Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom is dit niet in NL te koop?

+32
Inge
XstitchCarina
Sterre
Dennenappel
Roze25
TukTuk
Annoek
rapa nui
Lady4
Kreeftje
Beachgirl
riannuhhhh
Jente10
Zora
Merai
VeryCherry
Kqip
Arwyn
minoessepoes
Kabouter
Dawn
Susan
TGR
Blond
Dora
Guus
GeKKiE
Monte
Minx
CaptainSpectacular
Polly
Snoopy
36 plaatsers

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 5 Empty Re: Waarom is dit niet in NL te koop?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:23

Haha Cherrie Lola, ik sla ook altijd douche gel in in Frankrijk:

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 5 Laboratoires-vendome_picto1

En in Amerika/Engeland/Denemarken deze facewash:

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 5 Face+wash

In Denemarken deze dip:

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 5 4085_Dipmix_Holiday_-web

Oeh en doet me denken, de ChocOrange drank van de Baresso was ook altijd zo lekker.

Uit Engeland heb ik ook echt nog een hele lading etenswaar, maar ik vind het dan zo zonde om op te maken.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom is dit niet in NL te koop? - Pagina 5 Empty Re: Waarom is dit niet in NL te koop?

Bericht  minoessepoes do 17 feb 2011 - 1:25

Marin schreef:Minoes: 1E. CONSTANTIJN HUYGENSSTRAAT 94 http://www.britishstore.nl/

Tanx!! Ik zal zo eens kijken of dat een beetje in de buurt is, anders fiets ik er van het weekend wel even heen, denk dat ik mijn vriend daar ook heel gelukkig mee maak Laughing
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  VeryCherry do 17 feb 2011 - 1:26

Echt, in Frankrijk kan ik úren rondlopen in de Hypermarché en consorten, daar gaat m'n halve vakantie aan op Wink
Ze verkopen daar ook Cornetto's en Magnums met choco/mint smaak.
Maarrrr.... eind juli ga ik op vakantie naar Frankrijk, dus ik ga nu vast sparen Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:27

Haha ja ik ben ook echt zo gek op buitenlandse supermarkten! Ik heb de grootste filialen van m'n favo's al helemaal uitgezocht in New York en ga ik heen smile

Gast
Gast

Bericht  Blond do 17 feb 2011 - 1:27

Ja de Hypermarché in Frankrijk zijn cool! Vroeger kon ik met mijn zusje dan wel een uur bij de Barbies staan, want daar hadden ze ook weer andere dan in Nederland. De LeClerc was mijn favoriet!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  VeryCherry do 17 feb 2011 - 1:29

Heerlijk is dat hè, 2 jaar terug ben ik met mijn ouders meegegaan en mijn mams was mijn paps en mij constant kwijt en dan belde ze, waren we wéér bij de supermarkt Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:29

Ik vind het goor als iemand net pindakaas gegeten heeft, want stinken ze uit hun giecheltje :P \
Ik had bij Lidl bij de ''amerikaanse'' etenswaren yoghurt met popcorn/caramelsmaak gekocht, dacht dat het vies was, maar het was best lekker.

Vraag me alleen af of ze die dingen ook eten in amerika?
Net als american fritessaus bij de Mac slaat ook nergens op. Ze gruwelen daar van mayo bij de friet. Toen ik daar was, kreeg ik zelfs commentaar en ook toen ik ketchup bij mijn grilled cheese (tosti) at.

Marin, in A'dam zat vroeger op de Kalverstraat een engelse winkel met kleding, maar achterin was ook eten. Die is er niet meer dacht ik en ze mogen wel meer van die dingen gewoon bij de AH ed verkopen van mij.

Shit hoe heette die winkel nou?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:31

Caribbeanlover schreef:Megara, in Utrecht zit een winkel die dat soort dingen verkoopt.

Waar zit die winkel precies? Lijkt me wel leuk om daar een keer langs te gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:36

Caribbeanlover schreef:Ik vind het goor als iemand net pindakaas gegeten heeft, want stinken ze uit hun giecheltje :P \
Ik had bij Lidl bij de ''amerikaanse'' etenswaren yoghurt met popcorn/caramelsmaak gekocht, dacht dat het vies was, maar het was best lekker.

Vraag me alleen af of ze die dingen ook eten in amerika?
Net als american fritessaus bij de Mac slaat ook nergens op. Ze gruwelen daar van mayo bij de friet. Toen ik daar was, kreeg ik zelfs commentaar en ook toen ik ketchup bij mijn grilled cheese (tosti) at.

Marin, in A'dam zat vroeger op de Kalverstraat een engelse winkel met kleding, maar achterin was ook eten. Die is er niet meer dacht ik en ze mogen wel meer van die dingen gewoon bij de AH ed verkopen van mij.

Shit hoe heette die winkel nou?

Bedoel je de America Today, misschien? Daar hadden ze vroeger inderdaad wel wat etenswaar. Maar niet heel veel.

En klopt inderdaad, wij zijn het enige (dacht ik) land wat die fritessaus bij de MacD verkoopt en in de winkel wordt dat dan Amerikaanse fritesaus genoemd, nou ik heb het nog nooit gezien. Ketchup bij een tosti is daar op zich wel heel gewoon. Yoghurt met die smaakjes zal vast wel ergens bestaan, maar ik ken het niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:36

Op de Steenweg. Als ik weet hoe die heet zal ik het zeggen, wie weet hebben ze een tel nr en site.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:37

Ja dat is ook wel een leuk winkeltje, CBL! Hebben ze wat Amerikaanse en Engelse dingen!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:39

http://www.americanfood4u.com/Home_c0.htm

http://www.jacbostelaar.nl/ (dit is hem)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:40

Als ik de lotto win, dan koop ik die hele toko leeg :P

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 17 feb 2011 - 1:41

Sommige van die taart/cake mixen uit dat winkeltje kan je trouwens ook bij een grote Super de Boer kopen smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:42

Caribbeanlover schreef:Als ik de lotto win, dan koop ik die hele toko leeg :P

Dan kan je beter even naar Amerika vliegen om die dingen te kopen. Ik bedoel..als je toch geld hebt Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:43

Dit is trouwens mijn favoriete supermarkt in Amerika. Heel gezond, organic en goed!

http://www.wholefoodsmarket.com/

LOVE IT!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:43

Nou heb haha. Dan ga ik met een lege koffer haha. Maar je mag toch een beperkt aantal invoeren ook mbt kleding? Anders denken ze dat je een toko begint haha.

Marin, ik ben niet gezond en eet er ook niet naar, maar dank je voor de link.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:47

Ja je mag maximaal aan een bepaald bedrag invoeren. Ik haal altijd de kaartjes van m'n kleren af, dan is het net alsof ik het al bij me had.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 17 feb 2011 - 1:48

Maar met etenswaar kan je moeilijk de verpakkingen al openen en doen alsof je er al uit gegeten hebt Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:52

Marin schreef:Ja je mag maximaal aan een bepaald bedrag invoeren. Ik haal altijd de kaartjes van m'n kleren af, dan is het net alsof ik het al bij me had.

Hebben wij ook gedaan toen we in Turkije waren geweest, maar ja da's nep in de usa niet.
Is kleding echt zoveel goedkoper dan hier?

Gast
Gast

Bericht  Blond do 17 feb 2011 - 1:54

Caribbeanlover schreef:
Marin schreef:Ja je mag maximaal aan een bepaald bedrag invoeren. Ik haal altijd de kaartjes van m'n kleren af, dan is het net alsof ik het al bij me had.

Hebben wij ook gedaan toen we in Turkije waren geweest, maar ja da's nep in de usa niet.
Is kleding echt zoveel goedkoper dan hier?

Veel merken wel!
Tommy Hilfiger is daar echt spotgoedkoop. DKNY ook. UGG's zijn ook veel goedkoper.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:54

CherrieLola: Hahahaha nee dat is niet zo'n goed idee. En het is ook zwaar. Moet nog oppassen dat ik niet over de limiet heen ga.

CaribbeanLover: Kleding is op zich niet veel goedkoper, maar ze hebben wel merken die ze hier niet hebben en dat zijn mijn favoriete merken. Denk aan Abercrombie & Fitch, American Eagle Outfitters, Gap, Urban Outfitters, Victoria's Secret. Dus ik koop echt bijna nooit kleren in NL en sla dan in in Amerika. En de dollar staat ook wel gunstig, dus dan is het uiteindelijk wel wat goedkoper.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 17 feb 2011 - 1:58

Misschien denken ze zelfs nog wel dat er een muizenplaag heerst Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:59

Marin schreef:CherrieLola: Hahahaha nee dat is niet zo'n goed idee. En het is ook zwaar. Moet nog oppassen dat ik niet over de limiet heen ga.

CaribbeanLover: Kleding is op zich niet veel goedkoper, maar ze hebben wel merken die ze hier niet hebben en dat zijn mijn favoriete merken. Denk aan Abercrombie & Fitch, American Eagle Outfitters, Gap, Urban Outfitters, Victoria's Secret. Dus ik koop echt bijna nooit kleren in NL en sla dan in in Amerika. En de dollar staat ook wel gunstig, dus dan is het uiteindelijk wel wat goedkoper.

Gap hebben ze hier toch wel?

Ben wel naar VS geweest en weet je wat ik daar heb gekocht.....................................douchegel haha.
Was daar op kamp met een meisje bevriend geraakt en zij woonde in Utica. Zegt je dat wat?
Zat laatst in het fotoalbum te kijken voor haar naam, maar ze is niet op FB jammer genoeg. Wel een ander meisje waar ik ook mee omging.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 2:05

Nee, Gap zit niet in Nederland. Wel in Engeland (en Duitsland misschien?)

Nee Utica ken ik niet. Heb het even gezocht op googlemaps en je hebt er vier in Amerika, in de staat New York, Michigan, Illinois en Ohio. Welke bedoel je?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: