Vriendjes spelen......
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vriendjes spelen......
Oke, ik ben echt een leek hierin, maar dinsdag komt er voor het eerst een kindje uit C.iske zijn klas hier spelen.
Zijn moeder fietst dan even mee zodat ze weet waar we wonen. Wat is de etiquette? Vraag ik haar binnen? Koffie? En bij het halen? Kind naar buiten of ouder binnen vragen en iets te drinken aanbieden?
Ik wil het graag goed doen :-)
Zijn moeder fietst dan even mee zodat ze weet waar we wonen. Wat is de etiquette? Vraag ik haar binnen? Koffie? En bij het halen? Kind naar buiten of ouder binnen vragen en iets te drinken aanbieden?
Ik wil het graag goed doen :-)
Gast- Gast
Re: Vriendjes spelen......
Ik zou haar eventjes binnen vragen voor koffie, bij het halen zou ik haar denk ik ook binnen vragen en even vertellen wat ze gedaan hebben ofzo maar ik heb zelf geen ervaring ermee, het is wat ik zou doen denk ik.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
De eerste keer dat Lise ging spelen, liep de oma van het vriendinnetje even mee om inderdaad te kijken waar we woonden. Geen koffie voor de rest. Een paar uurtjes later kwam ze het vriendinnetje weer ophalen en toen ook geen koffie of iets.
Gast- Gast
Zazou schreef:De eerste keer dat Lise ging spelen, liep de oma van het vriendinnetje even mee om inderdaad te kijken waar we woonden. Geen koffie voor de rest. Een paar uurtjes later kwam ze het vriendinnetje weer ophalen en toen ook geen koffie of iets.
Hier gaat het ook zo, ouders komen meestal even naar binnen na het spelen, maar geen koffie ofzo.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Bolleke schreef:Zazou schreef:De eerste keer dat Lise ging spelen, liep de oma van het vriendinnetje even mee om inderdaad te kijken waar we woonden. Geen koffie voor de rest. Een paar uurtjes later kwam ze het vriendinnetje weer ophalen en toen ook geen koffie of iets.
Hier gaat het ook zo, ouders komen meestal even naar binnen na het spelen, maar geen koffie ofzo.
Ja precies, even vertellen hoe het gegaan is.
Gast- Gast
Het ligt er een beetje aan hoe leuk ik de betreffende moeder vind... Sommige drinken wel een kop thee, andere moeders komen alleen even binnen en dan kletsen we even over hoe het gegaan is.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Vriendjes en vriendinnetjes
» Vriendjes op Facebook.
» Spelen
» Afspreken met vriendjes op de psz
» Denkbeeldige vriendjes.
» Vriendjes op Facebook.
» Spelen
» Afspreken met vriendjes op de psz
» Denkbeeldige vriendjes.
Pagina 1 van 1