Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
+58
Urban Naked
StuiterBalletje
Susan
Jip83
_Liv
Auxo
_Lacey_
sokpop
Blond
JD
_Lana_
Rose
Esmee
Pancake
woezel
applestar
Antibes
Isabel_
Huppekee
silly-one
Liadan
Lilypie
Triesje1983
Zonnetje
Manderijn
Fortissimo
Laurientje
Marin
_Blush_
Carra
PeperMunt
Lady Starstruck
Lady4
Bliksem
Snirp
Annouk
Arwyn
Enelya
Hoochie
Summerlovin
madam
Pannetoet
KOL
Vino
Zora
Siamsa
Ragazza
Poubelle
Loes263
Pandora
Pitufo
Leine
Elin
Plien84
Taeda
Ibbeltje
Cow
xxjojootjexx
62 plaatsers
Pagina 17 van 26
Pagina 17 van 26 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 21 ... 26
Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
stein? Dat is nog een uur volgens mij van mij? Is in Limburg ergens toch?
Heel veel succes en plezier
Ik loop mijn eigen rondje morgen
Heel veel succes en plezier
Ik loop mijn eigen rondje morgen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Stein, dat is hier om de hoek! Alleen ben ik zelf morgen in Maastricht, dus dat schiet niet op
Succes morgen Jip!
Ik heb afgelopen week maar 1 keer gerend (eerste keer na de griep), en dat ging niet al te best. Verder niet meer gerend omdat ik teveel andere dingen te doen had. Maandag ga ik hopelijk weer.
Succes morgen Jip!
Ik heb afgelopen week maar 1 keer gerend (eerste keer na de griep), en dat ging niet al te best. Verder niet meer gerend omdat ik teveel andere dingen te doen had. Maandag ga ik hopelijk weer.
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Ik ben er weer bijna klaar voor. Mijn schoenen zo nog aan en dan gaan we weer een rondje hardlopen
Ibbeltje schreef:Ik ben er weer bijna klaar voor. Mijn schoenen zo nog aan en dan gaan we weer een rondje hardlopen
EHm plan gewijzigd....mp3speler moet opgeladen worden en het regent. Dus het wordt voor nu de hometrainer.
Jammer Pitufo! Ibbeltje een uur is toch dichtbij ;-) voor ons was het tweeëneenhalf uur!
Het was een goede trainingsprikkel op weg naar de hele te.iathlon! Erg pittig door het weer!
Het was een goede trainingsprikkel op weg naar de hele te.iathlon! Erg pittig door het weer!
Gast- Gast
Jip83 schreef:Jammer Pitufo! Ibbeltje een uur is toch dichtbij ;-) voor ons was het tweeëneenhalf uur!
haha in vergelijking met jouw is t dichtbij
JA klasse hoor dat je het hebt gedaan
He meiden, nog gerend de afgelopen dagen?
Ik wil graag komen meeschrijven. Ben hard aan het trainen en vind het altijd leuk om over andere ervaringen te lezen! Gister lekker rondje gelopen van 15 km. Ik dacht geluk te hebben met het weer, maar laatste kwartiertje toch een stortbui op mijn hoofd. Heerlijk
Ik wil graag komen meeschrijven. Ben hard aan het trainen en vind het altijd leuk om over andere ervaringen te lezen! Gister lekker rondje gelopen van 15 km. Ik dacht geluk te hebben met het weer, maar laatste kwartiertje toch een stortbui op mijn hoofd. Heerlijk
Esmee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 106
Punten : 106
Registratiedatum : 25-06-13
Jep, ik heb net een uurtje gelopen. Ben je ergens voor aan het trainen?
Gast- Gast
Jip83 schreef:Jep, ik heb net een uurtje gelopen. Ben je ergens voor aan het trainen?
Ging het goed? Ik train nu voor de Fantome op 17 augustus (trail) 25 km 1250 hm. Jij traint voor een triathlon?
Esmee- Fluisteraar
Esmee schreef:Jip83 schreef:Jep, ik heb net een uurtje gelopen. Ben je ergens voor aan het trainen?
Ging het goed? Ik train nu voor de Fantome op 17 augustus (trail) 25 km 1250 hm. Jij traint voor een triathlon?
Oeh, trailrunning, gaaf! Ik zou dat niet kunnen door te slappe gewrichten, helaas.
Ik train inderdaad voor een hele Triathlon, over 2 weken en 5 dagen is het zo ver!
Lopen ging vandaag niet zo lekker, maar ik heb een pittig trainingsweekend gehad met twee wedstrijden (evenementen eigenlijk..)
Gast- Gast
Gaaf zeg, Jip! Een hele! Wauw! Is het je eerste hele?
Esmee- Fluisteraar
Nee het wordt mijn tweede hele. Vorig jaar de eerste gedaan.
Je kunt hier de blog lezen, laat ik even staan *weer weg*
Je kunt hier de blog lezen, laat ik even staan *weer weg*
Laatst aangepast door Jip83 op di 25 jun 2013 - 7:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wauw, wat een prachtige blog zeg. Je schrijft er zo luchtig over dat het bijna een eitje leek joh. Ga je er op dezelfde manier in deze keer? Of wil je je tijd toch wel verbeteren?
Esmee- Fluisteraar
Het is een totaal andere omgeving, dus ik kan niks zeggen over de eindstrijd. Mijn doel is wederom genieten dat ik dit allemaal weer kan en de finish halen! De voorbereidingen gaan goed, dus alles is mogelijk. De dag duurt lang, dus er kan vanalles gebeuren...
En tja...het voelde ook wel als een eitje, tussen mijn oren dan, lichamelijk was het (achteraf gezien) best zwaar. Maar o zo leuk!!
Ps jij hebt mijn oude avatar! Verwarrend..
En tja...het voelde ook wel als een eitje, tussen mijn oren dan, lichamelijk was het (achteraf gezien) best zwaar. Maar o zo leuk!!
Ps jij hebt mijn oude avatar! Verwarrend..
Gast- Gast
Ik heb ook weer gelopen vandaag, een klein stukje maar, iets meer dan 5 km. Ik ben nog zoekend naar een nieuw trainingsdoel.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Jip: ja, heb je er lang last van gehad? Wat was het eerste wat je deed na de triathlon? Uitlopen of een week op de bank liggen? Haha!
Ooh echt, heb ik jouw avatar? Heb gewoon 'run' gegoogled en dit was een van de eerste haha:D
Pancake: wel lekker gelopen? Is er geen leuk evenement in de buurt de komende tijd waar je aan mee deel kan nemen?
Ooh echt, heb ik jouw avatar? Heb gewoon 'run' gegoogled en dit was een van de eerste haha:D
Pancake: wel lekker gelopen? Is er geen leuk evenement in de buurt de komende tijd waar je aan mee deel kan nemen?
Esmee- Fluisteraar
Naar AH wandelen was al een opgave wegens de spierpijn en omdat ik bij inspanning snel misselijk was. Na drie dagen liep ik weer hard en na een week deed ik de dam tot dam loop.
Gast- Gast
Esmee: doe je vaker trails? Of is 't de eerste keer? Lijkt mij ook best wel leuk om eens te doen. Vandaag had ik wel oké gelopen. Na mijn loop-dip van de afgelopen maanden begint het nu weer leuk te worden.
Voorlopig ga ik denk ik geen evenementen doen. Ik heb er de afgelopen tijd best veel gedaan voor mijn doen, afgelopen vrijdag nog de midzomernacht cross. Ik heb de afgelopen 6 weken al aan meer meegedaan dan afgelopen jaar in een heel jaar . Ik wil in het najaar weer iets gaan doen ofzo, nu alleen nog een geschikt loopje vinden. Ik zat te denken aan een halve marathon, maar Amsterdam heb ik al eens gedaan, en als ik dan kijk naar andere halve in dezelfde periode dan zie ik niet iets dat me aanspreekt. Ik ben dus nog hard aan het nadenken.
Voorlopig ga ik denk ik geen evenementen doen. Ik heb er de afgelopen tijd best veel gedaan voor mijn doen, afgelopen vrijdag nog de midzomernacht cross. Ik heb de afgelopen 6 weken al aan meer meegedaan dan afgelopen jaar in een heel jaar . Ik wil in het najaar weer iets gaan doen ofzo, nu alleen nog een geschikt loopje vinden. Ik zat te denken aan een halve marathon, maar Amsterdam heb ik al eens gedaan, en als ik dan kijk naar andere halve in dezelfde periode dan zie ik niet iets dat me aanspreekt. Ik ben dus nog hard aan het nadenken.
Pancake- Fluisteraar
Het was vies weer inderdaad! Wel een mooie eindstrijd gehaald? Ik zie net dat je triatlon gewoon al over 2,5 week is. Komt snel dichtbij nu dus! Spannend!Jip83 schreef:Jammer Pitufo! Ibbeltje een uur is toch dichtbij ;-) voor ons was het tweeëneenhalf uur!
Esmee, jij loopt ook al langer neem ik aan, als je traint voor een trail van 25 km en 1250 hm Wat houdt een trail precies in? Een loopwedstijd over moeilijk terrein?
Ik heb vanavond voor het eerst weer echt gerend sinds mijn griepje en het ging best wel goed. Heb gewoon dezelfde les gedaan als vlak voordat ik ziek werd en heb bijna net zo snel gerend als toen. Vrijdag maar gewoon de volgende les doen.
Hoe hard rennen jullie allemaal ongeveer? En dan bedoel ik met name de beginners. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik echt als een slak ren met mijn 6,5 km per uur. Maar het lukt me vooralsnog niet om dat tempo op te krikken. Ik was van plan om samen met mijn vriend te gaan rennen. Die heeft nog nooit gerend, dus het idee was dan dat we een van de eerste lessen van Evy zouden doen en dat ik zijn tempo (lange benen) aan zou houden. Maar serieus, zijn 'joggen' is voor mij sprinten. Niet te doen dus. En Evy heeft tot doel 5 km in een half uur, dat red ik dus never nooit niet...
Pitufo- Fluisteraar
Pitufo schreef:Het was vies weer inderdaad! Wel een mooie eindstrijd gehaald? Ik zie net dat je triatlon gewoon al over 2,5 week is. Komt snel dichtbij nu dus! Spannend!Jip83 schreef:Jammer Pitufo! Ibbeltje een uur is toch dichtbij ;-) voor ons was het tweeëneenhalf uur!
Esmee, jij loopt ook al langer neem ik aan, als je traint voor een trail van 25 km en 1250 hm Wat houdt een trail precies in? Een loopwedstijd over moeilijk terrein?
Ik heb vanavond voor het eerst weer echt gerend sinds mijn griepje en het ging best wel goed. Heb gewoon dezelfde les gedaan als vlak voordat ik ziek werd en heb bijna net zo snel gerend als toen. Vrijdag maar gewoon de volgende les doen.
Hoe hard rennen jullie allemaal ongeveer? En dan bedoel ik met name de beginners. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik echt als een slak ren met mijn 6,5 km per uur. Maar het lukt me vooralsnog niet om dat tempo op te krikken. Ik was van plan om samen met mijn vriend te gaan rennen. Die heeft nog nooit gerend, dus het idee was dan dat we een van de eerste lessen van Evy zouden doen en dat ik zijn tempo (lange benen) aan zou houden. Maar serieus, zijn 'joggen' is voor mij sprinten. Niet te doen dus. En Evy heeft tot doel 5 km in een half uur, dat red ik dus never nooit niet...
Hoe ver in de lessen ben je dan nu Pitufo? Ik dacht dat eerst ook hoor, maar uiteindelijk kwam ik tegen het einde van de lessen altijd wel rond de 5 km. Maar goed, dan alsnog is het belangrijker dat je blijft rennen en de opbouw volgt, het tempo is minder belangrijk. Dus als dit vooralsnog goed voor jou werkt, lekker zo blijven lopen! Als het goed is zegt Evy dat ook tegen je
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben geen beginner, maar hoe hard ik loop verschilt ook per training. Afgelopen vrijdag heb ik een 5km wedstrijd gelopen in iets minder de 26 minuten, dat is iets van 11,6km/uur. Op zondag train ik altijd langzaam, op hartslag, mijn hartslag moet dan onder de 140 slagen per minuut blijven. Op zo'n dag ga ik maar 7-7,5km/uur. Ik voel me dan ook echt een slak.
Pancake- Fluisteraar
Ik heb gisteren les 21 van de 30 gelopen. Evy spreekt inderdaad altijd bemoedigende woorden, haha. Misschien moet ik ook niet zo ongeduldig zijn. Heb flink overgewicht, dus misschien dat dat me ook wel tegenhoudt qua tempo. Ik maak deze reeks in ieder geval maar gewoon af en daarna ga ik door met Keep running. Misschien dat het tempo na verloop van tijd toch nog komt...Zora schreef:Hoe ver in de lessen ben je dan nu Pitufo? Ik dacht dat eerst ook hoor, maar uiteindelijk kwam ik tegen het einde van de lessen altijd wel rond de 5 km. Maar goed, dan alsnog is het belangrijker dat je blijft rennen en de opbouw volgt, het tempo is minder belangrijk. Dus als dit vooralsnog goed voor jou werkt, lekker zo blijven lopen! Als het goed is zegt Evy dat ook tegen je
Pitufo- Fluisteraar
Frustrerend lijkt me dat om zo traag te moeten lopen terwijl je weet dat je harder kan! Waar zijn die langzame trainingen voor? Heeft dat een ander doel of is dat gewoon om te voorkomen dat je jezelf voorbij loopt ofzo?Pancake schreef:Ik ben geen beginner, maar hoe hard ik loop verschilt ook per training. Afgelopen vrijdag heb ik een 5km wedstrijd gelopen in iets minder de 26 minuten, dat is iets van 11,6km/uur. Op zondag train ik altijd langzaam, op hartslag, mijn hartslag moet dan onder de 140 slagen per minuut blijven. Op zo'n dag ga ik maar 7-7,5km/uur. Ik voel me dan ook echt een slak.
Pitufo- Fluisteraar
Ik vroeg me af of ze halverwege ook aangeeft dat je op de helft bent? dus zodat je om kan draaien als je (nog) geen rondje loopt?
Ik wil er namelijk ook mee beginnen maar heb geen stopwatch ofzo en op mijn mp3 speler is het niet handig om te kijken hoever het fragment is.
Ik wil er namelijk ook mee beginnen maar heb geen stopwatch ofzo en op mijn mp3 speler is het niet handig om te kijken hoever het fragment is.
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Pitufo schreef:Frustrerend lijkt me dat om zo traag te moeten lopen terwijl je weet dat je harder kan! Waar zijn die langzame trainingen voor? Heeft dat een ander doel of is dat gewoon om te voorkomen dat je jezelf voorbij loopt ofzo?Pancake schreef:Ik ben geen beginner, maar hoe hard ik loop verschilt ook per training. Afgelopen vrijdag heb ik een 5km wedstrijd gelopen in iets minder de 26 minuten, dat is iets van 11,6km/uur. Op zondag train ik altijd langzaam, op hartslag, mijn hartslag moet dan onder de 140 slagen per minuut blijven. Op zo'n dag ga ik maar 7-7,5km/uur. Ik voel me dan ook echt een slak.
Ik loop ook heel veel in duur 1 (dat is bij mij tot hartslag 127) dan loop ik zo'n 8km/uur denk ik. Ik meet het nooit eigenlijk. Mijn lichaam leert zo om vet te gebruiken als brandstof tijdens lange afstanden, want daar heeft een mens genoeg van. Op hoge hartslagen worden andere brandstoffen gebruikt en die heb je niet zoveel. Daarbij bouw je, door op lage hartslagen te trainen, ook je duurvermogen uit. En overbelast je niet snel.
Gast- Gast
Pagina 17 van 26 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 21 ... 26
Soortgelijke onderwerpen
» Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
» Start to run
» Start to run
» Start to run
» Start to run
» Start to run
» Start to run
Pagina 17 van 26
Permissies van dit forum: