Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ovulatietesten, ik snap het niet meer...

+2
Annie24
Muppetje
6 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

ovulatietesten, ik snap het niet meer... Empty ovulatietesten, ik snap het niet meer...

Bericht  Muppetje wo 28 sep 2011 - 5:44

Maandag was ie volgens mij positief... ovulatietesten, ik snap het niet meer... Foto-G8PBKWXV

Gisteren waar het niets meer... ovulatietesten, ik snap het niet meer... Foto-LMHHCF8L-1

Maar vandaag kon ik het niet laten nogmaals te testen, zie hier... ovulatietesten, ik snap het niet meer... Foto-IZX386DZ

Wat denken jullie? We hebben gisteren en maandag en zaterdag gevreeën. Doe dagen achter elkaar is vast niet te best voor de kwaliteit van het sperma, maarja, niets is ook niets. Of is mijn ei toch al geweest, maar hoe kan het dan dat die test twee keer donker is? Twee eieren misschien? Wink :P angel

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ovulatietesten, ik snap het niet meer... Empty Re: ovulatietesten, ik snap het niet meer...

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 5:47

Wat lastig zeg. Ik weet het ook niet zo goed. Ik vond die van maandag wel donkerder als die van vandaag.

Gast
Gast

ovulatietesten, ik snap het niet meer... Empty Re: ovulatietesten, ik snap het niet meer...

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 5:55

Ik vind maandag donkerder.

Gast
Gast

Bericht  Annie24 wo 28 sep 2011 - 5:57

Ik vind die van maandag niet overtuigend posi als ik heel eerlijk moet zijn. Vind de T-streep nog lichter dan de C-streep.
Het zijn de ovulatietesten van Kruidvat toch? Als die het idd zijn moet je ff googelen. Toen ik nog bezig was met zwanger worden en aan de ovulatietesten was heb ik héél vaak gelezen dat meider er niet positief over zijn.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Muppetje wo 28 sep 2011 - 5:59

Nee ze zijn niet van kruidvat Annie

Ach, ik weet t niet, het zal wel, haha
Maandag leek ie echt gelijk hoor

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 wo 28 sep 2011 - 6:04

Zijn ze wel elke dag van hetzelfde tijdstip?

Ben je al lang aan het 'klussen' en heb je een redelijk constante cyclus die niet al te lang duurt?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Muppetje wo 28 sep 2011 - 6:05

blondje1313 schreef:Zijn ze wel elke dag van hetzelfde tijdstip?

Ben je al lang aan het 'klussen' en heb je een redelijk constante cyclus die niet al te lang duurt?

Bijna een jaar en nee, heb PCOS en loop bij de gyn. Ze zijn werk van dezelfde tijd ja. Vandaag alleen helemaal niet veel gedronken, gisteren en maandag wel

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje wo 28 sep 2011 - 6:30

De testen zijn van babyboomshop trouwens, en vorige ronde was ie ook ongeveer zoals die van maandag toen ie positief was. Afwachten maar, en morgen toch nog en testje

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 6:31

Ik heb wek de kruidvat testen en afgelopen maand gaf hij het perfect en heel duidelijk aan. Maar goed kan zijn dat ik dan gewoon geluk had met die testen als ze nuet goed bekend staan. angel

het is ook gewoon lastig met die steeepjes. Als denk ik wel dat die van maandag goed was, vorige maand had je een nog lichtere en dat bleek toch te kloppen! Die van maandag lijkt me goed genoeg denk ik smile

Gast
Gast

Bericht  moepie wo 28 sep 2011 - 7:02

Mij lijkt de eerste test positief. maar de laatste niet... daarbij is de teststreep lichter dan de controle streep (volgens mij)
Ik gebruik ook ovulatietesten, maar vind het ook altijd wel lastig te zien hoor.
Ik gebruik de dipstick van sensitest.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 7:08

Het is altijd ene beetje lastig inschatten met die streepjes, vaak is die wel een aantal dagen aardig donker. Ik had trouwens nooit echt een positieve test, alleen een (veel) donkerdere lijn dan normaal. Je eitje zal ergens deze dagen springen / is net gesprongen en met die ovulatietesten heb je een mooie indicatie wanneer ongeveer, maar om het tot op de dag nauwkeurig te weten lukt hier ook niet mee.

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie wo 28 sep 2011 - 7:55

Dit had ik dus ook steeds.. is het nou wel of niet positief.

Ik ben overgestapt op de ovulatietesten van clearblue. De digitale. Kost even wat geld maar dan heb je wel duidelijkheid. er verschijnt namelijk een "smile"
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 7:56

Meid ik heb precies t zelfde gehad als jij... Heel vaag idd en niemand had er een antwoord op.. Wat ik wel zeker weet is dat ik een eisprong heb gehad!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje wo 28 sep 2011 - 8:04

Wat Twellie had had ik vorige ronde ook, maar toen had ik echt ook een ei.

Clearblue vind ik gewoon echt veel te duur, dan ga ik wel gewoon uit van één van deze dagen Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 wo 28 sep 2011 - 8:11

Wat ik deed was met die goedkope dip dingen testen en als ik twijfelde over net wel of net niet positief gooide ik er zo'n clear blue tegenaan zodat ik het zeker wist. Dan vallen de kosten wel mee Wink
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 8:35

Werken die smiley's ook echt goed? Dat ze ook een smiley geven dan?

Gast
Gast

Bericht  Novalee wo 28 sep 2011 - 8:37

Je temperatuurt toch ook? Is die al gestegen?
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Muppetje wo 28 sep 2011 - 8:51

Novalee schreef:Je temperatuurt toch ook? Is die al gestegen?

Ja, van 36,6, 36,5, 36,6 naar 36,8 niet onwijs overtuigend dus

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 wo 28 sep 2011 - 8:52

Is het op aanraden van de gyneacoloog dat je ovulatietesten doet, ik heb ook van andere vrouwen met PCOS gehoord die meerdere positieve testen hadden zonder echte ovulatie.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Muppetje wo 28 sep 2011 - 8:54

blondje1313 schreef:Is het op aanraden van de gyneacoloog dat je ovulatietesten doet, ik heb ook van andere vrouwen met PCOS gehoord die meerdere positieve testen hadden zonder echte ovulatie.

Nee dat is niet op aanraden van de gyn, naar mijn hormoonwaardes waren gewoon goed, dus dat zou geen vertekend beeld moeten geven

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Novalee wo 28 sep 2011 - 9:01

Muppetje schreef:
Novalee schreef:Je temperatuurt toch ook? Is die al gestegen?

Ja, van 36,6, 36,5, 36,6 naar 36,8 niet onwijs overtuigend dus
Hmm, nee dat is inderdaad niet heel veel. Al kan een stijging van 0,3 voldoende zijn hoor, zolang je maar een duidelijk verschil ziet tussen voor en na je eisprong. Misschien dat hij morgen nog wat hoger is? Ovulatietesten heb ik nooit gebruikt dus daar kan ik je niet mee helpen
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Annie24 wo 28 sep 2011 - 9:44

Puggle schreef:Werken die smiley's ook echt goed? Dat ze ook een smiley geven dan?

Yep, alleen had ik met grote regelmaat smiley's, maar dat kwam door de PCOS :P En wij maar actief zijn in bed in de veronderstelling dat mijn ei ging springen lol! Toen ik medicijnen kreeg voor mijn eisprong had ik gewoon 1 smiley per maand en geen 10 :P
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 10:58

Annie24 schreef:
Puggle schreef:Werken die smiley's ook echt goed? Dat ze ook een smiley geven dan?

Yep, alleen had ik met grote regelmaat smiley's, maar dat kwam door de PCOS :P En wij maar actief zijn in bed in de veronderstelling dat mijn ei ging springen lol! Toen ik medicijnen kreeg voor mijn eisprong had ik gewoon 1 smiley per maand en geen 10 :P

Haha ja dat is lastig dan Wink ik doe deze ronde nog de gewone en als het niet raak is dan wil ik volgende maand ook aan de smiley's je hoort er goede dingen over.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje wo 28 sep 2011 - 17:41

Vanmorgen weer 36.6, nu snap ik het echt niet meer Sad

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 22:21

hug ben je nog bloed weesten prikken?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: