Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendjes op Facebook.

+27
Burn
Alex
Blond
GreenGrass
Capt'n Zero
Bliss
Sjaantje
Ilovethe90s
Sushi
Lady4
Slakje
mzcharlotte
Snoes
Printje
Elliot
Fortissimo
Kaboutertje
Caro
Aagje!
Tsjip
Sterrin_
Caroow
Aardbei
Carra
Charles
Rush
Toet
31 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Vriendjes op Facebook. - Pagina 4 Empty Re: Vriendjes op Facebook.

Bericht  GreenGrass di 9 apr 2013 - 18:08

Ik ben best wel selectief in het accepteren van mensen op facebook. Ik plaats er soms persoonlijke dingen en die hoeft niet heel de wereld te weten. Mensen die ik niet ken komen sowieso niet in mijn lijst, mensen die ik één keer heb gezien komen er ook niet snel in. Ik heb diverse mensen van het forum in mijn lijst, maar dit zijn mensen waarin ik geínteresseerd ben en nog een keer in de toekomst zo willen ontmoeten. De mensen die ik eenmalig heb ontmoet en waarschijnlijk niet meer ga ontmoeten heb ik onlangs verwijderd... Niet dat ik mensen niet vertrouw, maar ik wil toch facebook en forum op bepaalde punten wat privé houden.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lady4 di 9 apr 2013 - 19:53

Waar kun je eigenlijk zien hoeveel vrienden je hebt? Bij mij staat het nergens.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss di 9 apr 2013 - 20:10

Lady4 schreef:Waar kun je eigenlijk zien hoeveel vrienden je hebt? Bij mij staat het nergens.

Jawel hoor, jij hebt er 585 :shock:

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 20:25

Ik heb 412 "vriendjes", veel forummers, familie, oud collega's, oud klasgenoten en nu met de honden worden het er steeds meer.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 20:41

Wow, ruim 400 vrienden! Jeetje dat vind ik echt teveel. Ik heb er 72!

Laatst aangepast door Carrie op di 9 apr 2013 - 20:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 20:42

Lady4 schreef:
Mij ook. Dat vond ik best jammer, omdat jij een van de forummers bent die ik voor mijn gevoel best goed 'ken' en van wie ik het leuk vind om af en toe updates te lezen en/of te reageren. No hard feelings hoor.
Ah nou voel ik me schuldig! Het is niks persoonlijks, ik ben misschien wat te rigoreus geweest toen smile

Gast
Gast

Bericht  Lady4 di 9 apr 2013 - 21:13

Carrie schreef:
Lady4 schreef:
Mij ook. Dat vond ik best jammer, omdat jij een van de forummers bent die ik voor mijn gevoel best goed 'ken' en van wie ik het leuk vind om af en toe updates te lezen en/of te reageren. No hard feelings hoor.
Ah nou voel ik me schuldig! Het is niks persoonlijks, ik ben misschien wat te rigoreus geweest toen smile
Nee joh, niet doen. Snap het nu wel met je 72 vrienden, haha. Ik ben er blijkbaar wat makkelijker in. Ik vind je nog steeds een schatje hoor.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Lady4 di 9 apr 2013 - 21:14

Bliss schreef:
Lady4 schreef:Waar kun je eigenlijk zien hoeveel vrienden je hebt? Bij mij staat het nergens.

Jawel hoor, jij hebt er 585 :shock:
Wow.. Toch tijd om mijn lijst weer eens te upgraden. Of downgraden eigenlijk. laughcry
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Blond di 9 apr 2013 - 21:29

Elliot schreef:Haha dit klinkt heel sneu, maar ik krijg eigenlijk bijna nooit vriendschapsverzoeken op FB. Die paar keer dat ik er een krijg zijn het vaak mensen die ik wel ken. Heel soms een onbekende snuiter, maar die negeer ik altijd!

Oh ik hoef me dus niet alleen sneu te voelen Wink Ik krijg ook weinig vriendschapsverzoeken. Maar ik ken ook niet zo veel mensen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Fortissimo di 9 apr 2013 - 21:42

Ik heb 247 facebookvriendjes smile Ik heb maar een stuk of 5 meiden van het forum op FB.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Toet di 9 apr 2013 - 22:21

Carrie schreef:Wow, ruim 400 vrienden! Jeetje dat vind ik echt teveel. Ik heb er 72!

Ja als ik het zo lees vind ik het ook bizar veel maar als ik m'n lijst ga opschonen zijn er echt weinig mensen die ik eruit kan/wil gooien. Ik heb gewoon veel vrienden Razz
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Lady4 wo 10 apr 2013 - 3:21

Toet schreef:
Carrie schreef:Wow, ruim 400 vrienden! Jeetje dat vind ik echt teveel. Ik heb er 72!

Ja als ik het zo lees vind ik het ook bizar veel maar als ik m'n lijst ga opschonen zijn er echt weinig mensen die ik eruit kan/wil gooien. Ik heb gewoon veel vrienden Razz

Dat heb ik ook. Ik ken gewoon heel veel mensen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 3:26

Lady4 schreef:
Carrie schreef:
Lady4 schreef:
Ah nou voel ik me schuldig! Het is niks persoonlijks, ik ben misschien wat te rigoreus geweest toen Vriendjes op Facebook. - Pagina 4 561177
Nee joh, niet doen. Snap het nu wel met je 72 vrienden, haha. Ik ben er blijkbaar wat makkelijker in. Ik vind je nog steeds een schatje hoor.
Gelukkig! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 3:40

Toet schreef:

Ja als ik het zo lees vind ik het ook bizar veel maar als ik m'n lijst ga opschonen zijn er echt weinig mensen die ik eruit kan/wil gooien. Ik heb gewoon veel vrienden Vriendjes op Facebook. - Pagina 4 1578173417
Ja, dat heb ik dus ook een beetje. Af en toe zie ik iemand en denk ik ahaaa jou ga ik er uit gooien. Maar dat is niet zo vaak! Ik heb lang in de horeca gewerkt met veel verschillende mensen en dus ook veel mensen ontmoet die ik nu allemaal gewoon nog aanspreek in de kroeg als ik daar ben, dat scheelt al.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 3:50

Harrison schreef:
Toet schreef:

Ja als ik het zo lees vind ik het ook bizar veel maar als ik m'n lijst ga opschonen zijn er echt weinig mensen die ik eruit kan/wil gooien. Ik heb gewoon veel vrienden Vriendjes op Facebook. - Pagina 4 1578173417
Ja, dat heb ik dus ook een beetje. Af en toe zie ik iemand en denk ik ahaaa jou ga ik er uit gooien. Maar dat is niet zo vaak! Ik heb lang in de horeca gewerkt met veel verschillende mensen en dus ook veel mensen ontmoet die ik nu allemaal gewoon nog aanspreek in de kroeg als ik daar ben, dat scheelt al.

Dat heb ik dus ook inderdaad, uit Hoorn, uit Alkmaar, nog uit Rhodos, uit Zaandam ik heb veel oud klasgenoten uit Denemarken terug gevonden.

Gast
Gast

Bericht  Alex wo 10 apr 2013 - 4:02

Toet schreef:Voor mensen IRL is mijn 'regel' ook dat we elkaar minimaal gedag moeten zeggen en mijn 'regel' voor forummers is dat ik ze een keer op een meeting heb gezien en/of ik er gewoon iets mee heb.

Deze 'regels' hanteer ik ook. Ik heb pas geleden mijn lijst flink opgeschoond, ook veel forummers verwijderd die ik nooit sprak of waar ik eigenlijk niks mee heb. Daarbij ben ik ook door andere forummers uit hun FB verwijderd, van sommigen vind ik dat wel jammer.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Burn wo 10 apr 2013 - 4:11

Alex schreef:
Toet schreef:Voor mensen IRL is mijn 'regel' ook dat we elkaar minimaal gedag moeten zeggen en mijn 'regel' voor forummers is dat ik ze een keer op een meeting heb gezien en/of ik er gewoon iets mee heb.

Deze 'regels' hanteer ik ook. Ik heb pas geleden mijn lijst flink opgeschoond, ook veel forummers verwijderd die ik nooit sprak of waar ik eigenlijk niks mee heb. Daarbij ben ik ook door andere forummers uit hun FB verwijderd, van sommigen vind ik dat wel jammer.
Dat verklaard waarom wij geen vrienden op fb meer zijn! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  SuperGrover wo 10 apr 2013 - 4:20

Ik wil gewoon leuke mensen op mijn facebook. Iemand waarmee ik 6 jaar lang in de klas heb gezeten, maar die ik niet kan uitstaan, is geen facebookvriend. Een studiegenoot die werkelijk elke dag bijbelteksten quote, gooi ik er radicaal van af, want daar heb ik geen zin in. Maar ik heb ook mensen op mijn fb die ik ooit bij een feestje heb ontmoet, of waar ik max. 1 weekend mee heb doorgebracht, maar die gewoon wel heel leuk zijn, dus die mogen blijven Yes
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Bliss wo 10 apr 2013 - 4:33

SuperGrover schreef:Ik wil gewoon leuke mensen op mijn facebook. Iemand waarmee ik 6 jaar lang in de klas heb gezeten, maar die ik niet kan uitstaan, is geen facebookvriend. Een studiegenoot die werkelijk elke dag bijbelteksten quote, gooi ik er radicaal van af, want daar heb ik geen zin in. Maar ik heb ook mensen op mijn fb die ik ooit bij een feestje heb ontmoet, of waar ik max. 1 weekend mee heb doorgebracht, maar die gewoon wel heel leuk zijn, dus die mogen blijven Vriendjes op Facebook. - Pagina 4 3079029344

Ik wilde jou laatst zoeken op FB, maar ik wist je echte naam niet meer :O Oh verdomd, volgens mij schiet ie me ineens te binnen! Maar ja, ik weet niet of ik leuk genoeg ben om vriendjes met jou te worden silent

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Evalynn wo 10 apr 2013 - 4:51

Ik ben kennelijk behoorlijk selectief, want zelfs de regel 'iedereen moet me groeten' voldoet niet bij mij.
Als ik iedereen er in moet zetten die me zou groeten kwam ik ook op 700, want ik woon in een klein stadje en iedereen kent elkaar.
Eigenlijk laat ik verzoeken van de andere kant komen, of nodig ik iemand pas uit als ik echt geïnteresseerd ben in die persoon.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Ilovethe90s wo 10 apr 2013 - 5:01

Alex schreef:

Ik hoor ook bij het opgeschoonde gedeelte geloof ik ... Vriendjes op Facebook. - Pagina 4 561177
Wat ik dan niet snap is dat je me op linkedin zelf toegevoegd hebt? Wink
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Alex wo 10 apr 2013 - 6:11

Ilovethe90s schreef:
Alex schreef:

Ik hoor ook bij het opgeschoonde gedeelte geloof ik ... Vriendjes op Facebook. - Pagina 4 561177
Wat ik dan niet snap is dat je me op linkedin zelf toegevoegd hebt? Wink

Dat is gek, jou heb ik niet verwijderd, hoor!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 6:24

Och, ik werd kreeg laatst een verzoek van iemand die me in de brugklas zoooo gepest heeft. Zij heeft echt op mijn ziel getrapt. Ik snap niet dat zo iemand dan denkt dat ik vrienden met haar zou willen zijn... Na die rel hier waar ik voor weet ik het wat werd uitgemaakt door mensen, wilde juist die mensen me toevoegen op facebook. Ook vrij apart.

Ik ben met bijna niemand op dit forum bevriend maar als ik iemand succes wil wensen o.i.d. stuur ik gewoon een prive berichtje in plaats van meteen een vriendschapsverzoek te gaan sturen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 6:28

Ik vind het zo irritant dat je mensen die hun account hebben verwijderd niet uit je lijst kunt gooien. Ik vraag me af of die mensen ook in je totaal word opgenomen...

Ik heb 171 vrienden op FB en dat is 'opgeruimd', zeg maar...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 6:33

Sybella schreef:Och, ik werd kreeg laatst een verzoek van iemand die me in de brugklas zoooo gepest heeft. Zij heeft echt op mijn ziel getrapt. Ik snap niet dat zo iemand dan denkt dat ik vrienden met haar zou willen zijn... Na die rel hier waar ik voor weet ik het wat werd uitgemaakt door mensen, wilde juist die mensen me toevoegen op facebook. Ook vrij apart.

Ik ben met bijna niemand op dit forum bevriend maar als ik iemand succes wil wensen o.i.d. stuur ik gewoon een prive berichtje in plaats van meteen een vriendschapsverzoek te gaan sturen.

Haar had ik dan dus wel toegevoegd of in ieder geval een berichtje gestuurd met de vraag hoe ze hier nu over denkt en dan had ik haar gezegd hoeveel pijn ze me heeft gedaan. Echt wel...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: