Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waren jullie bang voor de bevalling?

+71
CCC
M@niek
Aggi
Sterrin_
Maudy
Slakje
Tania
Filoria
Ayla
Juutjepetuutje
Aimee
bolus26
Snoes
Urban Naked
VeryCherry
Mida4you
Jezzie
snoezel
Highway
Lejow
M-G
Twellie
PapillonRose
ekjir@M
Alex
Steep
Manderijn
Flower_L
Thunder
Shopaholic
Clapperdie
Charles
Novalee
Mamsie
Shy
Sea of Trees
Sylvana
Viva
Printje
Puggle
Mom-Of-3
Tiara
Vivendi
kwak
Jade
Ella
Zenna
Theeleut
Sophiee
Parel
Muppetje
Flip Fluitketel
Supertalentje
MissD
Boompie
Pinkel
Floor
L!ND@
NoMercy
SarahKey
Bimbam
smooch
Liadan
Annemie
Pink!
Pussycat
tweeling
Linda
Mama
Happydobby
Caroow
75 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Caroow do 7 maa 2013 - 5:46

Ik ben even benieuwd smile

Waren jullie bang voor de bevalling? Zagen jullie er erg tegen op of juist niet? En is het mee- of tegengevallen?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Happydobby do 7 maa 2013 - 5:50

Ik was helemaal niet bang. Helaas viel het tegen en nu zou ik het ook niet meer durven.


Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Mama do 7 maa 2013 - 5:58

Ik was helemaal niet bang en keek er ook echt niet tegen op om te bevallen.
Achteraf heb ik een zware bevalling gehad maar ook nu ik weer zwanger ben kijk ik er weer niet tegen op.
Ik kijk op het moment zelf wel hoe het loopt, ga me er van te voren niet druk om maken. Vaak loopt het toch weer anders dan dat je het in je hoofd hebt.

Ik zou wel een paar dingen anders willen dus waarschijnlijk zet ik voor mezelf wel een bevallingsplan op papier.

Zie jij er tegen op caroow?
Mama
Mama
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 59
Registratiedatum : 17-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Linda do 7 maa 2013 - 5:59

Toen niet. Nu ik weet wat me te wachten wel. laughcry

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Caroow do 7 maa 2013 - 6:02

Ik wil niet graag ingeleid worden en ik wil ook geen keizersnede, maar tegen een 'normale' bevalling kijk ik niet op.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  tweeling do 7 maa 2013 - 6:03

Ik was niet bang maar vond het echt vreselijk, niet de weeen hoor dat vond ik wel te doen maar dat persen brrrrr
Zie dr ook echt tegenop mocht er een tweede komen
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  tweeling do 7 maa 2013 - 6:03

Linda schreef:Toen niet. Nu ik weet wat me te wachten wel. Waren jullie bang voor de bevalling? 394967
Haha, dat zou ik ook hebben ja
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Pussycat do 7 maa 2013 - 6:09

Nee niet echt bang. De eerste keer ook niet en dat is me mee gevallen.
Wel ben ik bang voor niet heel serieuze dingen zoals dat mijn hart het niet aan kan ofzo. Of dat er toch ineens van alles mis is met het kindje. Embarassed

Maar ban voor de pijn, weeen/persen ben ik niet.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Linda do 7 maa 2013 - 6:10

tweeling schreef:
Linda schreef:Toen niet. Nu ik weet wat me te wachten wel. Waren jullie bang voor de bevalling? 394967
Haha, dat zou ik ook hebben ja

Ja erg he. Niet dat mijn bevalling echt dramatisch was, dat viel achteraf best mee. Maar dat ik m'n lichaam totaal niet meer onder controle had, dat vond ik echt erg.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Pink! do 7 maa 2013 - 6:14

Nee 2 keer niet bang geweest, de eerste keer had ik zo iets van ik zie wel hoe het loopt.
De 2de keer wist ik ongeveer wat mij te wachten stond en hoe bijzonder dat moment is als je kindje op je buik word gelegd.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Annemie do 7 maa 2013 - 6:15

Ik was erg bang, nu weer, vooral bang om uit te scheuren of een knip, lijkt me zo'n pijn doen. Achteraf had ik toen niet bang hoeven zijn, heb geen weeen gehad en een keizersnede, dus dat viel achteraf reuze mee. Ben benieuwd wat het deze keer gaat worden, zou weer een keizersnede niet erg vinden, baal er alleen van dat je dan weer 4 dagen in het ziekenhuis moet blijven en dat lijkt me niks nu we al een kind rond hebben lopen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Liadan do 7 maa 2013 - 6:17

Beide keren zag ik er niet tegenop. De eerste keer is me heel erg meegevallen, de tweede keer is me tegengevallen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  smooch do 7 maa 2013 - 6:21

Ik was niet bang en keek er ook niet tegenop. Ik ging juist bevallingen op YouTube enz. kijken haha, had er zin in! De bevalling zelf vond ik erg mee vallen.
Alleen toen mijn dochter geboren werd en meteen werd weggehaald omdat ze beademt moest worden vond ik echt verschrikkelijk. Daar ben ik wel bang voor dat bij een volgende bevalling dat weer gebeurt.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Bimbam do 7 maa 2013 - 6:28

Ik was niet bang. Was zelfs wel benieuwd hoe het zou zijn. Helaas viel het erg tegen.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  SarahKey do 7 maa 2013 - 6:33

Eerst was ik wel bang maar de weken vlak voor de bevalling niet meer. Al vond ik het wel spannend. En het viel mij mee (Achteraf gezien of dat moment echt niet) en zou het zo weer doen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  NoMercy do 7 maa 2013 - 6:37

Absoluut niet, keek er juist heel erg naar uit! Achteraf gezien was het horror, maar meer dan de moeite waard Wink
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  L!ND@ do 7 maa 2013 - 6:40

Ja, ik was bang. Achteraf gezien vooral voor pijn en het onbekende. De weeën vielen me mee, de geboorte zelf niet i.v.m. een schouderdystosie. Bij de 2e had ik een geplande ks. Ook weer enorm bang. Ik was nog nooit geopereerd en zag erg tegen de ruggenprik op. Dat ging helaas ook verkeerd, maar de ks en herstel vielen me 100% mee.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Floor do 7 maa 2013 - 6:41

Vooraf niet, toen de bevalling begon wel. helaas viel het vreselijk tegen en wil ik het niet nog een keer doen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Pinkel do 7 maa 2013 - 6:43

Ik was niet bang voor de bevalling tijdens mijn zwangerschap. Maar toen het moment eenmaal daar was op de dag dat ik werd ingeleid vond ik dat wel enorm spannend! Toen mijn vliezen gebroken werden en de wee-opwekkers werden gestart vond ik het allemaal nog spannender worden. Het persen vond ik wel een beetje eng en was bang dat ze er niet door zou passen, maar ook dat is helemaal goed gekomen. Achteraf gezien heb ik een hele prettige bevalling gehad, en zou het een volgende keer zo weer doen! (of er ooit een 2de keer komt is nog heel onzeker, aangezien ik niet weer zo'n nasleep wil als deze keer...!!)
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Boompie do 7 maa 2013 - 6:43

Happydobby schreef:Ik was helemaal niet bang. Helaas viel het tegen en nu zou ik het ook niet meer durven.


+1

Boompie
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : -1
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  MissD do 7 maa 2013 - 6:45

Nee ben niet bang geweest en zag er ook niet tegenop van te voren, wist natuurlijk ook niet wat ik kon verwachten dus had me voorgenomen alles af te wachten. Uiteindelijk een (volgens verloskundige en gyneacoloog) zware bevalling gehad (die mij erg is meegevallen), dus voor een eventueel volgende keer zie ik er ook niet tegenop... Maar goed dat kan tegen de tijd dat we een tweede kindje gaan verwachten natuurlijk weer anders zijn.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Supertalentje do 7 maa 2013 - 6:53

Doodsbang was ik; een knip, een ruggeprik, keizersnede, uitscheuren, totaalruptuur, 3 dagen weeen, vliezen laten breken, doodbloeden, nageboorte die niet komt, helse pijnen en nog meer dingen waarmee ik fijn om de oren werd geslagen in die zogenaamde 'mama-tijdschriften'. En dan alles nog wat zoon zou kunnen gebeuren, ik ben express in het ziekenhuis bevallen, de kans dat we dan niet beiden zouden overlijden tijdens de bevalling was voor mijn gevoel groter Embarassed

Op het moment zelf viel alles me mee, alle bovenstaande dingen had ik niet, de knip heb ik niet gevoeld en voor het hechten heb ik de vk stijf gevloekt dat ze me opnieuw moest verdoven, anders werd er helemaal niks gehecht (dat deed me toch zeer). En de persweeen, die sla ik liever ook over, was maar 40 min, dus eigenlijk niks te klagen.

Voor deze bevalling ben ik niet bang, als ik de vk moet geloven valt een tweede er gewoon uit Wink (en ik wil niet weten dat dat niet zo is, haha)

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Flip Fluitketel do 7 maa 2013 - 7:06

Bang is een groot woord was meer bang voor het onverwachtse omdat ik nog nooit had meegemaakt. Wel verschillende verhalen gehoord en van dichtbij meegemaakt maar toch moet je eerst zelf iets hebben meegemaakt voordat je er echt over mee kan praten. De 1e bevalling duurde lang en was naar mijn idee zwaar. Bij de 2e was ik meer 'bang' omdat ik al wist wat ik evt kon verwachten door de 1e bevalling. Uiteindelijk viel de 2e bevalling over het algemeen mee ook al waren er vergelijkingen met de 1e.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 7:06

Ik was beide keren niet bang. De eerste heb ik wel als erg heftig ervaren en heb ook echt even de tijd nodig gehad om de bevalling te verwerken. Ondanks dat de tweede keer dubbel zo lang duurde, heb ik die bevalling als veel prettiger ervaren en keek ik direct al heel positief op terug. Zeker de tweede keer keek ik enorm uit naar de bevalling. Ik zeg nu ook vaak dat ik best nog een keertje zou willen bevallen, ik vond het een hele bijzondere, mooie en speciale ervaring.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Muppetje do 7 maa 2013 - 7:15

Ik keek er juist enorm naar uit

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waren jullie bang voor de bevalling? Empty Re: Waren jullie bang voor de bevalling?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum