Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat snap jij niet?

+37
June
Sterre
Tania
Kowalski
girli
TukTuk
Nyx
Slakje
Punk'd
Bacio
Zora
Cow
rapa nui
Taeda
Blond
Parel
Fortissimo
M_as
Minx
_Inge_
Pitufo
mzcharlotte
Burn
Ibbeltje
VeryCherry
Parisienne
Snoes
Elliot
Marin
Paper Crown
jena
Saga
Rush
Pineco
SuperGrover
Toekan
Lonely Goatherd
41 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 5 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Minx ma 15 apr 2013 - 1:12

Het zou kunnen dat je onbewust je bekkenbodem te veel aanspant of juist te weinig. Ik drink ook zo'n 3 liter op een dag en hoef echt niet elk uur of zelfs elk half uur naar de wc.
En bekkentherapie zou dan kunnen helpen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 5 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Blond ma 15 apr 2013 - 1:15

Wat ik echt niet snap is dat mijn stagiair denkt dat hij de universiteit aankan. Hij zit inmiddels voor de 4e keer in het eerste jaar van een MBO opleiding.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 5 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Marin ma 15 apr 2013 - 1:16

Hmm ja daar heb ik geen idee van inderdaad. Ik dacht meer dat die doorloop gewoon snel is, omdat ik zoveel drink, dat er altijd wel wat van vocht in m'n blaas zit.

Haha beetje genant onderwerp, sorry :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 5 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Minx ma 15 apr 2013 - 1:24

Haha snap ik, maar geloof me je bent niet de enige Wink. Bij mijn laatste stage had de bekkentherepeut een wachtlijst en daar kwamen echt niet alleen zwangere vrouwen. Juist ook veel mensen met dit soort klachten.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 5 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Marin ma 15 apr 2013 - 1:26

Hmm nou dat is dan misschien wel eens de moeite om naar te laten kijken, bedankt voor de tip!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 5 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  June ma 15 apr 2013 - 2:03

Ik snap trouwens ook niet waarom mensen om de haverklap deze gebruiken: Embarassed.

En dan met name op momenten dat mensen gewoon hun mening geven en en er dan vervolgens een schaampoppetje achter te plaatsen. Als jij je zo schaamt voor je opmerking, plaats hem dan niet. Ik vind het echt heel raar en onvolwassen staan.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 5 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Gast ma 15 apr 2013 - 4:40

Oohh Marin ik zou helemaal gek worden als ik zo vaak moest plassen! Als ik 5x op een dag plas dan zou het al veel zijn en ik drink ook wel een liter of 2,5.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 5 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Gast ma 15 apr 2013 - 4:40

June schreef:Ik snap trouwens ook niet waarom mensen om de haverklap deze gebruiken: Embarassed.

En dan met name op momenten dat mensen gewoon hun mening geven en en er dan vervolgens een schaampoppetje achter te plaatsen. Als jij je zo schaamt voor je opmerking, plaats hem dan niet. Ik vind het echt heel raar en onvolwassen staan.
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt Embarassed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 5 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Zora ma 15 apr 2013 - 5:25

Marin schreef:Haha ja inderdaad June. Als ik naar m'n moeder ga, ben ik ook 2 uur onderweg.

Bovendien woon ik ook niet naast het station, dus ben nog wel een half uur onderweg naar 't station eerst, zonder wc. Al met al tikt de reistijd dan vaak snel wel aan, zelfs al hoef je maar tien minuutjes met de trein.

Ik vind het verder trouwens echt geen probleem om in de trein naar de wc te gaan, als er maar een wc is. Ik vind dat écht heel erg raar, een trein zonder wc. Maar ik zit zelf eigenlijk ook nooit in dat soort interliner bussen, dus had die vergelijking nog niet gemaakt. Zou voor mij ook reden zijn om sneller met de trein te gaan dan de bus :P

Haha nee ik snap dat je de vergelijking niet zelf maakt hoor. Ik heb een jaar lang elk weekend in dat ding gezeten, en heb er nooit bij stilgestaan dat er geen wc in zat, ook al moest ik wel Very Happy Dat bedoel ik, het is voor een trein logischer dat 'ie er 1 heeft, maar als 'ie er geen heeft is dat ook niet gek.

Ofzo.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 5 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Caro ma 15 apr 2013 - 5:48

Ik moet ook echt wel vaak plassen hoor en ik drink ook écht veel. Overigens ben ik er eens een keer voor naar een uroloog geweest (verigens was dat omdat ik heel vaak blaasontsteking had) en ik heb een tijdje medicijnen gekregen tegen een overactieve blaas. Wat een verademing was dat zeg!

Die dingen kun je alleen niet al te lang achter elkaar slikken, ik heb nog wel een herhaalrecept maar die heb ik nooit meer gebruikt. Het was wel echt fijn om eens níet ieder uur naar het toilet te moeten..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 5 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  May ma 15 apr 2013 - 10:31

Toet schreef:
May schreef:

Ik snap niet dat diëtisten zo erg van elkaar verschillen in hun advies.

Omdat ze ieder vanuit hun eigen visie werken en er nou eenmaal niet één waarheid is?

Ja dat snap ik, maar de verschillen zijn wel heel erg groot qua hoeveelheden die je mag eten. Dus ik snap dat ze verschillen in bepaalde dingen maar dit is wel heel erg in mijn ogen.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 5 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum