verkeerd contract
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
verkeerd contract
Hoi,
Ik heb net een contract bij de sportschool getekend. Maar nu kom ik erachter dat het verkeerd is. Ik wil graag onbeperkt in de dal-uren sporten ipv onbeperkt hele dag.
Ik kom er net achter, maar de sportschool is nu dicht, dus ik kan ze niet bereiken.
Beetje stom van mij, maar dacht dat hij begreep wat ik wilde. Ik vond het al wat duurder, maar dacht het wel klopte en dat ik zelf een foutje had gemaakt in mijn berekening.
Zou er een kans bestaan dat als ik morgen gelijk bel, ze dit nog kunnen veranderen?
Ik heb net een contract bij de sportschool getekend. Maar nu kom ik erachter dat het verkeerd is. Ik wil graag onbeperkt in de dal-uren sporten ipv onbeperkt hele dag.
Ik kom er net achter, maar de sportschool is nu dicht, dus ik kan ze niet bereiken.
Beetje stom van mij, maar dacht dat hij begreep wat ik wilde. Ik vond het al wat duurder, maar dacht het wel klopte en dat ik zelf een foutje had gemaakt in mijn berekening.
Zou er een kans bestaan dat als ik morgen gelijk bel, ze dit nog kunnen veranderen?
Leah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 07-12-10
Re: verkeerd contract
Vast wel, gewoon even uitleggen dat het waarschijnlijk miscommunicatie was.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Lijkt mij ook wel hoor.. Sowieso even bellen en vragen. Zonde van het geld anders!
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
oke thanx voor de geruststelling. Morgen maar gelijk even bellen. Vind het anders inderdaad zonde van het geld. Scheelt toch weer 95 euro per jaar, voor die paar avonden per jaar dat ik 's avonds ga sporten.
Leah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 07-12-10
Zal vast wel omgezet kunnen worden, maar NIET als je bij Fit For Free zit
rooss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 170
Registratiedatum : 24-07-11
En, gelukt?