Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

waar waren jullie toen de bevalling begon?

+39
Linda
Wennes
yes1984
Tiara
Rumble
nillis
Thunder
Flip Fluitketel
*Troela*
Theeleut
Fiebje
Dolphinne
Viva
sabje
woezel
Makamba
Happydobby
Liadan
Pandora
Pussycat
koNijntje
Fearie
Jelin
loesje
Rouge
Roodkapje
joyce0606
Dora
Darius
Annie24
Smaragdje
Susan
mauwmauw
Pien
duckie
PapillonRose
meisje
Océane
Flower_L
43 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Flower_L ma 5 dec 2011 - 10:19

waar was jij toen de weeën begonnen / vliezen braken / ... en waar was jouw vriend / man?

Ik was gewoon thuis toen de weeën begonnen, en mijn vriend op het werk. We hadden al wel continu contact via msn, hij is hele dagen online ivm werk. En ineens was hij offline en nog geen uur later stond hij in de kamer. Hij vond het toch wel spannend worden smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Océane ma 5 dec 2011 - 10:20

In mijn bed. De weeën begonnen 's ochtends om half 6...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 10:21

Allebei de keren in bed, eerste keer met weeen en tweede keer met gebroken vliezen (wat niet zo heel hard ging, kon het allemaal opvangen met een handdoek die mijn vriend snel gepakt heeft).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  meisje ma 5 dec 2011 - 10:22

Hier ook allebei de keren in bed.
Met weeen.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  PapillonRose ma 5 dec 2011 - 10:23

Thuis. Had wat krampen en ging vroeg naar bed omdat ik de volgende dag zou worden ingeleid. Toen ik eenmaal in bed lag werd zette het steeds verder door en merkte ik dat het echt begonnen was.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  duckie ma 5 dec 2011 - 10:24

ik lag in bed een poging te doen om te slapen haha maar dar wou niet echt lukken om half 1 snachts, manlief lag nog wel te slapen. De VK heeft mn vliezen gebroken op bed
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Pien ma 5 dec 2011 - 10:27

In het ziekenhuis...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  mauwmauw ma 5 dec 2011 - 10:27

in het ziekenhuis(ingeleid)mijn vriend was daar ook.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Susan ma 5 dec 2011 - 10:28

De eerste keer begon het met gebroken vliezen, we waren allebei thuis en stonden op het punt om naar de verloskundige te gaan, zij is toen vervolgens naar ons toe gekomen.

De tweede keer begon het met weeën, toen was ik thuis in bed. Toen het net begon was ik alleen thuis, mijn moeder was met Ezra de stad in, Dion was op zijn werk. Pas ergens in de middag heb ik Dion gebeld, toen de weeën heviger en regelmatiger waren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Smaragdje ma 5 dec 2011 - 10:28

Ik lag in mijn bed. Ze begonnen 's nachts dus mijn man was ook gewoon thuis. Ik heb hem daarvoor niet wakker gemaakt, pas een tijdje voor ik weg ging naar het ziekenhuis voor een ctg. Toen had ik al gezegd dat ik dacht dat het echt begonnen was en hij vast niet heel de dag hoefte te werken. Ik vond hem niet echt reageren daarop, maar het bleek ook nog echt niet in zijn slaperige hoofd door te dringen. Hij besefte pas wat ik had gezegd, nadat ik al weg was. Toen heeft hij alles toch maar in de auto gezet voordat hij naar zijn werk ging. Hij had daar nog niet veel gedaan, toen hij al mijn kant op mocht komen. Vanaf een uur of half 11/11 uur is hij erbij geweest.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Annie24 ma 5 dec 2011 - 10:30

Op de bank, gewoon aan het mailen met een collega die 4 weken daarvoor was bevallen. Mailtje ging erover dat ik dacht dat ik 2 weken overtijd zou gaan lopen en toen ik op 'verzenden' klikte kwam ik opeens in een weeenstorm.
Mijn vriend lag nog op bed en die werd wakker van mij omdat ik door de kamer liep te ijsberen, kreunen en steunen angel

*en stug volhouden dat het geen weeen waren toen hij vroeg of de bevalling begonnen was Laughing *
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 10:35

Bij de Ikea.

Edit: gelukkig begon mijn bevalling niet met gebroken vliezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Darius ma 5 dec 2011 - 10:46

Annie, ik vind dat altijd zo raar als ik het lees!

Bij L begonnen de weeen in bed snachts.
Bij P waren de weeen al bezig in het zhuis voor een ctg. Toen we naar huis mochten had ik het idee dat het cht weeen waren. 3uur later waren we dus weer terug!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Flower_L ma 5 dec 2011 - 10:48


Twellie schreef:Bij de Ikea.

Edit: gelukkig begon mijn bevalling niet met gebroken vliezen.

kijk, dat is al wat anders dan saai in bed smile

geen mama's waarvan de vliezen braken, ergens in de supermarkt of andere openbare gelegendheid? smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  meisje ma 5 dec 2011 - 10:55

Twellie schreef:Bij de Ikea.

Edit: gelukkig begon mijn bevalling niet met gebroken vliezen.

Cool
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Smaragdje ma 5 dec 2011 - 10:57

Darius schreef:Annie, ik vind dat altijd zo raar als ik het lees!

Bij L begonnen de weeen in bed snachts.
Bij P waren de weeen al bezig in het zhuis voor een ctg. Toen we naar huis mochten had ik het idee dat het cht weeen waren. 3uur later waren we dus weer terug!

Moest je dan nog terug naar huis? Ik mocht blijven na mijn ctg.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Dora ma 5 dec 2011 - 11:16

Bij mijn vrouw, thuis in bed. Een half uur later wilde ze het slaapkamerraam open doen en toen braken de vliezen.

Ook ik was thuis, maar ik weet niet precies wanneer het begonnen is. Op het CTG (bij de thuismonitoring) was te zien dat er flinke weeënactiviteit was, maar ik voelde er nog niks van. In de rolstoel op de kermis begon het echt door te zetten. Heb me toen ook wel af en toe schrap moeten zetten en dat ik dan even in me zelf gekeerd raakte.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  joyce0606 ma 5 dec 2011 - 11:17

In het ziekenhuis, ik ben ingeleid, maar had onverewachts al ontsluiting en hele lichte weeen.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 11:29

Bij Senna was ik bij mijn opa thuis, ik was 42 weken en 5 dagen zwanger dus ik wist wel dat het ieder moment kon gebeuren. Bij M.ara was ik al in het ziekenhuis (geplande keizersnede)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Roodkapje ma 5 dec 2011 - 13:16

Bij M. net thuis van het uiteten bij de Griek - na een tip van de Griek dat ik als nagerecht Griekse Yoghurt met honing moest eten om te zorgen dat ik morgen ( de uitgerekende dag) zou gaan bevallen. 2 uur na thuiskomt barste de weeen los.

Bij I. gewoon thuis midden op de dag. Vriend liep in de stad voor nieuwe broeken. Ik belde hem en hij kwam nog net op tijd binnen, kraamzorg was er al, verloskundige nog niet. M. was net 5 min ervoor opgehaald dor mijn moeder. Vriend had niet echt gehaast omdat hij dacht dat het nog even kon duren.

Bij O. heb ik geen weeen gehad. Ik was op dat moment aan het plassen op het toilet in het ziekenhuis waar hij spontaan geboren werd. Het toilet zag er daarna uit als 1 in een horrorfilm... Er was geen begeleiding in de buurt. Verpleging was ronde doen, vriend stond buiten op de gang. Toen ik riep dat de baby kwam ging hij lachen.. gelukkig merkte hij snel dat ik serieus was en ving hem op, anders was hij in de wcpot belandt.
Hij heeft op de noodknop gedrukt en alle toeters en bellen gingen werden meteen gestart. Navelstreng met woest geweld doorgesneden ( door wie.. geen idee!), kinderarts, gyn etc. Ik voor dood achtergelaten op een verlosbed ( die zijn keihard en liggen totaal niet lekker zoals vele van jullie vast wel weten) zonder deken , ik lag te rillen van de adrenaline en kou.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Rouge ma 5 dec 2011 - 19:34

@ roodkapje: jeetje wat heftig en naar die laatste bevalling! Hoe kan dat zo lopen?! Gelukkig was je al wel in het ziekenhuis! Maar wel heftig dat er naar jou verder niet omgekeken is..klinkt nogal traumatisch.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 19:46

De 1e 2x in bed, begon met weeen. De 1e keer om 23.00 's avonds toen we er net in lagen, en ineens kwamen ze heftig, nadat ik de hele dag al harde buiken had gehad die ook al wel wat pijnlijk waren.
Bij de 2e werd ik om 2.00 wakker door de weeen, ik had gedroomd dat ik weeen had, maar dat was dus echt zo. laughcry

Bij de 3e keer werd ik ingeleid, ziekenhuis dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  loesje ma 5 dec 2011 - 20:14

in het ziekenhuis
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Jelin ma 5 dec 2011 - 20:32

Ik kwam terug van mijn vaders verjaardag omdat ik me niet lekker voelde. Had een kruik gemaakt, omdat ik wat last had van mijn rug en toen naar bed gegaan. Heb er denk ik maar een half uur in gelegen, want de weeën begonnen toen. Was rond 1.30 uur.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Fearie ma 5 dec 2011 - 20:34

's Nachts in bed, alleen kreeg ik pas 's middags om 12 uur te horen dat ik weeen had, voor mij waren het maar krampjes.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar waren jullie toen de bevalling begon? Empty Re: waar waren jullie toen de bevalling begon?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum