Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendjes op Facebook.

+27
Burn
Alex
Blond
GreenGrass
Capt'n Zero
Bliss
Sjaantje
Ilovethe90s
Sushi
Lady4
Slakje
mzcharlotte
Snoes
Printje
Elliot
Fortissimo
Kaboutertje
Caro
Aagje!
Tsjip
Sterrin_
Caroow
Aardbei
Carra
Charles
Rush
Toet
31 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Vriendjes op Facebook. Empty Vriendjes op Facebook.

Bericht  Toet ma 8 apr 2013 - 23:01

Hoe selectief ben jij daar in?

Ik word af en toe een beetje moe van iedereen die me toe wil voegen op Facebook. Mensen die ik nooit spreek, waar ik jaren geleden een keer bij in de klas heb gezeten maar toen al niks mee had, mensen die vrienden van mij kennen maar waar ik nooit een woord mee gewisseld heb, mensen die ik de avond ervoor nog IRL tegenkom maar me dan zo voorbij lopen, 16-jarige bij mij uit het dorp en ga zo maar door.. Ik voel me best een trut soms, dat ik niet iedereen accepteer maar ik zit er gewoon niet op te wachten. Hoe staan jullie daar in?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendjes op Facebook. Empty Re: Vriendjes op Facebook.

Bericht  Rush ma 8 apr 2013 - 23:02

Ik accepteer niet zoveel en eens in de zoveel tijd gooi ik er ook weer een hele rij 'vrienden' uit.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Charles ma 8 apr 2013 - 23:03

Steeds selectiever. Het begon toen men wist dat ik een tweeling kreeg. Mensen die me op straat al lang niet meer groetten voegden me ineens toe, evenals het halve forum. Pure nieuwsgierigheid als je het mij vraagt, want verder gaf voorheen niemand van deze mensen te kennen mij zo'n leuk persoon te vinden dat ze mijn vriendje wilden zijn. Verder word ik erg moe van mijn familie, met name een bepaalde oom en wat neefjes.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Rush ma 8 apr 2013 - 23:04

Toen ik vorig jaar in het ziekenhuis lag wilde het halve forum ook ineens vrienden worden. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet ma 8 apr 2013 - 23:06

Rush schreef:Ik accepteer niet zoveel en eens in de zoveel tijd gooi ik er ook weer een hele rij 'vrienden' uit.

Ja dat doe ik inderdaad ook. Toevallig was ik afgelopen weekend dat lijstje van mensen waarbij ik op 'niet nu' had gedrukt aan het verwijderen en inmiddels heb ik van 8 daarvan alweer opnieuw een verzoek gehad?! Serieus, wat doen die mensen? Zitten die steeds maar te wachten tot ze me weer opnieuw toe kunnen voegen ofzo?

Ook één meisje, dat is de vriendin van de broer van een vriendin van mij, ik kom daar helemaal niet zo vaak thuis dus heb haar toevallig een keer op een verjaardag gezien ofzo, die voegt me de hele tijd toe. Rot gewoon op haha.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Carra ma 8 apr 2013 - 23:08

Kan ook belangstelling zijn he. Niet per se nieuwsgierigheid. Hoewel van de tweeling wil iedereen natuurlijk foto's zien.

Ik accepteer de meeste mensen wel, maar eventueel gooi ik ze in de map 'beperkt'. Dan zien ze weindig statusupdates en foto's.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Toet ma 8 apr 2013 - 23:08

Charles schreef:Steeds selectiever. Het begon toen men wist dat ik een tweeling kreeg. Mensen die me op straat al lang niet meer groetten voegden me ineens toe, evenals het halve forum. Pure nieuwsgierigheid als je het mij vraagt, want verder gaf voorheen niemand van deze mensen te kennen mij zo'n leuk persoon te vinden dat ze mijn vriendje wilden zijn. Verder word ik erg moe van mijn familie, met name een bepaalde oom en wat neefjes.

Oh ja stom is dat he! Sommige mensen voegen je puur toe uit nieuwsgierigheid inderdaad.

Familie vind ik ook steeds vervelender worden. Op mijn Facebook staan best wel veel dingen over wijn drinken/uitgaan/borrelen met vriendinnen/terrasjes enzo en mijn tante is al een paar keer bij mijn moeder geweest of ik niet te veel drink laughcry
Maarja, familie kun je moeilijk niet accepteren en ik weiger vooralsnog mensen in hokjes te gaan plaatsen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Charles ma 8 apr 2013 - 23:12

Wat is het verschil tussen belangstelling naar een vreemde toe en nieuwsgierigheid dan?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Aardbei ma 8 apr 2013 - 23:14

Ik selecteer best wel selectief eigenlijk. En ook als ik mensen voorbij zie komen die ik echt al een jaar niet gezien of gesproken heb en dat waarschijnlijk ook niet meer ga doen verwijder ik ze.
Een tijdje terug had mijn schoonzus mij en mijn vriend uit haar lijst verwijderd omdat we iets geliked hadden wat zij niet leuk vond... Zegt ze vorig weekend ineens: Nu wil ik jullie wel weer in mijn lijst hoor, ik wel geen babyfoto's missen! Ja daaaaaaaag!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Caroow ma 8 apr 2013 - 23:14

Ik show graag mijn kind en heb weinig schokkends op Facebook, ik accepteer nagenoeg iedereen. Er staat echt niks op waar je nieuwsgierig naar zou kunnen zijn.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Carra ma 8 apr 2013 - 23:21

Charles schreef:Wat is het verschil tussen belangstelling naar een vreemde toe en nieuwsgierigheid dan?

Ok, een 'vreemde' is een ander verhaal. Maar als iemand van het forum in het ziekenhuis ligt of bijna moet bevallen kan ik me voorstellen dat er meiden zijn die graag Facebookvriendjes willen worden omdat ze mee willen leven/op de hoogte willen zijn van de ontwikkelingen. Dat vind ik dan niet pure nieuwsgierigheid.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast ma 8 apr 2013 - 23:23

Ik accepteer niet iedereen. Ik heb mensen in mijn vriendenlijst die ik in het echt ook regelmatig spreek.

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 8 apr 2013 - 23:23

Carra schreef:
Charles schreef:Wat is het verschil tussen belangstelling naar een vreemde toe en nieuwsgierigheid dan?

Ok, een 'vreemde' is een ander verhaal. Maar als iemand van het forum in het ziekenhuis ligt of bijna moet bevallen kan ik me voorstellen dat er meiden zijn die graag Facebookvriendjes willen worden omdat ze mee willen leven/op de hoogte willen zijn van de ontwikkelingen. Dat vind ik dan niet pure nieuwsgierigheid.
Daar zijn toch de topics voor die er over gaan? Als iemand in het ziekenhuis ligt of aan het bevallen is, dan zijn dat doorgaans de actiefste topics.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sterrin_ di 9 apr 2013 - 0:18

Charles schreef:Steeds selectiever. Het begon toen men wist dat ik een tweeling kreeg. Mensen die me op straat al lang niet meer groetten voegden me ineens toe, evenals het halve forum. Pure nieuwsgierigheid als je het mij vraagt, want verder gaf voorheen niemand van deze mensen te kennen mij zo'n leuk persoon te vinden dat ze mijn vriendje wilden zijn. Verder word ik erg moe van mijn familie, met name een bepaalde oom en wat neefjes.

Wij zijn ook geen vrienden meer zag ik laatst. Wink

Ik heb er laatst ook een hele rits afgegooid, om dezelfde reden als Toet, irl nauwelijks groeten maar wel lekker alles meelezen. Niet dus.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Tsjip di 9 apr 2013 - 0:23

Zo had ik een dag na mijn bruiloft ook een aantal vriendschapsverzoeken erbij. En dan van mensen die ik normaal nooit spreek of zo. Die verzoeken kwamen trouwens nadat ik mijn profielfoto had gewijzigd in n trouwfoto. Ik zag het dus ook als pure nieuwsgierigheid.
Verder willen kinderen uit mijn klas ook vrienden met mij worden maar daar begin ik ook niet aan. Ouders accepteer ik ook niet trouwens.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 0:59

Ik ben ook steeds selectiever daarin. Ik heb eigenlijk alleen mensen in mijn lijst die ik persoonlijk ken, een paar uitzonderingen daar gelaten. Om de zoveel tijd gooi ik er ook een hoop uit, omdat ik vrijwel zeker weet dat die personen alleen vrienden met me willen zijn om me 'in de gaten' te houden, en daar pas ik voor.

Ik hoef niet met Jan en alleman vrienden te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Aagje! di 9 apr 2013 - 1:18

Ik laat wel veel mensen toe. Maar eens in de zoveel tijd gooi ik er mensen die nooit posten en alleen maar mee lezen weer uit smile

Ik heb ook wel aantal mensen van het forum
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Caro di 9 apr 2013 - 1:27

Ik accepteer ook niet zomaar iedereen. Ik heb één oud collega die me al 3x heeft toegevoegd en ik doe iedere keer 'niet nu' en dan komt ze daarna weer. Ze heeft zich destijds behoorlijk asociaal tegen mij opgesteld, me met een paar anderen beetje weggepest en moet ik dan nu vriendjes met haar zijn op FB? Neuh.

En de laatste tijd heb ik al 2x van een meisje van de basisschool een FB uitnodiging gekregen. En dat zie ik dan in mijn mail, maar op FB staat er dan vervolgens niks. Is me al tot 2x toe gebeurd.. ook erg vreemd. Niet dat ik haar op FB wil, maar als je je uitnodiging toch weer iedere keer intrekt, waarom hem dan versturen??
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Rush di 9 apr 2013 - 1:28

Caro schreef:
En de laatste tijd heb ik al 2x van een meisje van de basisschool een FB uitnodiging gekregen. En dat zie ik dan in mijn mail, maar op FB staat er dan vervolgens niks. Is me al tot 2x toe gebeurd.. ook erg vreemd. Niet dat ik haar op FB wil, maar als je je uitnodiging toch weer iedere keer intrekt, waarom hem dan versturen??
Misschien per ongeluk via een telefoon met touch screen?

Ik heb de nieuwe vriendin van m`n ex ook al eens een uitnodiging gestuurd per ongeluk. Vriendjes op Facebook. 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caro di 9 apr 2013 - 1:31

Rush schreef:
Caro schreef:
Misschien per ongeluk via een telefoon met touch screen?

Ik heb de nieuwe vriendin van m`n ex ook al eens een uitnodiging gestuurd per ongeluk. Vriendjes op Facebook. 394967

Dat dacht ik ook de eerste keer, maar tot 2x toe verkeerd drukken? Laughing
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Rush di 9 apr 2013 - 1:35

Hmmm 2x achter elkaar is wel een beetje apart. Misschien annuleren geklikt, door te dubbel tikken, waardoor die weer opnieuw verzonden werd?

Ik heb wel vaker ruzie met m`n FB app, dus het zou zomaar kunnen haha. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 2:40

Ik hen zo'n oud klasgenootje waar ik vroeger bijna niet mee omging. Ze voegt me toe en zegt vervolgens helemaal niets... Na een paar maanden heb ik haar eraf gegooid en vervolgens voegt ze weer toe; why??? scratch

Een collega van mij heeft me laatst voor de derde keer eraf gegooid, geen probleem. Zie ik haar met een cursus en voegt ze me weer toe; make up your mind! Die accepteer ik dus ook niet meer, had sowieso al verder geen collega's meer in mijn lijst dus is wel goed zo.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 2:44

Rush schreef:Ik heb de nieuwe vriendin van m`n ex ook al eens een uitnodiging gestuurd per ongeluk. Vriendjes op Facebook. 394967

lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 2:49

Ik ben eigenlijk niet zo heel moeilijk, maar als ik je geen gedag zou zeggen op straat voeg ik je niet toe. Dat is mijn vuistregel haha!

Gast
Gast

Bericht  Rush di 9 apr 2013 - 2:50

Zus schreef:
Rush schreef:Ik heb de nieuwe vriendin van m`n ex ook al eens een uitnodiging gestuurd per ongeluk. Vriendjes op Facebook. 394967

lol!
Lach niet! silent
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: