Waarom is dit niet in NL te koop?
+32
Inge
XstitchCarina
Sterre
Dennenappel
Roze25
TukTuk
Annoek
rapa nui
Lady4
Kreeftje
Beachgirl
riannuhhhh
Jente10
Zora
Merai
VeryCherry
Kqip
Arwyn
minoessepoes
Kabouter
Dawn
Susan
TGR
Blond
Dora
Guus
GeKKiE
Monte
Minx
CaptainSpectacular
Polly
Snoopy
36 plaatsers
Pagina 2 van 9
Pagina 2 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Waarom is dit niet in NL te koop?
Als er iets niet mag ontbreken in dit topic dan is het onderstaande.
Gast- Gast
Duitsland!!Megara schreef:Als er iets niet mag ontbreken in dit topic dan is het onderstaande.
Onze oosterburen zijn best wel ergens goed voor..
Gast- Gast
Vanaf wanneer mag je zonder winterbanden Duitsland weer in? Dan ga ik eens even een dag plannen. Toch maar een halfuurtje rijden.
Gast- Gast
Dan heb ik liever deze:
De m&m's peanut vind ik niet echt super. Op zich wel te eten, maar ik houd niet van die amerikaanse smeuige pindakaas. Onze calve vind ik anders en lekkerder.
Oh en die snicker cruncher zijn nog wel in nederland te koop, Kruitvat o.a. Maar doe mij maar de gewone *door dit topic heb ik echt onwijs zin in snickers gekregen *
De m&m's peanut vind ik niet echt super. Op zich wel te eten, maar ik houd niet van die amerikaanse smeuige pindakaas. Onze calve vind ik anders en lekkerder.
Oh en die snicker cruncher zijn nog wel in nederland te koop, Kruitvat o.a. Maar doe mij maar de gewone *door dit topic heb ik echt onwijs zin in snickers gekregen *
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Nog 2 weekjes.. Tot 1 maart.. En bij winterse omstandigheden na 1 maart zijn ze ook verplicht
Gast- Gast
Megara schreef:Vanaf wanneer mag je zonder winterbanden Duitsland weer in? Dan ga ik eens even een dag plannen. Toch maar een halfuurtje rijden.
Dat mag gewoon nu. Winterbanden zijn alleen verplicht tijdens winterse omstandigheden. Het zonnetje schijnt de laatste dagen, dus je mag daar gewoon rijden. Gaat het nou van het weekend sneeuwen, dan ben je in overtreding
Snoopy- Prater
Dat ziet er ook lekker uit Snoopy!
Pff als ik op american food google bij afbeeldingen dan krijg ik enkel hamburgers en patat.
Pff als ik op american food google bij afbeeldingen dan krijg ik enkel hamburgers en patat.
Gast- Gast
Onjuist. In Duitsland zijn ze sinds dec. 2010 helemaal verplicht van 1 november tot 1 maart.Snoopy schreef:Megara schreef:Vanaf wanneer mag je zonder winterbanden Duitsland weer in? Dan ga ik eens even een dag plannen. Toch maar een halfuurtje rijden.
Dat mag gewoon nu. Winterbanden zijn alleen verplicht tijdens winterse omstandigheden. Het zonnetje schijnt de laatste dagen, dus je mag daar gewoon rijden. Gaat het nou van het weekend sneeuwen, dan ben je in overtreding
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Onjuist. In Duitsland zijn ze sinds dec. 2010 helemaal verplicht van 1 nov tot 1 maart.Snoopy schreef:Megara schreef:Vanaf wanneer mag je zonder winterbanden Duitsland weer in? Dan ga ik eens even een dag plannen. Toch maar een halfuurtje rijden.
Ah dan wacht ik nog even een paar weken. Thanks!
Gast- Gast
That`s maybe because it`s candy baby!Megara schreef:Dat ziet er ook lekker uit Snoopy!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Onjuist. In Duitsland zijn ze sinds dec. 2010 helemaal verplicht van 1 november tot 1 maart.Snoopy schreef:Megara schreef:Vanaf wanneer mag je zonder winterbanden Duitsland weer in? Dan ga ik eens even een dag plannen. Toch maar een halfuurtje rijden.
Oh raar, ik had er paar weken terug op gegoogled en kon niet specifiek een datum vinden. Alleen allerlei verhalen over de weersomstandigheden. Maar goed om te weten want ik moet 6 maart naar Duitsland.
(En ik ben dus al vreselijk in overtreding geweest, want ik wist hier niks vanaf en ben gewoon naar vliegveld Weeze geweest in de kerstvakantie:D)
Snoopy- Prater
Hmm, het is nog niet officieel verplicht omdat ze het niet eens kunnen worden, maar de boetes zijn wel verdubbeld.. Die verplichting zit er dus wel aan te komen.Megara schreef:_Donnaa schreef:Onjuist. In Duitsland zijn ze sinds dec. 2010 helemaal verplicht van 1 nov tot 1 maart.Snoopy schreef:Megara schreef:Vanaf wanneer mag je zonder winterbanden Duitsland weer in? Dan ga ik eens even een dag plannen. Toch maar een halfuurtje rijden.
Ah dan wacht ik nog even een paar weken. Thanks!
Het is bij winterse weersomstandigheden verplicht om een complete winteruitrusting mee te hebben, dus ook genoeg ruitensproei enzo..
Gast- Gast
Zie m`n nieuwe berichtSnoopy schreef:_Donnaa schreef:Onjuist. In Duitsland zijn ze sinds dec. 2010 helemaal verplicht van 1 november tot 1 maart.Snoopy schreef:Megara schreef:Vanaf wanneer mag je zonder winterbanden Duitsland weer in? Dan ga ik eens even een dag plannen. Toch maar een halfuurtje rijden.
Oh raar, ik had er paar weken terug op gegoogled en kon niet specifiek een datum vinden. Alleen allerlei verhalen over de weersomstandigheden. Maar goed om te weten want ik moet 6 maart naar Duitsland.
(En ik ben dus al vreselijk in overtreding geweest, want ik wist hier niks vanaf en ben gewoon naar vliegveld Weeze geweest in de kerstvakantie:D)
Je bent dus niet in overtreding geweest!
Gast- Gast
Wat ik graag in Nederland zou zien:
Cider uit Zuid-Afrika
Een soort pinda-caramel reep, tot nu toe alleen gevonden in Malta, Engeland en Duitsland
Nesquick Junior, met 40% granen, verkrijgbaar in Spanje
Versgemaakte donuts, zoooooooo lekker, alleen in Maleisië, Singapore, Indonesië en Shanghai
Chocolade met macadamianoten, specialiteit in Hawaii
Dit zijn de eerste dingen waar ik aan denk. Als jullie ze zien, laat het dan even weten alsjeblieft :-)
Cider uit Zuid-Afrika
Een soort pinda-caramel reep, tot nu toe alleen gevonden in Malta, Engeland en Duitsland
Nesquick Junior, met 40% granen, verkrijgbaar in Spanje
Versgemaakte donuts, zoooooooo lekker, alleen in Maleisië, Singapore, Indonesië en Shanghai
Chocolade met macadamianoten, specialiteit in Hawaii
Dit zijn de eerste dingen waar ik aan denk. Als jullie ze zien, laat het dan even weten alsjeblieft :-)
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Dit had ik er namelijk over gevonden:
Het is in Duitsland verplicht de auto-uitrusting aan te passen aan de weersomstandigheden. Dat betekent dat u winterbanden voert als u rijdt in winterse omstandigheden. Van winterse omstandigheden is volgens de wet in elk geval sprake bij ijzel, gladheid door sneeuw, sneeuwmodder en gladheid door ijs- of rijpvorming.
Duitsland kent geen vaste periode waarin het gebruik van winterbanden verplicht is.
Ben ik nog steeds wel in overtreding geweest trouwens, want het vroor toen behoorlijk.
Het is in Duitsland verplicht de auto-uitrusting aan te passen aan de weersomstandigheden. Dat betekent dat u winterbanden voert als u rijdt in winterse omstandigheden. Van winterse omstandigheden is volgens de wet in elk geval sprake bij ijzel, gladheid door sneeuw, sneeuwmodder en gladheid door ijs- of rijpvorming.
Duitsland kent geen vaste periode waarin het gebruik van winterbanden verplicht is.
Ben ik nog steeds wel in overtreding geweest trouwens, want het vroor toen behoorlijk.
Snoopy- Prater
Ja klopt, de regels zijn aangescherpt, maar een verplichting is er niet van gekomen.. Meende dat ik dat toen gelezen had, niet dus ..
Ik ben ook wel in overtreding geweest met m`n banden daar.. De boete is 40€, nou daar lig je nogal wakker van..
Ik ben ook wel in overtreding geweest met m`n banden daar.. De boete is 40€, nou daar lig je nogal wakker van..
Gast- Gast
White Hot Chocolate –
Sweet, creamy, rich white chocolate with milk and fluffy marshmallows.
Deze mis ik ook wel erg!
Snoopy- Prater
_Donnaa schreef:Ja klopt, de regels zijn aangescherpt, maar een verplichting is er niet van gekomen.. Meende dat ik dat toen gelezen had, niet dus ..
Oh 40€ had ik nog wel overleefd ja!
Kromme is wel dat als iemand anders een ongeluk veroorzaakt, jij de schuld kan krijgen als je geen winterbanden hebt. Tenminste dat las ik ook ergens.
Snoopy- Prater
Smaakt vele malen beter dan Snickers._Donnaa schreef:Pindakaas en hagelslag smaakt naar SNICKERS
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
ben en jerry sweet cream and cookies, en de ben en jerry coconut seven layer bar
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Hebben we wel, maar niet echt betaalbaar
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Snoopy schreef:
White Hot Chocolate
Ik heb van Xenos een pak White Hot Chocolate, maar dat is in poedervorm en lang niet zo lekker.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:
Dit kon je in Canada kopen, heerlijk!
Da's gewoon de Amerikaans/Engelse versie van Bros. Al heb je ze ook in mint smaak in Engeland.
Ik ga volgende week echt een shitload aan etenswaar inslaan in Amerika. En favoriete shampoo's, lippenbalsem enzo, dat soort dingen.
Heb ook echt te veel favoriete etenswaar die ik koop, maar snoep ben ik nooit zo gek op.
Wel deze dipsaus:
Super ranzig en daarom zoooo lekker..
Verder:
Oh ja Maple syrup is ook een goeie! Al heb ik daar nog een hele fles van staan.
Oh en m'n chocolate chips zijn ook op, dan kan ik weer choc chip cookies bakken. En Oatmeal en Raisin cookies mix. Ooh dit topic is goed, kan ik nog even last minute ideeen op doen!
Gast- Gast
Alleen voor het eten zou ik al naar Amerika willen, maar dat is wel een duur geintje.
Marin heeft straks een enorme boodschappenlijst!
Marin heeft straks een enorme boodschappenlijst!
Gast- Gast
Pagina 2 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Ria Bloms Rust en Regelmaat, waarom wel of waarom niet?
» Waarom of waarom niet, geloof jij?
» Waarom een kind? Of waarom niet?
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
» Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?
» Waarom of waarom niet, geloof jij?
» Waarom een kind? Of waarom niet?
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
» Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?
Pagina 2 van 9
Permissies van dit forum: