Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

+53
Roos
chipa
Teddyaapje
Siamsa
Fiwen
Parel
Theeleut
mickey
Urban Naked
Limburg85
Slakje
Shopaholic
Jade
Bolleke
Sylvana
Shisha
Minx
Highway
CCC
Sophiee
-Ieniemienie-
Amber-
Rush
Fortissimo
Annie24
maiadebij
Roodkapje
slaatje
Flower_L
Printje
Fearie
Lejow
Annemie
_Lana_
PapillonRose
Aimee
Sun88
Twellie
Mamsie
Sanne
Linda
M@niek
Liadan
sanne-84
SarahKey
Charles
Supertalentje
Flip Fluitketel
Paper Crown
MADDIE
Bacio
pippeloentje
Caroow
57 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  Jade zo 10 maa 2013 - 0:30

Ik zou het wel jammer vinden als iemand in onze directe omgeving dezelfde naam zou kiezen als die wij hebben gekozen.

Julia vind ik een erg leuke naam, maar omdat de stiefzus van mijn vriend (die we nooit zien en 600 km verderop woont), zo heet, zou het nooit geen Julia zijn geworden.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  Shopaholic zo 10 maa 2013 - 1:10

De namen van onze kinderen komen erg weinig voor. De naam van Y. hoor je wel vaker met de 1e letter dan anders ofzo als de dochter van Rejoy is het bijna het zelfde, alleen bij ons een e en bij haar dochter een i.
Wij kozen de namen omdat we zo mooi en apart vonden, al iemand hun de kinderen dezelfde naam zouden geven moeten ze dat zelf weten, dan vinden ze kennelijk de namen ook erg mooi, heb er geen problemen mee.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  Slakje zo 10 maa 2013 - 1:33

Mijn naam is heel bekend en komt absurd vaak voor.

Bij Louise dachten we orgineel te zijn, bleken er tijdens de kraamweek nog 3/4 Louises te zijn geboren :'')

Bij de naam houd ik geen rekening met kindjes die dezelfde naam hebben maar gewoon mensen die we kennen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  chipa zo 10 maa 2013 - 1:42

Wij wilden graag een naam de niet vaak voorkomt maar ook weer niet excentriek is. Voor een tweede kindje willen we ook weer een naam die je niet vaak hoort. Zou het niet leuk vinden als een ander kindje, zeker als het even oud is, ook zo zou heten. Maar goed daar ontkom je soms niet aan.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  Limburg85 zo 10 maa 2013 - 4:04

Ik word nieuwsgierig naar alle namen :-).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  Shopaholic zo 10 maa 2013 - 4:06

Limburg85 schreef:Ik word nieuwsgierig naar alle namen :-).
Jij hebt mij op FB Laughing
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  Urban Naked zo 10 maa 2013 - 5:05

Ik ben nog geen baby tegengekomen met dezelfde naam! Er zijn er ook niet veel van in Nederland, dus dat scheelt.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  Roos zo 10 maa 2013 - 8:42

Paper Crown schreef:Toen ik zwanger was riepen mensen continu namen die 't zouden moeten zijn, maar niemand kwam met Julian, ik grapte nog tegen mijn man dat of niemand het een leuke naam vindt of het is vrij 'uniek' voor deze mensen omdat wij echt niemand kennen met deze naam. Gelukkig vindt bijna iedereen de naam mooi. Ik wilde perse een naam die op alle leeftijden leuk is. Niet zo moeilijk als 't geven van een naam. Ik haat bijv mijn eigen naam: ik heet S.heila hoe afschuwelijk!

Maar dus om terug te komen, nee iedereen man zijn naam aan hun kind geven, mijn Julian zal altijd een speciale voor mij blijven.

Hoe spreken jullie zijn naam uit?
Onze jongste heet ook J. en we krijgen veel vragen hoe we de naam uitspreken?

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  mickey zo 10 maa 2013 - 10:31

chipa schreef:Wij wilden graag een naam de niet vaak voorkomt maar ook weer niet excentriek is. Voor een tweede kindje willen we ook weer een naam die je niet vaak hoort. Zou het niet leuk vinden als een ander kindje, zeker als het even oud is, ook zo zou heten. Maar goed daar ontkom je soms niet aan.
Ik ben toch zooooo benieuwd naar de naam van jou zoon. Die begint met een F toch? Die van mijn zoon namelijk ook, ben benieuwd of ze hetzelfde heten Wink

Ontopic: wij hebben er wel rekening mee gehouden dat het niet in onze directe omgeving (familie, vrienden) voorkwam. De naam B.as vinden wij beide heel mooi, maar een neef van mijn vriend heet al zo, dus die naam zullen wij nooit gebruiken.
Wat de schrijfwijze betreft: je kan het op verschillende manieren schrijven, wij hebben de (in onze ogen) simpelste manier gekozen. Toch kregen we een felicitatiekaartje van iemand, die schreef dat ze het een mooie naam vond, en het vervolgens verkeerd had geschreven Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 394967
Qua uitspraak is er volgens mij niks anders mogelijk, dus dat scheelt alvast. Wel hebben we er bij het kiezen van de naam rekening mee gehouden, of het voor mijn vriend te doen zou zijn. Hij stottert en heeft met bepaalde letters echt moeilijkheden, maar de naam van onze zoon gaat gelukkig altijd goed. Een naam met een T als beginletter, zou daardoor zeer waarschijnlijk afvallen bij ons.
Als iemand in onze directe omgeving, zoals dus familie of vrienden, dezelfde naam zou kiezen, zou ik dat niet heel leuk vinden eerlijk gezegd. Voor de rest zou het me niet heel veel uitmaken, denk ik Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 253468018
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  Gast zo 10 maa 2013 - 21:04

Slakje schreef:Mijn naam is heel bekend en komt absurd vaak voor.

Bij Louise dachten we orgineel te zijn, bleken er tijdens de kraamweek nog 3/4 Louises te zijn geboren :'')

Bij de naam houd ik geen rekening met kindjes die dezelfde naam hebben maar gewoon mensen die we kennen.
haha! Er dachten meer mensen orgineel te zijn dus :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  Paper Crown zo 10 maa 2013 - 21:09

Roos schreef:
Paper Crown schreef:Toen ik zwanger was riepen mensen continu namen die 't zouden moeten zijn, maar niemand kwam met Julian, ik grapte nog tegen mijn man dat of niemand het een leuke naam vindt of het is vrij 'uniek' voor deze mensen omdat wij echt niemand kennen met deze naam. Gelukkig vindt bijna iedereen de naam mooi. Ik wilde perse een naam die op alle leeftijden leuk is. Niet zo moeilijk als 't geven van een naam. Ik haat bijv mijn eigen naam: ik heet S.heila hoe afschuwelijk!

Maar dus om terug te komen, nee iedereen man zijn naam aan hun kind geven, mijn Julian zal altijd een speciale voor mij blijven.

Hoe spreken jullie zijn naam uit?
Onze jongste heet ook J. en we krijgen veel vragen hoe we de naam uitspreken?

Wij zeggen Djulian en wel met de echte A zeg maar. Net zoals je Anneke zou zeggen.
Dus geen Juuliaan.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  Theeleut zo 10 maa 2013 - 22:13

Ik zou het niet erg vinden, mits te dichtbij. Ik ken niemand in de omgeving met dezelfde namen als mijn kinderen.

Toen ik net bevallen was van de jongste vertelde een kennis en een buurvrouw van me dat zij allebei een neefje hadden gekregen met dezelfde naam, maar die wonen aan de andere kant van het land.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  Parel ma 11 maa 2013 - 2:16

Nou, ik kon inderdaad maar 1 meisje met dezelfde naam als onze dochter, totdat ze geboren was, van alle kanten kwam de naam Loïs voorbij! Mede doordat hij dus kennelijk wel heel populair is tegenwoordig, hebben we haar ook een 2e naam gegeven.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  Fiwen ma 11 maa 2013 - 2:31

De officiële naam van J komt wel erg vaak voor maar haar roepnaam een stuk minder. Al hoor je die de laatste tijd ook wel vaker gehoord, maar dan eigenlijk altijd zonder -tje erachter en/of anders uitgesproken dan dat wij doen (meestal wordt de eerste letter uitgesproken als SJ/ZJ maar wij spreken het uit zoals je het schrijft).

Ik vind het trouwens niet erg dat ik het nu vaker hoor maar ik ben wel blij dat ik haar naam in mijn directe omgeving eigenlijk nog nooit gehoord heb. We hebben de roepnaam van J trouwens van de dochter van oude kennissen van mijn ouders en mijn ouders hebben mijn naam weer van het (toenmalige) buurmeisje van mijn opa en oma (en ik heb zelfs dezelfde achternaam als dat buurmeisje, al hadden ze daar natuurlijk niets in te kiezen Wink)
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  Siamsa ma 11 maa 2013 - 3:06

Ik wilde van jongs af aan een eventueel zoontje Julian noemen (uitspraak: Juulian), maar toen werd er een neefje geboren met dezelfde naam, dus helaas.....baalde er wel echt heel erg van (en nog steeds haha), ook al was ik toen nog maar 13.

Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  Teddyaapje ma 11 maa 2013 - 3:19

Ik zou wel heel erg balen als de naam die wij hebben in onze directe omgeving gegeven zou worden aan een ander kindje. Niet als ik al bevallen zou zijn, dan zouden wij als eerste die naam hebben, dan zou ik het juist leuk vinden dat er nog andere zijn die die naam ook leuk vinden. Maar omdat we best een aparte naam (ofja, meer een weinig voorkomende naam) hebben zou ik het niet leuk vinden als er iemand net vóór ons die naam zou geven.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  Gast ma 11 maa 2013 - 3:22

Ik zou echt heel raar staan te kijken als iemand zijn kind net zo noemt als dat wij een eventuele toekomstige dochter zouden willen noemen, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  chipa ma 11 maa 2013 - 8:26

mickey schreef:
chipa schreef:Wij wilden graag een naam de niet vaak voorkomt maar ook weer niet excentriek is. Voor een tweede kindje willen we ook weer een naam die je niet vaak hoort. Zou het niet leuk vinden als een ander kindje, zeker als het even oud is, ook zo zou heten. Maar goed daar ontkom je soms niet aan.
Ik ben toch zooooo benieuwd naar de naam van jou zoon. Die begint met een F toch? Die van mijn zoon namelijk ook, ben benieuwd of ze hetzelfde heten Wink

Ontopic: wij hebben er wel rekening mee gehouden dat het niet in onze directe omgeving (familie, vrienden) voorkwam. De naam B.as vinden wij beide heel mooi, maar een neef van mijn vriend heet al zo, dus die naam zullen wij nooit gebruiken.
Wat de schrijfwijze betreft: je kan het op verschillende manieren schrijven, wij hebben de (in onze ogen) simpelste manier gekozen. Toch kregen we een felicitatiekaartje van iemand, die schreef dat ze het een mooie naam vond, en het vervolgens verkeerd had geschreven Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 394967
Qua uitspraak is er volgens mij niks anders mogelijk, dus dat scheelt alvast. Wel hebben we er bij het kiezen van de naam rekening mee gehouden, of het voor mijn vriend te doen zou zijn. Hij stottert en heeft met bepaalde letters echt moeilijkheden, maar de naam van onze zoon gaat gelukkig altijd goed. Een naam met een T als beginletter, zou daardoor zeer waarschijnlijk afvallen bij ons.
Als iemand in onze directe omgeving, zoals dus familie of vrienden, dezelfde naam zou kiezen, zou ik dat niet heel leuk vinden eerlijk gezegd. Voor de rest zou het me niet heel veel uitmaken, denk ik Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 253468018

Heb je een pm gestuurd! Very Happy
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  Roos ma 11 maa 2013 - 8:29

Paper Crown schreef:
Roos schreef:
Paper Crown schreef:Toen ik zwanger was riepen mensen continu namen die 't zouden moeten zijn, maar niemand kwam met Julian, ik grapte nog tegen mijn man dat of niemand het een leuke naam vindt of het is vrij 'uniek' voor deze mensen omdat wij echt niemand kennen met deze naam. Gelukkig vindt bijna iedereen de naam mooi. Ik wilde perse een naam die op alle leeftijden leuk is. Niet zo moeilijk als 't geven van een naam. Ik haat bijv mijn eigen naam: ik heet S.heila hoe afschuwelijk!

Maar dus om terug te komen, nee iedereen man zijn naam aan hun kind geven, mijn Julian zal altijd een speciale voor mij blijven.

Hoe spreken jullie zijn naam uit?
Onze jongste heet ook J. en we krijgen veel vragen hoe we de naam uitspreken?

Wij zeggen Djulian en wel met de echte A zeg maar. Net zoals je Anneke zou zeggen.
Dus geen Juuliaan.

Wij Juulian. Had eigenlijk niet op de vraag 'hoe spreek je het uit' gerekend.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  Gast ma 11 maa 2013 - 8:54

Ik ken een djulian en een juuuulian. Best verwarrend.

Ik vond het best apart om hier al Mas en een Lise gehoord te hebben, maar ik vind het wel leuk smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  Marin ma 11 maa 2013 - 19:28

Ik heb eindelijk een leuke meisjesnaam gevonden die origineel is en twee van onze dierbaren vernoemd, dus die naam noem ik maar niet meer en bewaar ik voor tegen die tijd als verrassing (als dat m echt wordt). Ik ben alleen bang dat m'n schoonzus die naam ook toevallig bedenkt bij een volgende zwangerschap. Nichtje heeft de naam die ik al jaren wilde, dus ben blij dat ik nu een nieuwe mooie naam heb bedacht.

M'n zus en ik hebben de afspraak dat we elkaars namen niet gaan 'stelen'.
Collega's (heb ik niet echt) of verdere familie zou me niet uitmaken als ze dezelfde naam kiezen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  SarahKey ma 11 maa 2013 - 19:58

Harrison schreef:Ik zou echt heel raar staan te kijken als iemand zijn kind net zo noemt als dat wij een eventuele toekomstige dochter zouden willen noemen, haha!
Dat vond ik eerst ook wel raar. Wij hebben jarenlang de meisjesnaam Anouk in ons gedachten gehad. Tot we die naam op iedere straathoek hoorden op een gegeven moment. Toen vonden we die naam opeens een stuk minder leuk. (als roepnaam dan, wij hadden wel deze naam in de geboortenamen bij een eventuele dochter tijdens de zwangerschap van S)
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  VeryCherry ma 11 maa 2013 - 21:19

Ik ken geen enkel kind met dezelfde naam als N Very Happy Zou ik ook absoluut niet leuk vinden trouwens. Ik heb een neefje van 13 met de zelfde naam als mijn broertje, die is maar 11 jaar ouder. Ze hebben ook nog is dezelfde achternaam en elke keer raak ik op facebook of zo weer in de war.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  Maudy ma 11 maa 2013 - 21:50

Zazou schreef:Ik ken een djulian en een juuuulian. Best verwarrend.

Ik vond het best apart om hier al Mas en een Lise gehoord te hebben, maar ik vind het wel leuk smile

Ik vond Lise gewoon een hele mooie naam Very Happy. Mijn vriend wilde graag Elise maar zo heet mijn nichtje al en ik vond Lise wat stoerder. Vind A. ook een hele mooie naam bij jullie.
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  Dolphinne di 12 maa 2013 - 9:42

De naam van mijn zoontje (D.ean) is de afgelopen jaren wel populairder geworden (door popstars/ voice). Ik weet niet meer wie van de broers aan welk programma mee deed. Maar toen heette hij dus al zo.
Op mijn werk kom ik de naam wel af en toe tegen. Tot nu toe 2 kindjes waar ik zwemles aan geef.
Vind dat wel grappig! Ik zou het denk ik wel minder leuk vinden als iemand in mijn directe omgeving dezelfde naam gebruikt.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk? - Pagina 4 Empty Re: Andere kinderen met 'jouw' kindernaam, leuk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum