O jee, verkeerd begrepen ....
+16
bolus26
TukTuk
Winegum
Lejow
Moon
Arcade
SuperGrover
Susan
Jeanette
CrazyGrace
May
Filoria
Lynn_
Tazz
Angela_1986
Tania
20 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: O jee, verkeerd begrepen ....
Wat een stom wijf. Echt gênant om daar zo'n heisa van te maken, waarom zou je zo nodig op de foto willen? Dat van die slaapplaatsen is helemaal te gek voor woorden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Jeetje wat een drama's komen er toch vaak van bruiloften... Zo jammer is dat...
En Susan, snap nu wel wat je bedoelt idd! Ik vind zelf altijd dat zo'n hele dag van 11 tot 1 uur 's nachts wel érg lang duurt als je als dag gast bent uitgenodigd. Zelf zou ik het allemaal wat compacter aanpakken. Bijvoorbeeld om 4 uur mensen uitnodigen, 5 uur trouwen met een klein gezelschap, dan een goede hap eten met dat selecte gezelschap (bv 30 mensen) en daarna een groot feest waar we veel mensen kunnen uitnodigen.
Wat ik zelf eens erg moeilijk vond: bij het maken van de foto's mochten sommige vriendjes niet op de foto erbij en anderen wel.... Walgelijk!! Dan zeg je indirect dus iets over hoe je zo'n relatie inschaalt...
En Susan, snap nu wel wat je bedoelt idd! Ik vind zelf altijd dat zo'n hele dag van 11 tot 1 uur 's nachts wel érg lang duurt als je als dag gast bent uitgenodigd. Zelf zou ik het allemaal wat compacter aanpakken. Bijvoorbeeld om 4 uur mensen uitnodigen, 5 uur trouwen met een klein gezelschap, dan een goede hap eten met dat selecte gezelschap (bv 30 mensen) en daarna een groot feest waar we veel mensen kunnen uitnodigen.
Wat ik zelf eens erg moeilijk vond: bij het maken van de foto's mochten sommige vriendjes niet op de foto erbij en anderen wel.... Walgelijk!! Dan zeg je indirect dus iets over hoe je zo'n relatie inschaalt...
Gast- Gast
Ze heeft met wel meer mensen in de familie ruzie. Ik weet niet wat er met haar aan de hand is, maar het ene moment is het een schat en het andere moment is ze echt een monster. Allemaal leuk en aardig, maar je gaat dus even niet je punt maken via de bruiloft van mijn broer, dat vind ik echt misselijk en laag, want inderdaad, het ging helemaal nergens over! En ze staat wel op foto's, want ze was er de hele dag, maar er zijn afzonderlijk foto's gemaakt van mijn broer en mij, en van ons gezin (ouders, broer en ik), bijvoorbeeld, en niet van mijn broer en haar. Ook zijn er foto's gemaakt van alle getuigen (broers van mijn schoonzus en ik) plus aanhang.
Nou hallo, ik ben zijn enige zus, we hebben alleen elkaar en geen andere broers of zussen, en ik was zijn getuige. Dan heb je toch net een wat andere functie dan de andere gasten. Ik bedoel, ze hadden iets van 70 man op hun bruiloft, moet je dan met iedereen afzonderlijk op de foto gaan?
Ik vond het echt enorm rot voor mijn broer dat er heisa kwam over zijn bruiloft. Dat voelde echt als 'het was hun dag' en zij had dat niet achteraf mogen verpesten. Daarbij zijn mijn broer en ik nogal beschermend tegenover elkaar dus ik vond dat echt niet tof.
Nou hallo, ik ben zijn enige zus, we hebben alleen elkaar en geen andere broers of zussen, en ik was zijn getuige. Dan heb je toch net een wat andere functie dan de andere gasten. Ik bedoel, ze hadden iets van 70 man op hun bruiloft, moet je dan met iedereen afzonderlijk op de foto gaan?
Ik vond het echt enorm rot voor mijn broer dat er heisa kwam over zijn bruiloft. Dat voelde echt als 'het was hun dag' en zij had dat niet achteraf mogen verpesten. Daarbij zijn mijn broer en ik nogal beschermend tegenover elkaar dus ik vond dat echt niet tof.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Susan schreef:Niekske schreef:Poeh altijd lastig... ik ben daarom niet zo van bruiloften, want eigenlijk kan het bruidspaar het nooit 'goed doen'. Er zijn altijd gasten of mensen die niet uitgenodigd zijn, die het er niet mee eens zijn dus wat dat betreft is het inderdaad heel bot de keus van het bruidspaar wie er wel en niet op de bruiloft komen en daar heeft iedereen zich maar naar te schikken, het is hun dag...
Maar wat er hier ook al gezegd werd, dat het ook gaat om een gezellige dag met alle mensen die je liefhebt, vind ik zeker waar. Dus het gaat zeker ook om de mensen die komen... ik heb een vriendinnengroep met wie ik erg close ben. Toen de eerste ervan trouwde, waren we eerst erg enthousiast, maar ze had een erg klein budget, omdat zij en haar aanstaande nog studeerden. Ze heeft toen onze groep door midden moeten hakken, de helft wel als daggast, de rest enkel voor de avond. Dat is dan nog tot daar aan toe, maar uiteindelijk waren de vriendjes van de meiden die voor de hele dag gevraagd waren, ook voor de hele dag gevraagd (die kerels waren toen nog allemaal vrij 'nieuw') terwijl een paar van haar beste vriendinnen, die ze al jaren kende alleen op de avond mochten komen. Dat vond ik niet bepaald netjes, maar ja...
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen.
Haha ja klopt maar met mijn eerste stukje bedoelde ik een beetje wat 'de algemeen heersende opinie' is, niet dat ik het daar nu helemaal mee eens ben.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Jen_ schreef:Ja joh, Birgit reageer eens?!
Nee maar serieus ben wel echt heel benieuwd naar je trouwverhaal, staat dat hier ergens? Heeft hij jou gevraagd?
Ik heb ook andere dingen te doen
Er staan veel dingen in het trouwtopic 2012 in pijler Liefde en Relatie.
Ik ben gevraagd tijdens een weekendje weg. We waren vorige week 10 jaar samen en nadat we uit eten waren geweest ging hij in het huisje op zijn knieën.
Hij had wel wat dingen willen regelen maar daar had hij andere mensen voor nodig aangezien we dat weekend niet thuis waren. Hij vond het niet netjes dat die mensen dan van te voren zouden weten dat hij me ging vragen.
Hij is niet iemand die veel regelt, doet hij normaal gesproken ook niet dus een heel circus er omheen had ik ook niet verwacht.
Darcy schreef:Het gaat Birgit denk ik meer om als ze iemand mee zou nemen die ze echt drie dagen kent ofzo.
3 dagen is wel erg kort en daar doelde ik niet helemaal op
Het is lastig om ergens de grens te trekken, maar als je iemand pas een paar weken kent vind ik het vreemd om iemand als daggast uit te nodigen.
Natuurlijk zou hij 's avonds wel uitgenodigd worden voor het feest, dan komen sowieso ook de wat minder goede vrienden.
boekenwurm83 schreef:
maar ik kreeg juist het idee dat ze het ook een probleem zou vinden als haar vriendin bijvoorbeeld al een half jaar met die jongen zou gaan. Dit alles onder ander omdat dit ook het aantal 18 in de war zou schoppen Kijk dat snap ik dus echt niet. Wat is nou belangrijker, een even aantal daggasten of het geluk van jouw vriendin!
Het gaat me helemaal niet om het aantal van 18 personen, daar zit echt nog wel rek in.
Ik vind het gewoon jammer als er tijdens het diner een relatief onbekend iemand bij je aan tafel zit.
minoessepoes schreef:
Daar is het natuurlijk een beetje lastig bij inschatten aangezien haar vriendin nu nog geen vriend heeft, maar Birgit gaat pas over 15 maanden trouwens en in die tijd kan er natuurlijk een hele hoop gebeuren!
Dat weet ik wel en dat heb ik een pagina's terug zelf ook al ter sprake gebracht. Het is nu vooral speculeren, misschien is er tegen die tijd wel geen partner en is het helemaal niet van toepassing.
Toch ben ik van mening dat je over zulke dingen nu al wel na moet denken. Mocht je hier pas korte tijd van te voren over na ga denken dan kan het helemaal een lastige situatie worden. Je hebt nu in ieder geval meer tijd om er over na te denken en er beter op voorbereid te zijn.
Gast- Gast
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» What the F doe ik verkeerd?!
» Doe ik het nu verkeerd?
» Wat heb ik nou weer verkeerd gezegd?
» verkeerd contract
» Doe ik het dan zo verkeerd? snoepvraagje
» Doe ik het nu verkeerd?
» Wat heb ik nou weer verkeerd gezegd?
» verkeerd contract
» Doe ik het dan zo verkeerd? snoepvraagje