Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
+58
Urban Naked
StuiterBalletje
Susan
Jip83
_Liv
Auxo
_Lacey_
sokpop
Blond
JD
_Lana_
Rose
Esmee
Pancake
woezel
applestar
Antibes
Isabel_
Huppekee
silly-one
Liadan
Lilypie
Triesje1983
Zonnetje
Manderijn
Fortissimo
Laurientje
Marin
_Blush_
Carra
PeperMunt
Lady Starstruck
Lady4
Bliksem
Snirp
Annouk
Arwyn
Enelya
Hoochie
Summerlovin
madam
Pannetoet
KOL
Vino
Zora
Siamsa
Ragazza
Poubelle
Loes263
Pandora
Pitufo
Leine
Elin
Plien84
Taeda
Ibbeltje
Cow
xxjojootjexx
62 plaatsers
Pagina 10 van 26
Pagina 10 van 26 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 18 ... 26
Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
Goed zo PLuto!! Ik heb ook nooit spierpijn, gelukkig haha.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Nou, dan kunnen jullie af en toe wel sneller lopen ;-). Spierpijn alleen na wedstrijden, weleens moeie spieren.
Gast- Gast
Ik loop 2 à 3 keer per week maar ik heb wel vaak spierpijn hoor, doe ik iets niet goed?
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Misschien loop je te hard of te lang?
Gast- Gast
Voor mijn gevoel loop ik niet te hard, en te lang.. Nee dat denk ik ook niet eigenlijk.. Loop nu maand of vier en nu zo'n 5 km en dan stukjes van max 6 min rennen en dan weer even wandelen (Evy start 2 run)
Laurientje- Prater
Drink je genoeg op de dag en achteraf ook eat? Zweet je erg. Heb je goede schoenen? Een goede loontechniek? Dat kunnen allemaal oorzaken zijn..dus het is moeilijk te bepalen.
Gast- Gast
Oké, ik morgen dit topic even uitgebreid doorlezen, maar ik hoop eigenlijk dat jullie me toch nog even kunnen helpen. Ik wil graag beginnen met hardlopen, ik ben er nog niet helemaal uit of ik het op eigen houtje wil doen, of deels onder begeleiding. Ik zit wel te denken aan de Start to Run Clinics, maar de dichtstbijzijnde zit drie dorpen verderop. Anders wil ik in mn eigen woonplaats me bij een loopgroepje aansluiten, máár, ik heb echt een waarseloze conditie en kan nu nog geen minuut volhouden, en ik denk dat ik flink wat trainig nodig heb wil ik uberhaupt de drie minuten halen. Ik zou het dus fijn vinden om in een groepje met gelijkgestemden te komen, misschien zijn er hier meiden uit mijn omgeving (Alphen a/d Rijn) die weten of hier iets zit wat bij mijn wensen aan sluit?
Verder ben ik op zoek naar een app of iets wat ik op m'n iPhone kan zetten met een running coach, maar waar ik vervolgens ook m'n eigen muziek onder kan zetten, bestaat dat?
Verder, de kleding... Qua kleding red ik me voorlopig wel even, joggingbroek en shirt, maar ik zal wel schoenen nodig hebben, wat zijn goede, betaalbare schoenen voor iemand met een kleine portemonnee en een maatje meer (dus met goede demping)? Er schijnen schoenen in de Lidl-folder te staan voor twee tientjes, die zijn ongetwijfeld uitverkocht nu, maar ik las op internet dat dat wel hele goede schoenen waren, of zou dat in mijn geval weer niets zijn?
Kortom, ik wil eigenlijk een hoop duidelijk hebben voor mezelf voor ik mezelf dalijk in iets stort waar ik na drie keer weer mee ophou. Ik wil mezelf echt motiveren en er echt voor gaan, moet echt meer gaan bewegen.
Verder ben ik op zoek naar een app of iets wat ik op m'n iPhone kan zetten met een running coach, maar waar ik vervolgens ook m'n eigen muziek onder kan zetten, bestaat dat?
Verder, de kleding... Qua kleding red ik me voorlopig wel even, joggingbroek en shirt, maar ik zal wel schoenen nodig hebben, wat zijn goede, betaalbare schoenen voor iemand met een kleine portemonnee en een maatje meer (dus met goede demping)? Er schijnen schoenen in de Lidl-folder te staan voor twee tientjes, die zijn ongetwijfeld uitverkocht nu, maar ik las op internet dat dat wel hele goede schoenen waren, of zou dat in mijn geval weer niets zijn?
Kortom, ik wil eigenlijk een hoop duidelijk hebben voor mezelf voor ik mezelf dalijk in iets stort waar ik na drie keer weer mee ophou. Ik wil mezelf echt motiveren en er echt voor gaan, moet echt meer gaan bewegen.
Gast- Gast
Ik zou niet voor de schoenen van de Lidl gaan. Mede doordat je een maatje meer hebt. Je hebt dus echt goede demping nodig voor je gewrichten. Maar aan de andere kant...je kunt hier misschien wel op beginnen en na een paar maanden bij een hardloop speciaal zaak echte goede aan laten meten als je van plan bent door te gaan met hardlooen.
Decathlon heeft ook leuke, betaalbare, loopkleding. Al kun je prima eerst beginnen met wat je hebt.
Decathlon heeft ook leuke, betaalbare, loopkleding. Al kun je prima eerst beginnen met wat je hebt.
Gast- Gast
Oké dank je voor je informatie! Kun je start to run met Evy eigenlijk op je iPhone krijgen, dusdanig dat je je eigen muziek eronder kunt draaien?
Ibbel, welk programma heb jij eigenlijk?
Ibbel, welk programma heb jij eigenlijk?
Gast- Gast
Als ik dat wist, dan had ik daar op geantwoord. Ik gebruik geen loop apps.
Gast- Gast
Lennox schreef:Oké dank je voor je informatie! Kun je start to run met Evy eigenlijk op je iPhone krijgen, dusdanig dat je je eigen muziek eronder kunt draaien?
Volgens mij niet. Ze zoekt ook juist muziek uit dat bij het looptempo past, dat is ook juist een onderdeel van die hele Evy.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Ik gebruik geen programma meer maar eigen muziek. Ik gebruikte evy.
Jip83 schreef:Drink je genoeg op de dag en achteraf ook eat? Zweet je erg. Heb je goede schoenen? Een goede loontechniek? Dat kunnen allemaal oorzaken zijn..dus het is moeilijk te bepalen.
Nee ik drink veel te weinig dat weet ik zeker... Altijd al gedaan, hele slechte gewoonte ik weet het.. Kom soms niet eens aan een liter...
Zweten doe ik ook niet echt, shoenen en techniek zijn wel oke want heb pas les gehad en schoenen gekocht na t filmen van mijn lopen enz.
Laurientje- Prater
Laurientje schreef:Jip83 schreef:Drink je genoeg op de dag en achteraf ook eat? Zweet je erg. Heb je goede schoenen? Een goede loontechniek? Dat kunnen allemaal oorzaken zijn..dus het is moeilijk te bepalen.
Nee ik drink veel te weinig dat weet ik zeker... Altijd al gedaan, hele slechte gewoonte ik weet het.. Kom soms niet eens aan een liter...
Zweten doe ik ook niet echt, shoenen en techniek zijn wel oke want heb pas les gehad en schoenen gekocht na t filmen van mijn lopen enz.
Dan zal het komen doordat je te weinig drinkt.
Gast- Gast
Ik moet zeggen dat ik door jullie reacties wel echt zin krijg om te gaan lopen... Ik heb het ooit gedaan en vond het eigenlijk alles behalve "heerlijk", het was ook telkens een opgave om te gaan (en geen 'beloning' na het werk zoals bij Marin). Maar misschien moet ik gewoon even beginnen en hopen dat ik het ook leuk ga vinden...
Ik vind het ook wel grappig hoe jullie het hebben over "die Evy" :-) Bij ons is ze naast Start-to-run gezicht ook nog presentatrice enzo :-)
Ik vind het ook wel grappig hoe jullie het hebben over "die Evy" :-) Bij ons is ze naast Start-to-run gezicht ook nog presentatrice enzo :-)
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
Registratiedatum : 18-11-10
_Blush_ schreef:
Haha wat grappig, dat wist ik niet. Voor mijn idee is het niet een echt persoon zeg maar en ken ik haar alleen als coach van start-to-run. Ik heb ook nooit een foto van haar gezien dus het is voor mij echt alleen een stem.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
De hardloopkleding weer aan en ik ga weer zo Het is weer opgeklaard hier gelukkig.
Ibbeltje schreef:De hardloopkleding weer aan en ik ga weer zo Het is weer opgeklaard hier gelukkig.
pff ik kwam er niet in. Last van zware kuiten. Maar ja niet heel gek na een dag Bobbejaanland Ga zo maar de hometrainer proberen Dan toch nog extra beweging en net nog wel even een klein stuk nog gewandeld.
Bobbejaanland is leuk
Zelf heb ik vanmorgen weer met de groep gelopen. 11,7 km deze keer. Het ging lekker en het was lekker om te lopen. (Geen regen gehad)
Zelf heb ik vanmorgen weer met de groep gelopen. 11,7 km deze keer. Het ging lekker en het was lekker om te lopen. (Geen regen gehad)
Loes263- Fluisteraar
- Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb gisteren 45' gelopen voor het ontbijt. In de middag 1u30 gefietst en een uur gezwommen. Na het zwemmen weer naar huis gelopen in 55'.
Vanmorgen heb ik 4uurtjes gefietst, dus ik heb mijn beweging weer gehad dit weekend
Vanmorgen heb ik 4uurtjes gefietst, dus ik heb mijn beweging weer gehad dit weekend
Gast- Gast
Goed gedaan hoor Jip!
Ik heb 4 dagen niet gelopen Zaterdag en zondag avond heb ik weer voor het eerst gewerkt, dus wilde niet teveel hooi op mijn vork nemen. Gelukkig ook maar, want het werken heeft best veel energie gekost. Vandaag ga ik wel weer lopen
Ik heb 4 dagen niet gelopen Zaterdag en zondag avond heb ik weer voor het eerst gewerkt, dus wilde niet teveel hooi op mijn vork nemen. Gelukkig ook maar, want het werken heeft best veel energie gekost. Vandaag ga ik wel weer lopen
Gast- Gast
Even een vraagje. Ik wilde vanmorgen gaan hardlopen maar toen ik mijn neus buiten de deur stak kwam ik erachter dat het hard regende. Ik heb alleen maar een vestje waarin ik hardloop en het is tot nu toe nog mooi weer geweest. Waar lopen jullie mee hard als het regent? Ik bedoel dan een regenjas of iets? Ik heb mijn eigen jas aangedaan, maar dat was veel te warm en het zag er ook niet echt mooi uit.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik heb gewoon een dun jasje. Die is niet waterdicht dus ik kom gewoon sjompenat weer terug.
Gast- Gast
Ja dat dunne jasje heb ik ook. Ik dacht misschien is er iets waterdicht waar je mee kan hardlopen. Die regen moet ook gewoon wegPluto schreef:Ik heb gewoon een dun jasje. Die is niet waterdicht dus ik kom gewoon sjompenat weer terug.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik heb een dun redelijk waterdicht jasje. Meestal wacht ik tot het droog is
Gast- Gast
Pagina 10 van 26 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 18 ... 26
Soortgelijke onderwerpen
» Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
» Start to run
» Start to run
» Start to run
» Start to run
» Start to run
» Start to run
Pagina 10 van 26
Permissies van dit forum: