Waarom is dit niet in NL te koop?
+32
Inge
XstitchCarina
Sterre
Dennenappel
Roze25
TukTuk
Annoek
rapa nui
Lady4
Kreeftje
Beachgirl
riannuhhhh
Jente10
Zora
Merai
VeryCherry
Kqip
Arwyn
minoessepoes
Kabouter
Dawn
Susan
TGR
Blond
Dora
Guus
GeKKiE
Monte
Minx
CaptainSpectacular
Polly
Snoopy
36 plaatsers
Pagina 4 van 9
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Waarom is dit niet in NL te koop?
CL en ik hebben nogal vaak moeite om elkaar te begrijpen heb ik het idee..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Wij kochten in NY elke dag een ander zakje M&M's zo leuk om allemaal te proberen, daar heb je M&M's met amandel, toffee, crispy, witte chocola en de pindakaas natuurlijk. Ik vond ze niet allemaal even lekker, maar wel leuk om eens geproefd te hebben.
Die chocola met dat groene erin, dat hebben ze ook in Engeland toch? Ik kan me herinneren dat mijn schoonvader dat weleens meebracht. Verder hebben mijn schoonouders altijd chocolademelkpoeder van Cadbury, zo lekker, maar volgens mij kan je dat hier ook niet krijgen!
Die chocola met dat groene erin, dat hebben ze ook in Engeland toch? Ik kan me herinneren dat mijn schoonvader dat weleens meebracht. Verder hebben mijn schoonouders altijd chocolademelkpoeder van Cadbury, zo lekker, maar volgens mij kan je dat hier ook niet krijgen!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ja Aero is Brits en geimporteerd naar Amerika. Heb ik stomtoevallig deze week nog een stuk over gelezen. (don't remember why)
Cadbury is inderdaad heerlijk! Ik ben naar Cadbury World geweest, de fabriek en (klein) pretpark van Cadbury. Willy Wonka eat your heart out!
Cadbury is inderdaad heerlijk! Ik ben naar Cadbury World geweest, de fabriek en (klein) pretpark van Cadbury. Willy Wonka eat your heart out!
Gast- Gast
Minneke schreef:_Chance schreef:Caribbeanlover schreef:_Donnaa schreef:Ja ze hadden daar heel veel smaken. Vind het veel lekkerder dan Bros.. Het is anders..Marin schreef:
Da's gewoon de Amerikaans/Engelse versie van Bros. Al heb je ze ook in mint smaak in Engeland.
Jakkiebah hahaha!
Chance, raar ons bier en die versie is hier niet te koop!
Marin, neem ff een lading ECHTE cheesecakes voor me mee, wil je
Daarom plaats ik hem ook in dit topic. En het is geen raar bier, het is citroenbier..
Ik denk dat ze bedoelt dat het raar is dat het 'ons bier' is en toch niet in NL verkocht wordt.
Dat zeg ik toch ook.
Chance, lees even terug.
Gast- Gast
Minoes, in Den Haag (en andere grote steden ook wel) kan je die Cadbury dingen allemaal wel krijgen. Ik ga wel eens naar de Thomas Green's, een Brits supermarktje. Ze hebben er echt super veel!
Gast- Gast
Maple schreef:Nee, M&M's met pindakaas.ABE schreef:Bah! Pindakaas met m&ms? Brrrrr!
Lijkt me lekker! Maar ik eet alles met pindakaas Ik eet bijna elke dag een cracker met kaas en pindakaas. En soms zelfs nog een beetje jam erbij. Jaja ik ben een viespeuk!
Gast- Gast
Marin schreef:Minoes, in Den Haag (en andere grote steden ook wel) kan je die Cadbury dingen allemaal wel krijgen. Ik ga wel eens naar de Thomas Green's, een Brits supermarktje. Ze hebben er echt super veel!
Ow dan moet dat in Amsterdam vast ook wel te krijgen zijn, ik ga het eens Google, bedankt voor de tip!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
_Donnaa schreef:Peanutbutter Jelly time!!
Jaaaaaaaaaaah!
Gast- Gast
Ik eet ook heeeel vaak pindakaas, mmm Mijn vriend vindt het vies en wil mij dan geen kusje geven
Gast- Gast
Minoes: 1E. CONSTANTIJN HUYGENSSTRAAT 94 http://www.britishstore.nl/
Gast- Gast
Darcy schreef:Ik eet ook heeeel vaak pindakaas, mmm Mijn vriend vindt het vies en wil mij dan geen kusje geven
Wat een mietje zeg, pff.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Darcy schreef:Ik eet ook heeeel vaak pindakaas, mmm Mijn vriend vindt het vies en wil mij dan geen kusje geven
Wat een mietje zeg, pff.
Nou ja het is ook wel zielig anders want hij gaat echt over zijn nek van pindakaas
Gast- Gast
Dit zouden we moeten hebben! Zooo lekker..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Darcy schreef:Tea-Leaf schreef:Darcy schreef:Ik eet ook heeeel vaak pindakaas, mmm Mijn vriend vindt het vies en wil mij dan geen kusje geven
Wat een mietje zeg, pff.
Nou ja het is ook wel zielig anders want hij gaat echt over zijn nek van pindakaas
Hahaha, tis net mijn schoonvader. Die wordt al beroerd als hij een pot op het aanrecht ziet staan
Gast- Gast
Ohh nu moet ik er ineens aan denken dat mijn vriend voor onze eerste Valentijnsdag een pot pindakaas had gekocht. Hij was bij zijn ouders toen en die zaten echt van ehhh okee, waarom? (okee dat is ook niet zo raar ) Ze vonden het een heel stom kado. Maar mijn vriend had helemaal bedacht dat het symbolisch was, dat hij me zo leuk vond dat ik vanaf toen ZELFS pindakaas bij hem thuis mocht eten. Okee dit klinkt echt onzettend suf maar ik vond het heel romantisch (ja ECHT!)
Gast- Gast
Ik heb jarenlang geen pindakaas gelust. Tot ineens in Engeland, ineens had ik er onwijze zin in. Sindsdien lust ik het weer. Vooral met stukjes. Yummm
Gast- Gast
Hahahaha nou ik vind het ook super leuk Darcy. Veel leuker dan een bos rozen. Nou ja, ok dat is ook leuk (die kreeg ik voor m'n verjaardag, weet je nog dat ik dat ook stom vond omdat die vergaan haha en nietszeggend zijn). Ik vind het heel origineel en dus leuk.
Gast- Gast
Darcy schreef:Ohh nu moet ik er ineens aan denken dat mijn vriend voor onze eerste Valentijnsdag een pot pindakaas had gekocht. Hij was bij zijn ouders toen en die zaten echt van ehhh okee, waarom? (okee dat is ook niet zo raar ) Ze vonden het een heel stom kado. Maar mijn vriend had helemaal bedacht dat het symbolisch was, dat hij me zo leuk vond dat ik vanaf toen ZELFS pindakaas bij hem thuis mocht eten. Okee dit klinkt echt onzettend suf maar ik vond het heel romantisch (ja ECHT!)
Aaaaaaaaaaaahw!! Ik vind dit echt wel heel lief!
Gast- Gast
In Turkije hadden ze echt veel meer smaken Magnums :p Die mogen hier ook wel..
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Allemaal fake spul zeker?Kqip schreef:In Turkije hadden ze echt veel meer smaken Magnums :p Die mogen hier ook wel..
Gast- Gast
Minneke schreef:Megara schreef:Snoopy schreef:
White Hot Chocolate
Ik heb van Xenos een pak White Hot Chocolate, maar dat is in poedervorm en lang niet zo lekker.
Ik ben dus serieus verslaafd geraakt aan die witte van de Xenos .. Tis maar goed dat ik die luxe versie niet ken haha.
Bij de cook&co en volgens mij ook bij de v&d verkopen ze van die doosjes met witte chocolade voor chocolademelk, dat zijn van die kleine rondjes. Daar doe je dan warme melk bij en dan heb je dus warme witte chocolademelk. ZO verslavend lekker!
Gast- Gast
Rijstepap met appel/kaneel smaak. Ik haal het altijd in Duitsland, en het is echt goddelijk
En deze is ook heerlijk.
En als ik in Frankrijk ben sla ik altijd kersjes douchegel in.
En deze is ook heerlijk.
En als ik in Frankrijk ben sla ik altijd kersjes douchegel in.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
CherrieLola schreef:
San Francisco's Finest
Vooral deze mint is inderdaad ZO lekker!
Gast- Gast
Heerlijk hè, ik houd echt van chocolade en mint. Vroeger kon je in Nederland nog wel die sticks kopen, maar nu kan ik ze nergens meer vinden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Ria Bloms Rust en Regelmaat, waarom wel of waarom niet?
» Waarom of waarom niet, geloof jij?
» Waarom een kind? Of waarom niet?
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
» Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?
» Waarom of waarom niet, geloof jij?
» Waarom een kind? Of waarom niet?
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
» Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?
Pagina 4 van 9
Permissies van dit forum: