Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

O jee, verkeerd begrepen ....

+16
bolus26
TukTuk
Winegum
Lejow
Moon
Arcade
SuperGrover
Susan
Jeanette
CrazyGrace
May
Filoria
Lynn_
Tazz
Angela_1986
Tania
20 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Susan wo 23 feb 2011 - 1:20

Je komt niet alleen voor het bier, maar zeker bij heel grote bruiloften is het denk ik ook niet zo dat iedere gast nou zo emotioneel betrokken is bij de bruiloft. Mijn moeder is de jongste van 15 kinderen, we hebben dus een heel grote familie en ik ken niet iedereen even goed, als kind ben ik wel op bruiloften geweest van nichten en neven van wie ik geen idee had hoe ze er eigenlijk uitzagen, dan moest ik echt naar de kleding kijken om te weten voor wie ik kwam.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:21

Misschien komt het ook dan omdat ik een hele kleine bruiloft wil. Of omdat ik nog niet getrouwd ben muhaha. Maar ik kan het me echt gewoon niet voorstellen, noem me naïef.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:22

Darcy schreef:Misschien komt het ook dan omdat ik een hele kleine bruiloft wil. Of omdat ik nog niet getrouwd ben muhaha. Maar ik kan het me echt gewoon niet voorstellen, noem me naïef.

Ja bij kleine intieme bruiloften is dat ook anders, maar bij mij was het 150 man en ons feest was zo leuk dat mensen van de bruiloft van het zaaltje naast onze balzaal naar ons kwamen kijken omdat het bij ons veel leuker was :P Kwam zeker door de flessenbaco en bier lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Susan wo 23 feb 2011 - 1:23

CKC schreef:

Ja bij kleine intieme bruiloften is dat ook anders, maar bij mij was het 150 man en ons feest was zo leuk dat mensen van de bruiloft van het zaaltje naast onze balzaal naar ons kwamen kijken omdat het bij ons veel leuker was :P Kwam zeker door de flessenbaco en bier lol!

Daar zou ik dan weer niks voor voelen, om binnen te walsen op andermans bruiloft. Ik moet nog wel enige connectie met het bruidspaar hebben, of een paar andere mensen kennen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:27

Susan schreef:
CKC schreef:

Ja bij kleine intieme bruiloften is dat ook anders, maar bij mij was het 150 man en ons feest was zo leuk dat mensen van de bruiloft van het zaaltje naast onze balzaal naar ons kwamen kijken omdat het bij ons veel leuker was :P Kwam zeker door de flessenbaco en bier lol!

Daar zou ik dan weer niks voor voelen, om binnen te walsen op andermans bruiloft. Ik moet nog wel enige connectie met het bruidspaar hebben, of een paar andere mensen kennen.

Suzan, na middernacht en wijn maakt het niks meer uit nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:28

Hahah Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  boekenwurm83 wo 23 feb 2011 - 1:29

ik heb laatst ook een bruiloft gehad van de schoonfamilie van m'n zus.
er was zo'n 300 man. Ik kende er amper iemand en ook het bruidspaar ken ik niet heel goed. Dus wij gingen echt voor het feest, lekker dansen en drinken! Heb het bruidspaar de hele avond niet gezien en ook geen behoefte aan. Op dat moment ging het ons echt enkel en alleen om een leuk feestje en de lekkere drankjes en hapjes Very Happy
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:31

Jen_ schreef:
Susan schreef:
CKC schreef:

Ja bij kleine intieme bruiloften is dat ook anders, maar bij mij was het 150 man en ons feest was zo leuk dat mensen van de bruiloft van het zaaltje naast onze balzaal naar ons kwamen kijken omdat het bij ons veel leuker was :P Kwam zeker door de flessenbaco en bier lol!

Daar zou ik dan weer niks voor voelen, om binnen te walsen op andermans bruiloft. Ik moet nog wel enige connectie met het bruidspaar hebben, of een paar andere mensen kennen.

Suzan, na middernacht en wijn maakt het niks meer uit O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 827601

Wou net zeggen. Ze staan ook nog op de foto de polonaise te doen achter mijn vader aan.. ach ja!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Susan wo 23 feb 2011 - 1:33

Haha, dat is wel erg voor dat andere bruidspaar zeg, het zal je maar gebeuren dat je gasten er tussenuit knijpen omdat ze het feest van een paar wildvreemden leuker vinden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  boekenwurm83 wo 23 feb 2011 - 1:38

trouwens als ik voor een bruiloft word uitgenodigd en mijn vriend is niet welkom terwijl van andere mensen de partners er wel zijn, dan ga ik niet. Tenzij ik net 2 maanden met hem heb. Maar als het wat langer is en het is serieus, dan vind ik dat hij er ook bij hoort.
Waarom zou je hem er niet bij willen hebben als jouw vriendin gelukkig met hem is?
Je wil toch dat iedereen een fijne dag heeft, niet alleen jij en je man?
De desbetreffende vriend zal heus wel snappen dat er kiekjes gemaakt worden waar hij niet bij op staat. Dat is toch sowieso altijd al. Dus als dat probleem er niet is, snap ik niet waarom de persoon waar jouw vriendin van houdt, er niet bij mag zijn.
Dat zou echt wel het allerrrrlaatste zijn waar ik me druk om zou maken.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:43

Ja joh, Birgit reageer eens?! :P
Nee maar serieus ben wel echt heel benieuwd naar je trouwverhaal, staat dat hier ergens? Heeft hij jou gevraagd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  minoessepoes wo 23 feb 2011 - 2:18

boekenwurm83 schreef:trouwens als ik voor een bruiloft word uitgenodigd en mijn vriend is niet welkom terwijl van andere mensen de partners er wel zijn, dan ga ik niet. Tenzij ik net 2 maanden met hem heb. Maar als het wat langer is en het is serieus, dan vind ik dat hij er ook bij hoort.

Nou dat ligt helemaal aan de situatie vind ik. Ik ken bijvoorbeeld alle collega's van mijn vriend omdat wij op zijn werk wonen. Ze komen hier weleens een kopje koffie drinken als het rustig is met het werk en we eten hier regelmatig met een groep en dan ben ik daar automatisch bij als enige niet collega, want ik woon hier.
Dus wij hebben samen een uitnodiging gekregen van zijn collega voor zijn bruiloft terwijl de andere collega's zonder partner zijn uitgenodigd en dat begrijp ik ook wel weer en daar had ook verder niemand een probleem mee.

En zo kan ik me aan de andere kant weer voorstellen dat mijn vriend helemaal niet zit te wachten op een bruiloft van 1 van mijn collega's, die hij verder helemaal niet kent! Dus dan zou ik het prima vinden om zonder partner uitgenodigd te worden. Bij een vriendschap vind ik dat een ander verhaal.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 2:21

Het gaat Birgit denk ik meer om als ze iemand mee zou nemen die ze echt drie dagen kent ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  boekenwurm83 wo 23 feb 2011 - 2:33

Darcy schreef:Het gaat Birgit denk ik meer om als ze iemand mee zou nemen die ze echt drie dagen kent ofzo.
ja als dat zo is dan kan ik het me wel voorstellen.
maar ik kreeg juist het idee dat ze het ook een probleem zou vinden als haar vriendin bijvoorbeeld al een half jaar met die jongen zou gaan. Dit alles onder ander omdat dit ook het aantal 18 in de war zou schoppen :shock: Kijk dat snap ik dus echt niet. Wat is nou belangrijker, een even aantal daggasten of het geluk van jouw vriendin!

In het geval hierboven over de collega's, dat vind ik een ander verhaal. Sowieso ben jij daar de enige niet-collega die wel is uitgenodigd, en met een goede reden. Het zou anders zijn als jij als enige niet-collega NIET zou zijn uitgenodigd. Wat in dit topic een beetje het geval is aangezien alle anderen wel een partner mee mogen brengen.
En het gaat hier ook nog eens om een goede vriendin! Dan zou ik het juist supergaaf vinden als mijn goede vriendin een vriend had en gezellig mee zou nemen naar mijn bruiloft. Hij hoort er dan toch ook bij!

Nogmaals, tenzij zij die vriend inderdaad echt nog maar net kent (in de zin van minder dan een maand ofzo), dan wordt het een ander verhaal.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  minoessepoes wo 23 feb 2011 - 2:43

Ik dacht dat je het zo zwart/wit bedoelde als dat het er stond, maar je bedoelde het dus naar aanleiding van de situatie van de TO.

Daar is het natuurlijk een beetje lastig bij inschatten aangezien haar vriendin nu nog geen vriend heeft, maar Birgit gaat pas over 15 maanden trouwens en in die tijd kan er natuurlijk een hele hoop gebeuren!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 2:45

boekenwurm83 schreef:ik heb laatst ook een bruiloft gehad van de schoonfamilie van m'n zus.
er was zo'n 300 man. Ik kende er amper iemand en ook het bruidspaar ken ik niet heel goed. Dus wij gingen echt voor het feest, lekker dansen en drinken! Heb het bruidspaar de hele avond niet gezien en ook geen behoefte aan. Op dat moment ging het ons echt enkel en alleen om een leuk feestje en de lekkere drankjes en hapjes Very Happy
Dat snap ik écht niet. Dit vind ik gewoon niet netjes. Duik dan gewoon ergens de kroeg in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  boekenwurm83 wo 23 feb 2011 - 2:49

Elodie schreef:
boekenwurm83 schreef:ik heb laatst ook een bruiloft gehad van de schoonfamilie van m'n zus.
er was zo'n 300 man. Ik kende er amper iemand en ook het bruidspaar ken ik niet heel goed. Dus wij gingen echt voor het feest, lekker dansen en drinken! Heb het bruidspaar de hele avond niet gezien en ook geen behoefte aan. Op dat moment ging het ons echt enkel en alleen om een leuk feestje en de lekkere drankjes en hapjes Very Happy
Dat snap ik écht niet. Dit vind ik gewoon niet netjes. Duik dan gewoon ergens de kroeg in.
wat is daar niet netjes aan dan? wij zijn toch uitgenodigd?
maar wij kennen het bruidspaar amper en de andere mensen op de bruiloft al helemaal niet? is het dan een schande om er ondanks dat toch nog een leuk feest van te maken in plaats van in een hoekje aan een tafeltje te blijven zitten omdat we niemand kennen?
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Niekske wo 23 feb 2011 - 3:30

Poeh altijd lastig... ik ben daarom niet zo van bruiloften, want eigenlijk kan het bruidspaar het nooit 'goed doen'. Er zijn altijd gasten of mensen die niet uitgenodigd zijn, die het er niet mee eens zijn smile dus wat dat betreft is het inderdaad heel bot de keus van het bruidspaar wie er wel en niet op de bruiloft komen en daar heeft iedereen zich maar naar te schikken, het is hun dag...

Maar wat er hier ook al gezegd werd, dat het ook gaat om een gezellige dag met alle mensen die je liefhebt, vind ik zeker waar. Dus het gaat zeker ook om de mensen die komen... ik heb een vriendinnengroep met wie ik erg close ben. Toen de eerste ervan trouwde, waren we eerst erg enthousiast, maar ze had een erg klein budget, omdat zij en haar aanstaande nog studeerden. Ze heeft toen onze groep door midden moeten hakken, de helft wel als daggast, de rest enkel voor de avond. Dat is dan nog tot daar aan toe, maar uiteindelijk waren de vriendjes van de meiden die voor de hele dag gevraagd waren, ook voor de hele dag gevraagd (die kerels waren toen nog allemaal vrij 'nieuw') terwijl een paar van haar beste vriendinnen, die ze al jaren kende alleen op de avond mochten komen. Dat vond ik niet bepaald netjes, maar ja...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Susan wo 23 feb 2011 - 3:38

Niekske schreef:Poeh altijd lastig... ik ben daarom niet zo van bruiloften, want eigenlijk kan het bruidspaar het nooit 'goed doen'. Er zijn altijd gasten of mensen die niet uitgenodigd zijn, die het er niet mee eens zijn smile dus wat dat betreft is het inderdaad heel bot de keus van het bruidspaar wie er wel en niet op de bruiloft komen en daar heeft iedereen zich maar naar te schikken, het is hun dag...

Maar wat er hier ook al gezegd werd, dat het ook gaat om een gezellige dag met alle mensen die je liefhebt, vind ik zeker waar. Dus het gaat zeker ook om de mensen die komen... ik heb een vriendinnengroep met wie ik erg close ben. Toen de eerste ervan trouwde, waren we eerst erg enthousiast, maar ze had een erg klein budget, omdat zij en haar aanstaande nog studeerden. Ze heeft toen onze groep door midden moeten hakken, de helft wel als daggast, de rest enkel voor de avond. Dat is dan nog tot daar aan toe, maar uiteindelijk waren de vriendjes van de meiden die voor de hele dag gevraagd waren, ook voor de hele dag gevraagd (die kerels waren toen nog allemaal vrij 'nieuw') terwijl een paar van haar beste vriendinnen, die ze al jaren kende alleen op de avond mochten komen. Dat vond ik niet bepaald netjes, maar ja...

Je spreekt jezelf wel een beetje tegen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 3:39

Ik vind het maar raar dat je denkt dat je gasten alleen voor het bier zouden gaan en het allemaal niet zo bijzonder vinden. Ik wil alleen maar mensen op mijn bruiloft die echt dichtbij me staan en die het wél bijzonder vinden om mij te zien trouwen. Ik vind ook dat het bruidspaar best in het middelpunt mag staan. Het is tenslotte hún dag en als voor hen bepaalde muziek daarbij hoort, die bijvoorbeeld de ouderen niet zo kunnen waarderen, dan moeten ze dat vooral lekker doen.

Zelf ben ik trouwens altijd in tranen op een bruiloft en dit gebeurt zelfs als ik de mensen niet ken (heb ik een keer meegemaakt, omdat een vriend me meevroeg naar de bruiloft van zijn broer)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  boekenwurm83 wo 23 feb 2011 - 3:42

Niekske schreef: Ze heeft toen onze groep door midden moeten hakken, de helft wel als daggast, de rest enkel voor de avond. Dat is dan nog tot daar aan toe, maar uiteindelijk waren de vriendjes van de meiden die voor de hele dag gevraagd waren, ook voor de hele dag gevraagd (die kerels waren toen nog allemaal vrij 'nieuw') terwijl een paar van haar beste vriendinnen, die ze al jaren kende alleen op de avond mochten komen. Dat vond ik niet bepaald netjes, maar ja...

Dat vind ik ook verre van netjes. Ze zegt dat het een budget bruiloft is. Maar ze heeft wel geld om de nog nieuwe vriendjes uitnodigen en niet de goede vriendinnen die ze al jaren kent. Na zo'n voorval zou ik wel enigszins beginnen te twijfelen aan hoe goed die vriendschap dan is denk ik. Echt niet tof hoe zij het heeft aangepakt.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  boekenwurm83 wo 23 feb 2011 - 3:44

[quote="Noa"]Ik vind het maar raar dat je denkt dat je gasten alleen voor het bier zouden gaan en het allemaal niet zo bijzonder vinden. Ik wil alleen maar mensen op mijn bruiloft die echt dichtbij me staan en die het wél bijzonder vinden om mij te zien trouwen. quote]
Dit is precies de reden waarom wij geen grote bruiloft willen met een groot feest
's avonds, maar een kleine intieme middag/avond met alleen de mensen die heel belangrijk voor ons zijn.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 3:58

[quote="boekenwurm83"][quote="Noa"]Ik vind het maar raar dat je denkt dat je gasten alleen voor het bier zouden gaan en het allemaal niet zo bijzonder vinden. Ik wil alleen maar mensen op mijn bruiloft die echt dichtbij me staan en die het wél bijzonder vinden om mij te zien trouwen.

Dit is precies de reden waarom wij geen grote bruiloft willen met een groot feest
's avonds, maar een kleine intieme middag/avond met alleen de mensen die heel belangrijk voor ons zijn.

Ja inderdaad, zo heb ik het ook in mijn hoofd. Ik hoef er echt niet allemaal verre familie bij die ik misschien eens per jaar zie. Ik vind dat namelijk de kern van een bruiloft, dat je mensen om je heen hebt staan die het dus wél bijzonder vinden en blij voor jullie kunnen zijn (en dus niet denken, pfff alwéér een bruiloft, of: hoe kom ik zo snel mogelijk bij het bier?)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Susan wo 23 feb 2011 - 4:42

Tuurlijk, het bruidspaar mag best in het middelpunt staan en mag ook de muziek kiezen die zij het mooiste vinden, daar gaat het helemaal niet om. Sommige bruidsparen slaan alleen een beetje door onder het mom van 'het is onze dag' of 'we trouwen maar één keer'. Dan bedoel ik dus dresscodes die zorgen dat mensen heel specifieke, loeidure kleding moeten aanschaffen die ze daarna waarschijnlijk nooit meer dragen, trouwen op verre locaties waardoor het mensen meerdere vrije dagen kost en ze ook nog moeten opdraaien voor reis- en verblijfskosten, verwachten dat mensen hun partner thuislaten omdat jij niet voldoende binding hebt met die partner (en dan doel ik dus ook op het feest, zoals in het geval van Jen), mensen alleen uitnodigen voor de trouwplechtigheid overdag en het feest 's avonds en het mensen die van ver moeten komen maar uit laten zoeken hoe ze de uren die daar tussen zitten opvullen, enzovoort. Het moet wel gewoon een feest blijven, de mensen die op je bruiloft komen zijn geen marionetten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  RYW wo 23 feb 2011 - 4:55

Toen mijn broer trouwde kwam er familie uit Engeland voor de hele dag. Mijn ouders hadden aangeboden dat ze wel bij hen konden slapen, ik had ook aangeboden dat ze bij mij konden slapen, maar dat wilden ze niet, ze zouden wel een hotelletje in de buurt regelen. Nou, ok, prima.

Toen kwam de bruiloft, was hartstikke mooi en leuk, en erg gezellig met de Engelse familie, ik heb nog echt bijna de hele dag met mijn nicht opgetrokken en het was heel erg leuk. Maar een paar weken later belde die nicht mijn broer op dat ze boos was dat hij geen slaapplekken voor ze geregeld had Suspect en ze vond het ook niet eerlijk dat ik wél op de foto mocht en zij niet. Nou, ik was de zus van de bruidegom (toch een stuk closer) en ik was getuige! Logisch dat ik ook op de foto ging, alle getuigen plus aanhang gingen op de foto, ook de broers van mijn schoonzus. Dit had ze tijdens de bruiloft zelf helemaal niet aangegeven, ze leek het juist enorm naar haar zin te hebben en ze heeft het altijd goed met mijn broer en mij kunnen vinden.

Eind van het liedje: die nicht, waar het zo gezellig mee was, die wil ons niet meer zien.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 4 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum