met hem gá zoenen hoor. Ten eerste zou dat niet verstandig zijn en ten tweede heb ik geen idee hoe hij daar nu over denkt. Al heb ik wel echt zin om te zoenen, maar mag ook met iemand anders zijn angel Ik denk alleen niet dat ik met mijn carnavalsoutfit (heel ordinair, beetje "Oh Oh Cherso"-achtig) iemand aan de haak sla, in elk geval geen types waar ik op val haha.

Ik merkte gisteren idd wel dat ik meteen alweer zenuwachtig werd of ie zou smsen, dus ik moet er inderdaad wel mee oppassen. Ik vond het wel leuk om te lezen dat ie me nog niet vergeten was en er ook al even aan dacht om mij te smsen (maar dit niet deed omdat ik duidelijk had gezegd geen contact te willen).

@ ABE: daar hoef je je excuses niet voor aan te bieden hoor Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gigi_ za 5 maa 2011 - 6:26

Hoe gaat het met alle dates? Very Happy
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 7:25

Pfff hier geen dates helaas! Ik heb wel weer 'ns zin in een leuke date Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie zo 6 maa 2011 - 1:29

Hier ook geen date, behalve met smsjongen, maar dat gaat toch niks worden.

Bliss hoe is het jou vergaan. Pas je goed op jezelf?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect zo 6 maa 2011 - 3:30

Wel goed dat hij rekening met je houdt Bliss, ben heel benieuwd hoe het gaat!
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus zo 6 maa 2011 - 5:24

Ik heb het dan toch maar gedaan..Me weer aangemeld op RP. Al wat berichtjes gehad(die niks waren) en wat verstuurd(maar nog niks gehoord). Ik heb zin om te gaan daten! (maar ook wel weer eng..)
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie zo 6 maa 2011 - 7:47

Je hebt de eerste stap gezet! Hopelijk krijg je bericht op jouw berichtjes.. Daten is wel eng, maar wel leuk!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 6 maa 2011 - 23:09

Zo, ik heb de carnaval weer overleefd smile Was zaterdag een beetje zenuwachtig om mn ex-date weer te zien. Ik ging kijken bij de optocht en op een gegeven moment zag ik die wagen al aankomen. Toen ze langs liepen zag hij mij ook meteen en kwam ff naar me toe, gaf drie zoenen en vroeg hoe het ging. Heel even staan kletsen en toen moest ie weer door. (even later zag ik dat ie mij even daarvoor nog had gesmst waar ik precies stond) Was wel even leuk. Later zag ik hem ook weer en ging hij ook naar dezelfde kroeg als ik. Daar heb ik hem nauwelijks meer gesproken, maar ik merkte dat mijn gevoel voor hem niet ineens weg was en zat hem steeds in de gaten te houden. Hij stond steeds met een paar meisjes te praten en ik vond dat maar niks. Zat er steeds op te letten tussendoor, stond zelf ook wel met wat jongens te praten, maar toch. Nog heel ff gesproken toen en nog een foto van ons gemaakt en toen hij weg. Even later kwam ie weer terug, hij was iedereen kwijt zei hij. Hij was ook al behoorlijk dronken volgens mij. Vervolgens niet meer gezien en op een gegeven moment smste ik nog: "Ben je al weg?" en daar heb ik helemaal niks meer op gehoord.

Gisteren ging ik naar het dorp waar hij woont. Wij (vriendinnen en ik) gingen eerst naar de optocht kijken, lekker in de zon. Ik kwam aan lopen daar en toen zag ik hem staan, maar direct liep hij weg (met een paar vrienden volgens mij). Ik weet niet of hij mij gezien heeft en daarna heb ik ook niks meer van hem vernomen! Ik baalde eerst wel een beetje, maar goed, hij gaat vandaag ook nog naar Tilburg en volgens mij is ie gewoon drie dagen helemaal van de kaart ofzo. Ik ga nu in elk geval niks meer smsen naar hem en ben wel benieuwd of ik, als ie weer nuchter is, nog een keer wat van hem hoor.
Er waren ook nog twee ex-scharrels van me gisteren, dat zijn ook goede vrienden van elkaar. Daar heb ik nog een poos mee staan kletsen en dat was erg gezellig en tevens een goede afleiding van mijn ex-date smile Heb dan ook verder nauwelijks meer aan hem gedacht. Die ex-scharrels hebben allebei een vriendin (en één ook al een kind), maar ze zitten vaak nog wel een beetje te flirten met me en dat is altijd wel leuk :P

Hoe dan ook, heb helaas niemand aan de haak geslagen, maar toch een enorm gezellige carnaval gehad en een vent moet ik maar eens wat dichter bij mij in de buurt gaan zoeken Wink


Edit: ik heb boer Richard gisteren ook nog gespot Very Happy (jammer dat Gijsbert er niet bij was haha)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus ma 7 maa 2011 - 8:32

@ Janelie: Precies, de eerste stap is gezet. Heb van 1 jongen reactie terug gehad, heb net t eerste mailtje gestuurd! smile De anderen hebben t berichtje nog niet gelezen. En nog een ander berichtje gehad, wat me ook wel wat leek. Eerst maar eens mailen en dan zie ik wel.
Trouwens, het is toch niet raar als ik met meerdere jongens tegelijk mail om ze beter te leren kennen?

@ Bliss: Lijkt dat je nog niet helemaal over hem heen bent. Lijkt me verstandig om hem echt even helemaal niet te zien/te spreken totdat die gevoelens er niet meer zijn. Dat doe ik ook nu met mijn ex-date. Als ik hem ga zien dan ben ik bang dat er weer gevoelens komen kijken.

Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie ma 7 maa 2011 - 8:57

Bliss, ik sluit me aan bij Tinus. Tis nog te vroeg. Ik denk dat je niet moet verwachten dat hij nog smst, ik denk dat hij dat niet gaat doen namelijk. Heel lullig misschien, maar wel beter. Voor jou loopt er een andere leuke man rond. smile Ik kan me wel zoooo goed voorstellen dat je hem de hele tijd in de gaten gaat houden. Daar word je zo niet gelukkig van. Althans ik niet.. Dan ga je kijken of hij kijkt en als hij niet kijkt dan voel je je rot. Kijkt hij wel, dan krijg je weer valse hoop. Bleh... het volwassen leven is maar ingewikkeld!

Tinus, leuk dat je een berichtje terug hebt gekregen smile Goed begin! Misschien heb jij wel heel snel hier weer iets te posten Wink
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 7 maa 2011 - 9:03

Pff inderdaad ja, moeilijk gedoe allemaal! Eerlijk gezegd was ik ook opgelucht dat ie weg was, want dan 'hoefde' ik niet meer steeds op hem te letten. En als ik met een jongen aan t praten was, hoopte ik dat hij dat zag, maar dan checkte ik dat en stond hij gewoon nog steeds met zo'n meisje te praten. laughcry Haha, kinderachtig ook eigenlijk hè? Maar ik moet t ook niet groter maken dan t is, want verder heb ik me kostelijk vermaakt dit weekend! (nu alweer zin in volgend jaar Laughing )
Denk ook dat t nog te vroeg is ja.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie ma 7 maa 2011 - 9:10

O, ik herken het helemaal hoor dat checken of hij ziet dat je met een ander aan het praten bent :P Kinderachtig? Misschien, vooral menselijk denk ik.. Je wilt toch dat hij ziet wat hij laat lopen.

Fijn dat je ondanks dit toch een leuk weekend hebt gehad! Dat is het belangrijkste!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect ma 7 maa 2011 - 12:27

Ja ik herken het in de gaten houden ook! Snap wel dat het dan fijn is als hij weg is, dan hoef je er niet meer 'op te letten'. :cyclops: Jammer dat hij niet zoveel tijd had maar aan de andere kant ook wel weer lekker misschien, kon je het nu meer afsluiten?
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos di 8 maa 2011 - 2:03

Janelie schreef:O, ik herken het helemaal hoor dat checken of hij ziet dat je met een ander aan het praten bent :P Kinderachtig? Misschien, vooral menselijk denk ik.. Je wilt toch dat hij ziet wat hij laat lopen.

Fijn dat je ondanks dit toch een leuk weekend hebt gehad! Dat is het belangrijkste!

+1
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 di 8 maa 2011 - 9:47

Bliss, jammer dat je zo weinig met exdate gesproken hebt. Maar misschien ook maar beter. Ga niet teveel hopen op contact van zijn kant, want dat snij je jezelf misschien weer in je vingers.

Ik heb niks meer van mijn collega gehoord na zijn voorstel om een andere keer wat te gaan drinken. We kwamen gisteren ongeveer tegelijkertijd uit het fietsenhok fietsen en moesten dezelfde kant op. Aangezien ik hem, heel stom, zaterdagnacht ook nog gesmst heb met de vraag of hij in de stad was en hij daarop niet geeft gereageerd, wist ik me echt geen houding te geven. Een hartslag van 120 en helemaal van de mik. Ben dus maar gaan bellen met iemand, want ik wist echt niet wat met hem te bespreken nu. We hebben elkaar wel gezien en ook gegroet, maar daarna ben ik hem heel cool voorbij gefietst.


Ik kwam zaterdag tijdens het stappen wel een jongen tegen waar ik al eens mee gezoend heb. Hij had toen alleen een vriendin, erg fout, I know. Hij is nu alweer een tijdje single en ik heb altijd wel het idee gehad dat hij me wel leuk vindt. Hij vroeg of ik zin had om binnenkort eens wat te gaan drinken. Heb gezegd dat ik dat wel wil. Gisteren kreeg ik nog een priveberichtje op FB om te vragen hoe de rest van mijn weekend was geweest. Ik wacht het maar af. Ik vind hem leuk genoeg om eens te gaan daten maar ik vertrouw hem ook niet echt. In ieder geval sta ik er daardoor lekker nuchter in, ook weleens fijn!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect wo 9 maa 2011 - 0:48

Oeh genant Lady.. nu denkt hij iig wel dat je er cool onder bent smile Leuk dat je op date gaat! Waarom vertrouw je hem niet? Bedoel je omdat je hem niet kent en heb je dat bij alle nieuwe mensen of is het iets specifieks aan hem?
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie wo 9 maa 2011 - 1:32

Dat zijn inderdaad niet zulke fijne situaties, maar misschien ontging hem dat juist wel en was je niet benaderbaar omdat je aan het bellen was? Maar goed, hij kan je anders altijd sms'en en zolang hij dat niet doet zou ik me koest houden.

BE, ik las in Lady's verhaal dat zij met hem gezoend had en dat hij destijds nog een vriendin had en dat ze hem daardoor niet zo vertrouwd. Dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik zou hem ook niet zo vertrouwen dan.. Maar goed, dat is al een tijd geleden en je kan het er eens over hebben, kijken wat hij te zeggen heeft Wink. Tis wel fijn om luchtig er in te staan. Daar ben ik ook niet zo'n held in..
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum