Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendjes op Facebook.

+27
Burn
Alex
Blond
GreenGrass
Capt'n Zero
Bliss
Sjaantje
Ilovethe90s
Sushi
Lady4
Slakje
mzcharlotte
Snoes
Printje
Elliot
Fortissimo
Kaboutertje
Caro
Aagje!
Tsjip
Sterrin_
Caroow
Aardbei
Carra
Charles
Rush
Toet
31 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Vriendjes op Facebook. - Pagina 2 Empty Re: Vriendjes op Facebook.

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 2:50

Ik ben ook heel erg selectief met Facebook. Heb een poosje geleden ook een hoop mensen verwijderd, ook forummers. Ik zet best veel op FB, geen echte privé dingen ofzo, maar toch. En sommigen plaatsen nooit een update, terwijl ik dat wel vaak doe. Ik voelde me er niet meer prettig bij.

Ik heb een vriendin die na mijn verjaardag ineens al mijn vriendinnen uit ging nodigen op FB. Prima, ben ook niet jaloers ofzo, maar vind dat zo raar. Of dat mensen die ik op een verjaardag van een vriendin ontmoet me ook ineens toevoegen de volgende dag of dezelfde avond nog. Die weiger ik standaard.

Toet wilde jou trouwens uitnodigen op FB maar nu durf ik niet meer Very Happy Maar wilde het je wel van te voren vragen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 2:52

Rush schreef:
Caro schreef:
En de laatste tijd heb ik al 2x van een meisje van de basisschool een FB uitnodiging gekregen. En dat zie ik dan in mijn mail, maar op FB staat er dan vervolgens niks. Is me al tot 2x toe gebeurd.. ook erg vreemd. Niet dat ik haar op FB wil, maar als je je uitnodiging toch weer iedere keer intrekt, waarom hem dan versturen??
Misschien per ongeluk via een telefoon met touch screen?

Ik heb de nieuwe vriendin van m`n ex ook al eens een uitnodiging gestuurd per ongeluk. Vriendjes op Facebook. - Pagina 2 394967

Haha oh wat erg! Kreeg je het niet warm toen je het ontdekte? Is zo'n beetje mijn grootste angst!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 2:53

Ik heb dat ook een keer per ongeluk gedaan Vriendjes op Facebook. - Pagina 2 827601. Of nouja de ex van mijn vriend. En dat was toen nogal een pijnlijke situatie. Ik kreeg het toen wel een beetje warm, haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 2:53

Harrison schreef:Ik ben eigenlijk niet zo heel moeilijk, maar als ik je geen gedag zou zeggen op straat voeg ik je niet toe. Dat is mijn vuistregel haha!

Ja de mijne ook! Hoewel ik wel iets 'strenger' ben. Maar heb weleens iemand verwijderd die niet groette, meteen toen ik thuis kwam haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 2:55

Carrie schreef:
Harrison schreef:Ik ben eigenlijk niet zo heel moeilijk, maar als ik je geen gedag zou zeggen op straat voeg ik je niet toe. Dat is mijn vuistregel haha!

Ja de mijne ook! Hoewel ik wel iets 'strenger' ben. Maar heb weleens iemand verwijderd die niet groette, meteen toen ik thuis kwam haha!
Hahaha goed zo! Weg ermee.

Gast
Gast

Bericht  Kaboutertje di 9 apr 2013 - 2:55

Ik ben ook wl selectief (geworden). Er zijn, zoals al vaker genoemd, mensen die je op straat niet eens gedag zouden zeggen, maar wel willen toevoegen. Die accepteer ik al niet. Om de zoveel tijd gooi ik weer wat mensen eruit. Ik plaats best veel, en ben van mening dat niet iedereen dat hoeft te zien.
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Rush di 9 apr 2013 - 2:57

Ja, bloedheet. Ik heb ook geen idee of ze een e-mail notificatie gehad heeft ofzo. Laughing

Maargoed. Sommige mensen bezoek ik dus ook niet op m`n telefoon, want dat wil ik niet nog een keer haha. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Rush di 9 apr 2013 - 2:58

Kaboutertje schreef:Ik ben ook wl selectief (geworden). Er zijn, zoals al vaker genoemd, mensen die je op straat niet eens gedag zouden zeggen, maar wel willen toevoegen. Die accepteer ik al niet. Om de zoveel tijd gooi ik weer wat mensen eruit. Ik plaats best veel, en ben van mening dat niet iedereen dat hoeft te zien.
Inderdaad. Het gaat ook niet om rare, wilde dingen ofzo. Maar die mensen hebben dan gewoon een kijkje in je leven, wat ze zonder FB niet zouden hebben. Als ik toch verder niets met ze heb, hoeven ze dat ook niet allemaal te weten.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 2:58

Rush schreef:Ja, bloedheet. Ik heb ook geen idee of ze een e-mail notificatie gehad heeft ofzo. Laughing

Maargoed. Sommige mensen bezoek ik dus ook niet op m`n telefoon, want dat wil ik niet nog een keer haha. Rolling Eyes
Oh kan me voorstellen! Ik krijg geen e-mail notificaties, dat heb ik uitgezet. Maar zie je het dan niet alsnog gewoon als je naar de FB gaat, of kun je dat intrekken?

Gast
Gast

Bericht  Rush di 9 apr 2013 - 2:59

Carrie schreef:
Rush schreef:Ja, bloedheet. Ik heb ook geen idee of ze een e-mail notificatie gehad heeft ofzo. Laughing

Oh kan me voorstellen! Ik krijg geen e-mail notificaties, dat heb ik uitgezet. Maar zie je het dan niet alsnog gewoon als je naar de FB gaat, of kun je dat intrekken?
Nou als je een uitnodiging uitstuurt, kan je die wel annuleren. Ik heb geen idee of er een tijdslimiet aan zit ofzo. En ik weet dus ook niet of die ontvanger er iets van ziet.

Tijd voor een test, haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caro di 9 apr 2013 - 3:00

Nou, ik heb dus wel twee keer een emailnotificatie gehad van dat meisje, maar op FB zag ik niks. Dus het kán wel Very Happy
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush di 9 apr 2013 - 3:00

Caro schreef:Nou, ik heb dus wel twee keer een emailnotificatie gehad van dat meisje, maar op FB zag ik niks. Dus het kán wel Very Happy
Jaa daarom haha. Stel zij had die notificaties ook aan. Tsja! Vriendjes op Facebook. - Pagina 2 827601

Ik heb die e-mails ook uit. Wie weet wat ik allemaal mis loop, wahha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet di 9 apr 2013 - 3:09

Carrie schreef:Ik ben ook heel erg selectief met Facebook. Heb een poosje geleden ook een hoop mensen verwijderd, ook forummers. Ik zet best veel op FB, geen echte privé dingen ofzo, maar toch. En sommigen plaatsen nooit een update, terwijl ik dat wel vaak doe. Ik voelde me er niet meer prettig bij.

Ik heb een vriendin die na mijn verjaardag ineens al mijn vriendinnen uit ging nodigen op FB. Prima, ben ook niet jaloers ofzo, maar vind dat zo raar. Of dat mensen die ik op een verjaardag van een vriendin ontmoet me ook ineens toevoegen de volgende dag of dezelfde avond nog. Die weiger ik standaard.

Toet wilde jou trouwens uitnodigen op FB maar nu durf ik niet meer Very Happy Maar wilde het je wel van te voren vragen.

Nou ja dit dus! Ik heb dus precies hetzelfde en om die reden pas ook een aantal forummers verwijderd. Niet omdat ik ze niet aardig vind maar omdat we verder niks met elkaar hebben, ze nooit ergens op reageren of zelf ook nooit iets plaatsen.
Voor mensen IRL is mijn 'regel' ook dat we elkaar minimaal gedag moeten zeggen en mijn 'regel' voor forummers is dat ik ze een keer op een meeting heb gezien en/of ik er gewoon iets mee heb. Dus jij mag wel Wink

En dat van die vriendin van je vind ik ook héél apart. Echt, wat wil je dan? laughcry
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Fortissimo di 9 apr 2013 - 3:10

Door dit topic ben ik net ook even door mijn lijstje gegaan. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik weer uitnodigingen heb :P
Mensen van het forum weiger ik ook, als ik hun forumnaam niet eens kan bedenken:P
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Toet di 9 apr 2013 - 3:10

Rush schreef:
Carrie schreef:

Nou als je een uitnodiging uitstuurt, kan je die wel annuleren. Ik heb geen idee of er een tijdslimiet aan zit ofzo. En ik weet dus ook niet of die ontvanger er iets van ziet.

Zal ik het even testen bij je? nerd
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Elliot di 9 apr 2013 - 3:11

Haha dit klinkt heel sneu, maar ik krijg eigenlijk bijna nooit vriendschapsverzoeken op FB. Die paar keer dat ik er een krijg zijn het vaak mensen die ik wel ken. Heel soms een onbekende snuiter, maar die negeer ik altijd!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 3:11

Oh gelukkig! Dan ga ik je straks uitnodigen Very Happy
Ja supersuf ik snap niet wat die mensen willen die een uitnodiging na een verjaardag sturen. Weird!
Of een ex van me, die nodigt me zo'n 3 keer per jaar uit, al een aantal jaar. Benieuwd wanneer de uitnodiging weer komt. Of mischien snapt hij het eindelijk.

Gast
Gast

Bericht  Toet di 9 apr 2013 - 3:12

Fortissimo schreef:Door dit topic ben ik net ook even door mijn lijstje gegaan. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik weer uitnodigingen heb :P
Mensen van het forum weiger ik ook, als ik hun forumnaam niet eens kan bedenken:P

Ja snap ik! Dat zou ik ook doen hoor. Ik heb bijvoorbeeld ook iemand op Twitter (mijn twitter is openbaar) van het forum, ik stuurde haar eens een berichtje wie ze was en toen antwoordde ze dat ze meer een meelezer was. Nou vind ik dat eigenlijk helemaal niet prettig op de een of andere manier, maarja, ik wil mijn Twitter wel gewoon openbaar laten.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 3:13

Toet schreef:
Fortissimo schreef:Door dit topic ben ik net ook even door mijn lijstje gegaan. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik weer uitnodigingen heb Vriendjes op Facebook. - Pagina 2 253468018

Ja snap ik! Dat zou ik ook doen hoor. Ik heb bijvoorbeeld ook iemand op Twitter (mijn twitter is openbaar) van het forum, ik stuurde haar eens een berichtje wie ze was en toen antwoordde ze dat ze meer een meelezer was. Nou vind ik dat eigenlijk helemaal niet prettig op de een of andere manier, maarja, ik wil mijn Twitter wel gewoon openbaar laten.
Je kunt diegene ook blokkeren! Heb ik bij mijn manager (die 3000 volgers heeft op Twitter) ook gedaan Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Rush di 9 apr 2013 - 3:13

Toet schreef:
Rush schreef:
Carrie schreef:

Zal ik het even testen bij je? Vriendjes op Facebook. - Pagina 2 827601
Hahaha. Be my guest! Ben benieuwd of ik iets opmerk!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Fortissimo di 9 apr 2013 - 3:13

Die blokkeer ik ook gewoon Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Rush di 9 apr 2013 - 3:14

Toet schreef:
Fortissimo schreef:Door dit topic ben ik net ook even door mijn lijstje gegaan. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik weer uitnodigingen heb Vriendjes op Facebook. - Pagina 2 253468018

Ik block mensen gewoon die ik niet ken of stomme bedrijven op Twitter. Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet di 9 apr 2013 - 3:14

Elliot schreef:Haha dit klinkt heel sneu, maar ik krijg eigenlijk bijna nooit vriendschapsverzoeken op FB. Die paar keer dat ik er een krijg zijn het vaak mensen die ik wel ken. Heel soms een onbekende snuiter, maar die negeer ik altijd!

Wees blij! Haha, irritant is het. Misschien komt het ook omdat ik uit een dorp kom en iedereen elkaar kent maar ik word er echt gek van, ik heb denk ik elke dag wel 1, 2 of 3 vriendschapsverzoeken. Zeker als er weer iets te doen is geweest (afgelopen weekend was er hier tentfeest/feestweekend, nou dan stromen de verzoeken binnen, dikkedoei)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet di 9 apr 2013 - 3:16

Rush schreef:

Hahaha. Be my guest! Ben benieuwd of ik iets opmerk!

Oké maar dan moet jij facebook wel even afsluiten ondertussen, toch? Anders zie je het gelijk. Dan nodig ik jou uit en annuleer meteen weer en dan kijk jij een paar minuten daarna weer of je een melding hebt gehad.

Laatst aangepast door Toet op di 9 apr 2013 - 3:17; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet di 9 apr 2013 - 3:17

Carrie schreef:
Je kunt diegene ook blokkeren! Heb ik bij mijn manager (die 3000 volgers heeft op Twitter) ook gedaan Twisted Evil

Oja dat kan natuurlijk ook nog, handig! Ga er gelijk en paar blokkeren haha Twisted Evil
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: