Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom is dit niet in NL te koop?

+32
Inge
XstitchCarina
Sterre
Dennenappel
Roze25
TukTuk
Annoek
rapa nui
Lady4
Kreeftje
Beachgirl
riannuhhhh
Jente10
Zora
Merai
VeryCherry
Kqip
Arwyn
minoessepoes
Kabouter
Dawn
Susan
TGR
Blond
Dora
Guus
GeKKiE
Monte
Minx
CaptainSpectacular
Polly
Snoopy
36 plaatsers

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 8 Empty Re: Waarom is dit niet in NL te koop?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 23:11

Marin schreef:Nee, Gap zit niet in Nederland. Wel in Engeland (en Duitsland misschien?)

Nee Utica ken ik niet. Heb het even gezocht op googlemaps en je hebt er vier in Amerika, in de staat New York, Michigan, Illinois en Ohio. Welke bedoel je?

Oh sorry NY, want daar ben ik een keer geweest, maar dacht dat je dat wel wist.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 8 Empty Re: Waarom is dit niet in NL te koop?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 23:14

Billtong en carambar lijken op de koekjes voor onze hond haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 23:17

Caribbeanlover schreef:Rianuhhhh, het heet after eight Wink

Alex, idd geen vreten die combi net als choco met sinasappel blegh!

Haha inderdaad. Zo zonde van de chocolade, vind je ook niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 23:18

Caribbeanlover schreef:
Marin schreef:Nee, Gap zit niet in Nederland. Wel in Engeland (en Duitsland misschien?)

Nee Utica ken ik niet. Heb het even gezocht op googlemaps en je hebt er vier in Amerika, in de staat New York, Michigan, Illinois en Ohio. Welke bedoel je?

Oh sorry NY, want daar ben ik een keer geweest, maar dacht dat je dat wel wist.

Ik wist dat je in New York City bent geweest, niet waar je verder bent geweest. Je hebt toch summer camp gedaan? Was dat in New York State? En dan nog had zij overal vandaan kunnen komen Wink

Gast
Gast

Bericht  Sterre do 17 feb 2011 - 23:21

Trisha schreef:Ik ben gek op Flakes! Chocolate flakes. Járen geleden kreeg ik die als kind in Engeland in m'n ijsje en 't was zó lekker.... Ik ben een jaar of 5 geleden weer 's in Engeland geweest en ging weer 's op zoek naar die Flakes en vond ze toen alleen in een verpakkinkje. Op zich was-ie wel lekker, maar niet zo lekker als die originele oude Flake...

Anyway; in Nederland kan ik ze niet echt vinden..

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 8 31Pgr30kGiL._SL500_AA280_

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 8 Flake%20two%20break

JAA die wilde ik ook posten! Maar ik weet een plek in NL waar ze die wel verkopen: in in Engels winkeltje in Arnhem. Mocht je in die buurt komen moet je me maar even naar het adres vragen smile

Die dingen zijn zoo lekker!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 23:25

Alex167 schreef:
Caribbeanlover schreef:Rianuhhhh, het heet after eight Wink

Alex, idd geen vreten die combi net als choco met sinasappel blegh!

Haha inderdaad. Zo zonde van de chocolade, vind je ook niet?
Oh, my.. Die sinaasappelsnippers met chocolade zijn goddelijk.. Net als Pim`s koekjes Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 0:09

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 8 .scaled_i2_200x220_d_7133_7upCherry

Dit is toch niets meer dan een soort cassis?

Gast
Gast

Bericht  XstitchCarina vr 18 feb 2011 - 4:11

Mila schreef:
Megara schreef:Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 8 Mms_peanut_butter
Welke buitenlandse producten zou jij graag hier in de schappen zien?

Ja deze heb ik in New York op, vond ze erg lekker!

Ik ben echt gek op deze M&M's en ook zakjes met kleine Reese's Pieces, is ook met pindakaas en je kunt dit en nog meerdere producten bij http://www.usfoodz.nl/ kopen. Is inderdaad prijzig, maar als je boven de 25 euro besteld, betaal je geen verzendkosten.

XstitchCarina
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 18-02-11

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 14:23

I I love you Cadbury flake! In Engeland stoppen ze er een (of twee :P) in je softijsje. Of een turkey stuffing bap, ook zo heerlijk!

En golden syrup, pasta bake, green & black's, terry's chocolate orange, yorkshire puddings, ginger tea, ginger biscuits, apple crumble met clotted cream, honeycomb cheesecake, home made fudge etc.

In Arnhem heb je Hartley's, die verkopen ook Engels eten: www.hartleysarnhem.nl

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 14:25

Ik heb trouwens nog twee bussen Cadbury drinking chocolate, veel lekkerder dan Nesquick!

Gast
Gast

Bericht  XstitchCarina vr 18 feb 2011 - 20:57

Ik vind Cadbury's ook heel erg lekker. Mijn man komt uit Schotland, dus heb ook nog in de UK gewoond. En daar heerlijk genoten van de Cadbury spullen. ik vind vooral de Chocolade drink Highlights heerlijk. Zit niet veel calorieen in, en je hebt allerlei smaken.

XstitchCarina
Zwijger
Zwijger

Bericht  Inge za 19 feb 2011 - 1:05

Kaneel kauwgom

kaneel tandpasta

pindakaas m&m's

Baal dat ik van alle 3 niet meer heb meegenomen vanuit Amerika toen

edit: in Engeland hadden ze snack a jacks salt en vinegear. Die is zo lekker
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 1:30

Kaneeltandpasta, blegh. Is dat om je tanden mee te poetsen of omdat het qua structuur erop lijkt en je het gewoon kan eten?

Gast
Gast

Bericht  Inge za 19 feb 2011 - 2:26

Caribbeanlover schreef:Kaneeltandpasta, blegh. Is dat om je tanden mee te poetsen of omdat het qua structuur erop lijkt en je het gewoon kan eten?
Om je tanden mee te poetsen smile Is een hele frisse fijne smaak tijdens het tandenpoetsen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 4:50

Deze lippenbalsem kocht ik in Namibie en ik baal echt dat ik er niet meer heb gekocht en mee heb genomen. Hij is op Sad. Zulk lekker spul!

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 8 ALOE107C

Gast
Gast

Bericht  TNMN za 19 feb 2011 - 5:20

Als ik NL ben mis ik:

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 8 Mountain_dew

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 8 Reeses-peanut-butter-cups-profile

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 8 Xmassandwich

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 8 Cadbury-creme-egg

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 8 Rocky_road

Maar dat heb ik nu allemaal tot mijn beschikking. Maar nu ik in de UK ben mis ik juist Nederlandse dingen zoals frikandel speciaal, Macdonald saus, curry saus, Chinees eten en paprika chips.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 5:24

Zusje van Bert schreef:Deze lippenbalsem kocht ik in Namibie en ik baal echt dat ik er niet meer heb gekocht en mee heb genomen. Hij is op Sad. Zulk lekker spul!

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 8 ALOE107C

Nav mijn post hier ben ik nog eens gaan zoeken en het product blijkt uit ZA te komen. In april komt een vriendin van mij uit ZA hier naar toe en daar heb ik heel wat voor moeten regelen. Heb haar dus net geschreven dat als ze mij blij wil maken, ze dit voor me mee moet nemen :P. Fingers crossed haha Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  TNMN za 19 feb 2011 - 5:34

Oh ik ben Poptarts en Lucky Charms cereal vergeten, die kan je echt nergens krijgen Sad
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Toet za 19 feb 2011 - 5:37

Annoek schreef:Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 8 9k=Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 8 Z

Woooow ik ging jou quoten, wat heb je in hemelsnaam met de link gedaan haha.

Anyway, deze dus. Ik heb hier nog om gevraagt bij een OLA vertegenwoordiger op de horecava, want ze zijn wel ooit in nederland te koop geweest. Hij kende het niet eens.

Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Toet za 19 feb 2011 - 5:38

Polly schreef:Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 8 Images?q=tbn:ANd9GcRtKu_VTA4eU3h98pzPC1fmyV4EnOFG6cr5hDkBwkPbbkiRmUhQHQ

Mama Juana smile

Wát is dit? :shock:
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 5:42

toetje_ schreef:
Annoek schreef:Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 8 9k=Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 8 Z

Woooow ik ging jou quoten, wat heb je in hemelsnaam met de link gedaan haha.

Anyway, deze dus. Ik heb hier nog om gevraagt bij een OLA vertegenwoordiger op de horecava, want ze zijn wel ooit in nederland te koop geweest. Hij kende het niet eens.

Haha ik was nieuwsgierig maar jezus wat een lange URL Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  XstitchCarina za 19 feb 2011 - 5:44

TNMN schreef:Oh ik ben Poptarts en Lucky Charms cereal vergeten, die kan je echt nergens krijgen Sad

Poptarts kun je ook bij USZFoods krijgen.

XstitchCarina
Zwijger
Zwijger

Bericht  Inge za 19 feb 2011 - 5:47

toetje_ schreef:
Polly schreef:Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 8 Images?q=tbn:ANd9GcRtKu_VTA4eU3h98pzPC1fmyV4EnOFG6cr5hDkBwkPbbkiRmUhQHQ

Mama Juana smile

Dat is lekker smile
Komt uit de dominicaanse republiek
Dat is rum, rode wijn, honing met kruiden
Wordt daar ook wel als medicijn gebruikt, ook wel als lust opwekkend drankje
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Toet za 19 feb 2011 - 5:59

Inge schreef:
toetje_ schreef:

Mama Juana smile

Dat is lekker smile
Komt uit de dominicaanse republiek
Dat is rum, rode wijn, honing met kruiden
Wordt daar ook wel als medicijn gebruikt, ook wel als lust opwekkend drankje

Maar het lijkt helemaal niet op iets vloeibaars, of ben ik nou zo scheel?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge za 19 feb 2011 - 6:03

Nee klopt, in deze fles zitten alleen de kruiden en de drank zit er (nog) niet in
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: