Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
+58
Urban Naked
StuiterBalletje
Susan
Jip83
_Liv
Auxo
_Lacey_
sokpop
Blond
JD
_Lana_
Rose
Esmee
Pancake
woezel
applestar
Antibes
Isabel_
Huppekee
silly-one
Liadan
Lilypie
Triesje1983
Zonnetje
Manderijn
Fortissimo
Laurientje
Marin
_Blush_
Carra
PeperMunt
Lady Starstruck
Lady4
Bliksem
Snirp
Annouk
Arwyn
Enelya
Hoochie
Summerlovin
madam
Pannetoet
KOL
Vino
Zora
Siamsa
Ragazza
Poubelle
Loes263
Pandora
Pitufo
Leine
Elin
Plien84
Taeda
Ibbeltje
Cow
xxjojootjexx
62 plaatsers
Pagina 9 van 26
Pagina 9 van 26 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 17 ... 26
Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
;)Je bent gek Jip haha! Vind het echt heel bijzonder dat je dat kunt. Ik kan zelfs 1 van die dingen niet.
Zonnetje, gezellig dat je mee komt kletsen! Hoe lang loop je al? Train je met een schema of gewoon op eigen houtje?
Wij zijn gisteren bij een sportmasseur geweest voor mijn man. De masseur kon aan mijn man zijn benen voelen dat hij te weinig drinkt.
Die man gaf er ook flink wat advies bij. Het was dus een erg fijn bezoekje. Hij zei hetzelfde als Jip ook zei. Dat ik alsnog last van mijn bekken kon krijgen. Dus heb ik gisteren een 2e rustdag genomen. Dat ik nu nog geen klachten heb, betekend niet dat het goed gaat. De klachten kunnen ook later ontstaan. Vandaag ga ik weer hardlopen. Heb er zin in Ik vind het alleen wel moeilijk te bepalen hoeveel ik wel en niet kan lopen...
Zonnetje, gezellig dat je mee komt kletsen! Hoe lang loop je al? Train je met een schema of gewoon op eigen houtje?
Wij zijn gisteren bij een sportmasseur geweest voor mijn man. De masseur kon aan mijn man zijn benen voelen dat hij te weinig drinkt.
Die man gaf er ook flink wat advies bij. Het was dus een erg fijn bezoekje. Hij zei hetzelfde als Jip ook zei. Dat ik alsnog last van mijn bekken kon krijgen. Dus heb ik gisteren een 2e rustdag genomen. Dat ik nu nog geen klachten heb, betekend niet dat het goed gaat. De klachten kunnen ook later ontstaan. Vandaag ga ik weer hardlopen. Heb er zin in Ik vind het alleen wel moeilijk te bepalen hoeveel ik wel en niet kan lopen...
Gast- Gast
Gek op mijn sport ;-) Dit is wel het laatste jaar dat ik van die lange afstanden doe.
Gast- Gast
@Pluto: ik loop nu ongeveer 2 jaar. Ik ga met een trainingsgroepje hier in het dorp trainen voor de halve marathon, maar dat is nog niet gestart, dus ik loop nu zelf. Met dat trainingsgroepje gaan we iedere zaterdagochtend een duurloop lopen en doordeweeks een intervaltraining.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Yes, meer dan 50 km getend in een maand! Van 2 april tot 2 mei heb ik 52,9 km gemaakt
Mijn doel was om het helemaal in april te halen, maar door een weekendje weg en vijf dagen Krakau (en tussendoor 2x korfbal) is dat net niet gelukt.
Mijn doel was om het helemaal in april te halen, maar door een weekendje weg en vijf dagen Krakau (en tussendoor 2x korfbal) is dat net niet gelukt.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Jaaaa eindelijk ging het weer super lekker!! Weer eens 22 min achter elkaar ipv om de zoveel minuten wandelen tussendoor. Ik ben hopelijk weer op dreef en hoop dat t de volgende keer ook weer zo lekker gaat. Het was echt perfect weer vanmorgen. Lekker zonnetje, maar nog niet te warm, heerlijk! Oh ik voel mij nu zo goed en blij dat ik dit weer kan en nu niet meer aan het sukkelen was met dat wandelen tussendoor, terwijl ik wist dat ik het ook aan een stuk kan.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Jaaaa eindelijk ging het weer super lekker!! Weer eens 22 min achter elkaar ipv om de zoveel minuten wandelen tussendoor. Ik ben hopelijk weer op dreef en hoop dat t de volgende keer ook weer zo lekker gaat. Het was echt perfect weer vanmorgen. Lekker zonnetje, maar nog niet te warm, heerlijk! Oh ik voel mij nu zo goed en blij dat ik dit weer kan en nu niet meer aan het sukkelen was met dat wandelen tussendoor, terwijl ik wist dat ik het ook aan een stuk kan.
Goed zo!
Ik ga vandaag weer lekker lopen.
Gast- Gast
Dank je PLuto Ik hoop dat je ook lekker loopt en dat t niet te warm is.
Zo hier ben ik ook weer eens.
Bij mij gaat het niet zo goed.
Heb veel last van mn bovenbenen. Ik kan het geen spierpijn noemen maar meer alsof ze er met en rubberhamer op slaan bij een landing (beide benen zelfde plek zeg maar). Ik doe nu dus rustig aan. Heb vorige week niet gelopen en vrijdag weer voor het eerst een rondje van 4km. Vandaag weer en wil dan vrijdag weer gaan....baal er flink van!! Heb 2e pinksterdag een loop van 5km en wil die toch wel echt heel graag lopen!
Fijn dat het bij jullie wel allemaal lekker gaat!!
Bij mij gaat het niet zo goed.
Heb veel last van mn bovenbenen. Ik kan het geen spierpijn noemen maar meer alsof ze er met en rubberhamer op slaan bij een landing (beide benen zelfde plek zeg maar). Ik doe nu dus rustig aan. Heb vorige week niet gelopen en vrijdag weer voor het eerst een rondje van 4km. Vandaag weer en wil dan vrijdag weer gaan....baal er flink van!! Heb 2e pinksterdag een loop van 5km en wil die toch wel echt heel graag lopen!
Fijn dat het bij jullie wel allemaal lekker gaat!!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Hoi,
met het mooie weer de afgelopen dagen denk ik steeds "ideaal weer om te lopen 's avonds". Ik heb ondertussen de schema's alweer opgezocht, dus het gaat er echt wel eens van komen.
Maar mijn belangrijkste motivatie is om af te vallen... Merken jullie resultaat op dat vlak door te starten met lopen?
met het mooie weer de afgelopen dagen denk ik steeds "ideaal weer om te lopen 's avonds". Ik heb ondertussen de schema's alweer opgezocht, dus het gaat er echt wel eens van komen.
Maar mijn belangrijkste motivatie is om af te vallen... Merken jullie resultaat op dat vlak door te starten met lopen?
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
Registratiedatum : 18-11-10
cow, wat balen van je klachten! Kan me er niks bij voorstellen hoe het zou voelen. Hoop dat het snel over gaat.
Blush, ik merk al wel verschil. Ik ben al 1,9 kilo kwijt doordat ik weer ben gaan hardlopen. Maar dit zijn nog zwangerschapskilo's dus denk dat die er sneller af gaan. Wat bij mij het meeste effect heeft, is dat ik savonds loop. Dus ipv dat ik op de bank zit met een snackhand, ben ik buiten in beweging. Dan kom ik met een voldaan gevoel binnen en eet nog wat fruit.
Blush, ik merk al wel verschil. Ik ben al 1,9 kilo kwijt doordat ik weer ben gaan hardlopen. Maar dit zijn nog zwangerschapskilo's dus denk dat die er sneller af gaan. Wat bij mij het meeste effect heeft, is dat ik savonds loop. Dus ipv dat ik op de bank zit met een snackhand, ben ik buiten in beweging. Dan kom ik met een voldaan gevoel binnen en eet nog wat fruit.
Gast- Gast
Vroeger ben ik nooit afgevallen door het trainen. Sinds ik train voor lange afstanden tr.iathlon ben ik in totaal zo'n 7 kilo kwijt geraakt in de loop van 3jaar.
Ps het meeste ben ik trouwens afgevallen tijdens het backpacken in Azie. Ik denk door 2-3 x per week hardlopen voor een half uur er niet voor zorgt dat je afvalt als je je eetpatroon niet aanpast bijvoorbeeld.
Ps het meeste ben ik trouwens afgevallen tijdens het backpacken in Azie. Ik denk door 2-3 x per week hardlopen voor een half uur er niet voor zorgt dat je afvalt als je je eetpatroon niet aanpast bijvoorbeeld.
Gast- Gast
Ik merk wel verschil Blush maar idd je moet ook je eetpatroon veranderen.
Ik ben bewuster gaan eten en eet regelmatig kleine beetjes en ik snack/snoep bijna niet meer.
Als je in een lagere snelheid een langere afstand loopt dan verbrand je meer vet als dat je snelle korte stukje loopt.
Ben maar blij dat je het je niet voor kan stellen Pluto, is niet fijn (ook niet mega dramatisch hoor)
Ik ben bewuster gaan eten en eet regelmatig kleine beetjes en ik snack/snoep bijna niet meer.
Als je in een lagere snelheid een langere afstand loopt dan verbrand je meer vet als dat je snelle korte stukje loopt.
Ben maar blij dat je het je niet voor kan stellen Pluto, is niet fijn (ook niet mega dramatisch hoor)
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Ik herken je klacht overigens ook niet cow. Was jij niet degene met tifs? Misschien land je met je hiel als eerst voor je lichaamszwaartepunt dan krijgt je knie steeds een enorme klap steeds.
Gast- Gast
Goedemorgen! Nou, ik heb gisteren de 4 mijl van S.neek gelopen en ik wil even delen dat ik die in 38.19 min. heb gelopen! Ben er super blij mee, want ik had verwacht dat ik boven de 40 minuten uit zou komen. En ik heb zelfs nog even een heel klein pauzetje genomen bij de waterpost. Want het was behoorlijk warm, er stond geen zuchtje wind in de binnenstad.. Maar al met al lekker gelopen en snel weer hersteld na de tijd. Veel toeschouwers, leuke sfeer, het was een hele leuke ervaring.
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Goed zeg Regazza!!
Ik heb net 1u30 gelopen. Foto staat ook al in 'wat heb je aan' topic...maar ik vind het wel n leuke foto en daarom hier ook nog even
Ik heb net 1u30 gelopen. Foto staat ook al in 'wat heb je aan' topic...maar ik vind het wel n leuke foto en daarom hier ook nog even
Gast- Gast
Jip, ik heb ook een foto gemaakt zoals jij dat doet. Maar lijk er wel 3 meter breed op haha! Heb hem dus niet op fb gezet..
Gisteren 5,2 km gelopen met 1x wandelen.
Gisteren 5,2 km gelopen met 1x wandelen.
Gast- Gast
Ik ben nu wel benieuwd naar die foto, want volgens mij valt het wel mee. Die van mij is overigens niet op facebook gekomen hoor ;-)
Gast- Gast
Goed hoor Ragazza!
Blush: ik merk wel dat ik afval, maar ik heb daarbij ook mijn eetpatroon aangepast en heb flink overgewicht. Mijn collega die zo'n 62 kilo woog bij een lengte van 1.70 ofzo, die begon af te vallen vanaf het moment dat ze met Evy 8 minuten aan een stuk rende. Zij heeft haar eetpatroon verder niet aangepast, maar zit nu op 58 a 59 kilo.
Heeft iemand de podcasts van Evy om te trainen voor 10 km? Ik wil ze graag alvast hebben voor als ik door deze podcasts heen ben. Ik zit nu in week 5 van de 10 en vind het nog steeds superleuk om te doen?
Hoe beginnen jullie trouwens een training? Ik merk dat ik de eerste renminuten altijd ontzettend zwaar vind. Hoe moet dat als de training straks begint met 8 of 10 minuten rennen? Kan ik dan niet beter eerst zelf 3 minuten rennen, even wandelen en dan de training beginnen?
Blush: ik merk wel dat ik afval, maar ik heb daarbij ook mijn eetpatroon aangepast en heb flink overgewicht. Mijn collega die zo'n 62 kilo woog bij een lengte van 1.70 ofzo, die begon af te vallen vanaf het moment dat ze met Evy 8 minuten aan een stuk rende. Zij heeft haar eetpatroon verder niet aangepast, maar zit nu op 58 a 59 kilo.
Heeft iemand de podcasts van Evy om te trainen voor 10 km? Ik wil ze graag alvast hebben voor als ik door deze podcasts heen ben. Ik zit nu in week 5 van de 10 en vind het nog steeds superleuk om te doen?
Hoe beginnen jullie trouwens een training? Ik merk dat ik de eerste renminuten altijd ontzettend zwaar vind. Hoe moet dat als de training straks begint met 8 of 10 minuten rennen? Kan ik dan niet beter eerst zelf 3 minuten rennen, even wandelen en dan de training beginnen?
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Ik ga dinsdag weer hardlopen, als Joshua op school is . Heb er zin in. Al heb ik wel een klein vermoeden dat ik voor de zekerheid mijn bekkenband om moet doen...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Ik ren tegenwoordig zonder runkeeper of tijd. Ik merk dat ik veel beter loop en minder gefocust ben op snelheid en tijd. Heb wel mobiel bij maar daar kijk ik toch minder vaak op. Ik ga dit zo doorzetten voorlopig Vandaag namelijk ook weer heerlijk gelopen.
Je kunt eerst even stevig doorwandelen en dan beginnen met hardlopen. Niet meteen sprinten, maar gewoon sjok tempo.
Gast- Gast
Ik heb zoooo'n zin om vanmiddag ook weer te gaan. Voor 't eerst sinds maanden dat ik weer ga hardlopen (ben in de tussentijd naar de sportschool geweest). Maar ineens kriebelt het weer. Ben benieuwd hoe het gaat. En eerst wachten tot m'n werk af is, daarna mag ik als beloning lekker gaan!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Succes Marin. Het is zo heerlijk
Het lukt niet om met mijn mobiel de foto hier te plaatsen.
Ga vandaag ook weer hardlopen. Heb de laatste training 27 min in 1x gelopen. Ben helemaal trots Ik heb ook eigenlijk nooit spierpijn van het hardlopen. Had ik voorheen wel eens last van.
Ga vandaag ook weer hardlopen. Heb de laatste training 27 min in 1x gelopen. Ben helemaal trots Ik heb ook eigenlijk nooit spierpijn van het hardlopen. Had ik voorheen wel eens last van.
Gast- Gast
Pagina 9 van 26 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 17 ... 26
Soortgelijke onderwerpen
» Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
» Start to run
» Start to run
» Start to run
» Start to run
» Start to run
» Start to run
Pagina 9 van 26
Permissies van dit forum: