Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En toch snap ik het niet. :)

+2
Snoopy
Minx
6 plaatsers

Ga naar beneden

En toch snap ik het niet. :) Empty En toch snap ik het niet. :)

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 0:10

Rondom het centrum, waar ik woon, zijn vijf grote parkeerplaatsen waar men op 4 parkeerplaatsen 2u, met parkeerschijf, gratis hun auto mogen parkeren (één is nog steeds zonder parkeerschijf en ook gratis). Looptijd naar het centrum is ongeveer één minuut. Of misschien zelfs nog wel minder looptijd.

Zelf heb ik ontheffing voor een kleine parkeerplaats (ong. 30 plaatsen), waar 2u mag worden geparkeerd met een parkeerschijf. Looptijd vanaf deze parkeerplaats naar het centrum zal iets minder zijn dan een minuut. Hij ligt precies midden van het centrum. De winkels zijn erom heen gebouwd.

En elke dag verbaas ik me over het feit dat hier file staat om te parkeren, dat mensen zichzelf minuten bezig houden met het hopen dat er een parkeerplaats vrijkomt. Terwijl ze al lang en breed in de winkel hadden kunnen staan, als ze op een andere parkeerplaats hadden geparkeerd. Ze moeten zelfs omrijden om op deze parkeerplaats te komen. En als dit nu gratis parkeren was en de rest moest betaald worden, dan zou ik het snappen. Maar op de parkeergarage na, is parkeren hier gewoon gratis.

Het is zelfs 'zo erg' dat ze illigaal parkeren op plaatsen waar het niet mag. En dan denk ik:"Waarom is het riskeren van een bekeuring minder erg dan misschien iets verder lopen". Al vraag ik me af of het verder lopen is. smile

Ik heb er zelf weinig last van. Ik weet precies op welke tijdstippen ik met de auto weg kan en wanneer ik hem beter even op de andere parkeerplaats kan zetten. Het is gewoon even rekening houden met. Ach, als het niet erger is dan dat. smile Maar ik snap gewoon niet waarom mensen zo moeilijk doen, terwijl het zoveel makkelijker kan. Wink

Jullie nog iets dat jullie niet snappen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En toch snap ik het niet. :) Empty Re: En toch snap ik het niet. :)

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 0:15

ik snap werkelijk niet waarom het vandaag zo asociaal druk was in de winkel. Het is maandag koninginnedag, niet het einde van het bestaan van de supermarkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En toch snap ik het niet. :) Empty Re: En toch snap ik het niet. :)

Bericht  Minx za 28 apr 2012 - 0:16

Dat snap ik inderdaad ook niet.

Ik snap niet waarom Post.nl zo'n incompetent bedrijf is geworden. Vroeger toen er veel meer post en pakketjes waren kwam alles netjes op tijd aan. En nu is het moeilijk om iets op tijd te bezorgen. Het is nu al de zoveelste keer in korte tijd dat iets vertraagd aan komt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toch snap ik het niet. :) Empty Re: En toch snap ik het niet. :)

Bericht  Snoopy za 28 apr 2012 - 0:16

Ik snap zoveel niet! Haha vooral andere mensen zoals die jij omschrijft.
Ik had laatst een auto voor mij, die snel bij de rotonde links ging omdat hij vond dat het niet snel genoeg ging blijkbaar. Normaal neem je namelijk de volgende rotonde links. Dat deed ik dus en vervolgens kwam hij precies tegelijk met mij bij het kruispunt uit (wat hij deed was niet sneller) en ik kwam van rechts dus hij zat nu achter mij. Vervolgens gaat hij verderop weer een keer eerder naar links in de hoop mij blijkbaar voorbij te kunnen, maar wederom kwamen we vrijwel tegelijk weer bij een kruispunt, maar was ik nog steeds sneller. En daarna staat ie gewoon voor een rood stoplicht.
Ik snap echt niet dat iemand zo opgefokt en moeilijk loopt te doen, je wint er heus geen tijd mee!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toch snap ik het niet. :) Empty Re: En toch snap ik het niet. :)

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 0:21

Rejoy - Dat is iets dat ik ook nog steeds niet snap. smile

Fairytale - Vroeger was het een bedrijf waarbij de medewerkers er nog iets om gaven? Het was immers vroeger een ambtenaarsfunctie. De mensen van de oude stempel hebben zo vaak verwarrend bij de postbus gestaan. Er was post op 48, post op 50 voor mij. En die nieuwe op 48, had die zich niet gewoon vergist in het huisnummer. Dus ik kreeg haar post, zij de mijne. :P Tot hij me tegenkwam en vroeg wat er aan de hand was. Sja, ben gewoon twee deuren verder gegaan. En toch snap ik het niet. :) 827601

Snoopy - Dat snap ik dus ook niet. Op de gevaarlijke autoweg zijn altijd mensen die even moeten inhalen. En dan mij inhalen en 20 km achter een vrachtwagen rijden. De reden dat ik net geen 100 reed, was juist omdat ik een vrachtwagen voor me had die niet aan de 100 komt. En toch snap ik het niet. :) 2474380249

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En toch snap ik het niet. :) Empty Re: En toch snap ik het niet. :)

Bericht  Atelier Madame za 28 apr 2012 - 0:24

Ik snap niet waarom een caravan vanochtend op de snelweg besloot om ineens van baan te wisselen zonder te kijken of er verkeer achter zat (in zijn dode hoek). Gevolg: ik kom met 120 aanrijden en moet keihard in de remmen en uitwijken naar rechts omdat ik anders in de caravan zit Evil or Very Mad..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toch snap ik het niet. :) Empty Re: En toch snap ik het niet. :)

Bericht  Snoopy za 28 apr 2012 - 0:38

Atelier Madame schreef:Ik snap niet waarom een caravan vanochtend op de snelweg besloot om ineens van baan te wisselen zonder te kijken of er verkeer achter zat (in zijn dode hoek). Gevolg: ik kom met 120 aanrijden en moet keihard in de remmen en uitwijken naar rechts omdat ik anders in de caravan zit Evil or Very Mad..

Oh dat heb ik eens met een vrachtwagen gehad! Keihard getoeterd natuurlijk en toen ik hem uiteindelijk voorbij ging (hij weer terug naar rechts) zwaaide die verontschuldigend. Maar ik schrok me dood natuurlijk!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toch snap ik het niet. :) Empty Re: En toch snap ik het niet. :)

Bericht  Rush za 28 apr 2012 - 3:06

Rejoy. schreef:ik snap werkelijk niet waarom het vandaag zo asociaal druk was in de winkel. Het is maandag koninginnedag, niet het einde van het bestaan van de supermarkt

+1

Hier bij de Jumbo was nog 1 vrije kar. :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En toch snap ik het niet. :) Empty Re: En toch snap ik het niet. :)

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 3:15

Oef, ik heb nu al angst. Want ik moet zo nog even snel naar de Jumbo. Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En toch snap ik het niet. :) Empty Re: En toch snap ik het niet. :)

Bericht  Minx za 28 apr 2012 - 3:18

Maura schreef:Oef, ik heb nu al angst. Want ik moet zo nog even snel naar de Jumbo. Evil or Very Mad

Is nu wss weer een stuk rustiger, ik ging voor de pasen ook overdag, dacht heb ik alles maar binnen. Moest ik 's avonds nog een keer winkel gewoon leeg haha.

Nou ja denk dat het post.nl probleem weinig te maken heeft met mensen die veel voor hun vak over hebben. Is gewoon een zooi bij dat bedrijf en de klant heeft er last van.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toch snap ik het niet. :) Empty Re: En toch snap ik het niet. :)

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 4:05

FT, het viel me inderdaad mee. Het was wel druk, maar niet topdruk. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En toch snap ik het niet. :) Empty Re: En toch snap ik het niet. :)

Bericht  Zora za 28 apr 2012 - 5:13

Rush schreef:
Rejoy. schreef:ik snap werkelijk niet waarom het vandaag zo asociaal druk was in de winkel. Het is maandag koninginnedag, niet het einde van het bestaan van de supermarkt

+1

Hier bij de Jumbo was nog 1 vrije kar. :shock:

Wat apart, die verschillen. Normaal is het bij ons ook belachelijk druk, maar nu viel het vandaag juist mee. Vast omdat het vakantie is... en de Jumbo is maandag ook gewoon open smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toch snap ik het niet. :) Empty Re: En toch snap ik het niet. :)

Bericht  kwak za 28 apr 2012 - 8:45

Rejoy. schreef:ik snap werkelijk niet waarom het vandaag zo asociaal druk was in de winkel. Het is maandag koninginnedag, niet het einde van het bestaan van de supermarkt

inderdaad, vreselijk druk net als het weekend met pasen, kerst en pinkstern ect! als of er een hongersnood komt!
mijn man was vandaag een keer mee met boodschappen doen, hij ergerde zich groen en geel aan al die drukte!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En toch snap ik het niet. :) Empty Re: En toch snap ik het niet. :)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum