Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom is dit niet in NL te koop?

+32
Inge
XstitchCarina
Sterre
Dennenappel
Roze25
TukTuk
Annoek
rapa nui
Lady4
Kreeftje
Beachgirl
riannuhhhh
Jente10
Zora
Merai
VeryCherry
Kqip
Arwyn
minoessepoes
Kabouter
Dawn
Susan
TGR
Blond
Dora
Guus
GeKKiE
Monte
Minx
CaptainSpectacular
Polly
Snoopy
36 plaatsers

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 6 Empty Re: Waarom is dit niet in NL te koop?

Bericht  Merai do 17 feb 2011 - 3:09

minoessepoes schreef:
Marin schreef:Minoes: 1E. CONSTANTIJN HUYGENSSTRAAT 94 http://www.britishstore.nl/

Tanx!! Ik zal zo eens kijken of dat een beetje in de buurt is, anders fiets ik er van het weekend wel even heen, denk dat ik mijn vriend daar ook heel gelukkig mee maak Laughing

Dat is vlakbij het museumplein! Jij woont in Oost toch? Wij wonen er wel redelijk dichtbij, ben er al vaak langsgefietst maar nog nooit op het idee gekomen om naar binnen te gaan. Misschien moet ik dat lijntechnisch ook maar zo houden Wink
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 6 Empty Re: Waarom is dit niet in NL te koop?

Bericht  minoessepoes do 17 feb 2011 - 3:24

Merai schreef:
minoessepoes schreef:
Marin schreef:Minoes: 1E. CONSTANTIJN HUYGENSSTRAAT 94 http://www.britishstore.nl/

Tanx!! Ik zal zo eens kijken of dat een beetje in de buurt is, anders fiets ik er van het weekend wel even heen, denk dat ik mijn vriend daar ook heel gelukkig mee maak Laughing

Dat is vlakbij het museumplein! Jij woont in Oost toch? Wij wonen er wel redelijk dichtbij, ben er al vaak langsgefietst maar nog nooit op het idee gekomen om naar binnen te gaan. Misschien moet ik dat lijntechnisch ook maar zo houden Wink

Ja klopt, ik heb net even gekeken en vanuit huis is het 17 minuten fietsen. Maar het komt goed uit want mijn vriend wilde zaterdag naar de Suit Supply en dat is daar ook in de buurt. Ik denk dat ik hem hier heel gelukkig mee maak ( hij heeft een aantal jaar in Engeland gewoond). Maar of het verstandig is.............
Misschien wel een slimme zet om lijntechnisch deze route niet in te plannen nee haha.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  minoessepoes do 17 feb 2011 - 3:28

Ik vind dat de factory outlets in Amerika wel echt veel interessanter zijn dan hier. Mijn vriend had toen voor 100 dollar (was zo'n 75 euro) 2 tommy Hilfiger polo's met korte mouw, 1 met lange mouw, 1 dikke gebreide trui daarvan, een overhemd en een paar lage converse!!!!

Toen ik 17 was heb ik ook een paar converse gekocht (in Miami) voor 17 euro en ik kreeg er ook nog 2 paar converse sokken bij haha.

In NY heb ik zelf niet zoveel gekocht, alleen bij de Victoria Secret inderdaad (alleen was het daar helaas uitverkoop en echt hysterisch druk!!!)
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Blond do 17 feb 2011 - 3:30

Toen ik in NYC was heb ik een spijkerbroek van DKNy gekocht voor 48 dollar, en een Tommy Hilfiger spijkerbroek voor 60 dollar. En een Guess zonnebril voor 15 dollar (daar is de liefde voor merkzonnebrillen begonnen, ernstig).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 4:33

Ik mis dit, komt uit Zuid-Afrika:

Heet biltong, is een soort gedroogd vlees

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 6 Droe%20wors_1

Gast
Gast

Bericht  Polly do 17 feb 2011 - 4:56

Yasmin schreef:Ik mis dit, komt uit Zuid-Afrika:

Bah, ik vind biltong niks aan Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 5:05

Megara schreef:Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 6 Mms_peanut_butter
Welke buitenlandse producten zou jij graag hier in de schappen zien?

Ja deze heb ik in New York op, vond ze erg lekker!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 5:27

Mila schreef:

Ja deze heb ik in New York op, vond ze erg lekker!

Nu ga ik jaloers zijn, haha. Ik wil ze ook graag proeven.

Gast
Gast

Bericht  Zora do 17 feb 2011 - 5:55

Bij 'onze' megaJumbo hebben ze ook een heleboel Amerikaanse producten. Zo leuk! Ook koekjesix en mac & cheese...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  GeKKiE do 17 feb 2011 - 6:04

Je mag vanuit Amerika voor 430 euro invoeren...
Als je alleen kleding en eten wil invoeren is dat veel hoor!!!
Het is in euro's. Wij hadden veel gekocht, maar kwamen daar lang niet aan!

Toen ik afgelopen oktober in NY was zijn wij naar een outlet mall geweest.
Daar zijn de kleren echt heel veel goedkoper dan in Nederland!
Dat scheelt zo 2/3 met hier...
Als je in NY in de stad zelf gaat shoppen is het net zo duur als hier.
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 6:09

Ik ben gek op Flakes! Chocolate flakes. Járen geleden kreeg ik die als kind in Engeland in m'n ijsje en 't was zó lekker.... Ik ben een jaar of 5 geleden weer 's in Engeland geweest en ging weer 's op zoek naar die Flakes en vond ze toen alleen in een verpakkinkje. Op zich was-ie wel lekker, maar niet zo lekker als die originele oude Flake...

Anyway; in Nederland kan ik ze niet echt vinden..

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 6 31Pgr30kGiL._SL500_AA280_

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 6 Flake%20two%20break

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 10:06

Dat heb ik nog nooit gezien hier inderdaad. Is het gewoon opgerolde chocola?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 10:09

Ja! Meer is 't eigenlijk niet haha. Maar 't smaakt naar.. Romige bros? Of zo... Heel lekker in ieder geval... Maar ik ga dit jaar weer naar Engeland dus neem ze gewoon mee :P

Gast
Gast

Bericht  Jente10 do 17 feb 2011 - 10:31

Noorse Freia Chocolade! Toen ik daar paar jaar geleden een half jaar woonde voor stage heb ik elke week wel 1 reep gegeten Embarassed

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 6 Freia_plateserie_200g

Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  riannuhhhh do 17 feb 2011 - 10:39

CherrieLola schreef:Heerlijk hè, ik houd echt van chocolade en mint. Vroeger kon je in Nederland nog wel die sticks kopen, maar nu kan ik ze nergens meer vinden Sad

bij xenos maar dan zijn het vierkantjes
after mint ofzo heet dat:P
riannuhhhh
riannuhhhh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 60

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 10:46

Trisha schreef:Ja! Meer is 't eigenlijk niet haha. Maar 't smaakt naar.. Romige bros? Of zo... Heel lekker in ieder geval... Maar ik ga dit jaar weer naar Engeland dus neem ze gewoon mee :P

Ik heb ze net toevallig ook online gevonden toen ik wat anders zocht, haha.

http://www.candyonline.nl/Webwinkel-Product-732913/Cadbury-flake-melk-THT-03-2011.html

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 10:49

Ik vind dat echt zo geen combinatie he, chocolade met mint. Zonde van de chocola.

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl do 17 feb 2011 - 10:50

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 6 41GZGn06CsL._SL500_AA300_

Aloe Vera aftersun gel met Lidocaine (werkt verdovend)

Heb ik op Aruba gekocht toen ik vreselijk verbrand was, en dat is echt een wondermiddel! (mag hier helaas niet verkocht worden)

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 6 Brugal

Brugal Rum. De lekkerste Dominicaanse rum! Ook op Aruba gekocht, na lang zoeken!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Kreeftje do 17 feb 2011 - 10:58

carambar

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 6 Carambar

deze hadden we vroeger altijd in frankrijk, geen idee of ze hier te verkrijgen zijn!! maar wel heel lekker
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 11:00

Megara schreef:
Trisha schreef:Ja! Meer is 't eigenlijk niet haha. Maar 't smaakt naar.. Romige bros? Of zo... Heel lekker in ieder geval... Maar ik ga dit jaar weer naar Engeland dus neem ze gewoon mee :P

Ik heb ze net toevallig ook online gevonden toen ik wat anders zocht, haha.

http://www.candyonline.nl/Webwinkel-Product-732913/Cadbury-flake-melk-THT-03-2011.html

Ik vind flake's niet lekker. Iets aan de structuur/smaak combi wat 'm net niet lekker maakt. Wist je dat ze bij de Costa Coffee (soort Starbucks) een flake in je chocolademelk doen smile moet je daar dus maar heen in Engeland.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 11:01

Mijn favoriete Cadbury is Chomp, een piepklein reepje chocola met caramel er in. Beetje a la Curly Wurly maar dan zonder de gaten Wink

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 6 Cadbury-Chomp

Maar helaas kan je ze echt bijna nergens krijgen, ook niet in Engeland, ze hebben ze echt zelden. Dus als ik ze vind, sla ik ze echt in grote getallen in. Ze kosten ook maar 20 cent ofzo!

Gast
Gast

Bericht  Lady4 do 17 feb 2011 - 11:10

Leuk topic! Dit mis ik in Nederland:

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 6 DORITOS_Salsa_Verde
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  rapa nui do 17 feb 2011 - 11:12

Yasmin schreef:Ik mis dit, komt uit Zuid-Afrika:

Oh daar ben ik ook wel vaak naar op zoek geweest. Was ooit in Ede in Zuid Afrikaanse winkel waar je het kon kopen. Je hebt ze soms ook wel in kleinere zakjes/stukjes maar die zijn nog duurder dan het normaal al is en ook niet zo lekker.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 11:15

riannuhhhh schreef:
CherrieLola schreef:Heerlijk hè, ik houd echt van chocolade en mint. Vroeger kon je in Nederland nog wel die sticks kopen, maar nu kan ik ze nergens meer vinden Sad

bij xenos maar dan zijn het vierkantjes
after mint ofzo heet dat:P
Die zijn ranzig.. Je moet de echte hebben uit een gewone supermarkt.. After Eight heten die..

Gast
Gast

Bericht  rapa nui do 17 feb 2011 - 11:16

Marin schreef:Haha Cherrie Lola, ik sla ook altijd douche gel in in Frankrijk:

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 6 Laboratoires-vendome_picto1

Die heb ik in Nederland ook wel gekocht. Volgens mij ergens in Groningen en heb ze wel meer gezien.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: