Ach ja waarom ook niet...
+5
Dani
Siamsa
PiP
Rush
Printje
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ach ja waarom ook niet...
http://www.nu.nl/achterklap/2877851/brad-pitt-koopt-motor-11-jarige-zoon.html
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ach ja waarom ook niet...
Ik snap het geloof ik niet zo?
Hij is niet de enige 11-jarige met een crossmotor.
Hij is niet de enige 11-jarige met een crossmotor.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mmm ik vind het erg overdreven om dan EN een dure crossmotor voor je kind te kopen en dan ook maar gelijk een veldje erbij aan te leggen...
Printje- Lady Post-a-lot
Ja dat is waar, maar ik denk dat het voor hun niet haalbaar is om hun kind gewoon bij zo`n club te doen
Rush- Lady Post-a-lot
Ja dat is natuurlijk ook zo, maar ik vind sommige sterren zo overdreven met geld smijten..maar ja als ik het had zou ik het misschien ook wel doen hahahha
Printje- Lady Post-a-lot
Ene kant is het wat overdreven dat het duur is en dat veldje, maar ze hebben het geld ervoor.
Wij rijden in een Peugeot, maar mensen met meer geld hebben misschien wel 2/3 (belachelijk) dure auto`s en een grote garage ervoor.
Of mensen met een stuk land hebben een eigen bak voor hun paard, waarom dan niet voor een motor.
Vind dit trouwens een leuker cadeau dan de rammelaar van weet ik hoeveel geld die een bekende amerikaan (dacht J Lo of Beyonce?) pas gaf aan haar baby.
Wij rijden in een Peugeot, maar mensen met meer geld hebben misschien wel 2/3 (belachelijk) dure auto`s en een grote garage ervoor.
Of mensen met een stuk land hebben een eigen bak voor hun paard, waarom dan niet voor een motor.
Vind dit trouwens een leuker cadeau dan de rammelaar van weet ik hoeveel geld die een bekende amerikaan (dacht J Lo of Beyonce?) pas gaf aan haar baby.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Prima dat ze een crossmotor voor hem kopen en een crossveldje aanleggen (I mean, zijn kinderen zullen waarschijnlijk niet zoals 'normale' kinderen gezellig met de buurkindjes buiten op straat kunnen spelen) maar ik snap nooit waarom zoiets altijd aan de media moet worden verteld.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Wij hadden vroeger ook een klein crossmotortje (vader=motorgek)! Vonden we echt super, nouja ik vond het leuker dan mijn broertje . Ach ja.. ze hebben het geld ervoor. Vind het niet een heel erg overdreven iets (alhoewel ze natuurlijk wel meer/duurder speelgoed zullen hebben dan het gemiddelde kind ). Ik vind het pas verwend als ze alles krijgen wat ze op een moment willen en er vervolgens twee dagen mee spelen en dan het volgende item willen.
Dani- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 224
Rush schreef:Ja dat is waar, maar ik denk dat het voor hun niet haalbaar is om hun kind gewoon bij zo`n club te doen
Waarom niet? Dat is ook maar net hoe je jezelf opstelt.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Nou, omdat die kinderen vast ook vaak op reis zijn, waardoor je niet mee kan doen op wedstrijden. En ik weet niet hoe het met die kinderen en clubjes gaat, maar ik kan me zo voorstellen dat het voor een kind ook niet leuk is om door iedereen aangegaapt te worden. Jonge kinderen onderling merken dat niet, maar oudere kinderen wel.Toet schreef:Rush schreef:Ja dat is waar, maar ik denk dat het voor hun niet haalbaar is om hun kind gewoon bij zo`n club te doen
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Nou, omdat die kinderen vast ook vaak op reis zijn, waardoor je niet mee kan doen op wedstrijden. En ik weet niet hoe het met die kinderen en clubjes gaat, maar ik kan me zo voorstellen dat het voor een kind ook niet leuk is om door iedereen aangegaapt te worden. Jonge kinderen onderling merken dat niet, maar oudere kinderen wel.Toet schreef:Rush schreef:Ja dat is waar, maar ik denk dat het voor hun niet haalbaar is om hun kind gewoon bij zo`n club te doen
Mwa, ik ben juist van mening dat het beter is die kinderen mee te laten draaien in de 'normale' maatschappij i.p.v ze altijd maar weg te houden en alles binnen hun privé optrekje te doen. Maargoed, dat is weer een hele andere discussie.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Als ik zo rijk was zou ik een eigen paard kopen voor Ezra en er ook een eigen veldje bij aanleggen. En voor Yrsa een privé-Playmobil Funpark.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Als ik zo rijk was zou ik een eigen paard kopen voor Ezra en er ook een eigen veldje bij aanleggen. En voor Yrsa een privé-Playmobil Funpark.
WAUW! Dat zou wel echt heel cool zijn .
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Susan schreef:Als ik zo rijk was zou ik een eigen paard kopen voor Ezra en er ook een eigen veldje bij aanleggen. En voor Yrsa een privé-Playmobil Funpark.
Dat was echt mijn kinderdroom. Als jij ooit zo rijk bent kom ik spelen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Susan schreef:Als ik zo rijk was zou ik een eigen paard kopen voor Ezra en er ook een eigen veldje bij aanleggen. En voor Yrsa een privé-Playmobil Funpark.
Dat was echt mijn kinderdroom. Als jij ooit zo rijk bent kom ik spelen
Oké, dan zal ik het laten weten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Soortgelijke onderwerpen
» Ria Bloms Rust en Regelmaat, waarom wel of waarom niet?
» Waarom een kind? Of waarom niet?
» Waarom of waarom niet, geloof jij?
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
» Nekplooimeting, waarom wel of niet?
» Waarom een kind? Of waarom niet?
» Waarom of waarom niet, geloof jij?
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
» Nekplooimeting, waarom wel of niet?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: