Vriendjes op Facebook.
+27
Burn
Alex
Blond
GreenGrass
Capt'n Zero
Bliss
Sjaantje
Ilovethe90s
Sushi
Lady4
Slakje
mzcharlotte
Snoes
Printje
Elliot
Fortissimo
Kaboutertje
Caro
Aagje!
Tsjip
Sterrin_
Caroow
Aardbei
Carra
Charles
Rush
Toet
31 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Vriendjes op Facebook.
As we speak krijg ik weer een uitnodiging van een of andere doos waar ik op de basisschool bij in de klas zat, die ik daarna NOOIT meer heb gesproken en die me nu amper aan durft te kijken als ik haar in het dorp tegenkom. KRGGG het irriteert me steeds meer haha. Laat me gewoon met rust, iedere keer dat schuldgevoel als ik op 'niet nu' druk.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb wel mensen op facebook die ik weinig spreek, maar ik moet wel een bepaald contact met iemand hebben en gedag zeggen als ik diegene spreek.
Sommige mensen begrijp ik ook niet, bijvoorbeeld vriendin van mijn zus voegt pas geleden zelf mijn vriend toe net als mijn neefje en zijn vriendin en vandaag zet ze op facebook grote schoonmaak gehouden mensen die ik nooit spreek verwijderd. Mijn vriend is verwijderd en mijn neefje en vriendin niet en die spreekt ze ook nooit. Beetje krom, ze zal hem wel niet zo aardig vinden
Sommige mensen begrijp ik ook niet, bijvoorbeeld vriendin van mijn zus voegt pas geleden zelf mijn vriend toe net als mijn neefje en zijn vriendin en vandaag zet ze op facebook grote schoonmaak gehouden mensen die ik nooit spreek verwijderd. Mijn vriend is verwijderd en mijn neefje en vriendin niet en die spreekt ze ook nooit. Beetje krom, ze zal hem wel niet zo aardig vinden
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
N.a.v. dit topic ben ik mijn lijst weer eens aan het doorspitten. Maar nu zag ik toevallig dat iemand haar pagina heeft verwijderd maar ik kan deze ook gewoon als vriend verwijderen. Weet niet meer wie het vroeg maar het kan dus wel.
Gast- Gast
Sybella schreef:N.a.v. dit topic ben ik mijn lijst weer eens aan het doorspitten. Maar nu zag ik toevallig dat iemand haar pagina heeft verwijderd maar ik kan deze ook gewoon als vriend verwijderen. Weet niet meer wie het vroeg maar het kan dus wel.
Wilde ik ook zeggen. Mijn oom is paar weken geleden overleden en zag hem in mijn lijst staan, kon hem gewoon verwijderen maar kan dit niet over mijn hart verkrijgen.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Sybella schreef:N.a.v. dit topic ben ik mijn lijst weer eens aan het doorspitten. Maar nu zag ik toevallig dat iemand haar pagina heeft verwijderd maar ik kan deze ook gewoon als vriend verwijderen. Weet niet meer wie het vroeg maar het kan dus wel.
Dat was ik en ik zie nu dat het niet lukte omdat ik die pagina's op een nieuw tabblad probeerde te openen maar het kan dus inderdaad wel . Gelijk opgeschoond en nu heb ik er nog 155
Gast- Gast
Trouwens... Ik zie soms bij mensen 500, of 800 vrienden staan. Hoe doe je dat in hemelsnaam? Dat is dan echt jan en alleman uitnodigen en accepteren toch?
Gast- Gast
Ik ben al drie keer door mijn lijst gegaan en elke keer verwijder ik weer mensen haha Ik denk dat ik nu wel een goede schifting heb gemaakt!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Haha als jij niet leuk genoeg bent, dan kan ik mijn halve lijst verwijderen! Als je me kunt vinden, voeg me gewoon toe Ik kan jou niet vinden, je naam komt teveel voor.Bliss schreef:SuperGrover schreef:Ik wil gewoon leuke mensen op mijn facebook. Iemand waarmee ik 6 jaar lang in de klas heb gezeten, maar die ik niet kan uitstaan, is geen facebookvriend. Een studiegenoot die werkelijk elke dag bijbelteksten quote, gooi ik er radicaal van af, want daar heb ik geen zin in. Maar ik heb ook mensen op mijn fb die ik ooit bij een feestje heb ontmoet, of waar ik max. 1 weekend mee heb doorgebracht, maar die gewoon wel heel leuk zijn, dus die mogen blijven
Ik wilde jou laatst zoeken op FB, maar ik wist je echte naam niet meer Oh verdomd, volgens mij schiet ie me ineens te binnen! Maar ja, ik weet niet of ik leuk genoeg ben om vriendjes met jou te worden
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Soms snap ik niks van die rare fratsen van facebook, we zijn in ieder geval geen vrienden meer haha.Alex schreef:
Dat is gek, jou heb ik niet verwijderd, hoor!
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ilovethe90s schreef:Soms snap ik niks van die rare fratsen van facebook, we zijn in ieder geval geen vrienden meer haha.Alex schreef:
Dat is gek, jou heb ik niet verwijderd, hoor!
Ik kreeg een keer een beledigd mailtje van mijn tante met de vraag waarom ik haar had verwijderd. Dat had ik met liefde persoonlijk gedaan (ze is irritant haha) maar in dit geval had ik dat echt niet gedaan... Soms begrijp je het toch niet inderdaad maar wellicht heb ik zelf eens iets verkeerds aangeklikt.
Gast- Gast
Je ziet 'm verkeerd denk ik. Niet iedereen die me groet hoef ik op FB, maar als ik iemand in mijn vriendenlijst heb en me op straat niet groet gaat 'ie eruit. Andersom dus.Lissa schreef:Ik ben kennelijk behoorlijk selectief, want zelfs de regel 'iedereen moet me groeten' voldoet niet bij mij.
Als ik iedereen er in moet zetten die me zou groeten kwam ik ook op 700, want ik woon in een klein stadje en iedereen kent elkaar.
Eigenlijk laat ik verzoeken van de andere kant komen, of nodig ik iemand pas uit als ik echt geïnteresseerd ben in die persoon.
Gast- Gast
Hoe moet je eigenlijk een aparte groep maken? Zo dat sommige mensen niet alles meer kunnen zien.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Vriendjes spelen......
» Afspreken met vriendjes op de psz
» Denkbeeldige vriendjes.
» Vriendjes en vriendinnetjes
» Basisschool vriendjes!
» Afspreken met vriendjes op de psz