Vriendjes op Facebook.
+27
Burn
Alex
Blond
GreenGrass
Capt'n Zero
Bliss
Sjaantje
Ilovethe90s
Sushi
Lady4
Slakje
mzcharlotte
Snoes
Printje
Elliot
Fortissimo
Kaboutertje
Caro
Aagje!
Tsjip
Sterrin_
Caroow
Aardbei
Carra
Charles
Rush
Toet
31 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Vriendjes op Facebook.
Geen idee, maar ik heb mijn Facebook nu even uit/weg!Toet schreef:Rush schreef:
Hahaha. Be my guest! Ben benieuwd of ik iets opmerk!
Oké maar dan moet jij facebook wel even afsluiten ondertussen, toch? Anders zie je het gelijk. Dan nodig ik jou uit en annuleer meteen weer en dan kijk jij een paar minuten daarna weer of je een melding hebt gehad.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Geen idee, maar ik heb mijn Facebook nu even uit/weg!Toet schreef:Rush schreef:
Oké maar dan moet jij facebook wel even afsluiten ondertussen, toch? Anders zie je het gelijk. Dan nodig ik jou uit en annuleer meteen weer en dan kijk jij een paar minuten daarna weer of je een melding hebt gehad.
Ok, done
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Hahaaaaaaaaaaaaa. Online niks te zien!Toet schreef:Rush schreef:Geen idee, maar ik heb mijn Facebook nu even uit/weg!Toet schreef:Rush schreef:
Ok, done
Maar, op de app op m`n telefoon wel
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha ik woon ook in een dorp, ook best wel ons kent ons, maar het lokale uitgaansleven is toch echt wel voor de 16-18 jarigen. Dus daar ga ik nooit meer heen. Scheelt ook wel dat ik niet in het dorp op school zat, dus ik heb meer vriendin in omliggende plaatsen.Toet schreef:Elliot schreef:Haha dit klinkt heel sneu, maar ik krijg eigenlijk bijna nooit vriendschapsverzoeken op FB. Die paar keer dat ik er een krijg zijn het vaak mensen die ik wel ken. Heel soms een onbekende snuiter, maar die negeer ik altijd!
Wees blij! Haha, irritant is het. Misschien komt het ook omdat ik uit een dorp kom en iedereen elkaar kent maar ik word er echt gek van, ik heb denk ik elke dag wel 1, 2 of 3 vriendschapsverzoeken. Zeker als er weer iets te doen is geweest (afgelopen weekend was er hier tentfeest/feestweekend, nou dan stromen de verzoeken binnen, dikkedoei)
Nja, ik lig er ook niet wakker van hoor, maar als ik jullie dan zo lees met meerdere verzoeken per dag/week, dan voel ik me wel sneu
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Mensen die ik echt helemaal nergens van ken worden niet toegevoegd, evenals mensen die me op school nooit zagen staan. Ik heb een beperkte groep en hier zitten wat familieleden, collega's en oude vrienden in. De rest kan alles gewoon zien.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Charles schreef:Steeds selectiever. Het begon toen men wist dat ik een tweeling kreeg. Mensen die me op straat al lang niet meer groetten voegden me ineens toe, evenals het halve forum. Pure nieuwsgierigheid als je het mij vraagt, want verder gaf voorheen niemand van deze mensen te kennen mij zo'n leuk persoon te vinden dat ze mijn vriendje wilden zijn. Verder word ik erg moe van mijn familie, met name een bepaalde oom en wat neefjes.
Bij mij was het niet uit pure nieuwsgierigheid, je leek mij altijd gewoon een leuk mens .
Ilovethe90s- Prater
Caroow schreef:Ik show graag mijn kind en heb weinig schokkends op Facebook, ik accepteer nagenoeg iedereen. Er staat echt niks op waar je nieuwsgierig naar zou kunnen zijn.
Dit ook, ik maak me er echt niet druk om. Ik weet alleen nooit wie wie is hier op yes en herken mensen dan aan verhalen of foto's die ik op fb gezien heb en daarna hier.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Mensen die ook daadwerkelijk wat te melden hebben mogen m'n vriendjes zijn. Ik heb daarbij geen eis hoe goed ik ze moet kennen. Familie, vrienden, collega's, meiden van het forum... Ik vind het zelf vooral leuk om te lezen, zelf dingen plaatsen doe ik steeds minder.
Gast- Gast
Mensen die ik niet ken accepteer ik niet. Van het forum heb ik alleen Ibbeltie die vrienden met mij is. Verder niemand. Oja, Nijn en Pritt, maar die kende ik al voor ik wist dat zij ook op het forum kwamen.
Gast- Gast
Ik voeg niet héél snel mensen toe van het forum, omdat ik vaak het idee heb dat het niet wederzijds is zeg maar haha. Maar als mensen van het forum mij willen toevoegen, accepteer ik dat alleen als ik daadwerkelijk echt geïnteresseerd ben in die persoon. Ik heb ook al mensen geweigerd, omdat ik hélemaal niets heb met de forummer in kwestie.
Qua familie valt het bij mij nog mee hoeveel mensen er facebook hebben. Daarnaast heb ik wel een hechte familie, dus vind ik dat ook niet erg.
Ik verwijder eens in de zoveel tijd ook wel wat mensen, klasgenoten van vroeger waar ik totaal niets mee had/heb, vage kennissen die ik ooit tijdens mijn wilde puberjaren heb leren kennen etc etc.
Qua familie valt het bij mij nog mee hoeveel mensen er facebook hebben. Daarnaast heb ik wel een hechte familie, dus vind ik dat ook niet erg.
Ik verwijder eens in de zoveel tijd ook wel wat mensen, klasgenoten van vroeger waar ik totaal niets mee had/heb, vage kennissen die ik ooit tijdens mijn wilde puberjaren heb leren kennen etc etc.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Toet schreef:Maarja, familie kun je moeilijk niet accepteren en ik weiger vooralsnog mensen in hokjes te gaan plaatsen.
Waarom niet? Een familielid heeft mij toegevoegd en vervolgens verwijderd omdat ik te weinig op haar reageerde . Sindsdien ben ik ook op familie kritisch.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Alleen mensen waarmee ik nu effectief zal spreken op Facebook of in wie ik geïnteresseerd ben accepteer ik. Heb een tijd lang iedereen geaccepteert en heb nu een heleboel mensen in de lijst die ik niet eens aardig vind, of ken. Best stom.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Carrie schreef:Ik ben ook heel erg selectief met Facebook. Heb een poosje geleden ook een hoop mensen verwijderd, ook forummers. Ik zet best veel op FB, geen echte privé dingen ofzo, maar toch. En sommigen plaatsen nooit een update, terwijl ik dat wel vaak doe. Ik voelde me er niet meer prettig bij.
Ik heb een vriendin die na mijn verjaardag ineens al mijn vriendinnen uit ging nodigen op FB. Prima, ben ook niet jaloers ofzo, maar vind dat zo raar. Of dat mensen die ik op een verjaardag van een vriendin ontmoet me ook ineens toevoegen de volgende dag of dezelfde avond nog. Die weiger ik standaard.
Toet wilde jou trouwens uitnodigen op FB maar nu durf ik niet meer Maar wilde het je wel van te voren vragen.
Mij ook. Dat vond ik best jammer, omdat jij een van de forummers bent die ik voor mijn gevoel best goed 'ken' en van wie ik het leuk vind om af en toe updates te lezen en/of te reageren. No hard feelings hoor.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik ben benieuwd of er naar aanleiding van dir forum veel mensen vriendschapsverzoeken krijgen
Toen ik ruim een half jaar geleden wegging bij mijn vorige werk had ik een afscheidsetentje met wat leuke excollega's. Een van die meiden had een foto van mij en haar gemaakt en op Facebook gezet met daarbij de tekst dat het mijn afscheidsetentje was. Enkele minuten daarna voegde een excollega (die op dat moment al zo'n 2 jaar weg was bij dat bedrijf en ik dus ook zo'n lange tijd niet had gesproken) me toe op Facebook (zij was bevriend met het meisje dat de foto op Facebook zette). Ik had er eigenlijk niet zo'n zin in, maar accepteerde het verzoek wel.
Na twee dagen gewacht te hebben (want ik nam echt aan dat ze me wat wilde vragen of zo), heb ik haar weer verwijderd. Die wilde alleen even gluren of zo.
Ik heb nu nog wat mensen op Facebook die ik er eigenlijk niet meer op wil hebben omdat ik ze toch nooit meer zie of omdat we nooit op elkaar reageren. Maar ik vind dat zo lastig om te doen. Slaat nergens op natuurlijk.
Toen ik ruim een half jaar geleden wegging bij mijn vorige werk had ik een afscheidsetentje met wat leuke excollega's. Een van die meiden had een foto van mij en haar gemaakt en op Facebook gezet met daarbij de tekst dat het mijn afscheidsetentje was. Enkele minuten daarna voegde een excollega (die op dat moment al zo'n 2 jaar weg was bij dat bedrijf en ik dus ook zo'n lange tijd niet had gesproken) me toe op Facebook (zij was bevriend met het meisje dat de foto op Facebook zette). Ik had er eigenlijk niet zo'n zin in, maar accepteerde het verzoek wel.
Na twee dagen gewacht te hebben (want ik nam echt aan dat ze me wat wilde vragen of zo), heb ik haar weer verwijderd. Die wilde alleen even gluren of zo.
Ik heb nu nog wat mensen op Facebook die ik er eigenlijk niet meer op wil hebben omdat ik ze toch nooit meer zie of omdat we nooit op elkaar reageren. Maar ik vind dat zo lastig om te doen. Slaat nergens op natuurlijk.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Oh en hoeveel Facebookvriendjes hebben jullie?
Ik 105.
Ik zie net dat een meisje uit mijn vriendenlijst 799 "vrienden" heeft.
Ik 105.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik krijg niet zo heel veel verzoeken meer van forummers, naar sommige forummers ben ik wel benieuwd, maar ik weet hun echte naam niet. Ik ben trouwens de afgelopen maanden door best wel wat forummers verwijderd, jammer, want een aantal daarvan waren toch wel mensen die leuke updates plaatsten.
Gast- Gast
Ik heb 135 vrienden, trouwens. Wil er wel een paar verwijderen, maar ik heb niet als criterium dat we veel op elkaar moeten reageren. Alleen de mensen die me irriteren verwijder ik.
Gast- Gast
@Sushi: ik zit op 155 en zo sporadisch komt daar nog eens iemand bij.
Ilovethe90s- Prater
Sushi schreef:Oh en hoeveel Facebookvriendjes hebben jullie?
Ik 105.
Ik heb er ruim 400. Maar alleen vanuit mijn werk zijn het er al zo'n 125. Verder vrienden, vriendinnen, kennissen, jeugd van mijn vrijwilligerstijd, forummers. Ik accepteer niemand die ik niet ken, behalve forummers.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik heb in de 90 facebookvriendjes waaronder ook een heel stel van het forum, ook meiden die ik niet IRL ken. Ik vind het wel gezellig zo! Soms vraag ik me wel eens af of de forumsters mij nog wel in hun lijst willen hebben omdat ik nauwelijks meer op het forum ben maar van de andere kant denk ik dan: 'als ze het niet willen, gooien ze me er vanzelf wel uit'
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik heb 422 vrienden waarvan, ik gok, een stuk of 15 van het forum. De rest zijn dus allemaal vrienden, kennissen, mensen van m'n studie, collega's, familie, mensen die ik van vroeger ken en nog steeds leuk vind/een praatje mee maak als ik ze tegen kom etc.
Eens in de zoveel tijd schoon ik m'n lijst op maar volgens mij is dat nu minder vaak nodig omdat ik het aardig bij houd door gewoon heel selectief te zijn in wie ik toevoeg.
Eens in de zoveel tijd schoon ik m'n lijst op maar volgens mij is dat nu minder vaak nodig omdat ik het aardig bij houd door gewoon heel selectief te zijn in wie ik toevoeg.
Toet- Lady Post-a-lot
Lennox schreef:Ik heb 135 vrienden, trouwens. Wil er wel een paar verwijderen, maar ik heb niet als criterium dat we veel op elkaar moeten reageren. Alleen de mensen die me irriteren verwijder ik.
Dit heb ik normaal gesproken ook niet hoor haha, maar ik had een paar forumsters die ik ook een keer had gezien ofzo en die daarna NOOIT ergens op reageren of zelf iets op facebook zetten en die ik waarschijnlijk ook nooit meer zie omdat we niks bijzonders met elkaar hadden (misschien ooit op een meeting dan maargoed). Die verwijder ik wel.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik ben er niet heel moeilijk in, maar accepteer eigenlijk alleen mensen die ik irl ken en forummers die ik op een meeting heb gezien of die me leuk lijken. Ik heb ook wel mensen in mn lijst die ik één keer heb ontmoet en die me vervolgens toevoegden; sommigen gooi ik er later weer af. Verder hou ik ook niet van moeders die het alleen maar over hun kind hebben
Trouwens, dit herinnert me eraan dat ik Rood laatst een verzoek heb gestuurd, wat ze niet heeft geaccepteerd Ik zal de uitnodiging maar weer intrekken
Ik heb 215 FB-vrienden trouwens.
Trouwens, dit herinnert me eraan dat ik Rood laatst een verzoek heb gestuurd, wat ze niet heeft geaccepteerd Ik zal de uitnodiging maar weer intrekken
Ik heb 215 FB-vrienden trouwens.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik accepteer best veel mensen, maar ik moet ze wel kennen of van gehoord hebben.
Ik heb een eigen bedrijfje dus het is dan altijd handig om mensen te kennen, ook al is het via facebook - maar ik accepteer ook weer niet iedereen.
Oud klasgenoten die ik al jaren niet meer heb gezien of gesproken en die ik ook niet erg leuk vind bijvoorbeeld niet. Of mensen die via via mij toevoegen zonder enige aanleiding.
Ik denk dat ik 10 mensen van de mensen uit mijn lijst nog nooit heb ontmoet en dat vind ik een prima percentage, dat moet niet meer gaan worden.
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Vriendjes spelen......
» Afspreken met vriendjes op de psz
» Denkbeeldige vriendjes.
» Vriendjes en vriendinnetjes
» Basisschool vriendjes!
» Afspreken met vriendjes op de psz