ovulatietesten, ik snap het niet meer...
+2
Annie24
Muppetje
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
ovulatietesten, ik snap het niet meer...
Maandag was ie volgens mij positief...
Gisteren waar het niets meer...
Maar vandaag kon ik het niet laten nogmaals te testen, zie hier...
Wat denken jullie? We hebben gisteren en maandag en zaterdag gevreeën. Doe dagen achter elkaar is vast niet te best voor de kwaliteit van het sperma, maarja, niets is ook niets. Of is mijn ei toch al geweest, maar hoe kan het dan dat die test twee keer donker is? Twee eieren misschien?
Gisteren waar het niets meer...
Maar vandaag kon ik het niet laten nogmaals te testen, zie hier...
Wat denken jullie? We hebben gisteren en maandag en zaterdag gevreeën. Doe dagen achter elkaar is vast niet te best voor de kwaliteit van het sperma, maarja, niets is ook niets. Of is mijn ei toch al geweest, maar hoe kan het dan dat die test twee keer donker is? Twee eieren misschien?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Re: ovulatietesten, ik snap het niet meer...
Wat lastig zeg. Ik weet het ook niet zo goed. Ik vond die van maandag wel donkerder als die van vandaag.
Gast- Gast
Ik vind die van maandag niet overtuigend posi als ik heel eerlijk moet zijn. Vind de T-streep nog lichter dan de C-streep.
Het zijn de ovulatietesten van Kruidvat toch? Als die het idd zijn moet je ff googelen. Toen ik nog bezig was met zwanger worden en aan de ovulatietesten was heb ik héél vaak gelezen dat meider er niet positief over zijn.
Het zijn de ovulatietesten van Kruidvat toch? Als die het idd zijn moet je ff googelen. Toen ik nog bezig was met zwanger worden en aan de ovulatietesten was heb ik héél vaak gelezen dat meider er niet positief over zijn.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Nee ze zijn niet van kruidvat Annie
Ach, ik weet t niet, het zal wel, haha
Maandag leek ie echt gelijk hoor
Ach, ik weet t niet, het zal wel, haha
Maandag leek ie echt gelijk hoor
Muppetje- Ratel
Zijn ze wel elke dag van hetzelfde tijdstip?
Ben je al lang aan het 'klussen' en heb je een redelijk constante cyclus die niet al te lang duurt?
Ben je al lang aan het 'klussen' en heb je een redelijk constante cyclus die niet al te lang duurt?
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:Zijn ze wel elke dag van hetzelfde tijdstip?
Bijna een jaar en nee, heb PCOS en loop bij de gyn. Ze zijn werk van dezelfde tijd ja. Vandaag alleen helemaal niet veel gedronken, gisteren en maandag wel
Muppetje- Ratel
De testen zijn van babyboomshop trouwens, en vorige ronde was ie ook ongeveer zoals die van maandag toen ie positief was. Afwachten maar, en morgen toch nog en testje
Muppetje- Ratel
Ik heb wek de kruidvat testen en afgelopen maand gaf hij het perfect en heel duidelijk aan. Maar goed kan zijn dat ik dan gewoon geluk had met die testen als ze nuet goed bekend staan.
het is ook gewoon lastig met die steeepjes. Als denk ik wel dat die van maandag goed was, vorige maand had je een nog lichtere en dat bleek toch te kloppen! Die van maandag lijkt me goed genoeg denk ik
het is ook gewoon lastig met die steeepjes. Als denk ik wel dat die van maandag goed was, vorige maand had je een nog lichtere en dat bleek toch te kloppen! Die van maandag lijkt me goed genoeg denk ik
Gast- Gast
Mij lijkt de eerste test positief. maar de laatste niet... daarbij is de teststreep lichter dan de controle streep (volgens mij)
Ik gebruik ook ovulatietesten, maar vind het ook altijd wel lastig te zien hoor.
Ik gebruik de dipstick van sensitest.
Ik gebruik ook ovulatietesten, maar vind het ook altijd wel lastig te zien hoor.
Ik gebruik de dipstick van sensitest.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Het is altijd ene beetje lastig inschatten met die streepjes, vaak is die wel een aantal dagen aardig donker. Ik had trouwens nooit echt een positieve test, alleen een (veel) donkerdere lijn dan normaal. Je eitje zal ergens deze dagen springen / is net gesprongen en met die ovulatietesten heb je een mooie indicatie wanneer ongeveer, maar om het tot op de dag nauwkeurig te weten lukt hier ook niet mee.
Gast- Gast
Dit had ik dus ook steeds.. is het nou wel of niet positief.
Ik ben overgestapt op de ovulatietesten van clearblue. De digitale. Kost even wat geld maar dan heb je wel duidelijkheid. er verschijnt namelijk een ""
Ik ben overgestapt op de ovulatietesten van clearblue. De digitale. Kost even wat geld maar dan heb je wel duidelijkheid. er verschijnt namelijk een ""
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Meid ik heb precies t zelfde gehad als jij... Heel vaag idd en niemand had er een antwoord op.. Wat ik wel zeker weet is dat ik een eisprong heb gehad!
Gast- Gast
Wat Twellie had had ik vorige ronde ook, maar toen had ik echt ook een ei.
Clearblue vind ik gewoon echt veel te duur, dan ga ik wel gewoon uit van één van deze dagen
Clearblue vind ik gewoon echt veel te duur, dan ga ik wel gewoon uit van één van deze dagen
Muppetje- Ratel
Wat ik deed was met die goedkope dip dingen testen en als ik twijfelde over net wel of net niet positief gooide ik er zo'n clear blue tegenaan zodat ik het zeker wist. Dan vallen de kosten wel mee
Annie24- Ratel
Werken die smiley's ook echt goed? Dat ze ook een smiley geven dan?
Gast- Gast
Je temperatuurt toch ook? Is die al gestegen?
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Novalee schreef:Je temperatuurt toch ook? Is die al gestegen?
Ja, van 36,6, 36,5, 36,6 naar 36,8 niet onwijs overtuigend dus
Muppetje- Ratel
Is het op aanraden van de gyneacoloog dat je ovulatietesten doet, ik heb ook van andere vrouwen met PCOS gehoord die meerdere positieve testen hadden zonder echte ovulatie.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:Is het op aanraden van de gyneacoloog dat je ovulatietesten doet, ik heb ook van andere vrouwen met PCOS gehoord die meerdere positieve testen hadden zonder echte ovulatie.
Nee dat is niet op aanraden van de gyn, naar mijn hormoonwaardes waren gewoon goed, dus dat zou geen vertekend beeld moeten geven
Muppetje- Ratel
Hmm, nee dat is inderdaad niet heel veel. Al kan een stijging van 0,3 voldoende zijn hoor, zolang je maar een duidelijk verschil ziet tussen voor en na je eisprong. Misschien dat hij morgen nog wat hoger is? Ovulatietesten heb ik nooit gebruikt dus daar kan ik je niet mee helpenMuppetje schreef:Novalee schreef:Je temperatuurt toch ook? Is die al gestegen?
Ja, van 36,6, 36,5, 36,6 naar 36,8 niet onwijs overtuigend dus
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Puggle schreef:Werken die smiley's ook echt goed? Dat ze ook een smiley geven dan?
Yep, alleen had ik met grote regelmaat smiley's, maar dat kwam door de PCOS En wij maar actief zijn in bed in de veronderstelling dat mijn ei ging springen Toen ik medicijnen kreeg voor mijn eisprong had ik gewoon 1 smiley per maand en geen 10
Annie24- Ratel
Annie24 schreef:Puggle schreef:Werken die smiley's ook echt goed? Dat ze ook een smiley geven dan?
Yep, alleen had ik met grote regelmaat smiley's, maar dat kwam door de PCOS En wij maar actief zijn in bed in de veronderstelling dat mijn ei ging springen Toen ik medicijnen kreeg voor mijn eisprong had ik gewoon 1 smiley per maand en geen 10
Haha ja dat is lastig dan ik doe deze ronde nog de gewone en als het niet raak is dan wil ik volgende maand ook aan de smiley's je hoort er goede dingen over.
Gast- Gast
Vanmorgen weer 36.6, nu snap ik het echt niet meer
Muppetje- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Oke dit snap ik niet.
» Ik snap het niet
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» En toch snap ik het niet. :)
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Ik snap het niet
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» En toch snap ik het niet. :)
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: