Oke dit snap ik niet.
Pagina 1 van 1
Oke dit snap ik niet.
Ben even lichtelijk geïriteerd. Maar kan iemand me hier antwoord op geven:
Waarom beginnen mensen op ping tegen mij te praten (gewoon hallo) en worden vervolgens geïriteerd als ik antwoord. Dan moet je toch gewoon niks zeggen lijkt mij.. Als een gesprek klaar is sluit je toch af in plaats van de berichtjes van een ander persoon te negeren? Of zie ik dat verkeerd? (zelfde geld voor msn)
Ik moet me er niks van aantrekken maar ik wordt er lichtelijk (nouja eigenlijk bestwel) geïriteerd/chaggo van. Als je geen zin hebt in me, moet je niet zelf beginnen met praten, zo simpel zie ik dat... Of zie ik dit nu helemaal verkeerd?
(sorry moest even m'n frustratie er over kwijt )
Waarom beginnen mensen op ping tegen mij te praten (gewoon hallo) en worden vervolgens geïriteerd als ik antwoord. Dan moet je toch gewoon niks zeggen lijkt mij.. Als een gesprek klaar is sluit je toch af in plaats van de berichtjes van een ander persoon te negeren? Of zie ik dat verkeerd? (zelfde geld voor msn)
Ik moet me er niks van aantrekken maar ik wordt er lichtelijk (nouja eigenlijk bestwel) geïriteerd/chaggo van. Als je geen zin hebt in me, moet je niet zelf beginnen met praten, zo simpel zie ik dat... Of zie ik dit nu helemaal verkeerd?
(sorry moest even m'n frustratie er over kwijt )
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Oke dit snap ik niet.
Misschien wilde degene een gesprekje aanknopen met iemand anders en verzond die de hallo per abuis naar jou?
Gast- Gast
Hmm, dan kon ze dat ook gewoon zeggen toch? :/ Ik vind het alleen iritant omdat ik er nu zelf lichtelijk chaggi door ben. (dan krijg je zo'n gevoel dat je ongewenst bent zeg maar)
Maarja misschien maak ik me er gewoon te druk om, had ik beter iets anders kunnen gaan doen als afleiding in plaats van hier een topic neer te zetten er over..
Maarja misschien maak ik me er gewoon te druk om, had ik beter iets anders kunnen gaan doen als afleiding in plaats van hier een topic neer te zetten er over..
Laatst aangepast door sonly op vr 20 mei 2011 - 0:24; in totaal 1 keer bewerkt
sonly- Prater
Lekker in d'r sop gaar laten koken joh, en al zeker je dag/ humeur door later verpesten hoor!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Lekker in d'r sop gaar laten koken joh, en al zeker je dag/ humeur door later verpesten hoor!!
Jaa je hebt gelijk! Ik ben dan alleen ff die schop onder m'n kont nodig
Straks lekker terrassen!!!!
sonly- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Wat snap jij niet?
» Ik snap het niet
» En toch snap ik het niet. :)
» Google chrome - ik snap het niet
» Ik snap deze kaart niet..