Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Facebook............wat doe ik verkeerd?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Facebook............wat doe ik verkeerd? Empty Facebook............wat doe ik verkeerd?

Bericht  Puk zo 10 jul 2011 - 6:39

He hoi!

Als ik op facebook ben, en ik ga naar startpagina, dan krijg je het nieuwsoverzicht. Maar als ik op belangrijkste nieuws klik, krijg ik niet alle berichten, maar als ik op recent nieuws klik, ook niet! Wat is hier de logica van? Of hoe kan ik dat anders instellen? Ik wil gewoon alles kunnen zien.... Embarassed

Alvast bedankt;) Groetjes!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Facebook............wat doe ik verkeerd? Empty Re: Facebook............wat doe ik verkeerd?

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 6:40

Ik lees even mee, snap daar namelijk ook geen barst van...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Facebook............wat doe ik verkeerd? Empty Re: Facebook............wat doe ik verkeerd?

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 6:41

Bij meest recent krijg ik wel gewoon alles binnen hoor? Wat denk je te missen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Facebook............wat doe ik verkeerd? Empty Re: Facebook............wat doe ik verkeerd?

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 6:41

Je kunt toch naar beneden scrollen? En dan laadt hij oudere items toch bij? Op ene gegeven moment houdt hij wle op, maar dat zijn dan statusupdates van een behoorlijke tijd terug al, dus dat beschouw ik niet meer als belangrijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Facebook............wat doe ik verkeerd? Empty Re: Facebook............wat doe ik verkeerd?

Bericht  Rovine zo 10 jul 2011 - 6:43

Onderaan alle berichtjes zit een blauwe balk met daarin rechts "instellingen". Klik daarop en stel in dat je voortaan "alle vrienden en pagina's" wilt zien, waarschijnlijk staat hij nu op "vrienden en pagina's die je het meest bekijkt".
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Facebook............wat doe ik verkeerd? Empty Re: Facebook............wat doe ik verkeerd?

Bericht  Puk zo 10 jul 2011 - 6:44

Het lijkt wel of ik soms dingen mis, niet dat ik nou alles persé wil lezen, maar ik snap niet waarom ik sommige dingen niet zie, dan staat er bij iemand een status update van vandaag, maar die staat niet in mijn overzicht. Ik dacht dat ik een instelling verkeerd heb staan ofzo?
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Facebook............wat doe ik verkeerd? Empty Re: Facebook............wat doe ik verkeerd?

Bericht  Marin zo 10 jul 2011 - 6:49

Nobucta schreef:Onderaan alle berichtjes zit een blauwe balk met daarin rechts "instellingen". Klik daarop en stel in dat je voortaan "alle vrienden en pagina's" wilt zien, waarschijnlijk staat hij nu op "vrienden en pagina's die je het meest bekijkt".

Hier dus.

Maar als je al je vrienden aanklikt, heb je wel veel te lezen op een dag! :-) Afhankelijk van hoeveel Facebook vrienden je hebt uiteraard.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Facebook............wat doe ik verkeerd? Empty Re: Facebook............wat doe ik verkeerd?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum