Wat snap jij niet?
+37
June
Sterre
Tania
Kowalski
girli
TukTuk
Nyx
Slakje
Punk'd
Bacio
Zora
Cow
rapa nui
Taeda
Blond
Parel
Fortissimo
M_as
Minx
_Inge_
Pitufo
mzcharlotte
Burn
Ibbeltje
VeryCherry
Parisienne
Snoes
Elliot
Marin
Paper Crown
jena
Saga
Rush
Pineco
SuperGrover
Toekan
Lonely Goatherd
41 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat snap jij niet?
Ik vind wc's in trein onzin. Je kunt toch wel een uurtje zonder wc leven. Je hoeft echt niet elk half uur te plassen.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Wat snap je daar niet aan? Misschien vinden die mensen dat heel interessant?SuperGrover schreef:Marin, ja joh, dit zijn mijn laatste dagen in NL, ik vertrek al bijna! Inderdaad beter de hoop opgeven haha.
Ik snap trouwens ook niet waarom mensen technische natuurkunde gaan studeren. Of filosofie.
Bacio- Prater
Bacio schreef:Ik vind wc's in trein onzin. Je kunt toch wel een uurtje zonder wc leven. Je hoeft echt niet elk half uur te plassen.
Vind ik ook! Oudere mensen gaan ook altijd gelijk plassen als de trein 2 seconde weg is .. Nu snap ik wel dat zij ze misschien wel echt nodig hebben. Maar in mijn omgeving zegt ook iedereen dat ze nooit gebruik maken van die vieze plee's in treinen. Bah!
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ja dat is in t vliegtuig ook altijd zo! De riemen vast lichtjes gaan uit en HUP iedereen staat op om te plassen. Daar snap ik nou niks van.
Bacio- Prater
Bacio schreef:Ik vind wc's in trein onzin. Je kunt toch wel een uurtje zonder wc leven. Je hoeft echt niet elk half uur te plassen.
Jawel Sinds ik zwanger ben kan ik écht niet zonder WC. Niet eens een uurtje.
Maar hé, stel je eens voor dat je plots de schijterij krijgt op de trein...
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Slakje schreef:Bacio schreef:Ik vind wc's in trein onzin. Je kunt toch wel een uurtje zonder wc leven. Je hoeft echt niet elk half uur te plassen.
Jawel Sinds ik zwanger ben kan ik écht niet zonder WC. Niet eens een uurtje.
Maar hé, stel je eens voor dat je plots de schijterij krijgt op de trein...
Ik heb dat eens in de bus gehad, en dan had ik nog de verkeerde bus gepakt ook.
Maargoed, stel je voor, stel je voor. Ja, je kunt je van alles voorstellen, maar feit is dat die wc's dagelijks gebruikt worden voor doeleinden waarvoor hij vooral níét bedoeld is. Ik ben er niet rouwig om als ze uit alle treinen verdwijnen.
Gast- Gast
Dat van die rotondes.
Ik heb inmiddels tien jaar mijn rijbewijs en tijdens het rijlessen is het links aangeven op een rotonde niet geleerd. Wel heb ik ooit eens gehoord dat zoiets verplicht was en nu ben ik blij te lezen dat het niet verplicht is. Want hoe vreemd het ook mag klinken, het is een handeling die ik nooit geleerd heb en daardoor al snel vergeet. Ik vind het trouwens ook dom staan. Ik kom bij een rotonde aan, geef aan dat ik naar links kom, als ik net voorbij de tweede afslag kom geef ik aan dat ik naar rechts wil. Ik zat het altijd als onnodige actie, want zolang ik niet aangeef dat ik eraf wil, dan blijf ik op de rotonde rijden. Het niet gebruiken van een richting vind ik bloedirritant.
Ik kom bij een rotonde aan, kijk vooruit, zie een auto en ik vermoed dat hij er niet af gaat, dus ik rem en sta stil. Ik wacht netjes tot hij voorbij komt en dan net, net, net op het laatst slaat hij af zonder zijn knipperlicht te gebruiken. Wel potjandrie dubbeltjes! Klootzak!!!
Ik heb inmiddels tien jaar mijn rijbewijs en tijdens het rijlessen is het links aangeven op een rotonde niet geleerd. Wel heb ik ooit eens gehoord dat zoiets verplicht was en nu ben ik blij te lezen dat het niet verplicht is. Want hoe vreemd het ook mag klinken, het is een handeling die ik nooit geleerd heb en daardoor al snel vergeet. Ik vind het trouwens ook dom staan. Ik kom bij een rotonde aan, geef aan dat ik naar links kom, als ik net voorbij de tweede afslag kom geef ik aan dat ik naar rechts wil. Ik zat het altijd als onnodige actie, want zolang ik niet aangeef dat ik eraf wil, dan blijf ik op de rotonde rijden. Het niet gebruiken van een richting vind ik bloedirritant.
Ik kom bij een rotonde aan, kijk vooruit, zie een auto en ik vermoed dat hij er niet af gaat, dus ik rem en sta stil. Ik wacht netjes tot hij voorbij komt en dan net, net, net op het laatst slaat hij af zonder zijn knipperlicht te gebruiken. Wel potjandrie dubbeltjes! Klootzak!!!
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Rush schreef:Je leert idd vooraf richting aan te geven, maar dat is niet verplicht.. Wel irritant dat er mensen zijn die richting aangeven naar links om 3 kwart te gaan en vervolgens rechtdoor gaan. Geef dan geen richting aan
Heeft men dat vroeger geleerd ofzo? ? Het zijn vaak oudere mensen die dat doen.
Als ik rechtdoor ga, geef ik ook eerst naar links aan, zodat de mensen die bij de eerste afslag staan te wachten, zeker weten dat ik niet ga afslaan, en dat zij dus ook niet de rotonde op kunnen rijden. Zodra ik dan het eerste kwart voorbij ben, doe ik mijn richtingaanwijzer naar rechts aan.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Pitufo schreef:Ik zette mijn richtingaanwijzer naar links wel aan als ik de derde afslag wilde nemen, maar dat werd me zelfs afgeleerd door mijn rijinstructrice. Schijn je in België op te worden afgerekend omdat dat blijk geeft van het niet kennen van de regels.Snoes schreef:Ik heb het niet zo geleerd en doe het dus ook niet. Ik gebruik natuurlijk wel mijn richtingaanwijzer als ik de rotonde verlaat, maar niet als ik de rotonde opga. Tenzij ik de eerste afslag moet hebben, dan zet ik 'm gelijk op.
Alsof het in België allemaal zo duidelijk is:P Ze snappen daar volgens mij niet dat je op een kruispunt voor elkaar langs kan rijden, als jij links af wilt, en de auto tegenover je ook (dus voor jou rechtsaf).
Gaan ze allemaal moeilijk doen met middenin stil staan, achter elkaar langs 1 voor 1..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik snap niet dat dit topic nog steeds over rotondes gaat
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
En de mensen die langer reizen dan een uurtje hebben pech of wat?Bacio schreef:Ik vind wc's in trein onzin. Je kunt toch wel een uurtje zonder wc leven. Je hoeft echt niet elk half uur te plassen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik zit geregeld 2-3 uur in de trein, zelf zou ik 'm niet missen. Maar ik kan me wel voorstellen dat anderen hem wel graag hebben. Al gaan de meesten in mijn omgeving met nog geen stokslagen die wc op.girli schreef:En de mensen die langer reizen dan een uurtje hebben pech of wat?Bacio schreef:Ik vind wc's in trein onzin. Je kunt toch wel een uurtje zonder wc leven. Je hoeft echt niet elk half uur te plassen.
Gast- Gast
Ik zit er, als ik ga, standaard langer in en ik ben inderdaad iemand die, als het even kan, de wc in de trein mijdt ja, ontzettend goor. Laatste trein is regelmatig een sprinter, dat scheelt, die hebben geen wc.Lennox schreef:Ik zit geregeld 2-3 uur in de trein, zelf zou ik 'm niet missen. Maar ik kan me wel voorstellen dat anderen hem wel graag hebben. Al gaan de meesten in mijn omgeving met nog geen stokslagen die wc op.girli schreef:En de mensen die langer reizen dan een uurtje hebben pech of wat?Bacio schreef:Ik vind wc's in trein onzin. Je kunt toch wel een uurtje zonder wc leven. Je hoeft echt niet elk half uur te plassen.
Toch denk ik dat em wel zou missen, want het idee dat de wc er is als je hem nodig hebt is erg handig.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik reis ook vaak uren aaneen en inderdaad, de wc's in de trein zijn ontzettend smerig en die wil je als het enigszins kan mijden.
Maar laat ik nu net problemen hebben met mijn blaas en het niet altijd redden tot ik weer op een station/thuis/uni ben. Hoe vies het ook is, soms heb ik geen keuze. Of ik moet in m'n broek willen pissen, maar dat is nou ook niet mijn hobby.
Maar laat ik nu net problemen hebben met mijn blaas en het niet altijd redden tot ik weer op een station/thuis/uni ben. Hoe vies het ook is, soms heb ik geen keuze. Of ik moet in m'n broek willen pissen, maar dat is nou ook niet mijn hobby.
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Eens met Kowalski, als ik met de trein reis is het meestal ook gelijk een eind. En helaas heb ik dan niet zo'n sterke blaas..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik vind sowieso dat het in Nederland maar slecht geregeld is met wc's. Ook in bijvoorbeeld buurtwinkelcentra kun je vaak niet naar de wc. Erg vervelend als je een zwakker blaas hebt, zwanger bent, een darmziekte hebt enz.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zie nu die hele discussie pas. Maarre ja, ik moet dus wél elk half uur plassen. Thuis zelfs nog wel vaker als 't kan. Heel onhandig.
Ik plas ook vaak genoeg in de trein, tja het is vies (valt vaak ook best mee), maar wat moet je anders?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Voor mij is het feit dat de wc's er zijn gewoon al een geruststelling. Ik moet juist plassen als ik weet dat het niet kan en ook heb ik periodes gehad dat ik 's ochtends vaak last had van mijn buik. Nou, als er dan geen toiletten in de trein waren geweest was ik echt niet blij in de trein gestapt hoor! Al is het in mijn reguliere trein naar mijn werk nooit nodig geweest om er gebruik van te maken stelt het idee dat ze er zijn me wel gerust
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Bacio schetst het nu ook alsof je hooguit een uur in de trein zit. Ik zit naar Amsterdam al standaard anderhalf uur in dezelfde trein. Ik drink normaal heel veel, maar dat doe ik dan niet, omdat ik de toiletten in de trein zo vies vind.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Haha ja inderdaad June. Als ik naar m'n moeder ga, ben ik ook 2 uur onderweg.
Bovendien woon ik ook niet naast het station, dus ben nog wel een half uur onderweg naar 't station eerst, zonder wc. Al met al tikt de reistijd dan vaak snel wel aan, zelfs al hoef je maar tien minuutjes met de trein.
Ik vind het verder trouwens echt geen probleem om in de trein naar de wc te gaan, als er maar een wc is. Ik vind dat écht heel erg raar, een trein zonder wc. Maar ik zit zelf eigenlijk ook nooit in dat soort interliner bussen, dus had die vergelijking nog niet gemaakt. Zou voor mij ook reden zijn om sneller met de trein te gaan dan de bus
Bovendien woon ik ook niet naast het station, dus ben nog wel een half uur onderweg naar 't station eerst, zonder wc. Al met al tikt de reistijd dan vaak snel wel aan, zelfs al hoef je maar tien minuutjes met de trein.
Ik vind het verder trouwens echt geen probleem om in de trein naar de wc te gaan, als er maar een wc is. Ik vind dat écht heel erg raar, een trein zonder wc. Maar ik zit zelf eigenlijk ook nooit in dat soort interliner bussen, dus had die vergelijking nog niet gemaakt. Zou voor mij ook reden zijn om sneller met de trein te gaan dan de bus
Marin- Lady Post-a-lot
Nou, als ik met de trein moet moet ik ook bijna altijd naar de wc hoor, ook al zit ik er maar een half uurtje in. Ik moet dan namelijk eerst al naar het busstation, dan een half uur met de bus, dan kom ik op een station waar de wc al zo lang ik me kan herinneren is afgesloten (en toen ie nog open was viezer was dan die in de trein), en bovendien ga ik echt mn trein niet missen omdat ik per sé op het station wil plassen zodat ik in de trein niet hoef. En ja soms zijn die wc's vies maar vaak valt het ook nog wel mee. Ben blij dat ik niet zo smetvrezerig ben dat ik daar al van in paniek raak. En bovendien heeft niet elk station een wc hoor.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik ben met mijn darmproblemen ook erg blij dat er een wc in de trein zit!
Ik snap niet dat diëtisten zo erg van elkaar verschillen in hun advies.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May schreef:
Omdat ze ieder vanuit hun eigen visie werken en er nou eenmaal niet één waarheid is?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Marin heb je er wel eens over gedacht om daar wat aan te doen? Want zo vaak plassen is echt niet goed.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Minx schreef:Marin heb je er wel eens over gedacht om daar wat aan te doen? Want zo vaak plassen is echt niet goed.
Wat valt daar aan te doen dan?
Ik drink gewoon ook heel erg veel. Drink zo'n 3 liter water per dag. Dus niet zo gek dat ik dan ook veel plas. Overigens is m'n bloedsuiker wel getest, ik kom niet in de buurt van diabetes, dus daar ligt dat niet aan.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Help! Ik snap mijn mobiel niet!!!
» Oke dit snap ik niet.
» En toch snap ik het niet. :)
» Google chrome - ik snap het niet
» Ik snap deze kaart niet..
» Oke dit snap ik niet.