Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+149
Stuiterbal
jena
Bay
Lavendel
Laurientje
Pommes
Ooh La La!
LDJ
MADDIE
Shisha
Burn
Happinaz
Blair
Slakje
Vino
Mermaid
Sterrin_
meisje
Susan
ekjir@M
TukTuk
Floor
Pompoen
nijntje4
Kerel
Saga
Filoria
Zonneschijn
studiebol
Snoopy
Funk
psv-forever
Nyx
Poubelle
Twellie
Snoes
Ibbeltje
bolus26
Ragazza
Burgemeester Irene
Suus
Lejow
Luce
Theeleut
Cimic
Reva
Gympie
Lot
Evalynn
girli
Tabbert
Coco
blondje1313
Angela_1986
Kowalski
_Lana_
Printje
Maudy
Penélope
Sanne
Starla
Aardbei
NoMercy
Catwoman79
Paper Crown
Linnie1985
Parel
Razz
Pineco
CCC
RioolSpook
Lady Starstruck
Dora
Roza
Marsy28
Sam
Jelin
L!ND@
Jasmine
Alex
sonly
Aimee
Punk'd
Peanut
Prosecco
June
Marin
Exogenesis
Elliot
Biechtje
mzcharlotte
Anoniempje
Fearie
Derpy
Mamsie
luisa
nina
Carra
Mizz_S
maiadebij
Taeda
Siem
Charles
Atelier Madame
ellibre
Viva
Manderijn
SarahKey
Caroow
Burgemeester Nicky
SDL
Pitufo
Lady1984
Sea of Trees
Rouge
Isa_073
Middleme
JustMeDaan
madam
VeryCherry
Japie
Lenthe
Supertalentje
Zwerver
rapa nui
Rovine
Winegum
Minx
SoGood
Tania
Blond
Siamsa
Caro
Reeza
Ella
Fortissimo
Steep
SuperGrover
Rush
Blueschick
Jerry
FireButterfly
Aletta
Lady4
Plien84
Parisienne
xxjojootjexx
Pink!
Green_Pepper
153 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Lavendel vr 24 mei 2013 - 7:54

Mm ik vind ze allemaal lelijk, maar als ik dan toch moest kiezen dan gewoon Nina.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Bay vr 24 mei 2013 - 7:55

Lavendel schreef:Mm ik vind ze allemaal lelijk, maar als ik dan toch moest kiezen dan gewoon Nina.
Het is ook niet helemaal mijn smaak. Nina vind ik dan nog wel leuk.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje vr 24 mei 2013 - 8:12

Even onder biecht, omdat ik nogal herkenbaar ben op het forum en niet alles gelinkt wil hebben.

Kunnen jullie hier een helder zicht op geven? Ik had het kdv gemaild met wat vragen, omdat x de laatste 2 weken met minder plezier naar het kdv gaat. Hieronder het antwoord van het kdv.. X is trouwens 2,5 en zit op dit kdv sinds hij 2 is. Hiervoor ging hij naar een ander kdv, wat heel klein was, weinig ruimte voor hem om zijn energie kwijt te kunnen. Daar had hij helemaal geen contact met andere kinderen, omdat hij niet praatte en altijd alleen speelde.

---------

t is ons ook opgevallen dat X de laatste keren niet zo lekker is zijn vel zit.
Hij komt voor mijn gevoel niet altijd uitgerust naar ons toe, je hebt zelf aangegeven dat hij thuis niet altijd goed slaapt.
Hij is dan ook binnen een uur helemaal van slag, speelgoed afpakken, huilen om mama of thuis vragen.
X was gisteren voor het eerst niet meer te kalmeren en daarom heb ik je opgebeld.
Ik heb X een uur lang bij mij gehouden op de baby groep om te proberen te kalmeren.
Op het moment dat je X op kwam halen werden er nog 3 kinderen opgehaald er was er voldoende personeel aanwezig.

De Xgroep zal straks tot 12 kinderen bezet zijn. En de donderdag is nu al bijna vol en druk.

Misschien iets om over na te denken en ik wil hier graag persoonlijk met jullie over hebben.

De groepen worden steeds groter. Er komen steeds meer nieuwe kinderen bij. Verandering in personeel.
X vertoond ander/bijzonder gedrag vanaf de eerste dag dat Hij hier komt!
Hij heeft moeite met veranderingen, veel energie, vindt het moeilijk om contact te maken met anderen.
Maar daar tegenover maakt hij weer sprongen met zijn taalontwikkeling.

Dus om even samen te vatten voor mijn idee speelt er meer af met X qua ontwikkeling en gedrag.
Wat nu meer naar voren komt na maten hij ouder wordt. Dit is niet iets om te negeren.
Wanneer er weinig structuur of regelmaat of plotselinge veranderingen plaats vinden dan kan hij geen overzicht houden.
Maakt hem erg onrustig.
Iets wat al langer speelt denk ik zelf, omdat X ook op andere Kinderdagverblijven moeite had met aantal kinderen
veranderingen ect.

Een korte termijn oplossing om X zo min mogelijk prikkels te geven is om hem op een andere
dag te brengen. De maandag, dinsdag of vrijdag zijn rustiger dagen.
Ik weet niet of dit mogelijk is maar misschien iets om over na te denken.

Graag wil ik je vragen om hier op een avond over te hebben om rustig te kunnen praten wat nu de beste oplossing is voor X.

----------

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  jena vr 24 mei 2013 - 8:26

Laatste (KDV-)biechtje, wat is precies je vraag aan ons? Ben je geschrokken van de mail of vraag je je af wat je nu moet doen?
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Printje vr 24 mei 2013 - 8:28

Die namenvraag is uiteraard helemaal niet moeilijk................ meteen voor N.iene gaan :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Printje vr 24 mei 2013 - 8:31

Biechtje met de mail.... schandalig wat er in aangekaart wordt, ik zou serieus gaan steigeren. Je kunt zulke dingen niet in een mailtje zetten maar dit moet persoonlijk besproken worden. Ik vind het, naast de slechte zinsbouw, zeer onprofessioneel dat ze dit via email aan je vertellen.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Nyx vr 24 mei 2013 - 8:42

Nina en Evi doen me beiden denken aan honden. Evi aan de hond van Zazou en Nina was een herdershond van mijn vroegere buren. Had Ninja moeten zijn, spaans voor meisje, maar waren voor het gemak de J vergeten. Biechttopic - Pagina 38 394967
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Fearie vr 24 mei 2013 - 8:44

Printje schreef:Biechtje met de mail.... schandalig wat er in aangekaart wordt, ik zou serieus gaan steigeren. Je kunt zulke dingen niet in een mailtje zetten maar dit moet persoonlijk besproken worden. Ik vind het, naast de slechte zinsbouw, zeer onprofessioneel dat ze dit via email aan je vertellen.


Ik zou ook echt boos worden als mij dit per email werd gestuurd, dit hoor je 1op1 te bespreken met een ouder. Niet via de email.
Ik zou degene of de leidinggevende (of de oudercommissie) van je kdv er zeker op aanspreken.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Parel vr 24 mei 2013 - 8:47

Biechtje van de mail, wat een vreselijk onprofessionele mail!
Ik zou dit direct aankaarten bij de leidinggevende van die groep, of desnoods het hoofdkantoor. Hun zijn GEEN doktoren, hun MOETEN objectief zijn, gedrag dat ze signaleren kunnen ze absoluut aan jullie doorgeven, maar ze moeten geen oplossingen, insinuaties of woorden in jullie mond gaan leggen.
Ze kunnen hoogstens hun zorg uitten, en dan is het zaak van de ouders wat ze ermee doen. Ze werken niet voor niks op een kdv, dan heb je er ook wel eens kinderen tussen zitten die meer moeite hebben met afscheid nemen of ´aarden´.
Persoonlijk zou ik een pittig gesprek aan gaan, en zeker met degene die dit mailtje heeft gestuurd, want die spoort echt van geen kant.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Catwoman79 vr 24 mei 2013 - 8:48

Ik zie niet echt wat er verkeerd is aan de mail.
Jij hebt hun een mail gestuurd met vragen (vragen die ik nu niet weet)
En je krijgt een mail terug met uitnodiging voor gesprek en uitleg op jouw vragen.
Waar zit het probleem in vraag ik mij af.
Wat wil je van ons weten
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Printje vr 24 mei 2013 - 8:52

Catwoman79 schreef:Ik zie niet echt wat er verkeerd is aan de mail.
Jij hebt hun een mail gestuurd met vragen (vragen die ik nu niet weet)
En je krijgt een mail terug met uitnodiging voor gesprek en uitleg op jouw vragen.
Waar zit het probleem in vraag ik mij af.
Wat wil je van ons weten

De dingen die de juf in de mail schrijft horen absoluut NIET in een mail gezet te worden. Zoiets doe je via een gesprek en niet via zo'n slechte mail. Ze had moeten schrijven bedankt voor je mail oid, ik begrijp dat je wat vragen hebt maar deze bespreek ik graag met je in een persoonlijk gesprekje oid.
En daarnaast zoals ze dingen beschrijft schandalig vind ik het.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Snoopy vr 24 mei 2013 - 8:54

Nyx schreef:Nina en Evi doen me beiden denken aan honden. Evi aan de hond van Zazou en Nina was een herdershond van mijn vroegere buren. Had Ninja moeten zijn, spaans voor meisje, maar waren voor het gemak de J vergeten. Biechttopic - Pagina 38 394967

De J hoorde er ook niet. Maar er ontbrak dan een ñ. Niña is meisje, niet Ninja (hoewel de uitspraak overeenkomsten heeft)
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje vr 24 mei 2013 - 8:57

Ik ben biechtje met mail.

Eigenlijk wil ik gewoon weten wat jullie zouden doen, hoe jullie hierop zouden reageren.
X is een bijzonder jongetje, dat weten we. Hij heeft een gebruiksaanwijzing, wanneer je die weet is hij super leuk en lief. Wanneer je deze niet weet, is hij boos en zul je niks met hem kunnen bereiken.
Het mailtje komt van de eigenaresse van het kdv. Zij staat zelf ook op de groepen, samen met 2 leidsters. Ze stuurt het mailtje niet uit haarzelf, ik heb haar ook per mail gevraagd of er misschien iets voorgevallen was, waardoor hij met minder plezier naar het kdv gaat. Er zijn 2 groepen en 0-2 groep en een 2-4 groep. Toen het nog niet druk was op het kdv (is vorig jaar geopend) waren beide groepen toegankelijk voor alle kindjes, mochten ze gewoon op allebei spelen, de tussendeur stond open.
Zelf denk ik dat hij nu zo reageert daar, omdat er nogal wat veranderd is. Doordat het voller is, hebben ze de groepen gesplitst, dus kunen ze niet meer zelf kiezen in welke ruimte ze spelen. Er is gedoe geweest met een personeelslid, die is weg sinds vorige week en vorige week was er ook meteen een nieuwe. Voorheen was hij altijd de eerste die binnen kwam, nu door de drukte zijn er kinderen die vervroegde opvang hebben en komt hij binnen in een ruimte waar al kinderen zijn.
De zinsopbouw, tja daar maak ik mij niet druk om, daar kan zij ook niks aan doen.
Ik zit zelf btw in de oc, zal het met de mede leden bespreken.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Snoopy vr 24 mei 2013 - 8:59

Catwoman79 schreef:Ik zie niet echt wat er verkeerd is aan de mail.
Jij hebt hun een mail gestuurd met vragen (vragen die ik nu niet weet)
En je krijgt een mail terug met uitnodiging voor gesprek en uitleg op jouw vragen.
Waar zit het probleem in vraag ik mij af.
Wat wil je van ons weten

Nou wat ze aangeeft hoort wel in een persoonlijk gesprek. Via een mail komt het zo op je dak vallen, zonder dat je direct antwoord op je vragen krijgt.
Kwam het van de leidster of locatiemanager? Dingen als personeelsbezetting en grootte van de groep vind ik ook dat ze dat niet zo moet aankaarten. Als het definitief is, is het aan de locatiemanager om dit te communiceren met ouders.
Als een leidster weet dat de groep groter word en 'problemen' voorziet met bepaalde kinderen dan moet ze dat bij de locatiemanager aankaarten zodat zij met leidster en ouders een gesprek pland.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Sea of Trees vr 24 mei 2013 - 9:01

Ik zou enorm geschrokken zijn als een leidster dit zo naar mij stuurde over mijn zoontje. Ook over dat hij 'anders gedrag vertoond' dat hoort gewoon in een persoonlijk gesprek. Wat een pijnlijk iets zeg.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Printje vr 24 mei 2013 - 9:01

Ook al is het de eigenaar zelf, zulke dingen zet je niet in een mailtje. En je bent een professional en daar hoort goed taalgebruik en een goede zinsbouw ook bij.
Daarnaast vind ik dat ze voor je kindje toch ook daar naar mogelijkheden moeten zoeken om het hem wel fijn en veilig te laten voelen. De peutergroep van R start soms samen met de bso kinderen, of in ieder geval ze worden gezamenlijk verzameld, R vidnt dat helemaal niet fijn al die grote en drukke kinderen en hij mag dan bij de babygroep wachten.


Ik zou echt boos zijn, en zeer zeker een gesprek aankaarten en ook aangeven dat wat zij in een mail schrijft zaken zijn voor een persoonlijk gesprek. Ik zou het daarnaast ook in de oc bespreken idd. Ik blijf erbij dat je als professional je ook zo moet gedragen en daar getuigt deze mail niet van.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje vr 24 mei 2013 - 9:09

Vooral door deze zin : X vertoond ander/bijzonder gedrag vanaf de eerste dag dat Hij hier komt!
Zit ik hier nu te janken op de bank.

Wij hebben speciaal voor dit kdv gekozen, omdat ze pretenderen tijd en aandacht te hebben voor kinderen die dit nodig hebben. Dat ze snappen dat geen enkel kind hetzelfde is en dat ze ieder kind de ruimte willen geven om zich te ontwikkelen.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Sea of Trees vr 24 mei 2013 - 9:12

Heb je zelf altijd al het vermoeden gehad dat er iets 'mis' was met jouw kindje?
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Printje vr 24 mei 2013 - 9:14

Biechtje schreef:Vooral door deze zin : X vertoond ander/bijzonder gedrag vanaf de eerste dag dat Hij hier komt!
Zit ik hier nu te janken op de bank.

Wij hebben speciaal voor dit kdv gekozen, omdat ze pretenderen tijd en aandacht te hebben voor kinderen die dit nodig hebben. Dat ze snappen dat geen enkel kind hetzelfde is en dat ze ieder kind de ruimte willen geven om zich te ontwikkelen.

Daarom mag ze zoiets helemaal niet zeggen en al helemaal niet via de mail. En hoezo bijzonder gedrag? Ieder kind is toch uniek? R houdt ook niet van drukte is daarin misschien anders dan de gemiddelde peuter maar daarmee wil dat nog niet zeggen dat er iets met je kindje aan de hand is. Ieder mens is anders en reageert anders op drukke situaties. Als ze snappen dat ieder kind anders is snap ik die opmerking vanuit hun al helemaal niet.

Een kindje dat zich net wat anders gedraagt dan gemiddeld wil absoluut niet zeggen dat er iets mis is met je kindje, ik heb al genoeg kindjes gezien daarvoor.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje vr 24 mei 2013 - 9:18

@SoT: Ja, wij hebben dit gevoel altijd al. Zo zeggen wij altijd al tegen elkaar dat we hem nooit naar een gewone basisschool zien gaan. Nu veranderde dat idee een beetje, omdat hij praat en duidelijk kan maken wat hij wil al heel erg veranderd is. Maar als je dan nu zo leest dat het eigenlijk helemaal niet gaat in de groep:cry:

@Printje: Meestal ben ik het niet met jou eens, maar vind het heel fijn wat jij nu zegt. tnx.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Printje vr 24 mei 2013 - 9:21

hahaha gelukkig maar. Ik kan er gewoon echt niet tegen als alle kinderen dezelfde lijn etc moeten volgen en dat je anders afwijkend gedrag vertoont. Zo is het in de praktijk namelijk niet, alle kinderen hebben wel eens gedrag waarvan ik zou kunnen zeggen mmm dat is wel apart...maar iedereen is anders en anders reageren wil niet zeggen dat er meteen iets mis is.

Misschien heeft je kindje wel wat meer tijd nodig? Prima toch?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  bolus26 vr 24 mei 2013 - 9:22

Helemaal met printje eens.Ik zou snel een afspraak maken voor een gesprek.mocht er inderdaad opvallend gedrag vertoond worden kan.zij.dit beschrijven en is het voor jou wellicht te verklarenen zijn er oplossingen voor te vinden.Jij.kent de gebruiksaanwijzing het beste.

Ook zou ik.melden dat je zon.mail niet kan waarderen en zulke info graag in.een.gesprek bespreeky ipv in.je mailbox leest.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Stuiterbal vr 24 mei 2013 - 9:29

Biechtje met mail:

Ik heb zelf op een kdv gewerkt maar als ik deze mail naar een ouder gestuurd zou hebben, dan denk ik dat ik een pittig gesprekje met mijn leiding gevende zou krijgen.
Wat zwaar onprofessioneel. Haar woord keuze, haar manier van opschrijven en al helemaal het aangeven dat ze het vermoeden heeft dat er iets niet klopt wat zeker niet genegeerd mag worden.
Dit hoort thuis in een persoonlijk gesprek en niet even via een mail. Of jij nu vragen hebt of niet dat hoort gewoon niet !

Als ik dit over mijn zoon zou krijgen zou ik echt heel boos zijn en sowieso al het gevoel krijgen dat ze mijn kind "te veel" vinden.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Sea of Trees vr 24 mei 2013 - 9:29

Printje schreef:hahaha gelukkig maar. Ik kan er gewoon echt niet tegen als alle kinderen dezelfde lijn etc moeten volgen en dat je anders afwijkend gedrag vertoont. Zo is het in de praktijk namelijk niet, alle kinderen hebben wel eens gedrag waarvan ik zou kunnen zeggen mmm dat is wel apart...maar iedereen is anders en anders reageren wil niet zeggen dat er meteen iets mis is.

Misschien heeft je kindje wel wat meer tijd nodig? Prima toch?
Het kan natuurlijk ook zomaar zijn dat haar kindje wel iets heeft. Je doet er wel een beetje luchtig over vind ik.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje vr 24 mei 2013 - 9:33

@Stuiterbal: Zo voelt het voor mij momenteel ook. Zeker omdat ze voorstelt om hem op een andere dag te laten komen. Terwijl ik voor nu van mening ben dat hij het nu niet meer leuk vind daar, doordat zij van alles aan het veranderen zijn. Ze weet dat hij daar niet tegen kan. Zij zijn toch diegenen die ervoor moeten zorgen dat alle kindjes een fijne plek hebben op het kdv?

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 38 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum