Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doe ik het nu verkeerd?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Doe ik het nu verkeerd? Empty Doe ik het nu verkeerd?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 6:51

Ik heb voor de bruiloft van mijn zwager en schoonzus een tweetal jurkjes besteld. Een daarvan viel direct al af, die was totaal de verkeerde kleur. De andere was prima voor een trouwerij. Alleen had ik met mijn schoonmoeder afgesproken te gaan winkelen voor de trouwerij in een dure zaak(daar wil zij heel graag heen). Nu zegt mijn vriend dat ik maar niet tegen haar moet zeggen dat ik al een jurkje heb, want dan zou ze misschien wel erg pissig zijn.
Terwijl ik zoiets heb van; Als ik maar wat vind, dan ben ik gelukkig! Aangezien met mijn maatje de mooie setjes niet voor het oprapen liggen. En daarbij, de winkel waar ze heen wil ben ik van plan toch niks te kopen omdat het totaal niet in mijn prijsklasse ligt. Ik ga niet veel geld uitgeven aan iets wat ik toch nooit meer aan doe.

Het is dus niet direct zo dat ik nu niet verder kijk naar een ander setje, maar ik ben in ieder geval al voorzien voor het geval dat. Ik wil ook echt wel met haar mee, om voor haar wat te zoeken.

Hoe denken jullie hierover. Gewoon vertellen dat ik al wat heb, maar dat ik wel met haar mee wil gaan? Of er over zwijgen..?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doe ik het nu verkeerd? Empty Re: Doe ik het nu verkeerd?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 6:52

Ik zou het gewoon vertellen, zoals jij nu in je verhaal zegt. De winkel ligt boven jouw budget, je hebt een jurkje gevonden wat wel bij je past. Klaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doe ik het nu verkeerd? Empty Re: Doe ik het nu verkeerd?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 6:56

Ja zo dacht ik ook hoor. Maar mijn vriend vond het maar raar. Bang dat zijn moeder gepikeerd raakt. Nou, ik zie het al weer gebeuren dat ik straks niks kan vinden en dan heb ik het jurkje terug gestuurd. Dan heb ik uiteindelijk iets waar ik me totaal niet fijn bij voel. En dat heb ik nu wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doe ik het nu verkeerd? Empty Re: Doe ik het nu verkeerd?

Bericht  Susan wo 23 feb 2011 - 6:57

Ik zou iets zeggen (of mailen, ik weet niet wat voor contact je meestal hebt) in de trant van: 'Ik weet dat we hebben afgesproken dat we samen voor een jurkje zouden gaan kijken, maar toevallig liep ik tegen dit jurkje aan en aangezien het voor mij altijd erg moeilijk is om een geschikt jurkje te vinden, heb ik het na lang twijfelen toch maar genomen. Ik hoop dat je het niet erg vindt. Het zou natuurlijk wel heel gezellig zijn om samen naar de winkel te gaan om voor jou uit te zoeken. Misschien kunnen we daarna dan nog ergens lunchen met z'n tweeën.'
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe ik het nu verkeerd? Empty Re: Doe ik het nu verkeerd?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 7:00

Susan schreef:Ik zou iets zeggen (of mailen, ik weet niet wat voor contact je meestal hebt) in de trant van: 'Ik weet dat we hebben afgesproken dat we samen voor een jurkje zouden gaan kijken, maar toevallig liep ik tegen dit jurkje aan en aangezien het voor mij altijd erg moeilijk is om een geschikt jurkje te vinden, heb ik het na lang twijfelen toch maar genomen. Ik hoop dat je het niet erg vindt. Het zou natuurlijk wel heel gezellig zijn om samen naar de winkel te gaan om voor jou uit te zoeken. Misschien kunnen we daarna dan nog ergens lunchen met z'n tweeën.'
Very Happy Dit is natuurlijk veel tactvoller ja!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doe ik het nu verkeerd? Empty Re: Doe ik het nu verkeerd?

Bericht  Arcade wo 23 feb 2011 - 7:12

Hij kent zijn moeder het beste, maar ik vind het niet raar.

Arcade
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe ik het nu verkeerd? Empty Re: Doe ik het nu verkeerd?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 7:23

Oh ik zou het ook wel iets voor haar vinden om zo te reageren hoor. Het moet eigenlijk allemaal zo gaan en niet anders. Maar daar trek ik me niet zo veel van aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doe ik het nu verkeerd? Empty Re: Doe ik het nu verkeerd?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum