Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik voel me niet happy en weet niet waarom

4 plaatsers

Ga naar beneden

Ik voel me niet happy en weet niet waarom Empty Ik voel me niet happy en weet niet waarom

Bericht  Pitufo do 4 jul 2013 - 10:14

Lang geleden dat ik me zo gevoeld heb. Ik voel me een beetje onbestemd. Verdrietig, weemoedig, ik kan het niet echt een naam geven. En ik weet niet waarom. Weet alleen dat ik zin heb om te huilen en dat dat niet lukt. Maar tegelijkertijd voel ik me enorm gelukkig met mijn vriend. Het gaat tussen ons beter dan ooit en ik heb het gevoel alsof ik met hem de hele wereld aankan.

Weet ook niet wat ik met dit topic wil. Van me af praten waarschijnlijk. Bleh.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me niet happy en weet niet waarom Empty Re: Ik voel me niet happy en weet niet waarom

Bericht  Joan do 4 jul 2013 - 10:26

Bah! Ik heb ook wel eens zo'n moment, gelukkig is het vaak van korte duur. Meestal ga ik dan een film kijken of een serie. Vaak iets wat me aan het janken brengt, dat lucht altijd wel op. Is het bij jou ook van tijdelijke duur of speelt het al langer? Ik hoop dat je je snel beter voelt!
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me niet happy en weet niet waarom Empty Re: Ik voel me niet happy en weet niet waarom

Bericht  Pitufo do 4 jul 2013 - 10:39

Thanks voor je lieve reactie. Het is pas sinds kort en echt met vlagen. Het is ook sinds kort dat ik steeds later pas kan slapen en dan s ochtends kapotmoe ben. Het kan misschien best iets met die vermoeidheid te maken hebben, want t is ook vooral s avonds laat dat dit gevoel de kop opsteekt.

Ik ga nu in ieder geval maar slapen, t zal morgenochtend wel weer beter zijn.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me niet happy en weet niet waarom Empty Re: Ik voel me niet happy en weet niet waarom

Bericht  Minx do 4 jul 2013 - 18:12

Je bent aan het afvallen? En gestopt met de pil? Zou best een combi van die twee kunnen zijn. Heeft natuurlijk best wel wat invloed op je hormonen. En als je verder niet weet waar het aan ligt. Zou dat een mogelijkheid kunnen zijn?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me niet happy en weet niet waarom Empty Re: Ik voel me niet happy en weet niet waarom

Bericht  Destino do 4 jul 2013 - 18:53

Wat Minx zegt zou best eens kunnen kloppen! smile
Helpt het om bijvoorbeeld een zielig liedje te luisteren of zielige film te kijken? Dan komen de tranen misschien wel?
 Hopelijk trekt dit snel weg.
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me niet happy en weet niet waarom Empty Re: Ik voel me niet happy en weet niet waarom

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum