Google chrome - ik snap het niet
Pagina 1 van 1
Google chrome - ik snap het niet
Een vraagje, hoe zet ik website's in de favorieten en waar staan de favorieten eigenlijk?
Laatst aangepast door Carrie op za 31 dec 2011 - 8:31; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Google chrome - ik snap het niet
Oh heb het al gevonden Zie ineens rechts bovenin een sterretje staan, dat zijn dus de favorieten.
Toch niet blijkbaar. Weet iemand het wel? Ik kan wel bladwijzers toevoegen, maar vervolgens vind ik ze niet meer terug
Toch niet blijkbaar. Weet iemand het wel? Ik kan wel bladwijzers toevoegen, maar vervolgens vind ik ze niet meer terug
Gast- Gast
Ik heb gewoon een bladwijzerbalk met mijn favorieten. Bedoel je dat? Misschien heb je die uitstaan.
Google Chrome --> schroevendraaiertje (instellingen) aanklikken --> bladwijzers --> bladwijzerbalk weergeven
Als je dat niet bedoelt, weet ik niet wat je wilt weten .
Google Chrome --> schroevendraaiertje (instellingen) aanklikken --> bladwijzers --> bladwijzerbalk weergeven
Gast- Gast
Ja is wel het sterretje, alleen onder instellingen het schroevendraaiertje kan je zien of het onder je adresbalk komt te staan.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
June schreef:Ik heb gewoon een bladwijzerbalk met mijn favorieten. Bedoel je dat? Misschien heb je die uitstaan.
Ja die bedoelde ik, had 'm uiteindelijk gevonden, dank je! Wel onhandig dat het nu een balk is ipv een lijst.
Gast- Gast
Als je hem vol hebt staan achteraan twee pijltjes en dan is het een lijst. Ik vind chrome zelf veel fijner dan IE. Was even wennen maar nu is het zo veel overzichtelijker.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Oh nee, ik hou echt van die bladwijzerbalk. Bij Firefox gebruik ik die ook. Je kunt ook met rechtsklik de 'naam' wijzigen. Bij het forum en meerdere dingen haal ik de tekst weg en dan kan ik gewoon veertig icoontjes kwijt op die balk. Ideaal, meteen overzicht!
Gast- Gast
June schreef:Oh nee, ik hou echt van die bladwijzerbalk. Bij Firefox gebruik ik die ook. Je kunt ook met rechtsklik de 'naam' wijzigen. Bij het forum en meerdere dingen haal ik de tekst weg en dan kan ik gewoon veertig icoontjes kwijt op die balk. Ideaal, meteen overzicht!
Oh echt? Dus dan herken je de site's aan de icoontjes, dat is wel handig ja!
Gast- Gast
Ja! Echt ideaal, bij bijna alles is het icoontje ook heel erg herkenbaar. Slechts bij sommigen is er geen en dan zet ik er dus één of twee letters achter, waardoor het nog steeds niet mijn hele balk inpikt.
Gast- Gast
June schreef:Ja! Echt ideaal, bij bijna alles is het icoontje ook heel erg herkenbaar. Slechts bij sommigen is er geen en dan zet ik er dus één of twee letters achter, waardoor het nog steeds niet mijn hele balk inpikt.
Heb het net aangepast, bedankt voor de tip!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand met verstand van Google Chrome?
» Steeds opnieuw inloggen met google chrome
» Wat snap jij niet?
» Oke dit snap ik niet.
» Ik snap het niet
» Steeds opnieuw inloggen met google chrome
» Wat snap jij niet?
» Oke dit snap ik niet.
» Ik snap het niet
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: