Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

O jee, verkeerd begrepen ....

+16
bolus26
TukTuk
Winegum
Lejow
Moon
Arcade
SuperGrover
Susan
Jeanette
CrazyGrace
May
Filoria
Lynn_
Tazz
Angela_1986
Tania
20 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 20:42

bolus26 schreef:
ik kan me voorstellen dat je hem niet uitnodigd als daggast maar wel ´s avonds op het feest.Wij hebben dit ook zo gedaan met de kinderen van de vriend van mn moeder.Die hebben we 4 keer gezien ofzo. Wel hebben we dit eerst met hem besproken voor de uitnodigingen verstuurd zijn om ruzie etc te voorkomen.Hij pakte het gelukkig goed op!


even off topic

@ jen ik kwam laatst (groep) foto´s van je tegen op de ik ga trouwen hyves. Denk van een vriendin ofzo.vond het echt grappig om je daar tegen te komen ook omdat je het jurkje wat je aanhad toen hier ook geshowed heb!op het oude forum dan.

Oh wat grappig zeg! Ja dat jurkje had ik toen speciaal voor die bruiloft gekocht, ik was bruidsmeisje Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 23:55

Jen_ schreef:
Birgit schreef:Ik snap het ook helemaal dat je dan niet gaat.
Ik kan het me namelijk van de andere kant ook wel voorstellen, waarom is dit zo moeilijk? Sad
Het is trouwens niet zo dat ze niemand kent en er komt nog iemand zonder partner.
Wij vonden 18 daggasten wel een mooi rond getal. En nee, we willen ze niet koppelen. Al heeft iemand dat al wel ter sprake gebracht O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 561177

@Jen: heb je nu nog wel contact met haar?

@AngelNyn, mijn vriend was helemaal niet welkom als hij zich niet eerst voorstelde, ook niet als avondgast. Het was geen intieme bruiloft maar er kwamen geloof ik een stuk of 80 mensen. Niet 18 zoals bij Birgit bijvoorbeeld.

Nee ik ben geen vriendinnen meer met haar, er speelden ook andere dingen hoor, maar dit was voor mij echt de grote druppel.

Oh vandaar! Ik zat laatst fotos van haar bruiloft op jouw hyves te bekijken en toen dacht ik heee waar is F. nu? Maar dat is dus de reden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 23:57

CKC schreef:
Jen_ schreef:
Birgit schreef:Ik snap het ook helemaal dat je dan niet gaat.
Ik kan het me namelijk van de andere kant ook wel voorstellen, waarom is dit zo moeilijk? Sad
Het is trouwens niet zo dat ze niemand kent en er komt nog iemand zonder partner.
Wij vonden 18 daggasten wel een mooi rond getal. En nee, we willen ze niet koppelen. Al heeft iemand dat al wel ter sprake gebracht O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 561177

@Jen: heb je nu nog wel contact met haar?

@AngelNyn, mijn vriend was helemaal niet welkom als hij zich niet eerst voorstelde, ook niet als avondgast. Het was geen intieme bruiloft maar er kwamen geloof ik een stuk of 80 mensen. Niet 18 zoals bij Birgit bijvoorbeeld.

Nee ik ben geen vriendinnen meer met haar, er speelden ook andere dingen hoor, maar dit was voor mij echt de grote druppel.

Oh vandaar! Ik zat laatst fotos van haar bruiloft op jouw hyves te bekijken en toen dacht ik heee waar is F. nu? Maar dat is dus de reden!

Ik denk dat je 2 bruiloften door elkaar haalt Very Happy op die van haar ben ik nooit geweest, en de laatste bruiloft die ik had afgelopen zomer ben ik gewoon heen geweest hoor smile Samen met F!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 0:08

Ik zou het ook niet zo super vinden als iemand echt bij het jawoord was en zo die ik écht niet kende. Ik vind het ook wel een beetje raar als je moet zeggen: hoi ik ben de bruid, wie ben jij? (als ik degene was die meeging en dus het bruidspaar niet kende, zou ik dat eerlijk gezegd ook niet echt leuk/prettig vinden) Ik wil ook een kleine bruiloft met alleen familie en beste vrienden, dus die ken ik wel allemaal en mijn vriend ook van mij zeg maar en ik van hem. Maar als iemand haar vriend wil meenemen, ook al is het pril, dan zou ik het toch anders vinden dan als ze een date zou meenemen of een vriendin ofzo. En ik kan het me ook wel voorstellen als iemand niet alleen zou willen staan als ez verder niemand zou kennen. Receptie/feest is wel een ander verhaal.

Om een lang verhaal kort te maken, ik zou diegene dan wel graag een keertje willen ontmoeten maar als het onverhoopt niet meer lukt voor de bruiloft en ze wil graag met haar nieuwe liefde komen, dan zou het me verder niet zoveel uitmaken. Gewoon bespreekbaar maken vantevoren (ik zou het heel erg vinden als ze dan, zoals Jen (al snap ik het wel hoor van jou Jen) echt niet meer zou komen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  minoessepoes wo 23 feb 2011 - 0:34

Ik zou zeggen, denk hier pas verder over na op het moment dat de uitnodigingen de deur uit gaan. Jullie gaan toch pas over 15 maanden trouwen?

Voor hetzelfde geldt struikelt je vriendin morgen over de liefde van haar leven, kunnen jullie het heel goed met hem vinden en doen jullie de komende tijd heel veel leuke dingen samen. Dan ken je hem al ruim een jaar en is het logisch dat hij erbij is.
En misschien wordt er wel voor je besloten want heeft ze dan helemaal geen vriend. Dan richt je de uitnodiging gewoon aan haar en niet aan haar +1. Heel simpel. Het kan nog alle kanten op.

Dit is zwaar overdreven natuurlijk, maar het is nog zo ver weg en je hebt nog wel even tijd om te beslissen, want 1 persoon meer of minder maakt voor een locatie e.d. ook niet zoveel uit.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 0:54

Als je je bruiloft viert met een klein groepje, snap ik het nog best dat je daar nu al aan denkt. Maar vier je een vrij grote bruiloft, vanaf laten we zeggen 50 personen, snap ik het echt niet. Tuurlijk is het onze dag, maar ik het draait -vind ik- niet alleen om mij en mijn partner. Ik snap dat nooit zo.

Ik wil ook graag dat anderen een leuke dag hebben als ik trouw en als je dan een nieuwe vriend meeneemt vind ik dat alleen maar leuk. Hoeft diegene ook niet steeds 'alleen' te staan. Volgensmij ben je die dag sowieso onzettend hyper en euforisch van alles wat er gebeurd, maakt mij het nou uit dat ik die ene jongen/meisje niet ken? En dan nog zoals ik zei, er zullen vast meerdere mensen zijn welke ik niet ken (neefjes, nichtjes, collega's wellicht) dat hoeft toch helemaal geen probleem te zijn? Maar goed, ben zelf niet getrouwd en ook nog niet gevraagd smile Maar denk dat ik er tegen die tijd nog steeds zo over denk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Susan wo 23 feb 2011 - 0:57

Jen_ schreef:Als je je bruiloft viert met een klein groepje, snap ik het nog best dat je daar nu al aan denkt. Maar vier je een vrij grote bruiloft, vanaf laten we zeggen 50 personen, snap ik het echt niet. Tuurlijk is het onze dag, maar ik het draait -vind ik- niet alleen om mij en mijn partner. Ik snap dat nooit zo.

Dat vind ik nou ook. Een bruiloft is toch niet alleen maar een dag ter meerdere glorie van het bruidspaar? Natuurlijk sta je in het middelpunt als je trouwt, maar je wil toch ook dat de mensen die het samen met je vieren een leuke dag hebben? Nu zullen de meeste bruidsparen daar ook wel voor zorgen, maar ik krijg wel altijd een beetje de kriebels van 'het draait om óns' en 'het is ónze dag'.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:00

Dat snap ik ook niet echt, odds are dat van die 50 a 100 mensen er wel iemand is die je niet (zo goed) kent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:02

Jen_ schreef:Als je je bruiloft viert met een klein groepje, snap ik het nog best dat je daar nu al aan denkt. Maar vier je een vrij grote bruiloft, vanaf laten we zeggen 50 personen, snap ik het echt niet. Tuurlijk is het onze dag, maar ik het draait -vind ik- niet alleen om mij en mijn partner. Ik snap dat nooit zo.

Ik wil ook graag dat anderen een leuke dag hebben als ik trouw en als je dan een nieuwe vriend meeneemt vind ik dat alleen maar leuk. Hoeft diegene ook niet steeds 'alleen' te staan. Volgensmij ben je die dag sowieso onzettend hyper en euforisch van alles wat er gebeurd, maakt mij het nou uit dat ik die ene jongen/meisje niet ken? En dan nog zoals ik zei, er zullen vast meerdere mensen zijn welke ik niet ken (neefjes, nichtjes, collega's wellicht) dat hoeft toch helemaal geen probleem te zijn? Maar goed, ben zelf niet getrouwd en ook nog niet gevraagd O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 561177 Maar denk dat ik er tegen die tijd nog steeds zo over denk.

Ik heb een vriendin die vroeg of ze iemand mee mocht nemen. Ik heb daar geen probleem van gemaakt omdat ze inderdaad veel alleen zou zijn anders. Ik kende de man ik kwestie niet. Nou had ik een behoorlijke bruiloft, dus ik heb me er echt totaal niet aan geergert ofzo,en ja precies zoals Jen zegt, het kan je geen barst schelen wie erbij is. Kom op zeg het is een Ja woord en je eigen speech misschien (die ik ook trouwens niet heb gedaan, iedereen daar in de zaal wist dat ik enorm veel van mijn man hou) maar verder is het niet zo'n enorme gebeurtenis dat echt het verschil voor je zal maken dat Jantje van je vriendin daarbij is.

Gut, je kunt het jezelf ook te moeilijk maken hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:02

Susan schreef:
Jen_ schreef:Als je je bruiloft viert met een klein groepje, snap ik het nog best dat je daar nu al aan denkt. Maar vier je een vrij grote bruiloft, vanaf laten we zeggen 50 personen, snap ik het echt niet. Tuurlijk is het onze dag, maar ik het draait -vind ik- niet alleen om mij en mijn partner. Ik snap dat nooit zo.

Dat vind ik nou ook. Een bruiloft is toch niet alleen maar een dag ter meerdere glorie van het bruidspaar? Natuurlijk sta je in het middelpunt als je trouwt, maar je wil toch ook dat de mensen die het samen met je vieren een leuke dag hebben? Nu zullen de meeste bruidsparen daar ook wel voor zorgen, maar ik krijg wel altijd een beetje de kriebels van 'het draait om óns' en 'het is ónze dag'.

Ja, dat! Het is ook 'onze dag' tuurlijk, maar om 'ons' heen zijn toch veel mensen waar je om geeft, mee hebt gelachen, misschien gehuild, mee in de kroeg bent doorgezakt, die horen er toch ook echt bij? Het is toch juist ook zo leuk dat je vrienden en familie erbij zijn, om het sámen speciaal te maken? Echt niet alles hoeft alleen om ons te draaien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:03

Susan schreef:
Jen_ schreef:Als je je bruiloft viert met een klein groepje, snap ik het nog best dat je daar nu al aan denkt. Maar vier je een vrij grote bruiloft, vanaf laten we zeggen 50 personen, snap ik het echt niet. Tuurlijk is het onze dag, maar ik het draait -vind ik- niet alleen om mij en mijn partner. Ik snap dat nooit zo.

Dat vind ik nou ook. Een bruiloft is toch niet alleen maar een dag ter meerdere glorie van het bruidspaar? Natuurlijk sta je in het middelpunt als je trouwt, maar je wil toch ook dat de mensen die het samen met je vieren een leuke dag hebben? Nu zullen de meeste bruidsparen daar ook wel voor zorgen, maar ik krijg wel altijd een beetje de kriebels van 'het draait om óns' en 'het is ónze dag'.

Eens want echt, de mensen komen omdat ze een leuke dag willen hebben. Niet zozeer om jou te zien trouwen want JIJ vindt het HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL speciaal en andere mensen zijn blij voor je, maar really je bent de zoveelste die trouwt. Dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:04

CKC schreef:
Susan schreef:
Jen_ schreef:Als je je bruiloft viert met een klein groepje, snap ik het nog best dat je daar nu al aan denkt. Maar vier je een vrij grote bruiloft, vanaf laten we zeggen 50 personen, snap ik het echt niet. Tuurlijk is het onze dag, maar ik het draait -vind ik- niet alleen om mij en mijn partner. Ik snap dat nooit zo.

Dat vind ik nou ook. Een bruiloft is toch niet alleen maar een dag ter meerdere glorie van het bruidspaar? Natuurlijk sta je in het middelpunt als je trouwt, maar je wil toch ook dat de mensen die het samen met je vieren een leuke dag hebben? Nu zullen de meeste bruidsparen daar ook wel voor zorgen, maar ik krijg wel altijd een beetje de kriebels van 'het draait om óns' en 'het is ónze dag'.

Eens want echt, de mensen komen omdat ze een leuke dag willen hebben. Niet zozeer om jou te zien trouwen want JIJ vindt het HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL speciaal en andere mensen zijn blij voor je, maar really je bent de zoveelste die trouwt. Dus.

Haha lekker droog! Maar ja het is wel zo, denk ik ja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Susan wo 23 feb 2011 - 1:05

Ik had een keer een feestje ter ere van een zoveeljarig huwelijk, toen zei de man van het bruidspaar: 'Misschien vinden jullie deze muziek wel helemaal niks, maar dat kan ons niet schelen, want wij vinden de muziek wel mooi en het draait vanavond om óns.' Ik kreeg daar zo'n plaatsvervangende schaamte van. Zeg dan gewoon niks over de muziek.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:06

Susan schreef:Ik had een keer een feestje ter ere van een zoveeljarig huwelijk, toen zei de man van het bruidspaar: 'Misschien vinden jullie deze muziek wel helemaal niks, maar dat kan ons niet schelen, want wij vinden de muziek wel mooi en het draait vanavond om óns.' Ik kreeg daar zo'n plaatsvervangende schaamte van. Zeg dan gewoon niks over de muziek.


Haha nee zeg dan niks inderdaad, wat heeft het voor meerwaarde? Hij lijkt wel bozig Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Susan wo 23 feb 2011 - 1:07

CKC schreef:

Eens want echt, de mensen komen omdat ze een leuke dag willen hebben. Niet zozeer om jou te zien trouwen want JIJ vindt het HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL speciaal en andere mensen zijn blij voor je, maar really je bent de zoveelste die trouwt. Dus.

Precies. Nog zo'n kromme-tenen-quote die vaak wordt gebruikt door bruidsparen met hoge eisen: 'Maar wij trouwen toch maar één keer?' Ja, maar alle andere mensen op je bruiloft komen hebben inderdaad héus wel eens vaker een bruiloft.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:11

Eh ik neem aan dat de meeste mensen toch op je trouwdag wel komen om jou te zien trouwen en niet alleen voor het bier naderhand?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:12

Darcy schreef:Eh ik neem aan dat de meeste mensen toch op je trouwdag wel komen om jou te zien trouwen en niet alleen voor het bier naderhand?

Hoe rot het ook klinkt, jawel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:14

Nou dat vind ik raar. Inderdaad, je hoeft ook niet te doen alsof de dag alleeen maar om jou draait etc, maar ik vind dat jullie nu een beetje doorslaan naar de andere kant. Ik geloof niet dat mensen alleen op mijn bruiloft komen voor het feestje (ik wil trouwens geen feest, dus dat wordt een bijzonder grote teleurstelling dan :P) en niet omdat ze het bijzonder vinden dat ik ga trouwen. Ik vind trouwerijen altijd bijzonder, en als mensen alleen voor het bier komen dan blijven ze maar weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:15

CKC schreef:
Darcy schreef:Eh ik neem aan dat de meeste mensen toch op je trouwdag wel komen om jou te zien trouwen en niet alleen voor het bier naderhand?

Hoe rot het ook klinkt, jawel.

Ah nee mafkees, dat geloof ik niet! Mijn vriendinnen en zijn vrienden + familie komen echt wel omdat wij trouwen, gekkerd. Niet voor het bier! Ik was ook gekomen voor joú hoor! Als je me had uitgenodigd :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:17

Darcy schreef:Nou dat vind ik raar. Inderdaad, je hoeft ook niet te doen alsof de dag alleeen maar om jou draait etc, maar ik vind dat jullie nu een beetje doorslaan naar de andere kant. Ik geloof niet dat mensen alleen op mijn bruiloft komen voor het feestje (ik wil trouwens geen feest, dus dat wordt een bijzonder grote teleurstelling dan :P) en niet omdat ze het bijzonder vinden dat ik ga trouwen. Ik vind trouwerijen altijd bijzonder, en als mensen alleen voor het bier komen dan blijven ze maar weg.

Het is ook bijzonder, niemand zegt van niet. We slaan niet door, ik geef zelf aan dat ik het echt van de zotte vind dat mensen die gaan trouwen doen alsof ze koning en koningin zijn. Dat denk je maar.. man zelfs mijn eigen man zei: zo de verplichtingen gehad, nu begint de bruiloft pas echt.. Het is nou eenmaal zo, mensen vinden het hartstikke leuk jij in een witte jurk en je man in een mooi pak en oh gut wat een mooie speech van de trouwambtenaar en nu bier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:18

Jen_ schreef:
CKC schreef:
Darcy schreef:Eh ik neem aan dat de meeste mensen toch op je trouwdag wel komen om jou te zien trouwen en niet alleen voor het bier naderhand?

Hoe rot het ook klinkt, jawel.

Ah nee mafkees, dat geloof ik niet! Mijn vriendinnen en zijn vrienden + familie komen echt wel omdat wij trouwen, gekkerd. Niet voor het bier! Ik was ook gekomen voor joú hoor! Als je me had uitgenodigd :P

Haha ik weet het doos. Maar het is wel zo dat mensen het feest en eten en drinken het leukst vinden aan een bruiloft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:18

Dat vind ik zelf ook, dat het bruidspaar zich niet hoeft te gedragen als de koning en de koningin, maar als jij zegt dat mensen alleen voor het bier of het feestje komen, dan vind ik dat wel een teken dat ze er dus verder totaal geen waarde aan hechten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:19

Darcy schreef:Dat vind ik zelf ook, dat het bruidspaar zich niet hoeft te gedragen als de koning en de koningin, maar als jij zegt dat mensen alleen voor het bier of het feestje komen, dan vind ik dat wel een teken dat ze er dus verder totaal geen waarde aan hechten.

Wacht maar af als je trouwt. Dan zie je het zelf (oh shit je wil geen feest..)
Ik vond zelf ook het feest het leukst.. op mijn eigen bruiloft notabene ahhahaha!


Laatst aangepast door CKC op wo 23 feb 2011 - 1:19; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:19

Echt? Vinden ze het eten en het feest het leukst? Is daar een onderzoek naar gedaan Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  RYW wo 23 feb 2011 - 1:19

In het kader van 'het interesseert me niet wie er trouwt, zolang ik maar taart krijg' zou ik ook niet veel gasten willen hebben. Maar die kerel van Susan (en dan bedoel ik niet Dion) met zijn muziek, daar zou ik ook wel jeuk van krijgen hoor. Het draait om de balans.

Ik heb een raar idee over hoe ik zou willen trouwen (in een viezig neon-verlicht kapelletje in Las Vegas met een drinken priester en een Elvis-imitator) maar ik weet dat het mijn moeders hart zou breken. Dus het zal wel wat conventionelers worden. Voor haar heb ik dat wel over.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O jee, verkeerd begrepen .... - Pagina 3 Empty Re: O jee, verkeerd begrepen ....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum