Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

+23
Herfstblaadjes
Caribbeanlover
patjuhhh
M@niek
Snack a Jack
frolic
CCC
Niene
Snoes
Tinus
rapa nui
Antibes
_Lacey_
Zininzon
Lejow
Rush
dharma
Makamba
studiebol
Pien
ShallY
Thunder
Travelgurly
27 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  Travelgurly vr 23 dec 2011 - 22:07

Om mij heen hoor ik veel mensen die een uitvaartverzekering hebben.
Ik zelf heb hem niet , maar zit er wel over te denken er 1 af te sluiten.
sommige vrienden die ik ernaar vraag vinden het onzin om af te sluiten.
Wat vinden jullie?
hebben jullie een uitvaartverzekering?
zo ja waar?
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  Thunder vr 23 dec 2011 - 22:09

Wij hebben een uitvaartverzekering, waarom...? Omdat onze ouders dat al voor ons hadden en wij hem overgenomen hebben toen we op ons zelf gingen. Onze kinderen staan ook bij ons op de polis. We zijn verzekerd bij de Monuta.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  ShallY vr 23 dec 2011 - 22:15

Ik heb ook een uitvaartverzekering. Eigenlijk hetzelfde als rataplan..wij zaten bij onze ouders in het pakket en meegenomen toen we op ons zelf gingen.
Ik zit bij dela.


Laatst aangepast door ShallY op vr 23 dec 2011 - 22:19; in totaal 1 keer bewerkt

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 22:16

Wij hebben er allebei 1, die van mij wordt nog betaald door mijn ouders en die van mijn vriend heb ik later afgesloten. Wij kunnen op dit moment echt niet alle begrafeniskosten ophoesten indien nodig, dus ik vind het wel een veilig idee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 22:18

Rataplan schreef:Wij hebben een uitvaartverzekering, waarom...? Omdat onze ouders dat al voor ons hadden en wij hem overgenomen hebben toen we op ons zelf gingen. Onze kinderen staan ook bij ons op de polis. We zijn verzekerd bij de Monuta.

+1. Al ben ik verzekerd bij Nivo.

Ik wil mijn nabestaanden niet met de volledige kosten van mijn uitvaart opzadelen. Misschien dekt het niet alle kosten, dat verzekerde bedrag, maar alle beetjes helpen.


Laatst aangepast door Maple op vr 23 dec 2011 - 22:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  Pien vr 23 dec 2011 - 22:20

Rataplan schreef:Wij hebben een uitvaartverzekering, waarom...? Omdat onze ouders dat al voor ons hadden en wij hem overgenomen hebben toen we op ons zelf gingen. Onzes kinderen staant ook bij ons op de polis. We zijn verzekerd bij de Monuta.

+1

Ik vind het een fijn gevoel om te weten dat als er iets met 1 van ons gebeurt we een begrafenis kunnen regelen zoals de ander dat wilt en we niet op de centen hoeven te letten.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  studiebol vr 23 dec 2011 - 22:20

Ja ik heb er een.. bij de Dela. En waarom? Omdat ik zoveel mogelijk wil voorkomen dat mijn nabestaande veel kosten moeten betalen.
Mijn vriend vond het maar onzin... ook toen ik aangaf dat als hij dood gaat ik die kosten moet betalen en dat best duur kan zijn.Dit was 3 jaar geleden en daarna ben ik er niet meer over begonnen.

Maar nu zal zijn oma binnenkort komen te overlijden en die heeft ook geen uitvaartverzekering en wat gebeurd er dus..... Precies nu moeten wij het betalen, wat natuurlijk geen wereldramp is. Maar nu bedacht hij dat het toch wel vervelend was voor de nabestaande dus wil hij er ook een af sluiten.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  Travelgurly vr 23 dec 2011 - 22:24

Studiebol: een nare situatie maar wel fijn dat je vriend dan inziet dat het toch wel belangrijk is.

Ik hoor ook van veel mensen dat ze de verzekering al vanuit huis hebben meegekregen. Ik dus niet....zal mijn moeder eens vragen waarom wel/niet.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 22:24

Wij hebben er ook allemaal 1, van Dela.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  Makamba vr 23 dec 2011 - 22:32

Ik heb voor mijzelf en mijn dochter een uitvaartverzekering afgesloten bij Dela!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  dharma vr 23 dec 2011 - 22:35

Ik heb er een van Jarden omdat mijn ouders die al afgesloten hadden.
Als ze dit niet hadden gedaan had ik er zelf 1 afgesloten.
dharma
dharma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 68
Registratiedatum : 11-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  Rush vr 23 dec 2011 - 22:52

ShallY schreef:Ik heb ook een uitvaartverzekering. Eigenlijk hetzelfde als rataplan..wij zaten bij onze ouders in het pakket en meegenomen toen we op ons zelf gingen.
Ik zit bij dela.
Same here!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  Lejow vr 23 dec 2011 - 23:11

Ik heb er ook een, afgesloten toen ik op mezelf ging wonen geloof ik.
Weet niet precies bij wie, het is via zo'n tussenpersoon (een vriend van mijn pa) geregeld.
Even als de inboedelverzekering en de verzekering van de auto.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  Zininzon vr 23 dec 2011 - 23:12

Ik heb nooit een uitvaartverzekering gehad, mijn ouders vonden dit onzin, omdat ze het zelf wel kunnen betalen, indien nodig.
Nu ik op mezelf woon, heb ik het er onlangs nog met mijn moeder over gehad. Ik heb zelf ook genoeg geld voor een eventuele uitvaart, maar mijn ouders kunnen zo snel na mijn overlijden niet bij mijn rekening. Dit vinden ze geen probleem, dan schieten zij het voor en na een tijdje kunnen zij bij mijn geld...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  _Lacey_ vr 23 dec 2011 - 23:34

Zininzon schreef:Ik heb nooit een uitvaartverzekering gehad, mijn ouders vonden dit onzin, omdat ze het zelf wel kunnen betalen, indien nodig.
Nu ik op mezelf woon, heb ik het er onlangs nog met mijn moeder over gehad. Ik heb zelf ook genoeg geld voor een eventuele uitvaart, maar mijn ouders kunnen zo snel na mijn overlijden niet bij mijn rekening. Dit vinden ze geen probleem, dan schieten zij het voor en na een tijdje kunnen zij bij mijn geld...

Hier precies hetzelfde.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  Antibes vr 23 dec 2011 - 23:39

Hier ook geen uitvaartverzekeringen, ik niet, ouders ook niet. Ook omdat het zelf goed te betalen valt.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 23:42

Toen ik achttien werd, kreeg ik van mijn ouders drie dingen; Een eerste rijles, mijn eigen zorgverzekering en mijn eigen uitvaartverzekering. Ik weet niet anders dan dat ik hem moet hebben. En ik heb er ook nooit aan gedacht om hem stop te zetten, want nu dekt hij mijn overlijden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  rapa nui za 24 dec 2011 - 1:28

Ik heb er wel een, jaren geleden al afgesloten. Ik betaal per maand nu ca. 3 euro en dat zou uiteindelijk uitkomen op een bedrag van toen ca. 5.000 of 6.000 gulden. Dat zou bij het afsluiten ruim voldoende zijn voor een begrafenis. Polis loopt over een paar jaar af en dat bedrag blijft dan staan. Ik heb vorige maand of zo de polis eens weer bekeken omdat ik een gesprek had met iemand van Monuta. Ik heb toen besloten om het bedrag niet te verhogen ook al is het nu niet meer genoeg voor een begragenis. Ik heb nl. geen partner of kinderen en wel genoeg spaargeld achter de hand om de kosten van de begrafenis te betalen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  Tinus za 24 dec 2011 - 1:35

Mijn ouders hebben hem als kind al voor mij afgesloten. Ik heb die dus overgenomen. Laatst belde er iemand van Yardin(waar ik bij zit) om mijn polis door te nemen. Ik kwam er toen wel achter dat ik er eigenlijk helemaal niet veel van weet, mijn ouders hebben alles afgesloten en ik heb er helemaal niet meer naar omgekeken. Ze gingen ze allemaal rare vragen stellen...hoeveel mensen ik dacht dat er op mijn begrafenis zouden komen enzo...Zo wilden ze erachter komen of mijn polis dan omhoog zou moeten. Ik vind het wel fijn om zo'n verzekering te hebben. Zo zitten mijn nabestaanden er straks niet mee. Die hebben dan al genoeg aan hun hoofd lijkt mij...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 1:38

Ja, ik heb een uitvaartverzekering. Omdat ik anders waarschijnlijk een karige begrafenis krijg omdat mijn omgeving het niet kan betalen. En mochten ze het wel kunnen betalen, wil ik ze dat niet aan doen.

Ik zou me ook rot schrikken als ik opeens de begrafenis van mijn moeder of iemand zou moeten betalen, daar heb ik helemaal geen geld voor.

Ik vind het niet meer dan logisch, het is een paar euro per maand en het scheelt heel veel zorgen en geld voor je nabestaanden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 1:47

Ik heb geen uitvaartverzekering, omdat ik genoeg spaargeld heb.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 11:09

Ik heb er ook geen. Ik kwam dit tegen van Rambam, vind het eigenlijk wel schandalig.. Ik moest soms ook wel even lachen wat ze allemaal bedachten
http://tvblik.nl/rambam/30-januari-2012

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  Snoes ma 6 feb 2012 - 23:13

Ik heb ook geen uitvaartverzekering.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 23:16


Ik heb er geen. Het is te duur, als ik dat ook nog eens moet dokken kan ik geen eten kopen en ga ik zeker weten dood.


Maar even zonder dollen, ik heb het gewoon niet ruim en als ik nu dood ga willen en kunnen mijn ouders de kosten op zich nemen. Ik hoef toch geen bloemen op mijn uitvaart, dus dat scheelt al weer een hoop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  Niene ma 6 feb 2012 - 23:20

Ik heb er wel een,het kost per maand iets van 9 euro. Ben verzekerd via nuvema,en die werken samen met een paar uitvaart ondernemers hier in de buurt. Kleine meid is gratis meeverzekerd.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom? Empty Re: Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum