Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendjes spelen......

2 plaatsers

Ga naar beneden

Vriendjes spelen...... Empty Vriendjes spelen......

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 21:44

Oke, ik ben echt een leek hierin, maar dinsdag komt er voor het eerst een kindje uit C.iske zijn klas hier spelen.
Zijn moeder fietst dan even mee zodat ze weet waar we wonen. Wat is de etiquette? Vraag ik haar binnen? Koffie? En bij het halen? Kind naar buiten of ouder binnen vragen en iets te drinken aanbieden?

Ik wil het graag goed doen :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendjes spelen...... Empty Re: Vriendjes spelen......

Bericht  Printje di 8 jan 2013 - 21:46

Ik zou haar eventjes binnen vragen voor koffie, bij het halen zou ik haar denk ik ook binnen vragen en even vertellen wat ze gedaan hebben ofzo maar ik heb zelf geen ervaring ermee, het is wat ik zou doen denk ik.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendjes spelen...... Empty Re: Vriendjes spelen......

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 22:11

De eerste keer dat Lise ging spelen, liep de oma van het vriendinnetje even mee om inderdaad te kijken waar we woonden. Geen koffie voor de rest. Een paar uurtjes later kwam ze het vriendinnetje weer ophalen en toen ook geen koffie of iets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendjes spelen...... Empty Re: Vriendjes spelen......

Bericht  Bolleke di 8 jan 2013 - 22:13

Zazou schreef:De eerste keer dat Lise ging spelen, liep de oma van het vriendinnetje even mee om inderdaad te kijken waar we woonden. Geen koffie voor de rest. Een paar uurtjes later kwam ze het vriendinnetje weer ophalen en toen ook geen koffie of iets.



Hier gaat het ook zo, ouders komen meestal even naar binnen na het spelen, maar geen koffie ofzo.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop