Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

laatste lijstjes voor bevalling wat deden/hadden jullie?

4 plaatsers

Ga naar beneden

laatste lijstjes voor bevalling wat deden/hadden jullie? Empty laatste lijstjes voor bevalling wat deden/hadden jullie?

Bericht  missmarm vr 1 apr 2011 - 21:46

Voor de komst van de baby wat moet je in huis hebben?

Wat kan de kraamverzorgster niet missen en welke klusjes /huishoudelijke dingen wilden jullie perse klaar hebben?

Welke boodschappen moet je in huis hebben?

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

laatste lijstjes voor bevalling wat deden/hadden jullie? Empty Re: laatste lijstjes voor bevalling wat deden/hadden jullie?

Bericht  Mamsie vr 1 apr 2011 - 22:27

Ik deed een beetje rommelen en zorgde dat alles een beetje klaar stond .
Beschuiten waren in huis en de muisjes ook ( als je weet wat het is ). Ook had ik de adressenlijst up to date.

Verder niet zo veel.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

laatste lijstjes voor bevalling wat deden/hadden jullie? Empty Re: laatste lijstjes voor bevalling wat deden/hadden jullie?

Bericht  duckie vr 1 apr 2011 - 22:37

hier zorgde ik dat de was elke keer bij was, dus even halve wasjes doen, niet dat de kraamverzorgster kwam en er bijna een volle was lag, en dat alles weer opgevouwen in de kast lag. verder ook inderdaad beetje aanrommelen in huis. kraampakket vast op de slaapkamer, ziekenhuis tas een beetje ingepakt (was hier erg makkelijk mee dus op t laatste moment moest de kraamhulp nog t een en ander bij elkaar sprokkelen omdat we met persweeen toch nog naar het ziekenhuis moesten) babykleertjes klaarleggen in de maxi cosi, accu;s opgeladen.

verder had ik genoeg aan aardappels,vlees en brood in de diepvries en (potjes) groente in de kast dat we in ieder geval eten in huis hadden. roze en blauwe versieringen klaar liggen. en een aantal rollen beschuit (muisjes heeft mn moeder en schoonmoeder wel meegenomen)
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Monnie vr 1 apr 2011 - 23:09

Ik zorgde er gewoon voor dat ik elke dag het huishouden een beetje bij hield, zodat het huis aan de kant was. Wat ook handig is, is om wat eten in de vriezer te doen voor in de kraamweek. Erg handig als je wat maaltijden hebt die je zo op kunt warmen.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: