Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom is dit niet in NL te koop?

+32
Inge
XstitchCarina
Sterre
Dennenappel
Roze25
TukTuk
Annoek
rapa nui
Lady4
Kreeftje
Beachgirl
riannuhhhh
Jente10
Zora
Merai
VeryCherry
Kqip
Arwyn
minoessepoes
Kabouter
Dawn
Susan
TGR
Blond
Dora
Guus
GeKKiE
Monte
Minx
CaptainSpectacular
Polly
Snoopy
36 plaatsers

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 4 Empty Re: Waarom is dit niet in NL te koop?

Bericht  Blond do 17 feb 2011 - 0:20

CL en ik hebben nogal vaak moeite om elkaar te begrijpen heb ik het idee..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 4 Empty Re: Waarom is dit niet in NL te koop?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 0:22

laughcry LOL

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes do 17 feb 2011 - 0:28

Wij kochten in NY elke dag een ander zakje M&M's zo leuk om allemaal te proberen, daar heb je M&M's met amandel, toffee, crispy, witte chocola en de pindakaas natuurlijk. Ik vond ze niet allemaal even lekker, maar wel leuk om eens geproefd te hebben.

Die chocola met dat groene erin, dat hebben ze ook in Engeland toch? Ik kan me herinneren dat mijn schoonvader dat weleens meebracht. Verder hebben mijn schoonouders altijd chocolademelkpoeder van Cadbury, zo lekker, maar volgens mij kan je dat hier ook niet krijgen!
Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 4 P5
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 0:31

Ja Aero is Brits en geimporteerd naar Amerika. Heb ik stomtoevallig deze week nog een stuk over gelezen. (don't remember why)

Cadbury is inderdaad heerlijk! Ik ben naar Cadbury World geweest, de fabriek en (klein) pretpark van Cadbury. Willy Wonka eat your heart out!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 0:36

Minneke schreef:
_Chance schreef:
Caribbeanlover schreef:
_Donnaa schreef:
Marin schreef:

Da's gewoon de Amerikaans/Engelse versie van Bros. Al heb je ze ook in mint smaak in Engeland.
Ja ze hadden daar heel veel smaken. Vind het veel lekkerder dan Bros.. Het is anders..

Jakkiebah hahaha!

Chance, raar ons bier en die versie is hier niet te koop!
Marin, neem ff een lading ECHTE cheesecakes voor me mee, wil je Wink

Daarom plaats ik hem ook in dit topic. En het is geen raar bier, het is citroenbier..

Ik denk dat ze bedoelt dat het raar is dat het 'ons bier' is en toch niet in NL verkocht wordt.

Dat zeg ik toch ook.

Chance, lees even terug.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 0:44

Minoes, in Den Haag (en andere grote steden ook wel) kan je die Cadbury dingen allemaal wel krijgen. Ik ga wel eens naar de Thomas Green's, een Brits supermarktje. Ze hebben er echt super veel!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 0:46

Maple schreef:
ABE schreef:Bah! Pindakaas met m&ms? Brrrrr!
Nee, M&M's met pindakaas.

Lijkt me lekker! Maar ik eet alles met pindakaas Very Happy Ik eet bijna elke dag een cracker met kaas en pindakaas. En soms zelfs nog een beetje jam erbij. Jaja ik ben een viespeuk!

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes do 17 feb 2011 - 0:47

Marin schreef:Minoes, in Den Haag (en andere grote steden ook wel) kan je die Cadbury dingen allemaal wel krijgen. Ik ga wel eens naar de Thomas Green's, een Brits supermarktje. Ze hebben er echt super veel!

Ow dan moet dat in Amsterdam vast ook wel te krijgen zijn, ik ga het eens Google, bedankt voor de tip!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 0:47

_Donnaa schreef:Peanutbutter Jelly time!! laughcry

Jaaaaaaaaaaah! I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 0:48

Ik eet ook heeeel vaak pindakaas, mmm Very Happy Mijn vriend vindt het vies en wil mij dan geen kusje geven laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 0:49

Minoes: 1E. CONSTANTIJN HUYGENSSTRAAT 94 http://www.britishstore.nl/

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 0:50

Darcy schreef:Ik eet ook heeeel vaak pindakaas, mmm Very Happy Mijn vriend vindt het vies en wil mij dan geen kusje geven laughcry

Wat een mietje zeg, pff.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 0:50

Tea-Leaf schreef:
Darcy schreef:Ik eet ook heeeel vaak pindakaas, mmm Very Happy Mijn vriend vindt het vies en wil mij dan geen kusje geven laughcry

Wat een mietje zeg, pff.

Nou ja het is ook wel zielig anders want hij gaat echt over zijn nek van pindakaas :P

Gast
Gast

Bericht  Arwyn do 17 feb 2011 - 0:50

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 4 Tim-tam

Dit zouden we moeten hebben! Zooo lekker.. Idea
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 0:51

Darcy schreef:
Tea-Leaf schreef:

Wat een mietje zeg, pff.

Nou ja het is ook wel zielig anders want hij gaat echt over zijn nek van pindakaas :P

Hahaha, tis net mijn schoonvader. Die wordt al beroerd als hij een pot op het aanrecht ziet staan Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 0:53

Ohh nu moet ik er ineens aan denken dat mijn vriend voor onze eerste Valentijnsdag een pot pindakaas had gekocht. Hij was bij zijn ouders toen en die zaten echt van ehhh okee, waarom? (okee dat is ook niet zo raar :P) Ze vonden het een heel stom kado. Maar mijn vriend had helemaal bedacht dat het symbolisch was, dat hij me zo leuk vond dat ik vanaf toen ZELFS pindakaas bij hem thuis mocht eten. Okee dit klinkt echt onzettend suf maar ik vond het heel romantisch (ja ECHT!) I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 0:53

Ik heb jarenlang geen pindakaas gelust. Tot ineens in Engeland, ineens had ik er onwijze zin in. Sindsdien lust ik het weer. Vooral met stukjes. Yummm

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 0:54

Hahahaha nou ik vind het ook super leuk Darcy. Veel leuker dan een bos rozen. Nou ja, ok dat is ook leuk (die kreeg ik voor m'n verjaardag, weet je nog dat ik dat ook stom vond omdat die vergaan haha en nietszeggend zijn). Ik vind het heel origineel en dus leuk.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 0:58

Darcy schreef:Ohh nu moet ik er ineens aan denken dat mijn vriend voor onze eerste Valentijnsdag een pot pindakaas had gekocht. Hij was bij zijn ouders toen en die zaten echt van ehhh okee, waarom? (okee dat is ook niet zo raar :P) Ze vonden het een heel stom kado. Maar mijn vriend had helemaal bedacht dat het symbolisch was, dat hij me zo leuk vond dat ik vanaf toen ZELFS pindakaas bij hem thuis mocht eten. Okee dit klinkt echt onzettend suf maar ik vond het heel romantisch (ja ECHT!) I love you

Aaaaaaaaaaaahw!! Ik vind dit echt wel heel lief!

Gast
Gast

Bericht  Kqip do 17 feb 2011 - 1:01

In Turkije hadden ze echt veel meer smaken Magnums :p Die mogen hier ook wel..
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:02

Kqip schreef:In Turkije hadden ze echt veel meer smaken Magnums :p Die mogen hier ook wel..
Allemaal fake spul zeker? :P

inkoppertje

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:03

Minneke schreef:
Megara schreef:
Snoopy schreef:
White Hot Chocolate

Ik heb van Xenos een pak White Hot Chocolate, maar dat is in poedervorm en lang niet zo lekker.

Ik ben dus serieus verslaafd geraakt aan die witte van de Xenos Embarassed .. Tis maar goed dat ik die luxe versie niet ken haha.

Bij de cook&co en volgens mij ook bij de v&d verkopen ze van die doosjes met witte chocolade voor chocolademelk, dat zijn van die kleine rondjes. Daar doe je dan warme melk bij en dan heb je dus warme witte chocolademelk. ZO verslavend lekker! I love you

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 17 feb 2011 - 1:09

Rijstepap met appel/kaneel smaak. Ik haal het altijd in Duitsland, en het is echt goddelijk Very Happy

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 4 88747431

En deze is ook heerlijk.

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 4 Mint_bar_large

En als ik in Frankrijk ben sla ik altijd kersjes douchegel in.

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 4 Img?IMG_ID=115040
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:19

CherrieLola schreef:

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 4 Mint_bar_large

San Francisco's Finest Very Happy Very Happy

Vooral deze mint is inderdaad ZO lekker!

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 17 feb 2011 - 1:20

Heerlijk hè, ik houd echt van chocolade en mint. Vroeger kon je in Nederland nog wel die sticks kopen, maar nu kan ik ze nergens meer vinden Sad
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: