Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waren jullie bang voor de bevalling?

+71
CCC
M@niek
Aggi
Sterrin_
Maudy
Slakje
Tania
Filoria
Ayla
Juutjepetuutje
Aimee
bolus26
Snoes
Urban Naked
VeryCherry
Mida4you
Jezzie
snoezel
Highway
Lejow
M-G
Twellie
PapillonRose
ekjir@M
Alex
Steep
Manderijn
Flower_L
Thunder
Shopaholic
Clapperdie
Charles
Novalee
Mamsie
Shy
Sea of Trees
Sylvana
Viva
Printje
Puggle
Mom-Of-3
Tiara
Vivendi
kwak
Jade
Ella
Zenna
Theeleut
Sophiee
Parel
Muppetje
Flip Fluitketel
Supertalentje
MissD
Boompie
Pinkel
Floor
L!ND@
NoMercy
SarahKey
Bimbam
smooch
Liadan
Annemie
Pink!
Pussycat
tweeling
Linda
Mama
Happydobby
Caroow
75 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? - Pagina 5 Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  CCC za 9 maa 2013 - 10:26

Ik heb angstige periodes gehad, maar uiteindelijk is het me enorm meegevallen allemaal.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? - Pagina 5 Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Razz za 9 maa 2013 - 10:32

Ja best wel. En achteraf gezien was die angst ook terecht laughcry
Ik heb 24 uur over de bevalling gedaan en ik heb echt veel pijn gehad. Heb uiteindelijk ook een keizersnede gehad.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? - Pagina 5 Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Bluestar za 9 maa 2013 - 10:37

Ik zag er niet echt tegen op, maar was heel benieuwd hoe het bij mij zou lopen. Hoe het begon, de pijn, tijd enz...
Helaas viel het tegen.. oké alleen de tijd niet haha.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? - Pagina 5 Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Printje za 9 maa 2013 - 10:39

haha je krijgt wel hoop zeker van dit topic Caroow;)

De ene tegenvallende bevalling na de andere.

Ik ging maar uit van het allerergste en het viel dus twee keer enorm mee.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? - Pagina 5 Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  CCC za 9 maa 2013 - 10:41

Printje schreef:haha je krijgt wel hoop zeker van dit topic Caroow;)

De ene tegenvallende bevalling na de andere.

Ik ging maar uit van het allerergste en het viel dus twee keer enorm mee.
Ik ook smile Vond ik best een goede instelling voor mezelf.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? - Pagina 5 Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Printje za 9 maa 2013 - 10:42

chococupcake schreef:
Printje schreef:haha je krijgt wel hoop zeker van dit topic Caroow;)

De ene tegenvallende bevalling na de andere.

Ik ging maar uit van het allerergste en het viel dus twee keer enorm mee.
Ik ook smile Vond ik best een goede instelling voor mezelf.

Ik dus ook, en de tweede keer nog veel beter dus zoals ik al eerder zei door steeds te herhalen, hierna hoef ik nooooit of te nimmer meer te bevallen.

Edit; ik vond er trouwens niets moois aan, zie dat meerdere keren voorbij komen maar ik zie zelf niet in wat er zo mooi is aan zoveel pijn, ook al viel die dus mee.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? - Pagina 5 Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Caroow za 9 maa 2013 - 10:54

Ik kijk heel erg uit naar mijn bevalling Printje, ik ben alleen bang voor een inleiding. Ik weet dat het pijn doet, meer pijn dan ik me voor kan stellen, maar het lijkt me zo'n mooie ervaring. Iedereen kan wel zeggen dat het zo tegenviel, dat zegt natuurlijk niks over mijn bevalling.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? - Pagina 5 Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Printje za 9 maa 2013 - 10:55

Caroow schreef:Ik kijk heel erg uit naar mijn bevalling Printje, ik ben alleen bang voor een inleiding. Ik weet dat het pijn doet, meer pijn dan ik me voor kan stellen, maar het lijkt me zo'n mooie ervaring. Iedereen kan wel zeggen dat het zo tegenviel, dat zegt natuurlijk niks over mijn bevalling.

Maar wat lijkt je er dan zo mooi aan, echt een serieuze vraag.

Ik ben in sommige dingen misschien erg nuchter dan maar vond er niets moois aan. Mooi vind ik, de eerste keer je kindje zien, het eerste lachje etc etc maar niet die pijn en al die dingen die erbij komen kijken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? - Pagina 5 Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  CCC za 9 maa 2013 - 10:56

Printje schreef:
chococupcake schreef:
Printje schreef:haha je krijgt wel hoop zeker van dit topic Caroow;)

De ene tegenvallende bevalling na de andere.

Ik ging maar uit van het allerergste en het viel dus twee keer enorm mee.
Ik ook Waren jullie bang voor de bevalling? - Pagina 5 561177 Vond ik best een goede instelling voor mezelf.

Ik dus ook, en de tweede keer nog veel beter dus zoals ik al eerder zei door steeds te herhalen, hierna hoef ik nooooit of te nimmer meer te bevallen.

Edit; ik vond er trouwens niets moois aan, zie dat meerdere keren voorbij komen maar ik zie zelf niet in wat er zo mooi is aan zoveel pijn, ook al viel die dus mee.
Oh, dat heb ik dus niet. Ik vind het echt het allermooiste wat ik ooit heb meegemaakt, pijn heb ik bijna niet gehad. Ik vond het meer zwaar, en ja het uithoudingsvermogen en vooral op het laatst rustig blijven vond ik echt zwaar. Ik heb het gelukkig vrij bewust meegemaakt, maar zou het zo nog een keer overdoen om het nog bewuster mee te maken. Als ik er nog aan denk, ben ik vaak nog emotioneel onder bevalling en dan vooral in positieve zin.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? - Pagina 5 Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Caroow za 9 maa 2013 - 10:57

Ik vind het heel bijzonder hoe je lichaam in staat is om zoiets te kunnen. De pijn die je voelt om je kindje te mogen krijgen. Ja beetje lastig uit te leggen, ik klink zo veel zweveriger dan ik ben.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? - Pagina 5 Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Printje za 9 maa 2013 - 10:58

chococupcake schreef:
Printje schreef:
chococupcake schreef:
Printje schreef:haha je krijgt wel hoop zeker van dit topic Caroow;)

De ene tegenvallende bevalling na de andere.

Ik ging maar uit van het allerergste en het viel dus twee keer enorm mee.
Ik ook Waren jullie bang voor de bevalling? - Pagina 5 561177 Vond ik best een goede instelling voor mezelf.

Ik dus ook, en de tweede keer nog veel beter dus zoals ik al eerder zei door steeds te herhalen, hierna hoef ik nooooit of te nimmer meer te bevallen.

Edit; ik vond er trouwens niets moois aan, zie dat meerdere keren voorbij komen maar ik zie zelf niet in wat er zo mooi is aan zoveel pijn, ook al viel die dus mee.
Oh, dat heb ik dus niet. Ik vind het echt het allermooiste wat ik ooit heb meegemaakt, pijn heb ik bijna niet gehad. Ik vond het meer zwaar, en ja het uithoudingsvermogen en vooral op het laatst rustig blijven vond ik echt zwaar. Ik heb het gelukkig vrij bewust meegemaakt, maar zou het zo nog een keer overdoen om het nog bewuster mee te maken. Als ik er nog aan denk, ben ik vaak nog emotioneel onder bevalling en dan vooral in positieve zin.

Fijn dat je dat zo voelt, ik kijk er ook wel positief op terug maar niet iets dat ik mooi vind. Mijn bruiloft was mooi, de eerste lachjes etc etc. maar een bevalling vind ik niet mooi.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? - Pagina 5 Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Burn za 9 maa 2013 - 11:39

Caroow schreef:Ik vind het heel bijzonder hoe je lichaam in staat is om zoiets te kunnen. De pijn die je voelt om je kindje te mogen krijgen. Ja beetje lastig uit te leggen, ik klink zo veel zweveriger dan ik ben.

lol!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? - Pagina 5 Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Zenna za 9 maa 2013 - 12:22

[quote="Burn"]
Caroow schreef:Ik vind het heel bijzonder hoe je lichaam in staat is om zoiets te kunnen. De pijn die je voelt om je kindje te mogen krijgen. Ja beetje lastig uit te leggen, ik klink zo veel zweveriger dan ik ben.

Ja, ik sta er echt exact hetzelfde in! Grappig!
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? - Pagina 5 Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Ugly Betty zo 10 maa 2013 - 5:45

Ik ben nooit bang geweest. Op het laatst keek ik me er naar uit. Het leek mij zo'n bijzondere ervaring en ik had vertrouwen in mijn lichaam. Het was ook een bijzondere ervaring en erg mooi om mee te maken. Ondanks dat ik naar ziekenhuis moest en mijn zoon uiteindelijk met een knip en de vacuüm is geboren, kijk ik er erg positief op terug.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? - Pagina 5 Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Filoria zo 10 maa 2013 - 5:52

Ik vond het mooi om te merken hoe je lichaam helemaal uit zichzelf tot zoiets in staat is. En het moment dat Tomas geboren werd was prachtig.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? - Pagina 5 Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum