Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat snap jij niet?

+37
June
Sterre
Tania
Kowalski
girli
TukTuk
Nyx
Slakje
Punk'd
Bacio
Zora
Cow
rapa nui
Taeda
Blond
Parel
Fortissimo
M_as
Minx
_Inge_
Pitufo
mzcharlotte
Burn
Ibbeltje
VeryCherry
Parisienne
Snoes
Elliot
Marin
Paper Crown
jena
Saga
Rush
Pineco
SuperGrover
Toekan
Lonely Goatherd
41 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Gast do 11 apr 2013 - 23:22

Marin schreef:Nee maar ze zal wel brak zijn die dag daarna als ze gaat feesten.

Ik heb mijn meest geniale essay eens op koninginnedag geschreven. Heerlijk rustig.
Ja dat begrijp ik maar ze heeft het over moeten leren op K-dag en niet over het al dan niet brak zijn daarna. Bovendien zou je er ook voor kunnen kiezen niet te drinken en wel te feesten, ben je niet brak, maar wel een leuk feestje! En als je dan van te voren leert haal je vast je tentamen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Marin do 11 apr 2013 - 23:28

Rood schreef:
Marin schreef:Oh ja jij bent ook aan het rijlessen hè Rood. Ben je net zo'n rij wonder als ik, of gaat t bij jou wel goed?
Ik vind het soms best lastig, maar m'n instructeur vindt dat het erg goed gaat. Ben halverwege januari begonnen en mag over een paar weken gaan afrijden. Mijn probleem is dat ik te vaak twijfel of onzeker ben, ik moet meer ballen krijgen om snel een beslissing te nemen over wat ik ga doen. Maar de rest beheers ik redelijk goed. Heb jij nu ook weer lessen?

Oh wat goed zeg. Dan ga je als een tierelier.
Ik schijn nogal last te hebben van het hoogopgeleide oudere vrouw syndroom. Ik benader alles VEEEL te theoretisch. Ik wil in m'n hoofd een compleet stappenplan aflopen voordat ik iets doe in de auto, bijv inhalen enzo. Dan doorloop ik in m'n hoofd eerst alle regels om te kijken of iets mag, daarna hoe ik kan kijken of iets kan, en dan pas 'kan' ik de handeling uitvoeren. Schiet voor geen meter op dus. Ik begin dat eindelijk een beetje los te laten en dan gaat het beter. M'n instructeur heeft gezegd dat ik moet stoppen met rijden om de examinator te pleasen maar gewoon te rijden zoals ik zelf zou rijden in m'n eentje. Sindsdien gaat t beter.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Pitufo do 11 apr 2013 - 23:36

Snoes schreef:Ik heb het niet zo geleerd en doe het dus ook niet. Ik gebruik natuurlijk wel mijn richtingaanwijzer als ik de rotonde verlaat, maar niet als ik de rotonde opga. Tenzij ik de eerste afslag moet hebben, dan zet ik 'm gelijk op.
Ik zette mijn richtingaanwijzer naar links wel aan als ik de derde afslag wilde nemen, maar dat werd me zelfs afgeleerd door mijn rijinstructrice. Schijn je in België op te worden afgerekend omdat dat blijk geeft van het niet kennen van de regels.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  _Inge_ do 11 apr 2013 - 23:38

Heeee Soofje :P


Bij mij duurde het bijna een jaar voordat ik kon afrijden. Ik vond het vreselijk die lessen. Had helemaal geen zin in autorijden, maar ja.. nadat ik mijn rijbewijs had, heb ik de eerste 3 jaar ook amper gereden. Heb sinds 1,5 jaar pas een eigen auto. Ik deed alles tijdens de lessen ook super netjes, alles checken..maar als je eenmaal klaar bent, ga je alles wel heel anders doen.
_Inge_
_Inge_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Marin do 11 apr 2013 - 23:42

Hoi Inge Very Happy

Ik ben al bijna drie jaar bezig. Wel met tussenpauzes van steeds halve jaren enzo door omstandigheden. Maar t einde is in zicht. Ik vind auto rijden heel leuk, maar ik haat de lessen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  SuperGrover vr 12 apr 2013 - 0:06

Harrison, ik zit t/m 28 april in Zweden voor een cursus daar, dus koninginnedag is daarmee helaas wel de enige dag dat ik kan leren. Hooguit ook nog op 29 april, maar dan alleen 's avonds.

Rood, goed joh, dan gaat het wel snel! Maar Marin, komt goed, bij de een gaat het sneller dan bij de ander, maar uiterlijk haal je m vast!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Gast vr 12 apr 2013 - 2:42

Ohh ja dat maakt het een ander verhaal. Dan zou ik de hoop sowieso opgeven :p.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Marin vr 12 apr 2013 - 2:44

Ooh is dat dan al! Wow dat gaat snel SG. Leuk, heel veel plezier. En dat tentamen kan dan wel even wachten. Die cursus is ook belangrijk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Minx vr 12 apr 2013 - 2:56

Wat ik niet snap is wat het toch is met die vrijdagmiddag. Had 5 afspraken staan 2 niet op komen dagen en 1 te laat afgezegd. Zit nu maar te Forummen en zie dit maar als de administratie tijd.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  M_as vr 12 apr 2013 - 5:41

Scheikunde. Daar snap ik echt geen hol van!
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  SuperGrover vr 12 apr 2013 - 7:19

Marin, ja joh, dit zijn mijn laatste dagen in NL, ik vertrek al bijna! Inderdaad beter de hoop opgeven haha.

Ik snap trouwens ook niet waarom mensen technische natuurkunde gaan studeren. Of filosofie.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Fortissimo vr 12 apr 2013 - 7:22

Ik snap niet dat sommige werkgevers hun personeel als honden behandeld. En als je ze dan weet te pakken op een fout, ze kwaad worden en gaan dreigen met een advocaat. Sneu geval.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Paper Crown vr 12 apr 2013 - 7:33

Fortissimo schreef:Ik snap niet dat sommige werkgevers hun personeel als honden behandeld. En als je ze dan weet te pakken op een fout, ze kwaad worden en gaan dreigen met een advocaat. Sneu geval.

??
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Parel vr 12 apr 2013 - 7:42

Het is héél erg, maar mijn moeder en ik zijn er pas sinds een half jaar achter dat champignons gezond zijn, en tot de groentes behoren Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Gast vr 12 apr 2013 - 19:29

Parel schreef:Het is héél erg, maar mijn moeder en ik zijn er pas sinds een half jaar achter dat champignons gezond zijn, en tot de groentes behoren Laughing
Wat snap jij niet? - Pagina 3 281626781 Beter laat dan nooit Parel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  mzcharlotte vr 12 apr 2013 - 20:04

Pluto schreef:
Parel schreef:Het is héél erg, maar mijn moeder en ik zijn er pas sinds een half jaar achter dat champignons gezond zijn, en tot de groentes behoren Laughing
Wat snap jij niet? - Pagina 3 281626781 Beter laat dan nooit Parel!

En als je ze ook nog erg lekker vind, dan kun je je lol op!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Blond za 13 apr 2013 - 3:16

Parel schreef:Het is héél erg, maar mijn moeder en ik zijn er pas sinds een half jaar achter dat champignons gezond zijn, en tot de groentes behoren Laughing

Een goede champignons tip, je kan ze in perfecte plakjes snijden met een eiersnijder. Whopa, in korte tijd een pan vol champignons plakjes Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Taeda za 13 apr 2013 - 3:18

Blond schreef:
Parel schreef:Het is héél erg, maar mijn moeder en ik zijn er pas sinds een half jaar achter dat champignons gezond zijn, en tot de groentes behoren Laughing

Een goede champignons tip, je kan ze in perfecte plakjes snijden met een eiersnijder. Whopa, in korte tijd een pan vol champignons plakjes Very Happy

Idea
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  rapa nui za 13 apr 2013 - 3:29

Marin schreef:Ik snap trouwens niet dat er nog steeds geen wc's zitten in die Sprinter treinen. Ja goed, de meeste mensen gebruiken ze voor korte stukjes, dus bijv Den Haag-Zoetermeer, maar ik moet bijv van Den Haag naar Amsterdam Zuid met die trein wat bijna drie kwartier duurt. Dat is toch belachelijk dat daar geen wc in zit. Ik durf dan dus niks te kopen qua drinken, bang dat ik moet plassen. Ik vind dat zo raar, geen wc in een trein.

Ik snap eigenlijk niet dat mensen daar moeite mee hebben en dat er zo'n discussie over kwam. In de regiobussen zit ook geen toilet in en daar je net zo lang in, in metro's in grote buitenlandse steden zit ook geen toilet terwijl daar ook wel een half uur in zitten als ze van een buitenregio komen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  rapa nui za 13 apr 2013 - 3:30

Parel schreef:Het is héél erg, maar mijn moeder en ik zijn er pas sinds een half jaar achter dat champignons gezond zijn, en tot de groentes behoren Laughing

wat dachten jullie dan?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Cow za 13 apr 2013 - 3:32

Taeda schreef:
Blond schreef:
Parel schreef:Het is héél erg, maar mijn moeder en ik zijn er pas sinds een half jaar achter dat champignons gezond zijn, en tot de groentes behoren Laughing

Een goede champignons tip, je kan ze in perfecte plakjes snijden met een eiersnijder. Whopa, in korte tijd een pan vol champignons plakjes Very Happy

Idea

Niet met mijn eiersnijder/champignons.....heb al 2 eiersnijders gesloopt Neutral
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Marin za 13 apr 2013 - 3:34

rapa nui schreef:
Marin schreef:Ik snap trouwens niet dat er nog steeds geen wc's zitten in die Sprinter treinen. Ja goed, de meeste mensen gebruiken ze voor korte stukjes, dus bijv Den Haag-Zoetermeer, maar ik moet bijv van Den Haag naar Amsterdam Zuid met die trein wat bijna drie kwartier duurt. Dat is toch belachelijk dat daar geen wc in zit. Ik durf dan dus niks te kopen qua drinken, bang dat ik moet plassen. Ik vind dat zo raar, geen wc in een trein.

Ik snap eigenlijk niet dat mensen daar moeite mee hebben en dat er zo'n discussie over kwam. In de regiobussen zit ook geen toilet in en daar je net zo lang in, in metro's in grote buitenlandse steden zit ook geen toilet terwijl daar ook wel een half uur in zitten als ze van een buitenregio komen.

Ja en als je dan dus van punt A naar B in de tram, daarna trein, daarna metro moet... Dan pis je in je broek.
(of moet je op het station, dat kan wel hoor, maar dat kost weer geld). Ik vind het gewoon nogal belachelijk dat er in een trein die meerdere steden aandoet waar de rit een uur kan duren, geen wc zit.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Blond za 13 apr 2013 - 5:49

Cow schreef:
Taeda schreef:
Blond schreef:
Parel schreef:Het is héél erg, maar mijn moeder en ik zijn er pas sinds een half jaar achter dat champignons gezond zijn, en tot de groentes behoren Laughing

Een goede champignons tip, je kan ze in perfecte plakjes snijden met een eiersnijder. Whopa, in korte tijd een pan vol champignons plakjes Very Happy

Idea

Niet met mijn eiersnijder/champignons.....heb al 2 eiersnijders gesloopt Neutral

Ik heb een eiersnijder van de Ikea. En champignons van de lidl. Werkende combinatie!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Zora za 13 apr 2013 - 6:02

Marin schreef:
rapa nui schreef:
Marin schreef:Ik snap trouwens niet dat er nog steeds geen wc's zitten in die Sprinter treinen. Ja goed, de meeste mensen gebruiken ze voor korte stukjes, dus bijv Den Haag-Zoetermeer, maar ik moet bijv van Den Haag naar Amsterdam Zuid met die trein wat bijna drie kwartier duurt. Dat is toch belachelijk dat daar geen wc in zit. Ik durf dan dus niks te kopen qua drinken, bang dat ik moet plassen. Ik vind dat zo raar, geen wc in een trein.

Ik snap eigenlijk niet dat mensen daar moeite mee hebben en dat er zo'n discussie over kwam. In de regiobussen zit ook geen toilet in en daar je net zo lang in, in metro's in grote buitenlandse steden zit ook geen toilet terwijl daar ook wel een half uur in zitten als ze van een buitenregio komen.

Ja en als je dan dus van punt A naar B in de tram, daarna trein, daarna metro moet... Dan pis je in je broek.
(of moet je op het station, dat kan wel hoor, maar dat kost weer geld). Ik vind het gewoon nogal belachelijk dat er in een trein die meerdere steden aandoet waar de rit een uur kan duren, geen wc zit.

Denk eerder dat het gewenning is dat er in een trein nou eenmaal logischerwijs een wc zou moeten zitten smile In de interliner bussen zit ook geen wc, maar daar kun je wel ritjes van 2u in maken....
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Gast za 13 apr 2013 - 6:05

Ik ga nooit in de trein naar de wc, al moest ik nóg zo nodig. Liever 50 cent betalen voor een schone wc dan dat ik gratis in een pishok zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap jij niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat snap jij niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum