Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+149
Stuiterbal
jena
Bay
Lavendel
Laurientje
Pommes
Ooh La La!
LDJ
MADDIE
Shisha
Burn
Happinaz
Blair
Slakje
Vino
Mermaid
Sterrin_
meisje
Susan
ekjir@M
TukTuk
Floor
Pompoen
nijntje4
Kerel
Saga
Filoria
Zonneschijn
studiebol
Snoopy
Funk
psv-forever
Nyx
Poubelle
Twellie
Snoes
Ibbeltje
bolus26
Ragazza
Burgemeester Irene
Suus
Lejow
Luce
Theeleut
Cimic
Reva
Gympie
Lot
Evalynn
girli
Tabbert
Coco
blondje1313
Angela_1986
Kowalski
_Lana_
Printje
Maudy
Penélope
Sanne
Starla
Aardbei
NoMercy
Catwoman79
Paper Crown
Linnie1985
Parel
Razz
Pineco
CCC
RioolSpook
Lady Starstruck
Dora
Roza
Marsy28
Sam
Jelin
L!ND@
Jasmine
Alex
sonly
Aimee
Punk'd
Peanut
Prosecco
June
Marin
Exogenesis
Elliot
Biechtje
mzcharlotte
Anoniempje
Fearie
Derpy
Mamsie
luisa
nina
Carra
Mizz_S
maiadebij
Taeda
Siem
Charles
Atelier Madame
ellibre
Viva
Manderijn
SarahKey
Caroow
Burgemeester Nicky
SDL
Pitufo
Lady1984
Sea of Trees
Rouge
Isa_073
Middleme
JustMeDaan
madam
VeryCherry
Japie
Lenthe
Supertalentje
Zwerver
rapa nui
Rovine
Winegum
Minx
SoGood
Tania
Blond
Siamsa
Caro
Reeza
Ella
Fortissimo
Steep
SuperGrover
Rush
Blueschick
Jerry
FireButterfly
Aletta
Lady4
Plien84
Parisienne
xxjojootjexx
Pink!
Green_Pepper
153 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Printje vr 24 mei 2013 - 9:33

Er kan idd ook iets aan de hand zijn, maar dan nog doe je zoiets niet via de mail en ook niet alle kinderen reageren hetzelfde op een situatie.

Er zijn hier twee interessante documentaires over geweest, over het te snel stickeren van kinderen. Daarnaast is zij er niet eens toe bevoegd, ik evenmin trouwens maar ik zou zo ook nooit iets naar ouders overbrengen en al helemaal niet over een mail.

Soms hebben kinderen gewoon alleen maar meer tijd nodig om te rijpen, niet ieder kind dat anders reageert heeft iets.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  VeryCherry vr 24 mei 2013 - 9:36

Als ik zo'n mail zo krijgen zou ik waarschijnlijk 's avonds nog op de stoep staan bij degene die het mailtje heeft gestuurd. Wat een achterlijke manier van doen zeg. Heb je dit mailtje net gekregen? Verrot hoor, nou zit je er het hele weekend mee.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Sea of Trees vr 24 mei 2013 - 9:36

Printje schreef:Er kan idd ook iets aan de hand zijn, maar dan nog doe je zoiets niet via de mail en ook niet alle kinderen reageren hetzelfde op een situatie.

Er zijn hier twee interessante documentaires over geweest, over het te snel stickeren van kinderen. Daarnaast is zij er niet eens toe bevoegd, ik evenmin trouwens maar ik zou zo ook nooit iets naar ouders overbrengen en al helemaal niet over een mail.

Soms hebben kinderen gewoon alleen maar meer tijd nodig om te rijpen, niet ieder kind dat anders reageert heeft iets.
Dat weet jij niet, ik ook niet. Als een leidster van het kdv over mijn zoon zoiets zou zeggen zou ik er wel serieus over nadenken of ik hem misschien zou laten testen ofzo. Biechtje geeft zelf ook al aan dat zij haar twijfels heeft en het gevoel is dat haar zoontje 'anders' is.
Wel ben ik het met je eens dat het geen porum is om het zo via de mail aan te kaarten, vrij bot ook nog.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Printje vr 24 mei 2013 - 9:38

Klopt maar zo'n jonge kinderen worden ook eigenlijk nooit niet eens getest puur om het feit dat het dus vaak gewoon rijping oid is.
Ik weet idd niet of er wel/niet iets aan de hand is, ik wilde haar alleen maar duidelijk maken dat het niet meteen iets hoeft te zijn. En welk kind heeft nu eigenlijk niet een eigen gebruiksaanwijzing Wink
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Sea of Trees vr 24 mei 2013 - 9:40

Op die leeftijd kan al wel afwijkend gedrag vastgesteld worden hoor, dat zien ze vlug genoeg. Of ze er echt een stoornis o.i.d aan kunnen verbinden weet ik niet.


Laatst aangepast door Sea of Trees op vr 24 mei 2013 - 9:41; in totaal 1 keer bewerkt
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  bolus26 vr 24 mei 2013 - 9:41

Na aanleiding van het gesprek zou je altijd kunnen overwegen om.stappen te ondernemen,maar wellicht kan je zn gedrag wel verklaren en zijn een paar aanpassingen van het kdv voldoende
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Stuiterbal vr 24 mei 2013 - 9:41

Hoe lang zit de kleine nu op dat kdv ??
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Printje vr 24 mei 2013 - 9:43

Sea of Trees schreef:Op die leeftijd kan al wel afwijkend gedrag vastgesteld worden hoor, dat zien ze vlug genoeg. Of ze er echt een stoornis o.i.d aan kunnen verbinden weet ik niet.

Ik heb al meerdere malen gehad dat een onderzoek gewoon niet gedaan werd omdat kinderen nog veel te jong zijn. Ligt natuurlijk misschien ook wel aan wat ze willen zien maar het gros vd onderzoeken is echt pas vanaf 6-7 jaar wil je een realistisch beeld krijgen. Zo krijgen wij het tenminste teruggekoppeld van de diverse instanties.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje vr 24 mei 2013 - 9:47

Stuiterbal schreef:Hoe lang zit de kleine nu op dat kdv ??
Sinds 1 augustus vorig jaar.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje vr 24 mei 2013 - 9:49

VeryCherry schreef:Als ik zo'n mail zo krijgen zou ik waarschijnlijk 's avonds nog op de stoep staan bij degene die het mailtje heeft gestuurd. Wat een achterlijke manier van doen zeg. Heb je dit mailtje net gekregen? Verrot hoor, nou zit je er het hele weekend mee.
Kreeg het mailtje vanmorgen toen ik aan het werk was. Heb gereageerd dat ik er later op terug zou komen en heb hem zonder goed te lezen opgeslagen. Vanavond had ik tijd en ben ik eens gaan lezen wat ze nou eigenlijk allemaal geschreven heeft.. Ze is nu een weekendje weg zag ik op fb en kan dus ook niks beginnen.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  VeryCherry vr 24 mei 2013 - 9:54

Biechtje schreef:
VeryCherry schreef:Als ik zo'n mail zo krijgen zou ik waarschijnlijk 's avonds nog op de stoep staan bij degene die het mailtje heeft gestuurd. Wat een achterlijke manier van doen zeg. Heb je dit mailtje net gekregen? Verrot hoor, nou zit je er het hele weekend mee.
Kreeg het mailtje vanmorgen toen ik aan het werk was. Heb gereageerd dat ik er later op terug zou komen en heb hem zonder goed te lezen opgeslagen. Vanavond had ik tijd en ben ik eens gaan lezen wat ze nou eigenlijk allemaal geschreven heeft.. Ze is nu een weekendje weg zag ik op fb en kan dus ook niks beginnen.

Maar het is toch ook logisch dat als je op je werk zit, je dat mailtje niet uitgebreid gaat lezen smile Ik zou dat ook gewoon thuis op mijn gemak doen hoor.
Ik zou het maandag meteen aankaarten, ik weet niet wanneer je zoontje er weer heen gaat, maar misschien is het wel prettig om het gesprek aan te gaan als hij er überhaupt niet bij is, dus ook niet ergens op de groep zit.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Stuiterbal vr 24 mei 2013 - 9:55

Biechtje schreef:
Stuiterbal schreef:Hoe lang zit de kleine nu op dat kdv ??
Sinds 1 augustus vorig jaar.

Ah dan kan het ook geen wen periode zijn.

Nou ja ik zou me qua ontwikkeling ook niet meteen heel veel zorgen maken want rond die leeftijd kunnen ze gewoon even een soort van terug val hebben. Gevoeliger worden, misschien verlatingsangst wat weer op speelt.
Maar het kan ook zijn dat hij zich niet prettig voelt daar of dat er idd iets is.

Kijkend naar je eigen zoon in de thuis situatie ? Wat zegt je eigen gevoel ?
Verzamel info over hem via dat kdv. En kijk dan waar jij je het prettigste bij voelt.
Ik herken het hoor van kids uit mijn groepje destijds. Er zijn gewoon kinderen die heel gevoelig kunnen worden en beter functioneren bij een kleinere groep. Mijn zoontje had het ook en die zat al vanaf 4 maanden op een kdv. Maar met drukke dagen was hij uit zijn huisje. En dat heeft een jaar geduurd.
En miss is het wel beter af bij een gastouder ? Dat is veel huiselijker en kleiner.

Nogmaals het kan van alles zijn daarom vind ik haar mail des te meer ongepast.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje vr 24 mei 2013 - 10:04

@VC: Hij gaat alleen op donderdag. Hoop dat ik nog een moment kan vinden om met haar af te spreken voor die tijd.

@Stuiterbal: Hij ging echt altijd huppelend naar binnen, was altijd vrolijk daar en het meeste ging zonder problemen. Tenminste voor zover ik weet. Sinds 2,5 week geleden gaat het slechter. Huilen wanneer ik weg ga, boos op alles, gooien met speelgoed, etc. Maar door dit topic denk ik er behoorlijk over na en zijn er best wat dingen veranderd.
- 1 van de 3 leidsters ontslagen en gelijk 1 terug
- Groepsplitsing
- 3/4 nieuwe kindjes erbij. Eerder waren er op donderdag 10/12 kindjes. Nu 14/16.

zelf denk ik dat een go niet zo'n goed idee is, hij kan niet tegen veel mensen in een kleine ruimte. Daarom ook voor dit kdv gekozen, omdat ze ontzettend veel ruimte hebben.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast vr 24 mei 2013 - 10:08

Ik geloof dat die mail toch wel het ultieme voorbeeld is van waarom mailcontact als leidster zijnde met ouders op een kdv niet goed is. Het is heel lastig filteren wat je wel en niet kunt zeggen in een mail, dit is wel een schoolvoorbeeld van wat écht niet kan. Ik zou de mail uitprinten en hem meenemen, heeft X iets van een mentor oid op het kdv? Dan zou ik het bij haar aankaarten, en anders bij de leidinggevende, en aangeven dat je graag een gesprek met de betreffende leidster wilt. Mét leidinggevende erbij, en dat zij aan jou observaties kan overhandigen waaruit blijkt dat X het minder goed doet op het kdv, en waarom ze het genoodzaakt vond dat via de mail te vertellen. Ze had ook kunnen terugmailen dat ze begrijpt dat je hiermee zit en dat ze graag een persoonlijk gesprek met je wil.

Nu ik het zo bekijk zou ik dat gesprek met betreffende leidster en leidinggevende sowieso willen. Het feit dat ze X al anders vindt en ze zich zorgen maakt is al reden voor een dergelijk gesprek, die misplaatste mail ook. Twee redenen dus. En laat haar met observatiebevindingen komen! Zodat ze niet zomaar kan zeggen: 'het valt mij wel eens op' en 'ohja, toen en toen was dat ook al'. Laat haar met specifieke momenten komen en duidelijk aangeven hoe de (groeps)situatie op dat moment was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Stuiterbal vr 24 mei 2013 - 10:11

Die veranderingen incl peuterpubertijd ..... Ik haal niks zorgelijke eruit.
Wat Lennox zegt kom maar op met een observatie !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Mis(s)poes za 25 mei 2013 - 5:37

Ik snap die ophef over dat KDV niet goed. Biechtje schrijft een mail naar het KDV omdat ze vragen heeft over het gedrag van X. Biechtje brengt het gedrag dus zelf ter sprake en het KDV geeft daar een reactie op. Aangezien biechtje zelf heeft besloten via mail dat contact te leggen (niet persoonlijk of telefonisch oid) vind ik het helemaal niet vreemd dat het KDV in eerste instantie een reactie geeft per mail met het verzoek een persoonlijke afspraak te maken. Als je een vraag stelt over 1 van je kinderen en je krijgt te horen dat zij hun mening alleen via een persoonlijk gesprek geven dan ga je volgens mij helemaal onzeker het weekend in. Nu weet biechtje dat zij niet de enige is die het andere gedrag bij X is opgevallen en dat lijkt mij een fijner gevoel dan onzekerheid. En wat een gezeur over de zinsbouw.....iedereen snapt de inhoud van dat mailtje toch?

Mis(s)poes
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 22-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 5:41

Mis(s)poes schreef:Ik snap die ophef over dat KDV niet goed. Biechtje schrijft een mail naar het KDV omdat ze vragen heeft over het gedrag van X. Biechtje brengt het gedrag dus zelf ter sprake en het KDV geeft daar een reactie op. Aangezien biechtje zelf heeft besloten via mail dat contact te leggen (niet persoonlijk of telefonisch oid) vind ik het helemaal niet vreemd dat het KDV in eerste instantie een reactie geeft per mail met het verzoek een persoonlijke afspraak te maken. Als je een vraag stelt over 1 van je kinderen en je krijgt te horen dat zij hun mening alleen via een persoonlijk gesprek geven dan ga je volgens mij helemaal onzeker het weekend in. Nu weet biechtje dat zij niet de enige is die het andere gedrag bij X is opgevallen en dat lijkt mij een fijner gevoel dan onzekerheid. En wat een gezeur over de zinsbouw.....iedereen snapt de inhoud van dat mailtje toch?
Als ik een dergelijke mail zou sturen dan zou ik toch zeker een waarschuwing en een gesprek met m'n leidinggevende krijgen, zorgen omtrent een kind bespreek je niet in een mail, maar één op één, na officiële observaties.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 5:43

Ik vind vooral de manier van schrijven zeer onprofessioneel. Wat een rommeltje, daar kun je toch niet mee aankomen? :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 5:47

De schrijfvaardigheid van de Nederlandse taal onder pedagogisch medewerkers is helaas niet al te best, is laatst uit onderzoek gebleken laughcry Maargoed, dat vind ik eigenlijk nog het minst erge aan het verhaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Carmen_ za 25 mei 2013 - 5:50

Lennox schreef:De schrijfvaardigheid van de Nederlandse taal onder pedagogisch medewerkers is helaas niet al te best, is laatst uit onderzoek gebleken Biechttopic - Pagina 39 394967 Maargoed, dat vind ik eigenlijk nog het minst erge aan het verhaal.
Maar je kind leert wel Nederlands van iemand die zo schrijft en dus ook zo'n rare zinsopbouw maakt qua spreken.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 5:51

Ik niet... niet alleen zou ik mij storen aan zaken als spelling, interpunctie, of zinsconstructie, maar het ergste: inhoudelijk komt het verhaal zeer rommelig over. Het is zo'n warrig verhaal geworden, dat ik mij zorgen zou maken over de algehele capaciteiten van de schrijver. Opzich nog geen probleem, maar als zo iemand de verantwoordelijkheid zou hebben over mijn kind, dan zou ik niet echt gerust zijn op de goede afloop...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 5:55

Haha, nounou, jullie zoeken het wel ver, hoor. Ik heb collega's die qua schrijfvaardigheid misschien een heel stuk minder zijn dan ik, maar toch op de werkvloer enorme kwaliteiten hebben. En ik leer kinderen geen Nederlands, hoor. Ik ondersteun ze bij de taalontwikkeling, dat doen we allemaal, maar het grootste deel van hun tijd zijn ze gewoon thuis bij papa en mama. Ik vind het jammer om te lezen dat je denkt dat taalontwikkeling alleen maar op een kdv plaatsvindt, Carmen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Carmen_ za 25 mei 2013 - 5:59

Lennox schreef:Haha, nounou, jullie zoeken het wel ver, hoor. Ik heb collega's die qua schrijfvaardigheid misschien een heel stuk minder zijn dan ik, maar toch op de werkvloer enorme kwaliteiten hebben. En ik leer kinderen geen Nederlands, hoor. Ik ondersteun ze bij de taalontwikkeling, dat doen we allemaal, maar het grootste deel van hun tijd zijn ze gewoon thuis bij papa en mama. Ik vind het jammer om te lezen dat je denkt dat taalontwikkeling alleen maar op een kdv plaatsvindt, Carmen.
Oh, maar dat zeg ik toch niet? Ik zou alleen wel willen dat iemand goed Nederlands spreekt en je schrijft zoals je spreekt meestal. Ik val ook echt niet over d,t en ander los of vast gezeur.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 6:03

Carmen_ schreef:
Lennox schreef:Haha, nounou, jullie zoeken het wel ver, hoor. Ik heb collega's die qua schrijfvaardigheid misschien een heel stuk minder zijn dan ik, maar toch op de werkvloer enorme kwaliteiten hebben. En ik leer kinderen geen Nederlands, hoor. Ik ondersteun ze bij de taalontwikkeling, dat doen we allemaal, maar het grootste deel van hun tijd zijn ze gewoon thuis bij papa en mama. Ik vind het jammer om te lezen dat je denkt dat taalontwikkeling alleen maar op een kdv plaatsvindt, Carmen.
Oh, maar dat zeg ik toch niet? Ik zou alleen wel willen dat iemand goed Nederlands spreekt en je schrijft zoals je spreekt meestal. Ik val ook echt niet over d,t en ander los of vast gezeur.

Oké, dan heb ik niks gezegd. De opmerking van Kim over een goede afloop vind ik wel bijzonder ver gezocht, en eigenlijk ook héél vervelend om te lezen. Maargoed, laten we d'r verder maar geen discussie om maken, daar schiet Biechtje ook niets mee op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Printje za 25 mei 2013 - 8:27

Mis(s)poes schreef:Ik snap die ophef over dat KDV niet goed. Biechtje schrijft een mail naar het KDV omdat ze vragen heeft over het gedrag van X. Biechtje brengt het gedrag dus zelf ter sprake en het KDV geeft daar een reactie op. Aangezien biechtje zelf heeft besloten via mail dat contact te leggen (niet persoonlijk of telefonisch oid) vind ik het helemaal niet vreemd dat het KDV in eerste instantie een reactie geeft per mail met het verzoek een persoonlijke afspraak te maken. Als je een vraag stelt over 1 van je kinderen en je krijgt te horen dat zij hun mening alleen via een persoonlijk gesprek geven dan ga je volgens mij helemaal onzeker het weekend in. Nu weet biechtje dat zij niet de enige is die het andere gedrag bij X is opgevallen en dat lijkt mij een fijner gevoel dan onzekerheid. En wat een gezeur over de zinsbouw.....iedereen snapt de inhoud van dat mailtje toch?

Je zult zelf vast niet in die richting werken maar het is gewoon not-done om zulk soort dingen in een emailtje te zetten.
Daarnaast zoals ik al zei vind ik het wel zeer zeer slecht hoe de e-mail in elkaar zit omdat je als professional geacht wordt de Nederlandse taal goed te beheersen. Je schrijft daarnaast ook naar een klant en niet naar een vriendin/forum oid. Het hoort toch een nette professionele mail te zijn? Daarin horen gewoon geen fouten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum